Hvornår synes din kæreste, at du er en nar?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
JoyNips
Indlæg: 12041
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33854

Re: Hvornår synes din kæreste, at du er en nar?

Indlægaf JoyNips » 29. jun 2016, 14:53

Smiling_Goat skrev:Han synes tydeligvis, jeg er en kæmpe nar, når jeg har den frækhed at google, de af hans påstande, der lyder vanvittige.

Mig: "Jeg synes godt nok vores orkidé er begyndt at hænge noget med hovedet. Er du sikker på, de skal vandes så sjældent, som du tror?"
Ham: "Ork ja, jeg har haft en masse"
Mig: "Okay, jeg prøver lige at google alligevel"
Ham: "Hvorfor googler du det? Har du ingen tillid til mig, og det jeg ved? Hvorfor tror du mere på fremmede på nettets viden end min?"

Planten. Er. Næsten. Helt. Vissen.

Til gengæld synes jeg, det er vildt irriterende, at hans familie jævnligt siger til os, at jeg er mere intelligent og informeret end ham, for jeg kan godt forestille mig, at det er på grund af den slags bavl, han bliver usikker.


Men det ER altså virkelig provokerende, når ens partner jævnligt hiver telefonen frem for liiiiige at google, om det man siger, nu også er korrekt...
5
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
Luffegås
Indlæg: 2832
Tilmeldt: 18. dec 2015, 09:17
Kort karma: 231
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 5510

Re: Hvornår synes din kæreste, at du er en nar?

Indlægaf Luffegås » 7. jul 2016, 08:45

Jeg tror vi efter 6 mdr. sammen er begyndt at lærer vi har 2 vidt forskellige tempoer.. Jeg bliver fokuseret når jeg skal noget, og vil have det overstået og i en rækkefølge, og det skal gøres hurtigst muligt.
Han er enooormt nede på jorden, afslappet, han får lavet tingene og er meget handlekraftig, men han tager det stiiillle og roligt. Hvis vi har vare med hjem, så skal jeg straks smide dem i køleskab, hvorimod han mere stille og rolig vil have hans sko af, jakke af, lige klø katten, vimse ud i køkkenet.
Derfor tror jeg han er ved at irriteres over at han føler jeg er kold og afvisende hvis jeg i et af mine "fokuserede og koncentrerede" øjeblikke over en simpel opgave, ikke lige har tid til at kysse i forbifarten.
0
Søger ikke gode råd, medmindre jeg har spurgt.
Brugeravatar
Precaseptica
Indlæg: 843
Tilmeldt: 27. aug 2015, 10:07
Kort karma: 210
Likede indlæg: 1873

Re: Hvornår synes din kæreste, at du er en nar?

Indlægaf Precaseptica » 7. jul 2016, 09:09

Luffegås skrev:Derfor tror jeg han er ved at irriteres over at han føler jeg er kold og afvisende hvis jeg i et af mine "fokuserede og koncentrerede" øjeblikke over en simpel opgave, ikke lige har tid til at kysse i forbifarten.


Den slags er også irriterende. Livet er det der sker mens man har travlt med alt muligt andet. Derfor skal man huske ikke at have for travlt til et kys. :gammel:
6
Brugeravatar
Luffegås
Indlæg: 2832
Tilmeldt: 18. dec 2015, 09:17
Kort karma: 231
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 5510

Re: Hvornår synes din kæreste, at du er en nar?

Indlægaf Luffegås » 7. jul 2016, 09:20

Precaseptica skrev:
Luffegås skrev:Derfor tror jeg han er ved at irriteres over at han føler jeg er kold og afvisende hvis jeg i et af mine "fokuserede og koncentrerede" øjeblikke over en simpel opgave, ikke lige har tid til at kysse i forbifarten.


Den slags er også irriterende. Livet er det der sker mens man har travlt med alt muligt andet. Derfor skal man huske ikke at have for travlt til et kys. :gammel:


Hehe I knooow, men jeg føler mig SÅ autistisk når jeg først går i gang med den mindste ting, og så tusser jeg altså i hele huset rundt. Det kan være jeg vil flytte en papkasse ud i det bagerste rum, BUM, så står han der med trutmund lige midt på min "rute" og jeg føler mig så omvendt irriteret over han ikke kan se jeg er i gang med noget. Men han kan jo bare lide mig så højt, og hvis vi alligevel "mødes" midt i lejligheden så vil han kysse, hvor jeg føler det forstyrre min "A-B" tanke..
Men jeg vil også arbejde på at blive ligeså afslappende som ham.. På nogen punkter..
4
Søger ikke gode råd, medmindre jeg har spurgt.
Pityt
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5053

Re: Hvornår synes din kæreste, at du er en nar?

Indlægaf Pityt » 7. jul 2016, 17:23

Han kommer HELT sikkert til at synes jeg er en nar senere i dag, når han kommer herhjem og forventer sød kæreste og i stedet møder underskudsramt, mandagsagtig menstruationsfurie :fløjt:
2
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
Jasmin
Indlæg: 509
Tilmeldt: 14. jun 2016, 09:14
Kort karma: 45
Likede indlæg: 813

Re: Hvornår synes din kæreste, at du er en nar?

Indlægaf Jasmin » 8. jul 2016, 09:03

Når jeg spiser Nutella med fingrene direkte fra bøtten.
Når jeg bøvser højlydt efter for mange øl.
Når jeg har fødderne på sofabordet mens jeg lakerer tånegle.
Når jeg har dampet hele badeværelset til efter mit bad.
Når jeg triumferer efter at have tævet ham i bowling.
Når jeg sender en sms om Ligegyldigheder når han er på arbejde.
Når jeg for en gangs skyld har lavet aftensmad og rodet hele køkkenet til.

Men jeg er en sød lille uskyldig pige, så han tilgiver mig hver gang. :fløjt:
1
“Frihed består i at kunne alt det, som ikke skader andre”
Den franske erklæring om menneskerettigheder 1789
Brugeravatar
Joe
Indlæg: 3249
Tilmeldt: 4. sep 2015, 19:03
Kort karma: 754
Likede indlæg: 12359

Re: Hvornår synes din kæreste, at du er en nar?

Indlægaf Joe » 8. jul 2016, 14:39

Jeg har lige hørt at der tidligere i dag, mens jeg var på arbejde og kæresten alene hjemme, blev råbt mange ikke så pæne ting "som det vist var godt, du ikke var hjemme til at høre."

Jeg havde nemlig efterladt et par bukser midt på stuegulvet, og han faldt i dem og slog sin fod.

I denne tråd er der oftest to sider af sagen. Det er der ikke her. Jeg var bare en nar!
1
OberstNasig
Indlæg: 1405
Tilmeldt: 19. feb 2016, 21:10
Kort karma: 259
Likede indlæg: 2975

Re: Hvornår synes din kæreste, at du er en nar?

Indlægaf OberstNasig » 8. jul 2016, 23:54

En nar? Det er helt klart, når jeg hundser med ham, fordi jeg synes, at han dovner den for meget i perioder.
0
Brugeravatar
Badesandalen
Indlæg: 2401
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 209
Likede indlæg: 2841

Re: Hvornår synes din kæreste, at du er en nar?

Indlægaf Badesandalen » 2. aug 2016, 17:26

Jeg har spist en chokoladebudding han havde stående i køleskabet. Da jeg så sagde at vi køber en ny til ham sagde han "det er ikke pointen, det var min, det vil ikke være det samme." På trods af at der står en mere i køleskabet, og på trods af at han ikke har tænkt sig at spise nogen af dem foreløbigt.

Så han synes jeg er en nar og jeg synes han er hysterisk. :lol:
5
Brugeravatar
SoMaPe
Indlæg: 50
Tilmeldt: 8. maj 2016, 19:57
Kort karma: 2
Likede indlæg: 55

Re: Hvornår synes din kæreste, at du er en nar?

Indlægaf SoMaPe » 7. aug 2016, 15:35

Badesandalen skrev:Jeg har spist en chokoladebudding han havde stående i køleskabet. Da jeg så sagde at vi køber en ny til ham sagde han "det er ikke pointen, det var min, det vil ikke være det samme." På trods af at der står en mere i køleskabet, og på trods af at han ikke har tænkt sig at spise nogen af dem foreløbigt.

Så han synes jeg er en nar og jeg synes han er hysterisk. :lol:

Samme problem herhjemme.

Det er faktisk endt med at han ikke efterlader slik hos mig :lol:
0
Kinda Pissed About Not Being A Mermaid
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24982
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29985

Re: Hvornår synes din kæreste, at du er en nar?

Indlægaf Wizzze » 7. aug 2016, 16:11

Når jeg er ond og tvinger hende til at rydde op og ud. :devil:
0
Do as I say! :whip:
Lulu
Indlæg: 2222
Tilmeldt: 11. apr 2016, 16:42
Kort karma: 136
Geografisk sted: Odense
Likede indlæg: 2760

Re: Hvornår synes din kæreste, at du er en nar?

Indlægaf Lulu » 7. aug 2016, 16:23

Badesandalen skrev:Jeg har spist en chokoladebudding han havde stående i køleskabet. Da jeg så sagde at vi køber en ny til ham sagde han "det er ikke pointen, det var min, det vil ikke være det samme." På trods af at der står en mere i køleskabet, og på trods af at han ikke har tænkt sig at spise nogen af dem foreløbigt.

Så han synes jeg er en nar og jeg synes han er hysterisk. :lol:


Min mand har heldigvis lært, at sådan noget kan man ikke lade stå for længe herhjemme, inden jeg spiser det.
I går købte vi to plader chokolade (180g/stk) mand og knægt fik en række hver, resten fik jeg spist :fløjt: :genert:
0
Brugeravatar
Badesandalen
Indlæg: 2401
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 209
Likede indlæg: 2841

Re: Hvornår synes din kæreste, at du er en nar?

Indlægaf Badesandalen » 7. aug 2016, 19:58

Lulu skrev:Min mand har heldigvis lært, at sådan noget kan man ikke lade stå for længe herhjemme, inden jeg spiser det.
I går købte vi to plader chokolade (180g/stk) mand og knægt fik en række hver, resten fik jeg spist :fløjt: :genert:


Lulu dog! :lol:

Min mand er utrolig god til at købe et eller andet og så glemme alt om det, og når jeg så har spist det efter tre måneder kommer han dagen efter og spørger hvor det er. Det slår aldrig fejl, og det er så irriterende! :rulle:
2
Brugeravatar
Velvet-Goldmine
Indlæg: 1558
Tilmeldt: 17. jan 2016, 21:33
Kort karma: 254
Likede indlæg: 5861

Re: Hvornår synes din kæreste, at du er en nar?

Indlægaf Velvet-Goldmine » 11. sep 2016, 23:34

Lige for et par timer siden.

Vi har ikke set hinanden et godt stykke tid, for vi er ikke kærester men mere ehm, lejlighedsvis lovers.
Han sad i en bus, skulle være der i en del timer, og tlf. var på 8% telefonbatteri så det skulle jeg bare lige vide hvis ikke han svarede.
Så sendte jeg ham et lækkert billede af min ene boob og ønskede ham god fornøjelse med de sidste 7%
:)
5
Brugeravatar
Luffegås
Indlæg: 2832
Tilmeldt: 18. dec 2015, 09:17
Kort karma: 231
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 5510

Re: Hvornår synes din kæreste, at du er en nar?

Indlægaf Luffegås » 12. sep 2016, 05:57

Når vi er i byen, og min alkoholpromille er så høj, så jeg aaaaaldrig vil med hjem fra byen, og endda også kan blive SÅ fornærmet og ked af vi allerede skal hjem :P Men tror han glemmer det når jeg næste morgen vågner og har det SÅ dårligt, og bare elsker ham for at gide tage mig med hjem alligevel..
0
Søger ikke gode råd, medmindre jeg har spurgt.

Tilbage til "Forhold og sex"