Hvornår synes din kæreste, at du er en nar?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8874
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1514
Likede indlæg: 25434

Re: Hvornår synes din kæreste, at du er en nar?

Indlægaf Madam Pomfrey » 12. sep 2016, 07:25

I går, vi havde store oprydnings og rengøringsdag, tiltrængt...
Men så kom der en nuttet 4 årig, som havde fundet en god bog, som han syntes vi skulle læse, og det gjorde vi så, midt i rengøring op oprydning :blush:
1
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Anne Droid
Indlæg: 2142
Tilmeldt: 28. sep 2015, 07:28
Kort karma: 125
Likede indlæg: 4971

Re: Hvornår synes din kæreste, at du er en nar?

Indlægaf Anne Droid » 12. sep 2016, 08:36

Når jeg bestemmer hvad vi skal se af film og lign. og falder i søvn.
4
Klimatosse
Brugeravatar
Luffegås
Indlæg: 2832
Tilmeldt: 18. dec 2015, 09:17
Kort karma: 231
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 5510

Re: Hvornår synes din kæreste, at du er en nar?

Indlægaf Luffegås » 20. feb 2017, 14:57

Hver gang jeg beder ham om at cykle på arbejde, er det lortevejr.. Det er fuldstændig tilfældigt.. Men vi skal altså spare på benzinen, og han arbejder et stykke væk, og vi aftalte da vi fik den at jeg også måtte slippe for at cykle ind på mit frivillige arbejde indimellem.. Han siger jo selv ja, men var det omvendt havde jeg synes han var en nar der bare skulle forbarme sig over mig, nu hvor det altså regner :P åårh har helt ondt af ham, men nu har det jo været mig der længe har måttet cykle i regn og slud.
1
Søger ikke gode råd, medmindre jeg har spurgt.
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8913
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1045
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18041

Re: Hvornår synes din kæreste, at du er en nar?

Indlægaf Mi55y » 21. feb 2017, 07:13

Når kontrolmonsteret tager over. I weekenden gjorde han badeværelset renrt, og han rækker mig en lillefinger ved at spørge til, hvilket middel han skal bruge til armaturet i badet. Herfra fortsætter jeg så bare med at fortælle, hvordan han skal gøre... :genert:

Han fik dog sagt fra, og det er noget jeg virkelig arbejder med - det der med at ikke kun min måde er den bedste og at stole på, at han nok skal finde ud af tingene selv. Og med at lære at leve med, at der så ikke lige bliver støvsuget spindelvæv ned fra loftet, karkluden ikke bliver vredet, glas ikke bliver skyllet eller stillet i opvaskeren etc. ;) Det er sgu ikke altid nemt at flytte sammen, når man er over de 30 og har sin egen måde at gøre tingene på.
2
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Hvornår synes din kæreste, at du er en nar?

Indlægaf Annione » 21. feb 2017, 07:41

Ballademager skrev:Når jeg beder ham slukke for tv'et i soveværelset om aftenen, fordi jeg ikke kan falde ordentligt i søvn på den måde. Eller endnu værre, når jeg udtaler, at vi slet ikke skulle have tv i soveværelset, hvis jeg skulle bestemme :genert:


Jeg er en nar, fordi jeg NÆGTER at få fjernsyn i soveværelset. Ikke for min død, om der skal en stor, grim skærm op derinde. I soveværelset knalder man, læser, putter eller sover. Og hermed basta.
19
Brugeravatar
didas
Indlæg: 2144
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:28
Kort karma: 404
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 5792

Re: Hvornår synes din kæreste, at du er en nar?

Indlægaf didas » 21. feb 2017, 16:04

Annione skrev:
Ballademager skrev:Når jeg beder ham slukke for tv'et i soveværelset om aftenen, fordi jeg ikke kan falde ordentligt i søvn på den måde. Eller endnu værre, når jeg udtaler, at vi slet ikke skulle have tv i soveværelset, hvis jeg skulle bestemme :genert:


Jeg er en nar, fordi jeg NÆGTER at få fjernsyn i soveværelset. Ikke for min død, om der skal en stor, grim skærm op derinde. I soveværelset knalder man, læser, putter eller sover. Og hermed basta.


Vi har fået sådan et motoriseret loftbeslag, så når fjernsynet ikke er i brug, kører det op under loftet. Det kunne måske være kompromiset? :-D

beslag.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
I was dropped as a baby into a pool of awesomeness and glitter :dance:
Brugeravatar
Novella
Indlæg: 1930
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:21
Kort karma: 488
Likede indlæg: 5499

Re: Hvornår synes din kæreste, at du er en nar?

Indlægaf Novella » 21. feb 2017, 20:38

Lige nu, formenligt, fordi han er horny og render rundt om mig som en due på Rådhuspladsen, og jeg ikke kan bekvemme mig i seng. Jeg må hellere få mig lettet fra sofaen snart.
1
Brugeravatar
Tata
Indlæg: 1200
Tilmeldt: 16. sep 2016, 13:12
Kort karma: 130
Likede indlæg: 890

Re: Hvornår synes din kæreste, at du er en nar?

Indlægaf Tata » 20. mar 2017, 17:08

Når jeg herser med ham pga. at han nægter at gå til lægen med hans åndssvage skulder, som han har haft ondt i i over et år, og tvinger ham til at skrive en emailkonsultation, IMENS jeg (mor...) ser på, fordi ellers kan han ikke nosse sig sammen til det. Så synes han, jeg er de mest grimme ting :lol:. Men han får jo ikke skrevet til den læge ellers, og så kommer han fortsat hjem fra arbejde, hvor han der tager sig af alle andre, og så sidder han når han kommer hjem i de mest lede smerter og bare bider det i sig og leger macho cowboy...*suk*
0
Timian :lun:
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Indlæg: 5598
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:47
Kort karma: 1484
Likede indlæg: 22809

Re: Hvornår synes din kæreste, at du er en nar?

Indlægaf POCKETKITTEN » 5. maj 2017, 20:49

Igår lavede jeg en lillebitte scene over, at min kæreste ikke gad at køre en kæmpe omvej hjem fra arbejde for at købe kage hos Langenæsbageriet til vores gæster.

Fordi jeg "ikke gad spilde mine kalorier på bras", men jeg "kunne jo bare lade være at spise noget af det så".

Det viser sig, at det gik overraskende fint med at få Lagkagehusets jordbærlagkage til at glide ned.
12
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
Brugeravatar
Luffegås
Indlæg: 2832
Tilmeldt: 18. dec 2015, 09:17
Kort karma: 231
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 5510

Re: Hvornår synes din kæreste, at du er en nar?

Indlægaf Luffegås » 8. maj 2017, 16:29

I de her dage, hvor jeg er afhængig af graviditetsteste som var det et fix. Har først forventet mens i overmorgen, men har allerede testet en del. Kun for at jeg ikke kunne forstå hvor langt "henne" jeg var når man har en lang cyklus normalt - for så at opdage jeg har teste på dage der ville være helt sindsygt tidligt. Tror han er ret træt af at vi køber dem og spilder penge, og at jeg så loooover ikke at tage nogen før forsinket mens, for at jeg så alligevel gør det..
0
Søger ikke gode råd, medmindre jeg har spurgt.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvornår synes din kæreste, at du er en nar?

Indlægaf kidkomb » 8. maj 2017, 16:34

Når jeg ikke tror på hvad han siger.
Han har det altså med at tale i absolutter om ting han ikke er sikker på.
"Er det noget du ved eller noget du gætter?" falder ikke i god jord særlig ofte.
3
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Yetie
Indlæg: 1425
Tilmeldt: 30. apr 2016, 08:18
Kort karma: 407
Likede indlæg: 5000

Re: Hvornår synes din kæreste, at du er en nar?

Indlægaf Yetie » 8. maj 2017, 17:09

kidkomb skrev:Når jeg ikke tror på hvad han siger.
Han har det altså med at tale i absolutter om ting han ikke er sikker på.
"Er det noget du ved eller noget du gætter?" falder ikke i god jord særlig ofte.


Den bruger jeg også, af samme grund. Nogle gange tjekker jeg om han har ret på Google, inden jeg modsiger ham - selvfølgelig uden direkte at sige at han er fuld af lort, men på den der måde hvor jeg siger at jeg ville læse mere om emnet, men ikke kan finde det han snakkede om, og mon han kan finde det for mig? Han ved sikkert godt hvad jeg har gang i, og synes sikkert jeg er en kæmpe nar.

Jeg synes faktisk vi har lov til det.
6
Brugeravatar
Minionine
Indlæg: 1165
Tilmeldt: 7. sep 2015, 18:28
Kort karma: 207
Likede indlæg: 3302

Re: Hvornår synes din kæreste, at du er en nar?

Indlægaf Minionine » 22. maj 2017, 13:20

I morges, da han skulle cykle på arbejde og opdagede at jeg ikke havde hentet hans cykel fra i fredags, hvor jeg havde lånt den over til en veninde inden vi skulle i byen. Ups, jeg havde glemt alt om den. Det er anden gang det sker :genert:
3
Brugeravatar
Novella
Indlæg: 1930
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:21
Kort karma: 488
Likede indlæg: 5499

Re: Hvornår synes din kæreste, at du er en nar?

Indlægaf Novella » 22. maj 2017, 13:29

Jeg skal til Folkemøde og interviewe politikere, og han skal blive hjemme og passe hus og unger. Han er misundelig på den eddikegrønne måde, og jeg må helst ikke snakke for meget om det.
5
Brugeravatar
AgentPixie
Indlæg: 2622
Tilmeldt: 3. okt 2016, 18:44
Kort karma: 352
Likede indlæg: 6083

Re: Hvornår synes din kæreste, at du er en nar?

Indlægaf AgentPixie » 22. maj 2017, 13:41

Jeg er lidt af et kontrolfreak når det kommer til rengøring og madlavning. Har meget svært ved at holde min kæft, hvis han ikke gør tingene på min måde :genert:
1
Hey Will, give me all your money.
Nah Carlton, I don’t feel like playing 7-eleven.

A 23-6-17
V 14-7-19

Tilbage til "Forhold og sex"