Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Skorstenen
Indlæg: 4844
Tilmeldt: 23. maj 2016, 15:58
Kort karma: 544
Likede indlæg: 8745

Re: Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Indlægaf Skorstenen » 12. nov 2019, 09:05

Vores lille hund ligger for en gangs skyld hos sin "far" og følgende "samtale" finder sted:

Manden: Gider du ikke mor mere?
Har hun banket dig?

Lille pause mens hunden angiveligt hvisker ham i ørerne.

Manden, fortørnet: Med en FLUESMÆKKER????
Ai, det tror far altså ikke på.

:lol:
35
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12920
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3532
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55517
Kontakt:

Re: Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Indlægaf Ado » 15. nov 2019, 12:05

Han føler sig overbevist om, at han har ret i alt. Og hvis vi diskuterer noget, og jeg har ret og har fakta på hånden, så er det stensikkert, at jeg nogle timer/dage senere modtager et screenshot fra f.eks. Wikipedia, hvor han har photoshoppet det faktuelle ud, og indsat sine egne argumenter som fakta. Det er så kammet over, og nu mener han, at han ikke alene er "Den store vinder", men at vi foran huset skal have en bronzestatue af ham på seks meter, mens der skal monteres højttalere langs hele gaden, så alle naboerne kan høre Den store vinders ord.Vores bil skal bygges om til en kampvognslignende tingest, der skal spilles marchmusik i hele nabolaget døgnet rundt, og han insisterer på at have sko med meget høj sål og bukser, der stumper ved anklerne.
Jeg er gift med Kim Jong Un.
22
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Ladysparrow
Indlæg: 2673
Tilmeldt: 14. aug 2015, 11:50
Kort karma: 417
Geografisk sted: Skåne, Sverige
Likede indlæg: 6969

Re: Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Indlægaf Ladysparrow » 19. nov 2019, 11:42

jeg er gravid i uge 32 og vi skulle til jordemor i går, jeg er ved at være noget besværet og har bækkenløsning, så føler jeg vralter afsted i lavtempo. Min kæreste vælger så at skynde på mig - "Hurry up miss Penguin, I've read that pregnant women needs compliments - and being a penguin is much better than being a duck" :lol2:
18
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12920
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3532
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55517
Kontakt:

Re: Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Indlægaf Ado » 28. nov 2019, 11:37

Han taler om julefrokosten i sit firma. Om hvad menuen skal være, hvilke festlege der skal være, musikvalg, snaps. Han lægger op til et brag af en fest.
Bonusinfo: Han har eget firma og ingen ansatte. :D

Men det lyder voldsomt hyggeligt med dug på skrivebordet på hans kontor - rød nervøs velour. Firmagrams, røv på kopimaskine og så videre.
18
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12920
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3532
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55517
Kontakt:

Re: Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Indlægaf Ado » 28. nov 2019, 20:29

Mens jeg var i bad, fik jeg denne messenger-besked. :D :dåne:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
15
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
MissHindenburg
Indlæg: 1470
Tilmeldt: 13. aug 2015, 08:33
Kort karma: 157
Likede indlæg: 1865

Re: Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Indlægaf MissHindenburg » 5. dec 2019, 19:22

Han lader som om at vores hund ringer til "hundetelefonen" for at klage over at maden ikke bliver serveret rettidigt... Det her show med at ringe har stået på i 14 dage nu og den medarbejder som har "svaret" telefonen var altid den samme, til at begynde med, men fordi der blev ringet så tit har hun fået stress og bedt om et tilhold mod vores hund fordi den har nærmest stalket hende... :stoned:
For hvert "opkald" bliver historien bare vildere og vildere :lol:

Forsættelse...
Lang historie kort...
" Kræet=min mand" er begyndt at ringe til kattenesværn da det åbenbart ikke nytte noget at ringe til hundetelefonen :sur: :rulle: :popkorn: :lol:
33
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12920
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3532
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55517
Kontakt:

Re: Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Indlægaf Ado » 12. dec 2019, 05:56

Vi har en intern joke om, hvor gudsjammerlig latterlig "Pyt-knap"-konceptet er. Det er især mig, der krummer samtlige nerver i kroppen, når nogen reagerer på en fortælling med: "Tryk på pyt-knappen, så er du videre".
Her for ti minutter siden, da jeg satte mig ved min computer med min kaffe, og tændte skærmen, var der placeret en kæmpe pyt-knap. Og da jeg trykkede på den, røg min mands stemme ud af computerhøjttaleren: "Pyt" - sagt i et kækt tonefald.

Jeg ANER ikke hvordan han har gjort det. :D
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
Senest rettet af Ado 12. dec 2019, 06:21, rettet i alt 1 gang.
27
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12920
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3532
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55517
Kontakt:

Re: Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Indlægaf Ado » 12. dec 2019, 06:13

Åh gud. :lol: Spurgte ham, hvordan fanden det kunne lade sig gøre.

Ham: "Trykkede du ikke på et link jeg sendte dig den anden dag?"
Mig: "Jo, den der min computer advarede mig mod at åbne? Men det var jo dig, der sagde jeg skulle ignorere advarslerne. Og det var jo bare et link til en sød kærligheds-gif fra "Love Actually"
Ham: "Jeg har lavet min første virus :D "
36
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
musling
Indlæg: 3113
Tilmeldt: 10. jan 2017, 18:00
Kort karma: 180
Likede indlæg: 2295

Re: Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Indlægaf musling » 12. dec 2019, 06:29

Ado skrev:Åh gud. :lol: Spurgte ham, hvordan fanden det kunne lade sig gøre.

Ham: "Trykkede du ikke på et link jeg sendte dig den anden dag?"
Mig: "Jo, den der min computer advarede mig mod at åbne? Men det var jo dig, der sagde jeg skulle ignorere advarslerne. Og det var jo bare et link til en sød kærligheds-gif fra "Love Actually"
Ham: "Jeg har lavet min første virus :D "


:lol2: :lol2: :lol2:

Fatter ikke, at jeg har været bruger herinde i et par år og først har opdaget denne tråd i dag!!
2
Brugeravatar
Ladysparrow
Indlæg: 2673
Tilmeldt: 14. aug 2015, 11:50
Kort karma: 417
Geografisk sted: Skåne, Sverige
Likede indlæg: 6969

Re: Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Indlægaf Ladysparrow » 12. dec 2019, 07:59

Ado skrev:Åh gud. :lol: Spurgte ham, hvordan fanden det kunne lade sig gøre.

Ham: "Trykkede du ikke på et link jeg sendte dig den anden dag?"
Mig: "Jo, den der min computer advarede mig mod at åbne? Men det var jo dig, der sagde jeg skulle ignorere advarslerne. Og det var jo bare et link til en sød kærligheds-gif fra "Love Actually"
Ham: "Jeg har lavet min første virus :D "

:dåne: :lol:
1
Brugeravatar
Contrast
Indlæg: 2067
Tilmeldt: 21. jan 2016, 18:24
Kort karma: 208
Likede indlæg: 6064

Re: Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Indlægaf Contrast » 12. dec 2019, 08:25

Ado skrev:Vi har en intern joke om, hvor gudsjammerlig latterlig "Pyt-knap"-konceptet er. Det er især mig, der krummer samtlige nerver i kroppen, når nogen reagerer på en fortælling med: "Tryk på pyt-knappen, så er du videre".
Her for ti minutter siden, da jeg satte mig ved min computer med min kaffe, og tændte skærmen, var der placeret en kæmpe pyt-knap. Og da jeg trykkede på den, røg min mands stemme ud af computerhøjttaleren: "Pyt" - sagt i et kækt tonefald.

Jeg ANER ikke hvordan han har gjort det. :D


Hvor er det genialt! :lol:
1
Inge Færch Schott
Kakadu
Indlæg: 3478
Tilmeldt: 7. jul 2019, 20:27
Kort karma: 572
Likede indlæg: 10255

Re: Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Indlægaf Kakadu » 12. dec 2019, 09:57

“Man kan ikke bare råbe noget til penis og så kalde det sex.”
8
Hvis hesten er død, så stå af.
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12920
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3532
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55517
Kontakt:

Re: Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Indlægaf Ado » 16. dec 2019, 17:37

Vi elsker begge mandariner. Han overgår dog mig, så jeg skal være hurtig, hvis jeg skal have nogen. Inde på mit tøjværelse/værelse/kontor, havde jeg lagt et helt uåbnet net mandariner. Lige før, efter vi havde ligget og puttet i sengen, stod han op, og der var pludselig meget stille. Alt for stille. Og jeg fik bange anelser om mine mandariner.
Da jeg stod op, og gik mod mit værelse, kom han listende med hænderne fulde af mandariner. Han lignede den der vaskebjørn-gif, der stjæler kattemad:

Billede


...og jeg anklagede ham selvfølgelig. Han påstod, at han ikke havde stjålet noget, og at jeg selv kunne tjekke det. Og bevares, der var intet hul i mandarinnettet. Til gengæld var der kun seks tilbage i det slunkne net.
Stilheden skyldtes, at han havde stået og syet hullet sammen igen efter han havde nakket mine mandariner. :lol:
41
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5875
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 828
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14616

Re: Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 16. dec 2019, 17:39

Ado skrev:Vi elsker begge mandariner. Han overgår dog mig, så jeg skal være hurtig, hvis jeg skal have nogen. Inde på mit tøjværelse/værelse/kontor, havde jeg lagt et helt uåbnet net mandariner. Lige før, efter vi havde ligget og puttet i sengen, stod han op, og der var pludselig meget stille. Alt for stille. Og jeg fik bange anelser om mine mandariner.
Da jeg stod op, og gik mod mit værelse, kom han listende med hænderne fulde af mandariner. Han lignede den der vaskebjørn-gif, der stjæler kattemad:

Billede


...og jeg anklagede ham selvfølgelig. Han påstod, at han ikke havde stjålet noget, og at jeg selv kunne tjekke det. Og bevares, der var intet hul i mandarinnettet. Til gengæld var der kun seks tilbage i det slunkne net.
Stilheden skyldtes, at han havde stået og syet hullet sammen igen efter han havde nakket mine mandariner. :lol:


:lol: :lol: :lol:

Det er dedikation. Jeg er imponeret!
1
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12920
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3532
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55517
Kontakt:

Re: Hvad har din kæreste sidst sagt, der var sjovt?

Indlægaf Ado » 16. dec 2019, 17:41

TakeAChanceOnMe skrev:
Ado skrev:Vi elsker begge mandariner. Han overgår dog mig, så jeg skal være hurtig, hvis jeg skal have nogen. Inde på mit tøjværelse/værelse/kontor, havde jeg lagt et helt uåbnet net mandariner. Lige før, efter vi havde ligget og puttet i sengen, stod han op, og der var pludselig meget stille. Alt for stille. Og jeg fik bange anelser om mine mandariner.
Da jeg stod op, og gik mod mit værelse, kom han listende med hænderne fulde af mandariner. Han lignede den der vaskebjørn-gif, der stjæler kattemad:

Billede


...og jeg anklagede ham selvfølgelig. Han påstod, at han ikke havde stjålet noget, og at jeg selv kunne tjekke det. Og bevares, der var intet hul i mandarinnettet. Til gengæld var der kun seks tilbage i det slunkne net.
Stilheden skyldtes, at han havde stået og syet hullet sammen igen efter han havde nakket mine mandariner. :lol:


:lol: :lol: :lol:

Det er dedikation. Jeg er imponeret!

Det er jeg også. :D
0
Donna Martin Graduates!

Tilbage til "Forhold og sex"