Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55653
Kontakt:

Re: Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Indlægaf Ado » 15. aug 2020, 07:57

Da vi gik i seng i nat. Han lå under dynen, da jeg kom ind. Vi småsludrede, og da jeg begyndte at tage mit tøj af, gik han helt amok. Han hujede, råbte "Wuhuuuuuu", piftede, talte provinss-gangstasprog og han begyndte sågar at svinge armen, som om han havde gang i en lasso. Der var en helvedes larm. :lol: Gad vide hvad naboerne har tænkt. Dette kunne være ham.

Billede
9
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19609
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46093

Re: Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Indlægaf LadyFox » 19. aug 2020, 19:40

Vi sidder og snakker om hvilken fugl jeg ville være hvis jeg var en fugl. Vi bliver hurtigt enige om at jeg mest af en pingvin.

Mig: Altså, fordi jeg er lille, sød, acceptabel i tøjet og så kan jeg jo heller ikke flyve.
Ham *tørt*: Nej, det er mest måden at gå på.....
13
...
Brugeravatar
musling
Indlæg: 3113
Tilmeldt: 10. jan 2017, 18:00
Kort karma: 180
Likede indlæg: 2295

Re: Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Indlægaf musling » 19. aug 2020, 20:18

LadyFox skrev:Vi sidder og snakker om hvilken fugl jeg ville være hvis jeg var en fugl. Vi bliver hurtigt enige om at jeg mest af en pingvin.

Mig: Altså, fordi jeg er lille, sød, acceptabel i tøjet og så kan jeg jo heller ikke flyve.
Ham *tørt*: Nej, det er mest måden at gå på.....


UNDSKYLD, men sh*t hvor fik du mig til at grine med det opslag! :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2:
1
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7465
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1761
Likede indlæg: 24403

Re: Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Indlægaf Moxy-lady » 10. sep 2020, 19:09

Vi står i badet i dag og snakker. Jeg har fået noget trøske (svampeinfektion) på især det ene bryst I forbindelse med amning og det gør røvpikkenaller for at sige det rent ud. Nå, vi står så og snakker og jeg nævner at det stinker ret meget, for det er Zs yndlingsbryst. Han siger så at det er sjovt at man sådan kan have et yndlingsbryst og jeg spørger ham grinende om han også har. Her ser han ret neutral ud i hovedet, og siger kort "ja".
"skat, har du ogs Zoe samme yndlingsbryst?"

"ja" *ser helt forkert ud i hovedet*

Det kan godt være at man skulle have været der, men for filan hvor jeg grinede. Hvad fanden kan det højre bryst som det venstre ikke kan?
7
My world 12-10-18 :lun:
Sofakartoflen
Indlæg: 3761
Tilmeldt: 28. sep 2020, 12:32
Kort karma: 424
Likede indlæg: 8878

Re: Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Indlægaf Sofakartoflen » 1. okt 2020, 10:01

I aftes da vi skulle se tv. Min kæreste siger, "Skal vi bare fortsætte med det, vi så igår"? Jeg siger, "Hvad så vi i går? " Han fortæller det, og jeg spørger, "Er det ikke irriterende, at jeg aldrig kan huske sådan noget." Han siger, "Det ville være værre, hvis vi skulle se afsnittene igen."
3
IrmaPigen
Indlæg: 7786
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 971
Likede indlæg: 12438

Re: Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Indlægaf IrmaPigen » 2. okt 2020, 04:39

For to minutter siden..

Kæreste: Hvorfor slår man ikke bare de der mink ned og tager skindene...

Irma: Dyrene skal jo være udvoksede, så skindene har en vis størrelse...

Kæreste: Man kan da bare lave børnejakker af dem...

:lol:
6
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8894
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1514
Likede indlæg: 25487

Re: Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Indlægaf Madam Pomfrey » 2. okt 2020, 14:10

i lørdag, til konfirmation for mit ene barn.'

Vi lagde ud med en lidt hektisk formiddag hjemme hos mig :lol: Så han var lettere skeløjet da vi andre tog til kirke, og fik lige en time at sunde sig i. Det havde jeg fortalt mine forældre og søstre, og min mor spørger ham senere om det har været en hård formiddag, og svaret kommer knastørt
"ja, det var vist nærmest som en krigszone i Irak"
derefter et grin, en konstatering om at han jo netop er vant til stille morgner, lige skal ha en 3-4 kopper kaffe inden han er ordentlig vågen, så det havde lige kræver lidt kræfter.

spol frem til efter midnat, gæsterne er gået, men vi sidder på terassen og hygger med ungerne, får lidt sjusser, snakken går lystigt.
Gennem hele dagen har den ældste jævnligt taget emnet "vi vil ha en lillesøster" op med min kæreste :ad!: :forvirret: :forvirret2: :nerve:
Der er tilbudt kompromisser som at han gerne må flytte ind :lol: at der godt må være løg i frikadellerne, at min kæreste så altid må bruge badeværelset på førstesalen (her tilbyder kæresten at sende selfies fra bruseren til teenageren, bare sådan i ren og skær taknemmelighed, og informerer i samme ombæring om at han altså er sådan en der tisser i badet :ninja: )

Men emnet får de så taget op igen, min kæreste højt flyvende på lidt for mange glas af den gode rom, og whiskey :lol:
Så han får rodet sig ud i en diskussion om hvad den her lillesøster så skal hedde, og alt muligt andet.

Vi får sagt godnat ved 3 tiden, og da vi ligger i sengen går det op for manden hvor fuld han egentligt er blevet, og han ligger der og jamrer lidt og bliver lidt ynkelig, med suk og støn, moralprædikener til sig selv om at han havde da egentligt aftalt med sig selv at han var for gammel til at drikke på den måde, for så at modargumentere med at det jo altså var hyggeligt og smagte godt.
Vi ligger helt tæt, putter og snakker, og lige så stille siger han "skaaat, det med en lillesøster, vi lader bare som om ikke, vi øver os bare på at lave en, vi gør det ikke ægte vel, for det er vi altså helt sikkert alt for gamle til, alt for gamle og trætte, jeg er ihvertfald, det duer ikke, selvom du laver lækre børn" :lol:
jeg tror han følte sig lidt trængt op i en krog alligevel... Men nej, ingen lillesøster.

Da den del ligesom er på plads og han bliver døsig, går det op for ham hvor kold han er, og hvor varm jeg er at ligge op af.
Og så kommer der en længere dramatisk udredning om at nu dør han nok i løbet af natten, at hypothermi er livsvarligt, og at det bare sådan kommer snigende. Jeg forsikrer ham om at jeg er ganske sikker på at han nok skal overleve natten over, spruttende af grin, hvilket han udtrykker er meget forargeligt, for det er faktisk dødsens alvor. Manden giver sig så til at tjekke om jeg kan min førstehjælp :cool: Siger at han nu godt tør sove, men at hvis ikke han dør af hypothermi så er det nok skrumpelever istedet.

Han var ikke så frisk og kæk da han stod op igen 7 timer senere :lol:
10
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16994
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3556
Likede indlæg: 41308

Re: Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Indlægaf LaMariposa » 2. okt 2020, 15:39

I går informerede han mig surt om, at jeg altså havde ødelagt Lykkehjulet, fordi jeg havde gættet ordgåden for tidligt :lol:
19
:lun: Be brave
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55653
Kontakt:

Re: Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Indlægaf Ado » 2. okt 2020, 15:54

Han gik ind for at powernappe. Et kvarters tid senere bimlede min telefon. Jeg elsker når han er plat. :lol:


scorekaj.JPG
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
11
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Luffegås
Indlæg: 2839
Tilmeldt: 18. dec 2015, 09:17
Kort karma: 231
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 5529

Re: Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Indlægaf Luffegås » 5. okt 2020, 12:34

Jeg kommer ud fra toilettet, og okay, jaja, der dufter ikke af blomster.
Jeg når ikke at sige noget før manden går derud
"Pppuuuuuuh aaaaaddr skat, har du det godt?
Mig: " ja! det er den dejlige duft af vægttab du kan dufte"
Ham: "jaja... lad os sige det på dit jyske, her dufter kraftig af penge.." :lol:
2
Søger ikke gode råd, medmindre jeg har spurgt.
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55653
Kontakt:

Re: Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Indlægaf Ado » 10. okt 2020, 08:17

Vi lå inde i sengen her til morgen, og jeg tog min telefon for at tjekke, om der var kommet svar på Coronatest. Jeg går ind under fanen "Laboratoriesvar" og øverst står der resultatet fra mit celleskrab.
Og så spørger han: "Patologi? Er det fra dengang du fik tjekket dine patter?"

Han er så noller. :D Han er så langt fra den type, der er provinsplat i generne, men han spiller dælme rollen godt. Han timer også trykket på min mave/hiv i min finger efter hans pruts tone. Jeg ved ikke hvorfor jeg bliver ved med at synes det er sjovt. :D
5
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8938
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1052
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18167

Re: Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Indlægaf Mi55y » 15. okt 2020, 06:42

Vi har netop den anden dag fundet ud af, at vi venter os en dreng. På vej hjem fra scanning snakker vi navne. Jeg er blevet ret lun på navnet Konrad. Men han mener, at han bør hedde noget, der rimer på dreng, fordi vores datter hedder Sofie - ellers vil han ikke kunne synge den samme sang til den lille ny: (på meolodien fra A-team) Lille Sofie - lille pige, lille Sofie - lillebitte pige. Så han foreslår Chang. :lol:

I dag sender jeg ham så noget om, hvad navnet Konrad betyder; dristig eller modig rådgiver. Plus at det er et tysk kejser/fyrstenavn.

Han kvitterer med dette billede - det er jo svært at argumentere imod :gruble: :lol:

Chang name.png
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
8
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16994
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3556
Likede indlæg: 41308

Re: Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Indlægaf LaMariposa » 25. okt 2020, 12:46

Vi var ude at gå og fik øje på en hund, der var all over the place og skulle snuse alle steder. Min mand kom med følgende analyse af situationen:

"Hold op, den må være stresset i næsen"

:lol:
7
:lun: Be brave
Brugeravatar
Luffegås
Indlæg: 2839
Tilmeldt: 18. dec 2015, 09:17
Kort karma: 231
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 5529

Re: Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Indlægaf Luffegås » 13. nov 2020, 09:43

Datter pakker en bil ind i en serviet ved at rulle den rundt og så stramme lidt om enderne på rullen, hun synes det lignede en gave.

min mand: "og sådan laver man en bil om til en knallert".

Jeg fattede den først 5 minutter efter og grinede så der :lol:
20
Søger ikke gode råd, medmindre jeg har spurgt.
Brugeravatar
Luffegås
Indlæg: 2839
Tilmeldt: 18. dec 2015, 09:17
Kort karma: 231
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 5529

Re: Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Indlægaf Luffegås » 15. nov 2020, 07:42

Jeg er ærlig omkring jeg er jaloux..
Vi har en liste over ting vi skal have set på tv.

Mand: vi skal også se Game of thrones
Mig: det ved jeg ikke rigtig om vi skal se sammen.. jeg er bange for at blive jaloux..
Mand: der er sgu da flere pikkemænd end patter! Det er derfor sangen hedder Weiner, Weiner weiiiner *synger en del sekunder".

Edit: Weiner sang er fra South Park..https://youtu.be/QO2DH1Dl1M8
2
Søger ikke gode råd, medmindre jeg har spurgt.

Tilbage til "Forhold og sex"