Hvornår synes din kæreste, at du er en nar?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Luffegås
Indlæg: 2832
Tilmeldt: 18. dec 2015, 09:17
Kort karma: 231
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 5510

Re: Hvornår synes din kæreste, at du er en nar?

Indlægaf Luffegås » 22. maj 2017, 15:00

Når vi ikke er sammen kan jeg af en eller anden grund godt blive lidt kold. Jeg skulle noget enormt vigtigt fra fredag til lørdag, hvilket gjorde ham og hans mor måtte stå selv for at lave alt til svendegilde, mens jeg var 200 km. væk. Hver eneste opdatering han kom med synes jeg var forkert lavet, og "hvorfor gør i ikke sådan??" og "Ej altså, så lang tid tager det altså heller ikke at lave mad til 18 personer!".. Havde jeg været ham havde jeg smækket på, så kunne jeg bare have ladet være at sige vi saaaagtens kunne holde svendegilde denne weekend. Bland dig uden om tøs eller hjælp!

Han fik en kæmpe krammer, og en stor undskyldning for min attitude, og lige i det samme jeg kom hjem fik jeg menstruation, så skal vi ikke også bare hashtagge det som pms og komme videre :wacko: :panik:
0
Søger ikke gode råd, medmindre jeg har spurgt.
Brugeravatar
MissHindenburg
Indlæg: 1470
Tilmeldt: 13. aug 2015, 08:33
Kort karma: 157
Likede indlæg: 1865

Re: Hvornår synes din kæreste, at du er en nar?

Indlægaf MissHindenburg » 31. maj 2017, 11:27

Om ikke så forfærdeligt længe formentlig...

Jeg er begyndt på at se 5. Sæson af House of Cards, uden ham. *ups*
1
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5109
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1219
Likede indlæg: 20816

Re: Hvornår synes din kæreste, at du er en nar?

Indlægaf Zombie » 31. maj 2017, 13:26

Jeg får nogle usikkerhedsflip og i stedet for at snakke om det, når vi begge er hjemme og har tid, skriver jeg på messenger. Mens han er på arbejde. Og har 100 ting at indhente.

Engang imellem reduceres jeg til en dum 16 årig rent mentalt.
1
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24982
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29985

Re: Hvornår synes din kæreste, at du er en nar?

Indlægaf Wizzze » 31. maj 2017, 13:37

Ca. hele tiden i øjeblikket tror jeg :gruble: er i et frygteligt drillehumør :devil:
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Venus222
Indlæg: 1029
Tilmeldt: 4. sep 2015, 18:32
Kort karma: 134
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Likede indlæg: 2658

Re: Hvornår synes din kæreste, at du er en nar?

Indlægaf Venus222 » 31. maj 2017, 14:54

Jeg flytter/vi flytter fra hinanden. Og det er min ide... Jeg ved ikke om vi fortsætter med at være kærester (hvilket også er enormt nar-agtigt), men jeg har så meget brug for at bo alene, om ikke andet så i en periode.

Og så vil jeg ikke have børn....
1
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6480
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14344

Re: Hvornår synes din kæreste, at du er en nar?

Indlægaf Mangoness » 30. mar 2019, 13:24

Når jeg inviterer ham over, og jeg glemmer at låse døren op, så han bare kan gå ind :genert: :blush:
0
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6480
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14344

Re: Hvornår synes din kæreste, at du er en nar?

Indlægaf Mangoness » 30. mar 2019, 13:26

Når jeg skælder ham ud i søvne. Han forstod ikke, hvad jeg sagde til ham, så mit sovende jeg blev sur, vendte sig om og sov videre :lol:
5
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 8977
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1010
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21796

Re: Hvornår synes din kæreste, at du er en nar?

Indlægaf Purple Haze » 5. apr 2019, 14:33

Hvis jeg bliver for fuld.
Og det er egentlig helt OK.
1
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5875
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 828
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14620

Re: Hvornår synes din kæreste, at du er en nar?

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 5. apr 2019, 19:02

I nat.

Jeg havde en drøm om at noget bed sig fast i min storetå og det gjorde SÅ ondt. I min drøm prøvede jeg at ryste den her slangeedderkop af min fod og jeg vågnede til "AUW! Did you just kick me?"

Jeg var, muligvis, i søvne kommet til at losse ham direkte over skinnebenet :genert: . Heldigvis grinte han da af det da vi stod op og jeg forklarede ham hvad der var foregået, men jeg var meget lidt populær mens det stod på.
4
MrMister
Indlæg: 2396
Tilmeldt: 13. jan 2019, 18:24
Kort karma: 284
Likede indlæg: 6930

Re: Hvornår synes din kæreste, at du er en nar?

Indlægaf MrMister » 6. apr 2019, 05:25

TakeAChanceOnMe skrev:I nat.

Jeg havde en drøm om at noget bed sig fast i min storetå og det gjorde SÅ ondt. I min drøm prøvede jeg at ryste den her slangeedderkop af min fod og jeg vågnede til "AUW! Did you just kick me?"

Jeg var, muligvis, i søvne kommet til at losse ham direkte over skinnebenet :genert: . Heldigvis grinte han da af det da vi stod op og jeg forklarede ham hvad der var foregået, men jeg var meget lidt populær mens det stod på.


Min søn slog mig i søvne. Ikke en gang. Han gik fuld Colin McGregor og slog mig 5-10 gange i hovedet.

Han er så lille, at det ikke gjorde rigtigt ondt. Og han har aldrig slået på den måde rigtigt. Og han huskede ingenting dagen efter. Det var ellers en drøm jeg godt gad kende :)
0
"Courage is what it takes to stand up and speak; courage is also what it takes to sit down and listen." - Churchill
Brugeravatar
Primerose
Indlæg: 1768
Tilmeldt: 29. dec 2015, 00:54
Kort karma: 465
Likede indlæg: 4980

Re: Hvornår synes din kæreste, at du er en nar?

Indlægaf Primerose » 6. apr 2019, 15:27

Måske ikke ligefrem en nar, men tror han synes jeg var lidt træls, da jeg hellere ville sove middagslur end i Bauhaus tidligere i dag :blush2:
Han elsker Bauhaus...
:lol:
2
I had the blues because I had no shoes, until a day upon the street I met a man who had no feet.
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5875
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 828
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14620

Re: Hvornår synes din kæreste, at du er en nar?

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 11. maj 2019, 09:05

Jeg har gjort det igen :nej:

Drømte at jeg ville ae ham over håret og så har jeg vendt mig mod ham, rakt ud efter ham og i mit forsøg på at ae ham, stukket en finger i øjet på ham.
Hvilket vi begge vågnede af. Han blev ret sur og råbte Av da det skete, så jeg har sagt undskyld cirka 100 gange allerede. Det skete før kl. 6 på et eller andet tidspunkt, så han er ikke så utilfreds mere.

For at det ikke skal være løgn har jeg også revet ham på kinden, hvor det er begyndt at bløde....
Jeg er åbenbart lidt af en idiot når jeg sover :rulle:

(For at det ikke skal være løgn så havde jeg også en drøm om at jeg var med i Game of Thrones og alle white walkers og Night Kings var kommet tilbage. Vores plan var at slå dem i hjel ved at få halvdelen af bygningen til at falde sammen på dem og så brænde dem derinde. Nok meget godt at jeg ikke brugte ham som testperson i den drøm :genert: )
0
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6480
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14344

Re: Hvornår synes din kæreste, at du er en nar?

Indlægaf Mangoness » 19. jul 2019, 19:59

Da han drømte, at jeg var ham utro.
0
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6480
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14344

Re: Hvornår synes din kæreste, at du er en nar?

Indlægaf Mangoness » 19. jul 2019, 20:09

Når jeg falder i søvn på sofaen.

Jeg falder nogle gange i søvn på sofaen, efter han er gået i seng. Der sker så bare lige det, at når han ved, at jeg er i hans lejlighed, så bliver han ved med at vågne om natten, indtil jeg ligger i sengen sammen med ham. Så når jeg falder i søvn på sofaen, vågner han midt om natten, går ind til mig og prøver at få mig med ind i seng.

Så nu prøver jeg at undgå det ved at gå i seng samtidig med ham, så hans søvn ikke bliver ødelagt - men der er lige nogle svipsere indimellem :tie:
0
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16942
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3549
Likede indlæg: 41157

Re: Hvornår synes din kæreste, at du er en nar?

Indlægaf LaMariposa » 1. sep 2019, 06:31

DenSyngendeLussing skrev:Når jeg vrisser og er kort for hovedet, fordi jeg er træt og/eller hangry. Så synes jeg også selv, jeg er en nar. :sur:


I hear you. Sådan bliver jeg også. Min mand, derimod, elsker processen med at bruge lang tid på at tage den helt rigtige beslutning om aftensmad. Det kan af og til godt resultere i en meget mut og stille kone - særligt, når vi står i Netto 18.30 og han så endelig har fundet noget, som tager halvanden time at forberede :genert: Jeg kan ikke helt forstå, at jeg ikke bare kan slappe af og være tålmodig.
1
:lun: Be brave

Tilbage til "Forhold og sex"