Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Summer
Indlæg: 996
Tilmeldt: 18. jun 2017, 20:45
Kort karma: 47
Likede indlæg: 1314

Re: Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Indlægaf Summer » 22. dec 2019, 21:21

Sendte kæresten ud for at handle igår, og havde blandt andet skrevet "mandariner" på indkøbslisten. Han vidste ikke hvad mandariner eller clementiner var, så han måtte google det. :lol:
1
Kakadu
Indlæg: 3478
Tilmeldt: 7. jul 2019, 20:27
Kort karma: 572
Likede indlæg: 10256

Re: Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Indlægaf Kakadu » 23. dec 2019, 09:13

Ham: “Så er der foie gras pind!”
Mig: “??”
Ham: “Vil du have et hint? Du er gåsen :slem:
Mig: “FFS!”
13
Hvis hesten er død, så stå af.
Kakadu
Indlæg: 3478
Tilmeldt: 7. jul 2019, 20:27
Kort karma: 572
Likede indlæg: 10256

Re: Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Indlægaf Kakadu » 31. dec 2019, 09:46

Hvis min pik blev syg og faldt af, kunne vi begrave den i haven som et elsket kæledyr. I en glaskiste. Jeg vil kalde den: Bullen penis i glaskiste!
Senest rettet af Kakadu 11. jan 2020, 08:46, rettet i alt 1 gang.
1
Hvis hesten er død, så stå af.
JoyNips
Indlæg: 12041
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33855

Re: Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Indlægaf JoyNips » 8. jan 2020, 16:04

Mere gjort. Når han lægger brænde i brændeovnen så står han altid og kigger til det fænger. Nogen gange kan sådan noget tage op mod et kvarter! Et kvarter hvor han bare sidder og glor på gløder. Når det så fænger med et whoosh, så bliver han nuttet stolt og begejstret.

Jeg har foreslået ham andre spændende hobbyer, fx at kigge på vaskemaskinen, vand der koger, brød der skal hæve mm.
23
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16942
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3549
Likede indlæg: 41157

Re: Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Indlægaf LaMariposa » 8. jan 2020, 16:57

JoyNips skrev:Mere gjort. Når han lægger brænde i brændeovnen så står han altid og kigger til det fænger. Nogen gange kan sådan noget tage op mod et kvarter! Et kvarter hvor han bare sidder og glor på gløder. Når det så fænger med et whoosh, så bliver han nuttet stolt og begejstret.

Jeg har foreslået ham andre spændende hobbyer, fx at kigge på vaskemaskinen, vand der koger, brød der skal hæve mm.


Eller maling, der tørrer...
1
:lun: Be brave
Hewlett
Indlæg: 1445
Tilmeldt: 30. apr 2016, 19:33
Kort karma: 99
Likede indlæg: 4341

Re: Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Indlægaf Hewlett » 11. jan 2020, 18:14

Min nabo havde været efter min kæreste fordi han var kommer til at vaske ind i min nabos vasketid (påstår han, men hans booking fremgik ikke på skærmen).

I dag vaskede selvsamme nabo over min vasketid. Jeg møder ham i vaskekælderen og kommer med en tør kommentar, som matchede den han selv havde fyret af til min kæreste.

Jeg fortæller min kæreste om episoden, hvor til han svarer:

"Du er min skjoldmø".

Ja, han er i gang med at se Vikings.....
8
Brugeravatar
Santa
Indlæg: 9485
Tilmeldt: 13. aug 2015, 05:56
Kort karma: 990
Likede indlæg: 26526

Re: Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Indlægaf Santa » 12. jan 2020, 22:23

JoyNips skrev:Mere gjort. Når han lægger brænde i brændeovnen så står han altid og kigger til det fænger. Nogen gange kan sådan noget tage op mod et kvarter! Et kvarter hvor han bare sidder og glor på gløder. Når det så fænger med et whoosh, så bliver han nuttet stolt og begejstret.

Jeg har foreslået ham andre spændende hobbyer, fx at kigge på vaskemaskinen, vand der koger, brød der skal hæve mm.

Jeg gør præcis det samme.... :genert:
1
Lad være med at læse mellem linjerne, der står stadig ikke noget. ;)
Kakadu
Indlæg: 3478
Tilmeldt: 7. jul 2019, 20:27
Kort karma: 572
Likede indlæg: 10256

Re: Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Indlægaf Kakadu » 14. jan 2020, 22:46

JumboJette skrev:
Kakadu skrev:Ham: “Så er der foie gras pind!”
Mig: “??”
Ham: “Vil du have et hint? Du er gåsen :slem:
Mig: “FFS!”



Jeg læste dette op for min kære mand, som tørt svarede: "Så roser han da også sig selv, hvis "pinden" skal kunne nå helt op til leveren...." :-D

:lol:
0
Hvis hesten er død, så stå af.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Indlægaf kidkomb » 15. jan 2020, 05:37

Han sang "Summer of 69"men på dansk, om en ung mand i 1500-tallet der havde fået sin første lut. Og spillede på den til hans herres ører blødte.
I en skilift. Så jeg kunne ikke engang slippe væk :rulle:
27
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
musling
Indlæg: 3113
Tilmeldt: 10. jan 2017, 18:00
Kort karma: 180
Likede indlæg: 2295

Re: Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Indlægaf musling » 15. jan 2020, 06:33

kidkomb skrev:Han sang "Summer of 69"men på dansk, om en ung mand i 1500-tallet der havde fået sin første lut. Og spillede på den til hans herres ører blødte.
I en skilift. Så jeg kunne ikke engang slippe væk :rulle:


:lol: :lol: den udgave gad jeg godt have hørt
1
Brugeravatar
Ladysparrow
Indlæg: 2673
Tilmeldt: 14. aug 2015, 11:50
Kort karma: 417
Geografisk sted: Skåne, Sverige
Likede indlæg: 6969

Re: Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Indlægaf Ladysparrow » 15. jan 2020, 08:07

I sjov kaldte jeg min kæreste en stor røv (på dansk) da han er engelsk får han det til at jeg mener hans røv er for stor og at den nærmest ville sidde fast i Grand Canyon. Så nu er jeg den forfærdelige kæreste der fatshamer hendes kæreste, der inte andet gør end at hoppe og springe for mig som jo er højgravid på overtid. :lol2: jeg kan knapt komme ud af sengen uden hjælp. :ninja:
5
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16018
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1396
Likede indlæg: 29811

Re: Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Indlægaf TinaW » 18. jan 2020, 07:29

Vi sad og så en eller anden action film med The Rock, der skulle redde sin familie ud af en brændende bygning. Spurgte min mand, om han ville gøre det samme for mig/os (der var noget med en kran og nogle meget høje højder) og min mand konstaterede tørt, at det kom an på, om min livsforsikring var betalt eller ej :/ :D
9
Kakadu
Indlæg: 3478
Tilmeldt: 7. jul 2019, 20:27
Kort karma: 572
Likede indlæg: 10256

Re: Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Indlægaf Kakadu » 19. jan 2020, 09:06

Jeg fortalte ham om Gwyneth Pathrows vaginaduftlys, og straks øjnede han en forretningsmulighed:

“Det kunne du da også gøre! Vi køber bare en stak Krone-lys og dypper dem lidt!”
9
Hvis hesten er død, så stå af.
MrMister
Indlæg: 2396
Tilmeldt: 13. jan 2019, 18:24
Kort karma: 284
Likede indlæg: 6930

Re: Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Indlægaf MrMister » 19. jan 2020, 09:44

TinaW skrev:Vi sad og så en eller anden action film med The Rock, der skulle redde sin familie ud af en brændende bygning. Spurgte min mand, om han ville gøre det samme for mig/os (der var noget med en kran og nogle meget høje højder) og min mand konstaterede tørt, at det kom an på, om min livsforsikring var betalt eller ej :/ :D


Min kone “elsker”, når der herfra oplyses, at den statistiske sandsynlighed for både at overleve hoppet og dernæst overleve i et brændende højhus over ildens arnested < 0. Medmindre det er Hollywood hvor fysikkens og alderdommens love ikke gælder. Jeg ville ikke engang forsøge - og har iøvrigt dårligt knæ. Behøver jeg sige hun når “shhhh!” før andet ord? -.-
2
"Courage is what it takes to stand up and speak; courage is also what it takes to sit down and listen." - Churchill
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5875
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 828
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14623

Re: Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 19. jan 2020, 14:33

Ladysparrow skrev:I sjov kaldte jeg min kæreste en stor røv (på dansk) da han er engelsk får han det til at jeg mener hans røv er for stor og at den nærmest ville sidde fast i Grand Canyon. Så nu er jeg den forfærdelige kæreste der fatshamer hendes kæreste, der inte andet gør end at hoppe og springe for mig som jo er højgravid på overtid. :lol2: jeg kan knapt komme ud af sengen uden hjælp. :ninja:


Min kæreste mener at den værste fornærmelse han kan smide i hovedet på mig er “Du ar ein Kartoffel!”

Det får mig til at grine hvergang fordi han stadig har den der underliggende engelske accent :lol:
7

Tilbage til "Forhold og sex"