Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Indlæg: 5607
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:47
Kort karma: 1484
Likede indlæg: 22868

Re: Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Indlægaf POCKETKITTEN » 18. apr 2019, 16:20

Ude fra badet:

"FUCK, det er varmt vand, mand! Har du kogt hummer herude?!"
4
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55654
Kontakt:

Re: Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Indlægaf Ado » 30. maj 2019, 09:15

Han fortalte, at han - da han var dreng - drømte om at gå til spejder, fordi han troede de fik lov til at lave ægte våben. Med min (korte) spejdererfaring, kunne jeg fortælle ham hvad VI lavede, da jeg var FDF'er og på lejrtur. Og så gik jeg i gang med at vise de "klappe-legs-sange", som vi altid havde gang i, ligesom jeg også fortalte om de mærker vi kunne "opnå" og få syet på skjorterne.
Jeg viste det med fagter OG sang, og han sad bare og gloede på mig og lyttede med et smil på læben, og da jeg var færdig, kom det stille: "Er du helt sikker på det var spejder du gik til? I blev ikke hentet af sådan en specialbus med lift og rampe? Og hvad var det for nogle mærker? "Motorik 1"?
18
Donna Martin Graduates!
Jedi
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 6. sep 2015, 06:23
Kort karma: 86
Likede indlæg: 3048

Re: Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Indlægaf Jedi » 30. maj 2019, 10:35

Han knævrer helt vildt i søvne, sådan nærmest tourette agtigt, helt uforståeligt. Jeg spørger "hvad siger du?" ham, i forsvarsposition og med lettere indigneret tone: "jeg snakker altså til mand 1, 2 og 3 i min drøm!". Nå? Jamen, håber da I hygger Jer :-D
11
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9659
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1356
Likede indlæg: 29250

Re: Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Indlægaf Sangius » 2. jun 2019, 21:25

Jeg ved ikke engangom det er sjovt, det her. Så bær over med mig hvis det ikke er :lol:
Jeg er lidt stresset for tiden, og har svært ved at finde ro i kroppen når jeg skal sove.
Min mand spørger om han kan gøre noget for at hjælpe, og tilbyder en massage med olie. Han bliver altid lidt frisky når han giver massage, så jeg fik sagt, at jeg ikke lige magtede en massage, fordi jeg ikke magtede sex i dag.
Han laver et medlidende ansigt, og lægger en hånd oven på min, og siger: "årh babe, det skal du ikke tænke på, jeg tager bare en spiller når du sover."
Han sagde det virkelig med sådan en aura af, at nu ofrede han sig altså virkelig. Så jeg knækkede altså sammen af grin :D
19
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
Lykke
Indlæg: 6931
Tilmeldt: 8. okt 2015, 19:10
Kort karma: 230
Likede indlæg: 6455

Re: Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Indlægaf Lykke » 5. jun 2019, 14:47

Da jeg proklamerede at grunden til, at vi skulle have håndbajere og smørrebrød til valgaften, var, at vi jo er folket.
Og manden var ved at få sin frokost galt i halsen og sagde: Du er så kulturafikal, at du ville være den første DF ville klynge op af muren.
1
Brugeravatar
Skorstenen
Indlæg: 4851
Tilmeldt: 23. maj 2016, 15:58
Kort karma: 544
Likede indlæg: 8751

Re: Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Indlægaf Skorstenen » 5. jun 2019, 15:08

Min mand mente han var rebelsk i morges fordi han klippede modsat vej af saksen på stemmesedlen ha ha
10
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6485
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14371

Re: Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Indlægaf Mangoness » 5. jul 2019, 13:26

Min kæreste drømte, at jeg var ham utro.

Han fortalte, at han var sur i en halv time, selvom han godt vidste, at det var en drøm :lol:

(Jeg havde ikke overnattet hos ham den nat, så surheden gik kun ud over ham selv :lol: )
3
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Indlægaf vibbsen » 5. jul 2019, 16:21

"Lucky me....Shoppingdate with Mrs Rhino"

I tirsdags. Katten var væk på 2.døgn. Og jeg var bekymret. Og ked af det. Jeg havde fået mens og havde ondt i maven. For at der skulle ske bare lidt var vi kørt i Rødovre Centrum så MiniVibbsen kunne få brændt lidt krudt af i legeland mens vi fik købt en skjorte til hr.vibbsen. Et projekt som jeg faktisk var lidt træt af skulle involverer mig....Det er en fucking skjorte. Ikke et nyt hus du skal købe. Den beslutning burde du godt selv kunne træffe.

Nogle ville sikkert være blevet rigtig sure....Men jeg kom faktisk til at grine lidt.....

Og igen da han lidt senere bød mig en tår cola med bemærkningen "Hvis du da ikke bider mig i hånden, når jeg rækker den frem mod dig".....
5
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Indlæg: 5607
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:47
Kort karma: 1484
Likede indlæg: 22868

Re: Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Indlægaf POCKETKITTEN » 7. jul 2019, 15:28

Han har ødelagt min krydsord igen.



Men kom til at græde af grin, da jeg så det denne gang.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
31
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Indlægaf vibbsen » 11. jul 2019, 21:16

I går da jeg kom med en bemærkning om hans brug af læsebriller...

"Nu synes jeg at den her samtale tager en fuldstændig unødvendig drejning. Der er overhovedet ikke nogen grund til at blive personlig"

Jeg sagde bare at jeg synes at hans briller fik ham til at se sexet ud på en moden måde :-D
19
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16996
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3556
Likede indlæg: 41312

Re: Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Indlægaf LaMariposa » 12. jul 2019, 04:16

vibbsen skrev:"Lucky me....Shoppingdate with Mrs Rhino"

I tirsdags. Katten var væk på 2.døgn. Og jeg var bekymret. Og ked af det. Jeg havde fået mens og havde ondt i maven. For at der skulle ske bare lidt var vi kørt i Rødovre Centrum så MiniVibbsen kunne få brændt lidt krudt af i legeland mens vi fik købt en skjorte til hr.vibbsen. Et projekt som jeg faktisk var lidt træt af skulle involverer mig....Det er en fucking skjorte. Ikke et nyt hus du skal købe. Den beslutning burde du godt selv kunne træffe.

Nogle ville sikkert være blevet rigtig sure....Men jeg kom faktisk til at grine lidt.....

Og igen da han lidt senere bød mig en tår cola med bemærkningen "Hvis du da ikke bider mig i hånden, når jeg rækker den frem mod dig".....


Ellers modigt at tage i Rødovre Centrum, hvis man ikke er helt i balance og zenagtig, inden man går ind :-D Jeg mistænkter det for at være ligesom Hogwarts, hvor gange og trapper flytter sig fra gang til gang, så man ikke kan finde rundt.
10
:lun: Be brave
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Indlægaf vibbsen » 12. jul 2019, 11:30

LaMariposa skrev:
vibbsen skrev:"Lucky me....Shoppingdate with Mrs Rhino"

I tirsdags. Katten var væk på 2.døgn. Og jeg var bekymret. Og ked af det. Jeg havde fået mens og havde ondt i maven. For at der skulle ske bare lidt var vi kørt i Rødovre Centrum så MiniVibbsen kunne få brændt lidt krudt af i legeland mens vi fik købt en skjorte til hr.vibbsen. Et projekt som jeg faktisk var lidt træt af skulle involverer mig....Det er en fucking skjorte. Ikke et nyt hus du skal købe. Den beslutning burde du godt selv kunne træffe.

Nogle ville sikkert være blevet rigtig sure....Men jeg kom faktisk til at grine lidt.....

Og igen da han lidt senere bød mig en tår cola med bemærkningen "Hvis du da ikke bider mig i hånden, når jeg rækker den frem mod dig".....


Ellers modigt at tage i Rødovre Centrum, hvis man ikke er helt i balance og zenagtig, inden man går ind :-D Jeg mistænkter det for at være ligesom Hogwarts, hvor gange og trapper flytter sig fra gang til gang, så man ikke kan finde rundt.


Det var så sandelig heller ikke med min gode vilje....Jeg var der under tvang. Og i en stille demonstrativ protest.....

RC er totalt mit turf....Jeg ELSKER at komme deroppe og kender det som min egen bukselomme....Men lige i tirsdags var jeg overhovedet ikke i humør til det....Men hr.vibbsen insisterede på at jeg tog med i stedet for at sidde hjemme og bekymre mig over katten.....FINT !! Så tager jeg med. Men jeg NÆGTER at synes godt om det :-D :-D
5
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16996
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3556
Likede indlæg: 41312

Re: Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Indlægaf LaMariposa » 15. jul 2019, 16:20

"Æhm... har du været til træning, eller har du taget stoffer??"

(Okay, jeg var måske nok lige lovlig høj efter en virkelig lækker omgang træning :D)
3
:lun: Be brave
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55654
Kontakt:

Re: Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Indlægaf Ado » 16. jul 2019, 07:27

Han er pisse sjov! Vi har lige været en uge i Sydfrankrig, og her optog vi de der personlige videohilsner, som vores gæster får en QR-kode til til vores bryllup. Så det var mange videoer. Og det var sjovt.
En af videoerne bliver en parodi på åbningssekvensen til Paradise Hotel. Vi har optager de sædvanlige: "Kvinde ligger i liggestol ved poolen med drinks, og drejer langsomt hovedet og kigger ind i kameraet og smiler drilsk" og så videre. Min kæreste er blevet filmet løbende i badebukser hen over plænen, mens hans hånd glider gennem håret - og han er filmet, hvor han stiger op af poolen og kaster hovedet/håret tilbage. :D

I mange af videoerne gør han noget spontant, og det gør det endnu sjovere, fordi jeg bliver overrasket og bryder sammen i latter, fordi jeg holdt kameraet og kunne se ham i baggrunden.
Hold kæft, jeg glæder mig til at gæsterne får dem.
17
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Indlægaf vibbsen » 19. jul 2019, 06:59

Han havde købt nogen nye underbukser af mærket Cristiano Ronaldo, og kom ind til mig og viftede med æsken. Som på forsiden har et billede af Ronaldo iført de famøse underbukser.

"Jeg ved godt at det kan være svært at se forskel fordi vi jo stort set har samme krop. Men jeg vil bare lige gøre opmærksom på at det er Cristiano Ronaldo på billedet og ikke mig"

:lol: :lol: Skøre kugle
23
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof

Tilbage til "Forhold og sex"