Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Contrast
Indlæg: 2072
Tilmeldt: 21. jan 2016, 18:24
Kort karma: 210
Likede indlæg: 6142

Re: Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Indlægaf Contrast » 16. nov 2023, 21:53

Lige nu dater vi, og min date har autisme. Vi sad og så Fifty Shades, og der er en scene hvor Ana får med pisken og bliver skræmt og ked af det, og løber ind i det ekstra soveværelse min kæreste har og gemmer sig under dynen og græder.

Min reaktion: "Hvorfor tager hun dog ikke hjem til sig selv når hun er blevet behandlet sådan?"
Hans reaktion: "hvorfor knirker døren så meget?"

Typisk autisme vs neurotypisk reaktion, som vi begge grinede en del af :lol:
Senest rettet af Contrast 5. dec 2023, 13:58, rettet i alt 1 gang.
5
Inge Færch Schott
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8952
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1518
Likede indlæg: 25647

Re: Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Indlægaf Madam Pomfrey » 19. nov 2023, 22:53

Jeg kommenterede på at vires seng lignede en krigszone, og spurgte om han havde lavet et rullefald ud af sengen på min side...

Han sukkede højt og svarede, "skat du forstår det ikke, det er KUNST" :lol:

Han er dygtig til at få sengen til at ligne et abstrakt kunstværk på daglig basis :sarkasme:
2
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
.Magic.
Indlæg: 10121
Tilmeldt: 27. apr 2021, 17:44
Kort karma: 1212
Likede indlæg: 18204

Re: Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Indlægaf .Magic. » 5. dec 2023, 11:55

Han ved at jeg godt kan lide at sidde og kigge på mennesker :gammel:
Så han sagde at vi hellere må komme i Walmart og se om de spøjse typer virkelig findes :D
2
Sofakartoflen
Indlæg: 3831
Tilmeldt: 28. sep 2020, 12:32
Kort karma: 430
Likede indlæg: 9095

Re: Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Indlægaf Sofakartoflen » 22. dec 2023, 23:53

Vi skulle have to ænder med ud til min søn. Han tog dem ud af køleskabet og tog en under hver arm og sagde; Hej, jeg hedder Benny med to N´er (ænder)
Det fungerer ikke så godt på skrift, men det var sjovt i øjeblikket.
6
Fledermäuslein
Indlæg: 2128
Tilmeldt: 28. aug 2015, 20:06
Kort karma: 188
Likede indlæg: 6852

Re: Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Indlægaf Fledermäuslein » 23. dec 2023, 16:40

Sofakartoflen skrev:Vi skulle have to ænder med ud til min søn. Han tog dem ud af køleskabet og tog en under hver arm og sagde; Hej, jeg hedder Benny med to N´er (ænder)
Det fungerer ikke så godt på skrift, men det var sjovt i øjeblikket.


Det hedder min far også, så jeg vil i morgen pålægge ham at hente de to ænder i køleskabet nedenunder og sige nøjagtig samme replik, når han kommer op med dem. Det er lige en joke for ham :-D
8
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 13032
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3544
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 56024
Kontakt:

Re: Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Indlægaf Ado » 26. feb 2024, 17:10

Min mand og hunden har igen haft en samtale. Først talte de om musik, og jeg blandede mig i samtalen og sagde "Jamen, Pixi, du kan da ikke lide sådan noget lorte musik", hvorefter "hun svarede" med sit standardsvar: "Man ka' ta' pigen uj a sønneråmme, men man kan ik' ta' sønneåmme uj af pigen".

I lørdag da vi stod op, hørte jeg min mand sige: "Godmorgen Pixi. Er du en glad hund?", hvorefter Pixi svarede" Nej. Ik' så længe Mette Frederiksen sidder hvor hun gør!"

Jeg elsker det. :D
5
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Santa
Indlæg: 9578
Tilmeldt: 13. aug 2015, 05:56
Kort karma: 994
Likede indlæg: 26792

Re: Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Indlægaf Santa » 26. feb 2024, 17:39

Ado skrev:Min mand og hunden har igen haft en samtale. Først talte de om musik, og jeg blandede mig i samtalen og sagde "Jamen, Pixi, du kan da ikke lide sådan noget lorte musik", hvorefter "hun svarede" med sit standardsvar: "Man ka' ta' pigen uj a sønneråmme, men man kan ik' ta' sønneåmme uj af pigen".

I lørdag da vi stod op, hørte jeg min mand sige: "Godmorgen Pixi. Er du en glad hund?", hvorefter Pixi svarede" Nej. Ik' så længe Mette Frederiksen sidder hvor hun gør!"

Jeg elsker det. :D

Ih, jeg ville ønske at jeg havde tjekket med opdrætteren inden vi valgte hund….for vores tilsyneladende søde lille schnauzerdame taler med den grimmeste og mest vulgære vestegnsdialekt! Og hun siger mest sådan noget som: Nej, fuck dig! Gi mig mad nu! Kast den bold, spassernar!
Politik er hun helt befriet for meninger om, udover at hun har knurret af en konservativ lokalpolitiker, hvis valgplakat var placeret i knæhøjde.
Mærkeligt….når nu jeg er fra Fyn og kæresten fra Frederiksberg, og prinsessen selv er jyde…. :fløjt:
5
Lad være med at læse mellem linjerne, der står stadig ikke noget. ;)
Brugeravatar
Skorstenen
Indlæg: 4897
Tilmeldt: 23. maj 2016, 15:58
Kort karma: 553
Likede indlæg: 8821

Re: Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Indlægaf Skorstenen » 26. feb 2024, 17:56

Santa skrev:
Ado skrev:Min mand og hunden har igen haft en samtale. Først talte de om musik, og jeg blandede mig i samtalen og sagde "Jamen, Pixi, du kan da ikke lide sådan noget lorte musik", hvorefter "hun svarede" med sit standardsvar: "Man ka' ta' pigen uj a sønneråmme, men man kan ik' ta' sønneåmme uj af pigen".

I lørdag da vi stod op, hørte jeg min mand sige: "Godmorgen Pixi. Er du en glad hund?", hvorefter Pixi svarede" Nej. Ik' så længe Mette Frederiksen sidder hvor hun gør!"

Jeg elsker det. :D

Ih, jeg ville ønske at jeg havde tjekket med opdrætteren inden vi valgte hund….for vores tilsyneladende søde lille schnauzerdame taler med den grimmeste og mest vulgære vestegnsdialekt! Og hun siger mest sådan noget som: Nej, fuck dig! Gi mig mad nu! Kast den bold, spassernar!
Politik er hun helt befriet for meninger om, udover at hun har knurret af en konservativ lokalpolitiker, hvis valgplakat var placeret i knæhøjde.
Mærkeligt….når nu jeg er fra Fyn og kæresten fra Frederiksberg, og prinsessen selv er jyde…. :fløjt:


Min er mere sådan en "gi mig din fucking dyne eller jeg hamrer dig en" type. Eller "jeg ska fucking piss, vågn for helvede op" agtig. Meget meget brovtet pigehund jeg har, hun har flere gange givet mig en pote lige i masken eller rystet en legesag hårdt og "tabt" den så den røg ind i hovedet på mig. Egentlig er hun bare fra Skjern, men hun opfører sig som en havnearbejder :wacko:
4
Brugeravatar
Santa
Indlæg: 9578
Tilmeldt: 13. aug 2015, 05:56
Kort karma: 994
Likede indlæg: 26792

Re: Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Indlægaf Santa » 26. feb 2024, 19:04

Skorstenen skrev:
Santa skrev:
Ado skrev:Min mand og hunden har igen haft en samtale. Først talte de om musik, og jeg blandede mig i samtalen og sagde "Jamen, Pixi, du kan da ikke lide sådan noget lorte musik", hvorefter "hun svarede" med sit standardsvar: "Man ka' ta' pigen uj a sønneråmme, men man kan ik' ta' sønneåmme uj af pigen".

I lørdag da vi stod op, hørte jeg min mand sige: "Godmorgen Pixi. Er du en glad hund?", hvorefter Pixi svarede" Nej. Ik' så længe Mette Frederiksen sidder hvor hun gør!"

Jeg elsker det. :D

Ih, jeg ville ønske at jeg havde tjekket med opdrætteren inden vi valgte hund….for vores tilsyneladende søde lille schnauzerdame taler med den grimmeste og mest vulgære vestegnsdialekt! Og hun siger mest sådan noget som: Nej, fuck dig! Gi mig mad nu! Kast den bold, spassernar!
Politik er hun helt befriet for meninger om, udover at hun har knurret af en konservativ lokalpolitiker, hvis valgplakat var placeret i knæhøjde.
Mærkeligt….når nu jeg er fra Fyn og kæresten fra Frederiksberg, og prinsessen selv er jyde…. :fløjt:


Min er mere sådan en "gi mig din fucking dyne eller jeg hamrer dig en" type. Eller "jeg ska fucking piss, vågn for helvede op" agtig. Meget meget brovtet pigehund jeg har, hun har flere gange givet mig en pote lige i masken eller rystet en legesag hårdt og "tabt" den så den røg ind i hovedet på mig. Egentlig er hun bare fra Skjern, men hun opfører sig som en havnearbejder :wacko:

Tror vores har gået i samme klasse i folker’n.
2
Lad være med at læse mellem linjerne, der står stadig ikke noget. ;)

Tilbage til "Forhold og sex"