Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55655
Kontakt:

Re: Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Indlægaf Ado » 10. jan 2019, 19:05

Jeg bliver ved med at synes det er sjovt, at han snakker som Svend-Erik Skov. Alti'-alti'-manden. "Jeg elsker dig - alti' alti' - os' i bil, det er jeg ligeglaj mæ'"
1
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55655
Kontakt:

Re: Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Indlægaf Ado » 20. jan 2019, 11:16

Vi lå i sengen i morges og snakkede om det der krammeterapi, hvor folk betaler 700,- kr. for at deltage. Han mente han havde fået en endnu bedre idé. Han ville være coach og tilbyde terapi til voksne, som havde glemt at være børn og til voksne, som led under dengang de var børn og blev kørt i børnehave og hvor de stod og græd ved lågen til børnehaven, når mor/far kørte derfra.
Hans plan var i grove træk:

1: Udvidet krammeterapi. Deltagerne skal iføres flyverdragter og elefanthuer og så skal der krammes liggende på jorden. Rullerullerulle rundt indfiltret i et kram - og gerne på en plæne, hvor det går lidt ned af, så de rigtig kan trille og rulle.

2: Deltagerne (stadig i deres flyverdragter og elefanthuer) skal proppes ind bag i en gammel Ford Taunus. Her vil han køre dem hen og aflevere dem bag en jernlåge og køre fra dem. Ikke en hel dag. Kun en time, så de lærer, at de ikke er blevet efterladt for evigt.
I den time de skal stå og vente bag lågen, vil han holde i tomgang et stykke derfra og sidde inde i bilen og ryge en masse cigaretter - udelukkende for at gøre oplevelsen så autentisk som muligt - så deltagerne kan blive fragtet hjem igen på bagsædet i en gennemrøget bil.


Jeg elsker hans hoved! :lol:
8
Donna Martin Graduates!
Muspel
Indlæg: 3878
Tilmeldt: 22. nov 2015, 16:38
Kort karma: 768
Likede indlæg: 10745

Re: Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Indlægaf Muspel » 20. jan 2019, 13:52

Ado skrev:Vi lå i sengen i morges og snakkede om det der krammeterapi, hvor folk betaler 700,- kr. for at deltage. Han mente han havde fået en endnu bedre idé. Han ville være coach og tilbyde terapi til voksne, som havde glemt at være børn og til voksne, som led under dengang de var børn og blev kørt i børnehave og hvor de stod og græd ved lågen til børnehaven, når mor/far kørte derfra.
Hans plan var i grove træk:

1: Udvidet krammeterapi. Deltagerne skal iføres flyverdragter og elefanthuer og så skal der krammes liggende på jorden. Rullerullerulle rundt indfiltret i et kram - og gerne på en plæne, hvor det går lidt ned af, så de rigtig kan trille og rulle.

2: Deltagerne (stadig i deres flyverdragter og elefanthuer) skal proppes ind bag i en gammel Ford Taunus. Her vil han køre dem hen og aflevere dem bag en jernlåge og køre fra dem. Ikke en hel dag. Kun en time, så de lærer, at de ikke er blevet efterladt for evigt.
I den time de skal stå og vente bag lågen, vil han holde i tomgang et stykke derfra og sidde inde i bilen og ryge en masse cigaretter - udelukkende for at gøre oplevelsen så autentisk som muligt - så deltagerne kan blive fragtet hjem igen på bagsædet i en gennemrøget bil.


Jeg elsker hans hoved! :lol:



Lyder som en god forretningsplan. Jeg vil foreslå et tredje modul, hvor man går i skoven i flyverdragterne og klatrer i træer, og kommer hen til kursuslederen og får lunkne leverpostejsmadder og tynd saftevand.
6
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55655
Kontakt:

Re: Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Indlægaf Ado » 20. jan 2019, 13:54

Muspel skrev:
Ado skrev:Vi lå i sengen i morges og snakkede om det der krammeterapi, hvor folk betaler 700,- kr. for at deltage. Han mente han havde fået en endnu bedre idé. Han ville være coach og tilbyde terapi til voksne, som havde glemt at være børn og til voksne, som led under dengang de var børn og blev kørt i børnehave og hvor de stod og græd ved lågen til børnehaven, når mor/far kørte derfra.
Hans plan var i grove træk:

1: Udvidet krammeterapi. Deltagerne skal iføres flyverdragter og elefanthuer og så skal der krammes liggende på jorden. Rullerullerulle rundt indfiltret i et kram - og gerne på en plæne, hvor det går lidt ned af, så de rigtig kan trille og rulle.

2: Deltagerne (stadig i deres flyverdragter og elefanthuer) skal proppes ind bag i en gammel Ford Taunus. Her vil han køre dem hen og aflevere dem bag en jernlåge og køre fra dem. Ikke en hel dag. Kun en time, så de lærer, at de ikke er blevet efterladt for evigt.
I den time de skal stå og vente bag lågen, vil han holde i tomgang et stykke derfra og sidde inde i bilen og ryge en masse cigaretter - udelukkende for at gøre oplevelsen så autentisk som muligt - så deltagerne kan blive fragtet hjem igen på bagsædet i en gennemrøget bil.


Jeg elsker hans hoved! :lol:



Lyder som en god forretningsplan. Jeg vil foreslå et tredje modul, hvor man går i skoven i flyverdragterne og klatrer i træer, og kommer hen til kursuslederen og får lunkne leverpostejsmadder og tynd saftevand.



Den giver jeg videre med det samme! :D
3
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55655
Kontakt:

Re: Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Indlægaf Ado » 20. jan 2019, 14:41

SAGA skrev:Jeg vil gerne tilmeldes det. Ikke fordi jeg havde en traumatisk barndom, men fordi det lyder så hyggeligt og sjovt :D

Yay! Den første kursist. :D
1
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Re: Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Indlægaf Wizzze » 20. jan 2019, 14:49

Ikke så meget sagt som gjort, fangede hende i at danse med sig selv, eller danse og danse, nok mere bevæge sig mere eller mindre yndefuldt mens der var musik :lol:
Utroligt hvad kvinder finder på, når de tror de er alene :devil: :-D
5
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6486
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14371

Re: Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Indlægaf Mangoness » 20. jan 2019, 16:32

SAGA skrev:
Ado skrev:
SAGA skrev:Jeg vil gerne tilmeldes det. Ikke fordi jeg havde en traumatisk barndom, men fordi det lyder så hyggeligt og sjovt :D

Yay! Den første kursist. :D

:lol:


Jeg vil også med! :banan:
1
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Indlægaf Fru Sunshine » 20. jan 2019, 17:53

Ado skrev:
SAGA skrev:Jeg vil gerne tilmeldes det. Ikke fordi jeg havde en traumatisk barndom, men fordi det lyder så hyggeligt og sjovt :D

Yay! Den første kursist. :D

Også mig. Jeg har aldrig gået i børnehave.
2
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55655
Kontakt:

Re: Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Indlægaf Ado » 23. jan 2019, 09:58

Vi lå i ske i sengen i aftes og pjattede om noget internt. Og så blev der stille og så sagde han: "Har jeg nogensinde fortalt dig, at jeg er hestevisker?" - hvorefter jeg bagfra kunne høre ham hviske: "Hest....hest....hest".

Ja, man skulle nok have været der. :D
13
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Tibbler
Indlæg: 4645
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 248
Likede indlæg: 8390

Re: Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Indlægaf Tibbler » 27. jan 2019, 19:54

Sønnen på 7 ligger i sin seng, og tiden inden han falder i søvn, bliver tydeligvis brugt på at overveje livets store spørgsmål:
"Hvorfor er det, det føles som om man skal kaste op, når man stikker hånden ind bagved i munden?" "Sveder man egenligt meget på benene?"

Så kommer det tørt fra manden; "Ham, har vi været utroligt heldige med" :D
7
Brugeravatar
Skorstenen
Indlæg: 4851
Tilmeldt: 23. maj 2016, 15:58
Kort karma: 544
Likede indlæg: 8751

Re: Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Indlægaf Skorstenen » 28. jan 2019, 13:12

"Diskussion" omhandlende hvorvidt manden kunne sove i soveværelset i går aftes (jeg har været syg, og vi sover ikke sammen når vi er syge).
Mig: Jo - men vil du så ikke godt lægge dig på siden, du snorker jo helt vildt!
Ham: Jeg snorker ikke, og det ved du godt
Mig: Bevares, men du sover satans højt så
Ham: Du kan da bare bede mig holde op så
Mig: Nej - for du bliver simpelthen så sur i søvne når jeg gør det
Ham: Jamen hvad siger du da?
Mig: Om du ikke godt vil lægge dig på siden?
Ham: Så tror da pokker jeg bliver sur - jeg har jo 4 sider
22
Brugeravatar
Skorstenen
Indlæg: 4851
Tilmeldt: 23. maj 2016, 15:58
Kort karma: 544
Likede indlæg: 8751

Re: Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Indlægaf Skorstenen » 5. feb 2019, 13:57

Den er simpelthen så ond den her, at jeg dårligt tør skrive det. Men...Det var altså sjovt på samme tid :blush:


Vi sidder og ser lokal-tv. Her er et indslag om en paranoid skizofren, som har forsøgt at begå selvmord et hav af gange, jeg mener det var over 30.
Manden rejser sig og konstaterer tørt:

"så er man satme ringe til at slå sig selv ihjel"

Det var naturligvis ikke over den ulykkelige situation at jeg grinede, det var af hans meget tørre humor.
21
Brugeravatar
Q-beben
Indlæg: 1217
Tilmeldt: 23. dec 2015, 11:23
Kort karma: 267
Likede indlæg: 4288

Re: Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Indlægaf Q-beben » 11. feb 2019, 15:25

Den er svær at gengive - man skulle nok bare ha været der :)

For at forstå historien, skal man vide, at min kæreste synes, det er så sjovt, at jeg altid skal have mine baller fri for dynen, når vi sover.
Flere gange om natten pakker han halvt i søvne mine baller til med dynen..., og jeg vikler ballerne fri af dynen igen.

Han: Er du nogensinde blevet bestjålet?
Jeg: Ja, min eks og jeg var engang på ferie, hvor vi havde glemt at låse hoteldøren. Da vi vågenede om morgenen, var mange af vores ting væk.
Han: Vågnede I slet ikke?
Jeg: Næh...
Han: Hvordan kunne I undgå det? Jeg mener..., I sover i mørke, så de må ha svært ved at se, så lidt larm må de da ha lavet?
Jeg: Jeg aner det ikke...
Han (eftertænksom): Jeg ved det! Det må ha været dine hvide baller, der lyste rummet op for dem!
18
Brugeravatar
Badesandalen
Indlæg: 2401
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 209
Likede indlæg: 2841

Re: Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Indlægaf Badesandalen » 12. feb 2019, 11:57

Q-beben skrev:Den er svær at gengive - man skulle nok bare ha været der :)

For at forstå historien, skal man vide, at min kæreste synes, det er så sjovt, at jeg altid skal have mine baller fri for dynen, når vi sover.
Flere gange om natten pakker han halvt i søvne mine baller til med dynen..., og jeg vikler ballerne fri af dynen igen.

Han: Er du nogensinde blevet bestjålet?
Jeg: Ja, min eks og jeg var engang på ferie, hvor vi havde glemt at låse hoteldøren. Da vi vågenede om morgenen, var mange af vores ting væk.
Han: Vågnede I slet ikke?
Jeg: Næh...
Han: Hvordan kunne I undgå det? Jeg mener..., I sover i mørke, så de må ha svært ved at se, så lidt larm må de da ha lavet?
Jeg: Jeg aner det ikke...
Han (eftertænksom): Jeg ved det! Det må ha været dine hvide baller, der lyste rummet op for dem!

Det gik da meget godt. :lol: Min mand sover i øvrigt også ofte med numsen fri. I er mærkelige. :D
3
Brugeravatar
twinkle
Indlæg: 3974
Tilmeldt: 14. aug 2015, 06:53
Kort karma: 328
Likede indlæg: 6360

Re: Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Indlægaf twinkle » 12. feb 2019, 18:18

Jeg havde morgen-tjansen med barnet her til morgen, så min mand kunne sove længe efter aftenarbejde.

Pludselig kan jeg høre ham springe ud af sengen, spurte hen til døren, flå den op, stoppe op og kigge på mig og sige “hva?!” Jeg spørger ham meget undrende om, hvad han laver :forvirret: , hvortil han forvirret siger “råbte du ikke lige til mig, at jeg skulle skynde mig at sætte mig ind i sofaen og se fjernsyn??!!”

Gad vide hvad han har drømt :lol: :gruble:
24
B - 20.01.18 :dåne:
O - 03.07.20 :lun:

Tilbage til "Forhold og sex"