Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Tiger
Indlæg: 1010
Tilmeldt: 12. aug 2015, 15:31
Kort karma: 143
Likede indlæg: 1335

Re: Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Indlægaf Tiger » 29. okt 2018, 20:24

“Så lad da være med at sidde med revnen i revnen!” :klap:

Jeg sad i midten af sofaen og hylede op, da der var noget der “nappede” mig :D
2
“Den største ære i livet ligger ikke i aldrig at falde, men i at rejse os hver gang vi falder” (Nelson Mandela)
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 12998
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21755

Re: Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Indlægaf Pandesteg » 6. nov 2018, 19:07

Vi sidder og snakker om den sag med en 67-årige kvinde der har dræbt sin mand og parteret ham med en fukssvans og gravet noget af ham ned i haven efterfølgende. Ganske forfærdeligt, men jeg får så sagt i en sidebemærkning, at det faktisk er utroligt at hun har haft kræfter til sådan en omgang, for det må være vanvittig hårdt arbejde at partere et menneske, hvorefter han svarer lige så kækt “Ja men det er også typisk en kvinde at bruge en fukssvans - alle ved da, at man skal bruge en nedstryger!”

:lol:
12
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Indlægaf kidkomb » 12. nov 2018, 21:46

Min veninde taggede mig i en facebook-video med en panda der spiser bambus (og smasker meget! :shock:)
Min kæreste kunne nærmest ikke stå oprejst af grin og rablede om at: en panda? En PANDA!!? Det er jo en evolutionær blindgyde!! Mennesker? De er dumme som snot. Vi udrydder flere 100 arter om dagen, men pandaen? Dén redder vi. For den ser sjov ud.

Man skulle muligvis have været der. Men det er imponerende nogle gange, hvor meget han får ud af simple ting :lol:
4
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Indlæg: 5607
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:47
Kort karma: 1484
Likede indlæg: 22867

Re: Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Indlægaf POCKETKITTEN » 12. nov 2018, 22:10

Han købte mig en dinosaur for noget tid siden for at trøste mig i en træls periode. For han ved, jeg elsker dinosaurer.

Siden har den i nogen grad overtaget vores forhold.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
25
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Indlægaf Fru Sunshine » 8. dec 2018, 21:15

Han tog det infrarøde termometer, rettede det mod min bagdel og udbrød:"WOOOW!"
8
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 12998
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21755

Re: Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Indlægaf Pandesteg » 8. dec 2018, 21:36

Min mand sidder på gulvet i vores stue og leger med vores ene kat, Robin. De de to er og har altid været meget forelskede i hinanden, se vedhæftet billede. Jeg står bag ved dem og er i gang med at hænge en mistelten op og da jeg er færdig kalder jeg “Oluuuf, Oluuuf”, hvilket får min mand til at rejse sig fra legen og komme hen og kysse mig. Jeg siger så “Ha, jeg fik ham ;)” til katten der sidder og ser forurettet ud. Da jeg så går ud af stuen stiller min mand sig igen under misteltenen og kalder “Robin, Robin” :lol: :lol: :lol:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
26
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
Ladysparrow
Indlæg: 2673
Tilmeldt: 14. aug 2015, 11:50
Kort karma: 417
Geografisk sted: Skåne, Sverige
Likede indlæg: 6970

Re: Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Indlægaf Ladysparrow » 9. dec 2018, 03:30

Pandesteg skrev:Min mand sidder på gulvet i vores stue og leger med vores ene kat, Robin. De de to er og har altid været meget forelskede i hinanden, se vedhæftet billede. Jeg står bag ved dem og er i gang med at hænge en mistelten op og da jeg er færdig kalder jeg “Oluuuf, Oluuuf”, hvilket får min mand til at rejse sig fra legen og komme hen og kysse mig. Jeg siger så “Ha, jeg fik ham ;)” til katten der sidder og ser forurettet ud. Da jeg så går ud af stuen stiller min mand sig igen under misteltenen og kalder “Robin, Robin” :lol: :lol: :lol:


Åh det kunne være hjemme hos os. :blush2:
0
Brugeravatar
didas
Indlæg: 2144
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:28
Kort karma: 404
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 5792

Re: Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Indlægaf didas » 12. dec 2018, 23:42

Han er tydeligvis ikke på Team Alpaca :lol:

30BD7480-2B8A-4048-8F79-52BEF68CFC93.jpeg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
20
I was dropped as a baby into a pool of awesomeness and glitter :dance:
Brugeravatar
MissHindenburg
Indlæg: 1470
Tilmeldt: 13. aug 2015, 08:33
Kort karma: 157
Likede indlæg: 1865

Re: Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Indlægaf MissHindenburg » 16. dec 2018, 19:08

Han kommer stormende op af trapperne til 1. Sal.
Ham: Skat, hør lige her, jeg har opfundet en ny sang, til i Januar, når man skal have smidt alle jule-kiloene.
Mig: øh ja okay?!?
Ham: *rømmer sig*.... Delle klang, delle klang, bukserne er trang... (og så synger han videre og jeg kan ikke huske mere af teksten, men der var indtil flere vers :lol:)
23
Brugeravatar
Ladysparrow
Indlæg: 2673
Tilmeldt: 14. aug 2015, 11:50
Kort karma: 417
Geografisk sted: Skåne, Sverige
Likede indlæg: 6970

Re: Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Indlægaf Ladysparrow » 18. dec 2018, 10:44

ikke så meget det han sagde - men mere der han gjorde eller ikke gjorde... :lol2:

Han ville afrime vores fryser i går - klokken 7 om morgenen spørger han man hvordan jeg ville gøre det. Jeg fortæller om at
1. Slukke for fryser/køleskab
2. Tømme det.
3. Koge vand og stille i fryseren (her troede jeg det gav sig selv at man så skrabe/fjernede isen væk med det varme vand. )

Han går i gang inden jeg tager afsted kl. 7:10

Da jeg så kommer hjem 10 timer senere står fryseren stadig åben og med is i og en skål med vand + vand i en bakke under fryseren... :forvirret: Jeg spørger lidt forvirret hvorfor han ikke er færdig. Hans svar var - jamen der er stadig is i? Jeg finder så ud af jeg ikke har været tydelig med at man også skal foretage lidt manuelt arbejde for at få isen væk og rengjort den.

Vores fryser er ret lille så jeg er imponeret om at han har brugt +10 timer på at afrime den. :lun:

Heldigvis har vi minus grader- så indholdet var stadig bundfrosset... :P
1
Neverkont
Indlæg: 1859
Tilmeldt: 4. mar 2016, 22:00
Kort karma: 100
Likede indlæg: 2908

Re: Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Indlægaf Neverkont » 18. dec 2018, 16:24

Ladysparrow skrev:ikke så meget det han sagde - men mere der han gjorde eller ikke gjorde... :lol2:

Han ville afrime vores fryser i går - klokken 7 om morgenen spørger han man hvordan jeg ville gøre det. Jeg fortæller om at
1. Slukke for fryser/køleskab
2. Tømme det.
3. Koge vand og stille i fryseren (her troede jeg det gav sig selv at man så skrabe/fjernede isen væk med det varme vand. )

Han går i gang inden jeg tager afsted kl. 7:10

Da jeg så kommer hjem 10 timer senere står fryseren stadig åben og med is i og en skål med vand + vand i en bakke under fryseren... :forvirret: Jeg spørger lidt forvirret hvorfor han ikke er færdig. Hans svar var - jamen der er stadig is i? Jeg finder så ud af jeg ikke har været tydelig med at man også skal foretage lidt manuelt arbejde for at få isen væk og rengjort den.

Vores fryser er ret lille så jeg er imponeret om at han har brugt +10 timer på at afrime den. :lun:

Heldigvis har vi minus grader- så indholdet var stadig bundfrosset... :P


Hmmm, den undrer jeg mig godt nok over.

Når jeg rimede min skabsfryser af (nu har jeg en, der klarer det selv) slukkede jeg for den, satte et par skåle kogende vand ind i den, lukkede døren i noget tid (husker ikke hvor længe). Så åbnede jeg den, og lagde et viskestykke i bunden(så dryppende smeltevand ikke skulle springe ud på gulvet) og en flad beholder under afløbet. Så skiftede jeg det kogende vand med jævne mellemrum sideløbende med, at jeg tørrede det smeltede vand op fra bunden. Jeg mener ikke, at det har taget mere end 1-2 timer at afrime.

Det eneste manuelle arbejde var, at skifte det kogende vand, og tørre vand op, og efterfølgende vaske fryseren af med sæbevand.
3
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5886
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 831
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14685

Re: Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 26. dec 2018, 08:54

Vi lå i sengen og snakkede om at det var lidt underligt at han gerne ville have sex når mine veninder var på besøg, men ligeså snart min familie var i huset, var der lukket og slukket.

A - hvad så hvis vi får børn? Er der så ingen sex overhovedet?
C - jo, men det er anderledes.
A - hvorfor?
C - de er her fordi vi gjorde det. Så det er okay.

:lol: :lol:
1
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16987
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3556
Likede indlæg: 41295

Re: Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Indlægaf LaMariposa » 1. jan 2019, 04:00

Jeg har taget mad med hjem til ham, fordi han har tømmermænd. Efter at have spist det, erklærede han, at jeg sandsynligvis lige har reddet hans liv :-D
7
:lun: Be brave
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55650
Kontakt:

Re: Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Indlægaf Ado » 9. jan 2019, 19:18

Han havde en længere samtale med hunden, som er en gammel dame på 13 år. "Ja, nu er der jo nok ikke længe til du render gennem den store hæk. Har du egentlig taget stilling til om du vil begraves eller laves til sæbe? Det er jo vigtigt at tage sådanne beslutninger mens man stadig er klar i hovedet". Og pelspigen lyttede meget interesseret. :lol:

Han sætter stemme på hende, så hun blander sig ret tit i vores samtaler. Stemmen er meget nasal og med kraftig jysk dialekt "Jeg trår bar' jeg vil være sææb'. Det er godt nok te' mig".
20
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9659
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1356
Likede indlæg: 29250

Re: Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Indlægaf Sangius » 10. jan 2019, 18:31

Min søn på 2 måneder slår en prut. Jeg kommenterer: "hold da op, du lugter råddent lille Max".
Min mand siger prompte: "betyder det så at jeg har en freebie?"
Og så slog han en ordentlig skid. Ved ikke om jeg synes han er sjov eller nedern.

Vi har været sammen for længe.
4
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018

Tilbage til "Forhold og sex"