Mænd (drenge) og bryster

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Akehurst2
Indlæg: 14144
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1259
Likede indlæg: 40585

Re: Mænd (drenge) og bryster

Indlægaf Akehurst2 » 11. apr 2016, 07:55

JoyNips skrev:Jeg er kæreste med en brystmand. Men han er altså fuldt i stand til at opretholde en helt normal hjernefunktion, selvom jeg er afklædt i hans nærhed. Eller vi er på stranden og der er andre afklædte, for den sags skyld.

Jeg synes faktisk det er lidt primitivt hvis man(d) bliver "forfjamsket" over at se sin egen partners bryster.


Min mand er også meget begejstret for bryster, men kan godt holde fokus.

Han bliver heller ikke forfjamsket, men altid glad for at se og røre mine bryster, og jeg synes egentlig, det er ret tilfredsstillende, at han efter en årrække stadig kan udtrykke begejstring ved at komme i nærheden af dem eller ved at de vises frem. Det ville da være kedeligt, hvis han var sådan "meh" over dem.
0
Brugeravatar
Sukisaki
Indlæg: 477
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:06
Kort karma: 40
Likede indlæg: 796

Re: Mænd (drenge) og bryster

Indlægaf Sukisaki » 11. apr 2016, 07:56

Jeg er helt med Zombie her.
Så sent som i fredags sad jeg og snakkede med en bekendt om et eller andet - og pludselig spørger han så om jeg har fået en snap. Så har han taget et billede af min (ikke særlig voldsomme) kavalergang og sendt til mig.
For ham er det "for sjov", men for mig er det en påmindelse om at min krop, og i særdelseshed mine bryster, åbenbart er det mest interessante ved mig. Og jeg synes ærlig talt et jeg har en del andet at byde på, og gider ikke at blive objektiviseret på den måde.

Den slags har jeg oplevet mange gange, i forskellige versioner. Tidligere havde jeg ret store bryster, og der var det nærmest hverdag at folk kommenterede på dem, selvom jeg prøvede at gemme dem under store sweatshirts o.lign. Afsenderen mener måske at det er "en kompliment", men jeg føler mig reduceret til en slags stativ som brysterne tilfældigvis hænger på.

I soveværelset er det en anden sag. Der har jeg selv valgt at blive seksualiseret, og vil selvfølgelig gerne have at ham jeg er nøgen med synes at jeg er lækker.
1
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Mænd (drenge) og bryster

Indlægaf Studsgaard » 11. apr 2016, 08:17

Jeg syntes bryster er skønne :D og ja jeg er kvinde men syntes bryster er flotte. Ikke sådan at jeg falder i svime og glemmer hvad jeg vil sige, men jeg kan godt i smu bemærke et par pæne bryster.

Samt jeg er rigtig glad for mine egne, jeg syntes bryster er med til at signalere kvindelighed og er da ret glad for at min mand stadig reagere når mine pakkes ud, i stil med som wizzie skriver han gør overfor kærestens.

Og så længe andre nøjes med at kikke og ikke røre, så må de skam gerne beundre mine ;) jeg syntes ikke jeg oplever at mænd ikke kan se bort fra dem, jeg ved de er i den store ende og kan tiltrække opmærksomhed, men størstedelen af mænd, beundre dem kort og giver så HELE mig deres opmærksomhed.
0
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22015

Re: Mænd (drenge) og bryster

Indlægaf dgd2007 » 11. apr 2016, 09:29

Studsgaard skrev:[...]

Jeg synes, noget af nøglen ligger i det, Studsgaard er inde på, at bryster "signalerer" kvindeligheden.
Selvfølgelig kan man nok tale om objektificering i forb.m. poledancers eller hende, der møder op til festen med godt opstavlet altankasser, så man hvert øjeblik frygter, at noget skal hoppe ovenud af udskæringen :genert:
Men generelt er det vel netop det, at bryster symboliserer, udtrykker, legemliggør noget kvindelig natur - som jo er lidt forskellig fra, hvad vi selv har.: det der livgivende-agtige, evig rislende ... (eller hvor poetisk man nu har lov til at være på en debat :fløjt: )
Og netop fordi brysternes udtryk jo sådan set er uden for ejerens bevidste kontrol (nu ser vi bort fra, hvad man kan tillempe med bh'er med puder og hejseværk, men bare selve brysterne), så er det jo meget uforfalsket udtryk af noget helt indefra.
Selvfølgelig er det meget forskelligt fra situation til situation, om man vil ses "som kønsvæsen" eller "som menneske" - de fleste vil nok helst have lidt af begge dele engang imellem, og man finder nok aldrig den helt perfekte formel, der dækker alle situationer. :)
0
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59512

Re: Mænd (drenge) og bryster

Indlægaf DetSorteCirkus » 11. apr 2016, 09:47

Sukisaki skrev:Jeg er helt med Zombie her.
Så sent som i fredags sad jeg og snakkede med en bekendt om et eller andet - og pludselig spørger han så om jeg har fået en snap. Så har han taget et billede af min (ikke særlig voldsomme) kavalergang og sendt til mig.
For ham er det "for sjov", men for mig er det en påmindelse om at min krop, og i særdelseshed mine bryster, åbenbart er det mest interessante ved mig. Og jeg synes ærlig talt et jeg har en del andet at byde på, og gider ikke at blive objektiviseret på den måde.

Den slags har jeg oplevet mange gange, i forskellige versioner. Tidligere havde jeg ret store bryster, og der var det nærmest hverdag at folk kommenterede på dem, selvom jeg prøvede at gemme dem under store sweatshirts o.lign. Afsenderen mener måske at det er "en kompliment", men jeg føler mig reduceret til en slags stativ som brysterne tilfældigvis hænger på.

I soveværelset er det en anden sag. Der har jeg selv valgt at blive seksualiseret, og vil selvfølgelig gerne have at ham jeg er nøgen med synes at jeg er lækker.


Hvad skulle der være sjovt i det?
Jeg er faktisk chokeret over, at man kan finde på at opføre sig sådan. Et er, at visse mennesker uden styr på deres seksualitet kan finde på at tage billeder af andre uden deres tilladelse; det er slemt nok og skal selvfølgelig straffes, men i det mindste holdes det hemmeligt, fordi den, der gør det, godt er klar over, at det er uacceptabelt og kan give alvorlige problemer, noget andet er at fotografere en bekendts bryster i smug, sende billedet til vedkommende og bare grine dumt af det, fordi man synes, at det er en hel normal adfærd og noget, man da bare har ret til at gøre. Føj for satan.
8
ajnaM
Indlæg: 9929
Tilmeldt: 23. feb 2016, 08:02
Kort karma: 1051
Likede indlæg: 27065

Re: Mænd (drenge) og bryster

Indlægaf ajnaM » 11. apr 2016, 10:29

Jammerdalen skrev:I skal bare få en baby og igennem amme-showet, så får du et helt nyt - og markant mere afslappet - forhold til din kærestes bryster. :lol2:


Det kommer an på, hvor heldig man er. Tre børn og tre amninger senere er mine bryster lige så struttende og fyldige som før. Det er ét af de få ting, jeg er heldig med :-p[/quote]

Mine er også de samme - men kæresten har været gennem en proces. :D Det der med at vide alt om mælkeproduktion, sår på brystvorterne, creme til samme, hvilket bryst det er næste gang, hvad blokamning betyder, hvordan uldindlæg hjælper mod brystbetændelse osv... jeg siger bare, at amning ikke er det frækkeste i verden. :genert:
2
Some men hunt for sport, others hunt for food. The only thing I’m hunting for, is an outfit that looks good…
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22015

Re: Mænd (drenge) og bryster

Indlægaf dgd2007 » 11. apr 2016, 10:42

ajnaM skrev:Mine er også de samme - men kæresten har været gennem en proces. :D Det der med at vide alt om mælkeproduktion, sår på brystvorterne, creme til samme, hvilket bryst det er næste gang, hvad blokamning betyder, hvordan uldindlæg hjælper mod brystbetændelse osv... jeg siger bare, at amning ikke er det frækkeste i verden. :genert:

Hæ-hæ ... jeg lærte vist ikke det hele dengang, kan jeg høre :)
Men du har da sådan set ret ... det er dog bare hver ting til sin tid.
Jeg synes dog ikke, bryster taber i værdi, fordi de har ernæret ens unger. Det er bare et mere modent stade, så at sige.
Faktisk synes jeg ikke en gang, bryster bliver grimme, selvom de i modsætning til jeres fire, skulle været blevet "flappede" i processen. Det ville da være rædsomt, hvis kvinden skammede sig over det. (Min egen mor havde det, bare med benene hun syntes, var blevet for tykke efter graviditeterne ... det er da rædsomt: "Undskyld mor, at vi er blevet født, så vi har ødelagt din figur", må jo være konklusionen så :genert: )
Men godt ammede bryster er nu også tit meget smukke. Det er jo heller ikke meningen, man skal tiltrække teenage-drenge mere på det stadium af livet :)
1
Dr_bp
Indlæg: 274
Tilmeldt: 16. sep 2015, 13:53
Kort karma: 58
Likede indlæg: 551

Re: Mænd (drenge) og bryster

Indlægaf Dr_bp » 11. apr 2016, 14:28

Nu siger jeg det bare; jeg er lidt forelsket i mine egne for tiden. De er bare så flotte! Jeg har lyst til at lægge en billede på fb af dem, så andre også kan nyde synet af dem. Jeg nøjes nu med at sende billeder til min mand. Han tager den her selvforelskelse meget pænt.
2
Akehurst2
Indlæg: 14144
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1259
Likede indlæg: 40585

Re: Mænd (drenge) og bryster

Indlægaf Akehurst2 » 11. apr 2016, 14:38

DetSorteCirkus skrev:
Sukisaki skrev:Jeg er helt med Zombie her.
Så sent som i fredags sad jeg og snakkede med en bekendt om et eller andet - og pludselig spørger han så om jeg har fået en snap. Så har han taget et billede af min (ikke særlig voldsomme) kavalergang og sendt til mig.
For ham er det "for sjov", men for mig er det en påmindelse om at min krop, og i særdelseshed mine bryster, åbenbart er det mest interessante ved mig. Og jeg synes ærlig talt et jeg har en del andet at byde på, og gider ikke at blive objektiviseret på den måde.

Den slags har jeg oplevet mange gange, i forskellige versioner. Tidligere havde jeg ret store bryster, og der var det nærmest hverdag at folk kommenterede på dem, selvom jeg prøvede at gemme dem under store sweatshirts o.lign. Afsenderen mener måske at det er "en kompliment", men jeg føler mig reduceret til en slags stativ som brysterne tilfældigvis hænger på.

I soveværelset er det en anden sag. Der har jeg selv valgt at blive seksualiseret, og vil selvfølgelig gerne have at ham jeg er nøgen med synes at jeg er lækker.


Hvad skulle der være sjovt i det?
Jeg er faktisk chokeret over, at man kan finde på at opføre sig sådan. Et er, at visse mennesker uden styr på deres seksualitet kan finde på at tage billeder af andre uden deres tilladelse; det er slemt nok og skal selvfølgelig straffes, men i det mindste holdes det hemmeligt, fordi den, der gør det, godt er klar over, at det er uacceptabelt og kan give alvorlige problemer, noget andet er at fotografere en bekendts bryster i smug, sende billedet til vedkommende og bare grine dumt af det, fordi man synes, at det er en hel normal adfærd og noget, man da bare har ret til at gøre. Føj for satan.


Så enig! Det er helt vanvittigt grænseoverskridende og uforskammet og jeg fatter ikke, man vil finde sig i det.
0
Blonderella
Indlæg: 124
Tilmeldt: 20. mar 2016, 20:19
Kort karma: 21
Likede indlæg: 287

Re: Mænd (drenge) og bryster

Indlægaf Blonderella » 11. apr 2016, 17:01

Jeg er enig med dig Manja. Det er ikke udseendet på efter-amnings-brysterne der betyder noget. Det er processen. Den der tid hvor brysterne er mad. Hvor alt omkring brysterne er et malkeko projekt. Er man oven i købet heldig at malke ud imens manden er hjemme, er man sikker på at forholdet til brysterne ændrer sig
0
ajnaM
Indlæg: 9929
Tilmeldt: 23. feb 2016, 08:02
Kort karma: 1051
Likede indlæg: 27065

Re: Mænd (drenge) og bryster

Indlægaf ajnaM » 12. apr 2016, 14:25

Blonderella skrev:Jeg er enig med dig Manja. Det er ikke udseendet på efter-amnings-brysterne der betyder noget. Det er processen. Den der tid hvor brysterne er mad. Hvor alt omkring brysterne er et malkeko projekt. Er man oven i købet heldig at malke ud imens manden er hjemme, er man sikker på at forholdet til brysterne ændrer sig


Haha, vi har tre blufærdighedsregler herhjemme: Man går på toilettet alene, man(d) holder sig i hovedenden under fødsler, og man opholder sig i hvert sit rum, når brystpumpen tages frem. :lol:
2
Some men hunt for sport, others hunt for food. The only thing I’m hunting for, is an outfit that looks good…
Kisser
Indlæg: 1048
Tilmeldt: 8. sep 2015, 18:42
Kort karma: 232
Likede indlæg: 2700

Re: Mænd (drenge) og bryster

Indlægaf Kisser » 14. apr 2016, 09:47

Det er sjovt, den der vilde fascination som I taler om, kan jeg slet ikke genkende hos min mand. Altså mine bryster får da opmærksomhed, men det at jeg smider bh'en er nu ikke nok til at fange hans opmærksomhed :gruble:
0
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22015

Re: Mænd (drenge) og bryster

Indlægaf dgd2007 » 14. apr 2016, 10:32

Kisser skrev:Det er sjovt, den der vilde fascination som I taler om, kan jeg slet ikke genkende hos min mand. Altså mine bryster får da opmærksomhed, men det at jeg smider bh'en er nu ikke nok til at fange hans opmærksomhed :gruble:

Cool mand, du har! :gogo: :D
0
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7467
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19509

Re: Mænd (drenge) og bryster

Indlægaf Animi » 14. apr 2016, 10:42

Jeg ville egentlig ønske at jeg kunne "tænde og slukke" for mine bryster. Så når jeg fx tog på stranden og gerne ville ligge topløs, så kunne jeg trykke på en knap der gjorde mine bryster ligeså ligegyldige som mine tæer. Og når jeg så gerne vil have opmærksomhed, så kunne jeg tænde for dem igen.
Dét ville dælme være smart!
7
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22015

Re: Mænd (drenge) og bryster

Indlægaf dgd2007 » 14. apr 2016, 10:58

Animi skrev:Jeg ville egentlig ønske at jeg kunne "tænde og slukke" for mine bryster. Så når jeg fx tog på stranden og gerne ville ligge topløs, så kunne jeg trykke på en knap der gjorde mine bryster ligeså ligegyldige som mine tæer. Og når jeg så gerne vil have opmærksomhed, så kunne jeg tænde for dem igen.
Dét ville dælme være smart!

Sådan syntes jeg da også, det var, dengang alle var topløse på stranden :)
0

Tilbage til "Forhold og sex"