Hvornår synes din kæreste, at du er en nar?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7566
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1893
Likede indlæg: 24566

Re: Hvornår synes din kæreste, at du er en nar?

Indlægaf LaScrooge » 24. nov 2019, 20:31

Jeg er lige kommet med et meget forfærdet udbrud a la "GISP, NEJ! :shock:" hvilket gjorde ham helt bekymret og forskrækket og så var det bare fordi der kun var 16 nøgler tilbage af noget garn jeg har kig på (hvoraf jeg skal bruge 6) :genert: Han var helt sådan, "Ej, Scrooge, sådan må du sgu da ikke gøre! Jeg troede du var kommet til at sende et nøgenbillede til én af dine venner ( :blush:) eller at nogen var død. Not cool!" :lol:
7
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvornår synes din kæreste, at du er en nar?

Indlægaf kidkomb » 24. nov 2019, 20:44

LaScrooge skrev:Jeg er lige kommet med et meget forfærdet udbrud a la "GISP, NEJ! :shock:" hvilket gjorde ham helt bekymret og forskrækket og så var det bare fordi der kun var 16 nøgler tilbage af noget garn jeg har kig på (hvoraf jeg skal bruge 6) :genert: Han var helt sådan, "Ej, Scrooge, sådan må du sgu da ikke gøre! Jeg troede du var kommet til at sende et nøgenbillede til én af dine venner ( :blush:) eller at nogen var død. Not cool!" :lol:

Ahem, hvor ofte kommer du til at sende nøgenbilleder til en ven?? :lol:
7
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7566
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1893
Likede indlæg: 24566

Re: Hvornår synes din kæreste, at du er en nar?

Indlægaf LaScrooge » 24. nov 2019, 20:48

kidkomb skrev:
LaScrooge skrev:Jeg er lige kommet med et meget forfærdet udbrud a la "GISP, NEJ! :shock:" hvilket gjorde ham helt bekymret og forskrækket og så var det bare fordi der kun var 16 nøgler tilbage af noget garn jeg har kig på (hvoraf jeg skal bruge 6) :genert: Han var helt sådan, "Ej, Scrooge, sådan må du sgu da ikke gøre! Jeg troede du var kommet til at sende et nøgenbillede til én af dine venner ( :blush:) eller at nogen var død. Not cool!" :lol:

Ahem, hvor ofte kommer du til at sende nøgenbilleder til en ven?? :lol:


Ikke ofte nok :slem:
5
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
heysamaysa
Indlæg: 626
Tilmeldt: 18. dec 2015, 22:52
Kort karma: 77
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 944

Re: Hvornår synes din kæreste, at du er en nar?

Indlægaf heysamaysa » 28. nov 2019, 09:04

når jeg ikke må få flere julelysekæder fordi han i forvejen synes vores have ligner noget fra fars fede juleferie :sur:
14
Sov sødt lille Noah - 03.12.2015 :trist:

En ny stjerne på himlen er blevet født!

"The worst thing a mother goes through is having to give her sweet angel back to heaven"
Brugeravatar
heysamaysa
Indlæg: 626
Tilmeldt: 18. dec 2015, 22:52
Kort karma: 77
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 944

Re: Hvornår synes din kæreste, at du er en nar?

Indlægaf heysamaysa » 29. nov 2019, 07:47

No1 skrev:
heysamaysa skrev:når jeg ikke må få flere julelysekæder fordi han i forvejen synes vores have ligner noget fra fars fede juleferie :sur:



Strengt. :lol:



ja! :sur:


Det skal dog siges at jeg har fået et faktisk ret flot og sk*de dyrt plastikjuletræ på 2.10 m. hvor der er en juletræskæde på med 300 lys :blush:


men det tæller jo ikke heeelt rigtigt for det skal jo ikke være udendørs! :naughty:
1
Sov sødt lille Noah - 03.12.2015 :trist:

En ny stjerne på himlen er blevet født!

"The worst thing a mother goes through is having to give her sweet angel back to heaven"
Brugeravatar
Ladysparrow
Indlæg: 2673
Tilmeldt: 14. aug 2015, 11:50
Kort karma: 417
Geografisk sted: Skåne, Sverige
Likede indlæg: 6969

Re: Hvornår synes din kæreste, at du er en nar?

Indlægaf Ladysparrow » 29. nov 2019, 08:54

Når han kommer hjem med en parkeringsbøde på 800 kr for 2. gang på 1 måned. Jeg synes det er det mest latterlige at smide penge efter og mine gravid hormoner spasser helt af.

Han synes jeg er nar fordi jeg synes han er en nar. :D
6
Brugeravatar
Kerrigan
Indlæg: 7722
Tilmeldt: 31. jan 2019, 18:30
Kort karma: 589
Likede indlæg: 11406

Re: Hvornår synes din kæreste, at du er en nar?

Indlægaf Kerrigan » 1. dec 2019, 07:23

Smiling_Goat skrev:Apropos juletræskæder...

Min kæreste har købt en kæde, der kan skifte farve, blinke og styres fra telefonen :mellow:

Han er meget glad for den, og jeg bruger alle mine "støttende kæreste"-kræfter på at ikke bare sige "er du da blevet skør menneske?!"

Nogle kvinder brokker sig over at deres mænd ikke vil involveres i indretning. Det her sker når mænd vil involveres i indretning!

Lyder som min mand. :lol:

Mand: "We need to put up some more lights".
Mig: *forestiller mig huset fra Alene Hjemme*
1
Har du husket at lave knibeøvelser i dag?
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Hvornår synes din kæreste, at du er en nar?

Indlægaf Persnikedy » 1. dec 2019, 08:18

Smiling_Goat skrev:
Kerrigan skrev:
Smiling_Goat skrev:Apropos juletræskæder...

Min kæreste har købt en kæde, der kan skifte farve, blinke og styres fra telefonen :mellow:

Han er meget glad for den, og jeg bruger alle mine "støttende kæreste"-kræfter på at ikke bare sige "er du da blevet skør menneske?!"

Nogle kvinder brokker sig over at deres mænd ikke vil involveres i indretning. Det her sker når mænd vil involveres i indretning!

Lyder som min mand. :lol:

Mand: "We need to put up some more lights".
Mig: *forestiller mig huset fra Alene Hjemme*


Det er frygteligt :lol:


Jeg kan næsten se det for mig at I ender som Clarks kone :-D

1
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
Alphilia
Indlæg: 3433
Tilmeldt: 22. dec 2015, 15:22
Kort karma: 272
Likede indlæg: 3060

Re: Hvornår synes din kæreste, at du er en nar?

Indlægaf Alphilia » 1. dec 2019, 13:12

Tror han synes det i de her dage hvor jeg punker ham dagligt til at tage stilling til nogle specifikke ting.
0
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16942
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3549
Likede indlæg: 41157

Re: Hvornår synes din kæreste, at du er en nar?

Indlægaf LaMariposa » 1. dec 2019, 15:41

Alphilia skrev:Tror han synes det i de her dage hvor jeg punker ham dagligt til at tage stilling til nogle specifikke ting.


Planlægningsbehov møder behov for ikke at planlægge? Det kender jeg godt :D :fløjt:
0
:lun: Be brave
Brugeravatar
Alphilia
Indlæg: 3433
Tilmeldt: 22. dec 2015, 15:22
Kort karma: 272
Likede indlæg: 3060

Re: Hvornår synes din kæreste, at du er en nar?

Indlægaf Alphilia » 1. dec 2019, 22:37

LaMariposa skrev:
Alphilia skrev:Tror han synes det i de her dage hvor jeg punker ham dagligt til at tage stilling til nogle specifikke ting.


Planlægningsbehov møder behov for ikke at planlægge? Det kender jeg godt :D :fløjt:


Ja, noget i den dur :D
0
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6480
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14343

Re: Hvornår synes din kæreste, at du er en nar?

Indlægaf Mangoness » 25. dec 2019, 21:43

Jeg har smittet ham med forkølelse :genert:
0
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16011
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1396
Likede indlæg: 29804

Re: Hvornår synes din kæreste, at du er en nar?

Indlægaf TinaW » 26. dec 2019, 15:05

Jeg er ret sikker på, han synes jeg var naragtig, da jeg forventede at han gjorde badeværelset rent, efter at have banket loft i entréen ned. Men trods lukket dør, så lå der et fint lag puds ud over alle flader.
Han var heller ikke imponeret over, at blive bedt om, at ryste min tørklæder gennem. De lå i en kurv.
Men så har han nok lært til en anden gang, at flytte tingene der står i rummet, inden han går i gang med at grisse.
1
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 8977
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1010
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21796

Re: Hvornår synes din kæreste, at du er en nar?

Indlægaf Purple Haze » 2. feb 2020, 11:17

Tror egentlig ikke han synes jeg er naragtig, det gør jeg egentlig heller ikke selv men er ærgerlig over at vi ikke sov sammen i nat.

Vi har kun sovet sammen max 10 nætter i år, vi elsker at sove sammen, og i nat var jeg ude med en veninde og drikke øl, hvilket resulterede i at jeg blev nød til at sove på sofa for ikke at vække ham.
Det er lidt træls.
0
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Jahatten
Indlæg: 27
Tilmeldt: 2. feb 2020, 10:33
Kort karma: 1
Likede indlæg: 14

Re: Hvornår synes din kæreste, at du er en nar?

Indlægaf Jahatten » 2. feb 2020, 11:50

- Når jeg snorker
- Når jeg en sjælden gang "kommer til" at drikke mig i hegnet med mine kammier
- Når jeg gør ting anderledes end hun ville gøre, og jeg stædigt holder fast i, at det alligevel er en ligeså rigtig måde at gøre det på
- Når jeg siger "ja" til at tage et par dage tidligere på job (jeg arbejder på søen)..... Men pengene skal sågu komme et sted fra, de hænger ikke på træerne.
- Når jeg bliver stiktosset over grundløse beskyldninger (fra hende)
- Når jeg ser Luksusfælden og Robinson
- Når jeg bliver utålmodig efter at være blevet slæbt rundt i 20 af hendes favorit tøjbutikker
- Når jeg har glemt at tømme opvaskemaskine og laver alt muligt andet end husligt, når hun kommer hjem fra arbejde

.... Find selv på mere.....
0

Tilbage til "Forhold og sex"