Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
catnip
Indlæg: 4589
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:47
Kort karma: 666
Likede indlæg: 21045

Re: Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Indlægaf catnip » 3. apr 2019, 15:18

Min faste sugar-dame holder op, og det er jeg virkelig ked af. Jeg siger dette til min mand...

Mig: Gah, Stine har fået et nyt job, så nu skal jeg finde en anden sugar-dame. Det er fandme træls, Stine var pisse god.
Ham: Hvorfor holder hun op?
Mig: Jaeh, jeg tænker, at de færreste forestiller sig en karriere hvor de skal kigge på andre kvinders kønsdele resten af deres liv?
Ham: (lang pause og forundret udtryk i ansigtet) ...Nåeh...ja? Den tanke var slet ikke faldet mig ind.

Der er så meget mænd ikke forstå. Især når det kommer til kvinders kønsdele :-D
3
- Nevertheless she persisted -
Brugeravatar
catnip
Indlæg: 4589
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:47
Kort karma: 666
Likede indlæg: 21045

Re: Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Indlægaf catnip » 3. apr 2019, 15:19

Rikke skrev:Midt i en seriøs samtale udbrød han pludseligt: “Rikke... Hvis nu du blev slugt af en hval... Ville du så helst komme ud af forenden eller bagenden?”


Eksistentielt spørgsmål! :D


Hvad svarede du? :ivrig:
0
- Nevertheless she persisted -
Brugeravatar
RedDawn
Indlæg: 32
Tilmeldt: 4. mar 2019, 20:01
Kort karma: 6
Likede indlæg: 80

Re: Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Indlægaf RedDawn » 4. apr 2019, 07:33

Vi snakkede om hvilke superkræfter der ville være fede at have. Min mand siger så at det kunne være fedt at kunne flyve... tænkepause... “så kunne man flyve hele vejen til Århus”. Vi hverken bor i nærheden af Århus, har familie i Århus eller nogen som helst anden grund til at tage til Århus.

Og du har lige fået evnen til at flyve - Hvem ville bruge den evne til at flyve til Århus?? :D Jeg var flad af grin og han var helt forvirret over hvorfor det eksempel overhovedet var kommet ud af munden på ham :D
8
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55654
Kontakt:

Re: Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Indlægaf Ado » 5. apr 2019, 06:45

Han lavede denne invitation i går og sendte den til vores børn, mine forældre og hans mor. :lol: Og nej, det er ikke en joke. Vi er så åndssvage, at vi rent faktisk gør det.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
31
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Indlægaf vibbsen » 6. apr 2019, 15:57

Da han idag kiggede på mig og sagde" Hvorfor i alverden har du aldrig sagt det til mig ? Så er det jo derfor jeg aldrig taber mig"

Han havde lige fundet ud af at romkugler/trøffelkugler IKKE - Som han ellers var fuldstændig overbevist om- er lavet af rugbrød :-D :-D :-D :klap: :klap: :klap:

"Så er det jo for fanden ikke særlig smart når jeg har taget en romkugler som mellemmåltid istedet for en rugbrød" Sagde han med forargelsen over dette komplot han føler sig udsat for, nærmest drivende med af væggene....

Vi andre tudede af grin. Især eftersom han faktisk googlede det for at være sikre på at vi ikke tog pus på ham....
38
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Muspel
Indlæg: 3878
Tilmeldt: 22. nov 2015, 16:38
Kort karma: 768
Likede indlæg: 10745

Re: Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Indlægaf Muspel » 6. apr 2019, 16:31

vibbsen skrev:Da han idag kiggede på mig og sagde" Hvorfor i alverden har du aldrig sagt det til mig ? Så er det jo derfor jeg aldrig taber mig"

Han havde lige fundet ud af at romkugler/trøffelkugler IKKE - Som han ellers var fuldstændig overbevist om- er lavet af rugbrød :-D :-D :-D :klap: :klap: :klap:

"Så er det jo for fanden ikke særlig smart når jeg har taget en romkugler som mellemmåltid istedet for en rugbrød" Sagde han med forargelsen over dette komplot han føler sig udsat for, nærmest drivende med af væggene....

Vi andre tudede af grin. Især eftersom han faktisk googlede det for at være sikre på at vi ikke tog pus på ham....


Hvor er det bare Mega-sjovt. Undrede han sig slet ikke over, at de kunne smage så sødt og blødt og lækkert?
0
Aesel82
Indlæg: 2635
Tilmeldt: 21. okt 2015, 20:17
Kort karma: 176
Likede indlæg: 4244

Re: Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Indlægaf Aesel82 » 6. apr 2019, 16:37

Ado skrev:Han lavede denne invitation i går og sendte den til vores børn, mine forældre og hans mor. :lol: Og nej, det er ikke en joke. Vi er så åndssvage, at vi rent faktisk gør det.



Fantastisk :klap: :klap:
1
Aesel82
Indlæg: 2635
Tilmeldt: 21. okt 2015, 20:17
Kort karma: 176
Likede indlæg: 4244

Re: Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Indlægaf Aesel82 » 6. apr 2019, 16:37

vibbsen skrev:Da han idag kiggede på mig og sagde" Hvorfor i alverden har du aldrig sagt det til mig ? Så er det jo derfor jeg aldrig taber mig"

Han havde lige fundet ud af at romkugler/trøffelkugler IKKE - Som han ellers var fuldstændig overbevist om- er lavet af rugbrød :-D :-D :-D :klap: :klap: :klap:

"Så er det jo for fanden ikke særlig smart når jeg har taget en romkugler som mellemmåltid istedet for en rugbrød" Sagde han med forargelsen over dette komplot han føler sig udsat for, nærmest drivende med af væggene....

Vi andre tudede af grin. Især eftersom han faktisk googlede det for at være sikre på at vi ikke tog pus på ham....



Ahahahahahaha!!!!

:lol: :lol: :lol:
0
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Indlægaf vibbsen » 6. apr 2019, 17:57

Muspel skrev:
vibbsen skrev:Da han idag kiggede på mig og sagde" Hvorfor i alverden har du aldrig sagt det til mig ? Så er det jo derfor jeg aldrig taber mig"

Han havde lige fundet ud af at romkugler/trøffelkugler IKKE - Som han ellers var fuldstændig overbevist om- er lavet af rugbrød :-D :-D :-D :klap: :klap: :klap:

"Så er det jo for fanden ikke særlig smart når jeg har taget en romkugler som mellemmåltid istedet for en rugbrød" Sagde han med forargelsen over dette komplot han føler sig udsat for, nærmest drivende med af væggene....

Vi andre tudede af grin. Især eftersom han faktisk googlede det for at være sikre på at vi ikke tog pus på ham....


Hvor er det bare Mega-sjovt. Undrede han sig slet ikke over, at de kunne smage så sødt og blødt og lækkert?


Jo...Det havde han selvfølgelig gjort....Men hey, hvis nogen kunne få rugbrød til at smage så godt, så er der vel ikke nogen grund til at stille spørgsmål om hvordan :gruble: :gruble: :fløjt: :fløjt: :fløjt:

Han var i det hele taget utrolig forarget over at romkugler var kage....For det gav ingen mening :gruble: :gruble: :gruble: :gruble: :gruble:

Min veninde(som næsten ikke kunne være i sig selv af bare grin) og jeg prøvede at stille ham spørgsmål til forskellige ting som vi måske mente burde have fået ham til at lugte lunten f.eks. "Men hvad så med træstammer....Det er jo trods alt også trøffel der er inden i dem....Fik det dig slet ikke til at fatte mistanke ??"
Det gjorde det så ikke. For "Jeg kan da godt regne ud at når der er marcipan omkring så er det en kage!!!!"..... :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :klap:

Seriøst....Det har været den bedste fødselsdag EVER !!! Den dag hvor min man afslørede at han troede at trøfler var lavet af rugbrød.....Der findes simpelthen ingen gave som overgår når ens mand kommer med den slags guldkommentarer.....
17
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Neverkont
Indlæg: 1863
Tilmeldt: 4. mar 2016, 22:00
Kort karma: 100
Likede indlæg: 2911

Re: Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Indlægaf Neverkont » 6. apr 2019, 21:00

vibbsen skrev:Da han idag kiggede på mig og sagde" Hvorfor i alverden har du aldrig sagt det til mig ? Så er det jo derfor jeg aldrig taber mig"

Han havde lige fundet ud af at romkugler/trøffelkugler IKKE - Som han ellers var fuldstændig overbevist om- er lavet af rugbrød :-D :-D :-D :klap: :klap: :klap:

"Så er det jo for fanden ikke særlig smart når jeg har taget en romkugler som mellemmåltid istedet for en rugbrød" Sagde han med forargelsen over dette komplot han føler sig udsat for, nærmest drivende med af væggene....

Vi andre tudede af grin. Især eftersom han faktisk googlede det for at være sikre på at vi ikke tog pus på ham....



Hvordan kunne han dog tro, at noget der smager så godt skulle være lavet af rugbrød? :lol2:
0
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55654
Kontakt:

Re: Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Indlægaf Ado » 6. apr 2019, 21:23

SAGA skrev:
Ado skrev:Han lavede denne invitation i går og sendte den til vores børn, mine forældre og hans mor. :lol: Og nej, det er ikke en joke. Vi er så åndssvage, at vi rent faktisk gør det.

Har folk meldt tilbage? :P

Ja. De kommer. Og skriver og takker Zita og ikke os for invitationen. :D
12
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Indlægaf vibbsen » 6. apr 2019, 21:32

Neverkont skrev:
vibbsen skrev:Da han idag kiggede på mig og sagde" Hvorfor i alverden har du aldrig sagt det til mig ? Så er det jo derfor jeg aldrig taber mig"

Han havde lige fundet ud af at romkugler/trøffelkugler IKKE - Som han ellers var fuldstændig overbevist om- er lavet af rugbrød :-D :-D :-D :klap: :klap: :klap:

"Så er det jo for fanden ikke særlig smart når jeg har taget en romkugler som mellemmåltid istedet for en rugbrød" Sagde han med forargelsen over dette komplot han føler sig udsat for, nærmest drivende med af væggene....

Vi andre tudede af grin. Især eftersom han faktisk googlede det for at være sikre på at vi ikke tog pus på ham....



Hvordan kunne han dog tro, at noget der smager så godt skulle være lavet af rugbrød? :lol2:


Det spurgte min veninde - som måtte overtage fordi jeg simpelthen var helt opløst af grin - også om flere gange.....

Og svaret var "Jeg hænger mig altså ikke i den slags detaljer. Jeg er da ligeglad med hvordan de får noget som er lavet af rugbrød til at smage godt. Jeg er jo ikke bager"

Så grinede vi bare endnu mere....

Den eneste der forsøgte at bakke hr.vibbsen op, var Far Vibbsen som påstod at man jo faktisk ikke kunne vide om der var rugbrød i trøffelkugler..."For det hele blev jo bare most sammen"

Han fik at vide - af Vibbsen og Mor Vibbsen - , at eftersom gammelt rugbrød kan skæres i 1 mm skiver og sælges som "Rugchips" til 30 - 45 kroner pr. pose...så var der naturligvis ikke rugbrød i noget hvor man reelt kan hælde alt fra wienerbrød til feje-affald i.
Og han gav op og spiste resten af sin lagkage...Morfar Vibbsen var bager. Mor Vibbsen var bagerdatter. Vibbsen arbejdede i mange år som bagerekspeditrice....Far Vibbsen indså at han var op mod en fjende han ikke kunne bekæmpe.....
9
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Neverkont
Indlæg: 1863
Tilmeldt: 4. mar 2016, 22:00
Kort karma: 100
Likede indlæg: 2911

Re: Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Indlægaf Neverkont » 7. apr 2019, 08:56

vibbsen skrev:
Og svaret var "Jeg hænger mig altså ikke i den slags detaljer. Jeg er da ligeglad med hvordan de får noget som er lavet af rugbrød til at smage godt. Jeg er jo ikke bager"


Jeg elsker han måde at ræsonnere på. :banan:
4
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Indlæg: 5607
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:47
Kort karma: 1484
Likede indlæg: 22868

Re: Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Indlægaf POCKETKITTEN » 7. apr 2019, 10:25

Vi havde en travl morgen. Bad ham putte mine vitaminpiller i en bøtte, så jeg kunne tage dem med på arbejde.

Han gravede den største tupperware-bøtte, vi ejer, frem og satte den klar til mig på køkkenbordet.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
27
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55654
Kontakt:

Re: Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Indlægaf Ado » 15. apr 2019, 14:32

Vi så et gaaaammelt klip fra Go' Morgen Danmark med de der bronies/My Little Pony fans.

bronies.JPG


Næste morgen stod jeg tidligt op, og satte mig ind i stuen med kaffe. En halv time senere hørte jeg ham stå op, og så kom han gående ind i stuen med et af mine hårspænder i håret og et stort hvidt horn i panden lavet af printerpapir. Han gik bare rundt som om alt var normalt. :D
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
27
Donna Martin Graduates!

Tilbage til "Forhold og sex"