Være forelsket i en man ikke tænder på?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7465
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1761
Likede indlæg: 24405

Re: Være forelsket i en man ikke tænder på?

Indlægaf Moxy-lady » 18. maj 2016, 16:41

Min kæreste er hammer lækker, men meget meget tynd (og det er jeg ikke) jeg kan godt se, objektivt at han er tynd, men det er vitterligt ikke noget der betyder noget for min fysiske tiltrækning af ham. Jeg tænder jo på ham af tusind forskellige grunde og næsten mindst af dette er det fysiske. Fuldstændigt ligesom at han, objektivt helt sikkert godt kan se at jeg bør tabe mig, men 'hele pakken' er det mest lækre og Sexede han nogensinde har set.

For mig lyder det mere som et selvtillidsissue? At du er bange for at mase ham og sådan. Det kan jeg fortælle dig at du ikke gør, for så var min kæreste knækket for længst :D
0
My world 12-10-18 :lun:
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7465
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1761
Likede indlæg: 24405

Re: Være forelsket i en man ikke tænder på?

Indlægaf Moxy-lady » 18. maj 2016, 16:43

Jeg er i øvrigt også meget visuel, og det mest Sexede i hele verden er når jeg giver oral Sex og han ligger og spænder op i hele kroppen og jeg har ham i min hule hånd og hans nydelse gør at han ligger og karter rundt. Det er så Sexet! Selvom han ikke ville tage skade af at tage lidt på.
1
My world 12-10-18 :lun:

Tilbage til "Forhold og sex"