Tråden til fordomme om kvinder og mænd

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Galoldriel
Indlæg: 1275
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:52
Kort karma: 245
Likede indlæg: 4178

Re: Tråden til fordomme om kvinder og mænd

Indlægaf Galoldriel » 22. apr 2024, 16:17

Mænd, der bruger pissoir, gør det, fordi de godt kan li', at andre mænd kigger på deres tissemand.
5
“I’m a man who discovered the wheel and built the Eiffel Tower out of metal and brawn. That’s what kind of man I am. You’re just a woman with a small brain. With a brain a third the size of us. It’s science.”

- Ron Burgundy
abcd
Indlæg: 6340
Tilmeldt: 3. nov 2021, 09:56
Kort karma: 292
Likede indlæg: 10345

Re: Tråden til fordomme om kvinder og mænd

Indlægaf abcd » 22. apr 2024, 16:19

Galoldriel skrev:Mænd, der bruger pissoir, gør det, fordi de godt kan li', at andre mænd kigger på deres tissemand.


Haha - jeg gør det kun fordi herretoilettet kun har én bås, og der har siddet en eller anden weirdo og skidt i 20 minutter.

Hader urinaler.
1
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9138
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1023
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 22065

Re: Tråden til fordomme om kvinder og mænd

Indlægaf Purple Haze » 22. apr 2024, 16:31

libertá skrev:Mange kvinder går på toilettet sammen, fordi de er ubevidst lesbiske og nyder at se hinandens fisser, mens de tisser.



Ak ak, vores anatomi er ikke indrettet sådan at man kan se fissen, når man går på toilettet.

Og fleste lægger det af sig når de går fra at være piger til kvinder. Er det så derfor kvinder som regel ikke går på toilettet sammen? De opdager simpelthen at man ikke kan se noget, og gider så ikke det pis længere.
12
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
libertá
Indlæg: 883
Tilmeldt: 29. jan 2018, 17:39
Kort karma: 15
Likede indlæg: 357

Re: Tråden til fordomme om kvinder og mænd

Indlægaf libertá » 22. apr 2024, 16:52

Purple Haze skrev:
libertá skrev:Mange kvinder går på toilettet sammen, fordi de er ubevidst lesbiske og nyder at se hinandens fisser, mens de tisser.



Ak ak, vores anatomi er ikke indrettet sådan at man kan se fissen, når man går på toilettet.

Og fleste lægger det af sig når de går fra at være piger til kvinder. Er det så derfor kvinder som regel ikke går på toilettet sammen? De opdager simpelthen at man ikke kan se noget, og gider så ikke det pis længere.


Man kan vel se den, hvis bukserne tages af, inden man sætter sig. ;)

Eller man kan sprede benene lidt he he
0
fisken80
Indlæg: 22571
Tilmeldt: 18. aug 2015, 16:13
Kort karma: 1144
Likede indlæg: 53086

Re: Tråden til fordomme om kvinder og mænd

Indlægaf fisken80 » 22. apr 2024, 17:05

libertá skrev:
Purple Haze skrev:
libertá skrev:Mange kvinder går på toilettet sammen, fordi de er ubevidst lesbiske og nyder at se hinandens fisser, mens de tisser.



Ak ak, vores anatomi er ikke indrettet sådan at man kan se fissen, når man går på toilettet.

Og fleste lægger det af sig når de går fra at være piger til kvinder. Er det så derfor kvinder som regel ikke går på toilettet sammen? De opdager simpelthen at man ikke kan se noget, og gider så ikke det pis længere.


Man kan vel se den, hvis bukserne tages af, inden man sætter sig. ;)

Eller man kan sprede benene lidt he he


Æh nej.
Og jeg tror ikke jeg har været på toilet med en kvinde siden jeg var teenager.
1
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.

Man VÆNNER sig til ting. Det kommer af vane. Så svært er det ikke.

Maude, din proportionssans
Brugeravatar
Pjeps
Indlæg: 6396
Tilmeldt: 11. aug 2015, 20:12
Kort karma: 774
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 14750

Re: Tråden til fordomme om kvinder og mænd

Indlægaf Pjeps » 22. apr 2024, 18:29

En del mænd tror kvinder bliver opstemt af at få tilsendt Dick-pics .

De tager grueligt fejl
16
:ninja:
Marengs
Indlæg: 205
Tilmeldt: 23. feb 2024, 09:22
Kort karma: 12
Likede indlæg: 269

Re: Tråden til fordomme om kvinder og mænd

Indlægaf Marengs » 22. apr 2024, 19:39

Misantropen skrev:
Galoldriel skrev:
Dansemesteren skrev:Mænd er dårlige til at vaske sig selv i røven.


:lol:

I forlængelse af det latrinære:

Mange mænd vasker ikke hænder efter toiletbesøg.

Efter at have læst herinde at nogle mænd tørrer pikken af i håndklædet, efter toiletbesøg, tænker jeg altid på det når jeg skal tørre hænder andre steder end hos mig selv :whine:


NEJ. Hvorfor så mine øjne det her indlæg?
1
Marengs
Indlæg: 205
Tilmeldt: 23. feb 2024, 09:22
Kort karma: 12
Likede indlæg: 269

Re: Tråden til fordomme om kvinder og mænd

Indlægaf Marengs » 22. apr 2024, 19:40

Petrix skrev:
catnip skrev:
Misantropen skrev:
Galoldriel skrev:
Dansemesteren skrev:Mænd er dårlige til at vaske sig selv i røven.


:lol:

I forlængelse af det latrinære:

Mange mænd vasker ikke hænder efter toiletbesøg.

Efter at have læst herinde at nogle mænd tørrer pikken af i håndklædet, efter toiletbesøg, tænker jeg altid på det når jeg skal tørre hænder andre steder end hos mig selv :whine:


:shock:

Hvem fanden gør det? But why?!


Man vasker den selvfølgelig først grundigt i håndvasken :)


S-T-O-P
0
Marengs
Indlæg: 205
Tilmeldt: 23. feb 2024, 09:22
Kort karma: 12
Likede indlæg: 269

Re: Tråden til fordomme om kvinder og mænd

Indlægaf Marengs » 22. apr 2024, 19:44

libertá skrev:Kvinder er mere passivt aggressive end mænd. Hvor mænd tit er mere direkte udfarende og siger deres mening kontant, så har kvinder en højere tendens til ikke direkte at sige deres mening, men i stedet gå og spille småfornærmede eller kostbare/småsure. En passiv måde at være aggressiv på, hvor man ikke helt tager tyren om hornene, men nøjes med at give antydninger om, at man nok er sur over et eller andet. Det er også derfor, at hvis jeg f.eks. skriver noget herinde, kvinderne er uenige med mig i, så er der kun én, som siger det direkte - og så er der 8-10 der liker den person, der har sagt det. Fordi kvinder netop er aggressive på en passiv facon, hvor de foretrækker at spille lidt fornærmede bag kulisserne (f.eks. ved at gemme sig bag en anden bruger ved at like dennes indlæg, fremfor selv at formulere sig). Jeg ser derfor frem til, at måske én kvinde besvarer dette indlæg kritisk, hvorefter der er 8-10 medsøstre, som liker hendes modsvar til mig (fremfor selv at komme frem og formulere et modsvar).


Okayyy… sjov tolkning. Som fint forklarer, hvorfor mænd effimg altid skal gentage noget, der allerede er sagt. Og så gladeligt spilder andre folks tid med det.
Jeg har altid tænkt, de var for selvglade til at lytte til, en (kvinde) allerede havde sagt det - eller bare glade for at høre dem selv tale.
5
Alenetid
Indlæg: 186
Tilmeldt: 17. jul 2023, 13:53
Kort karma: 11
Likede indlæg: 337

Re: Tråden til fordomme om kvinder og mænd

Indlægaf Alenetid » 22. apr 2024, 20:08

Fordom:
Verden ville være et meget mere fredeligt sted med ligeligt fordelte goder, hvis kvinder var ved magten kloden rundt.
6
Neverkont
Indlæg: 1913
Tilmeldt: 4. mar 2016, 22:00
Kort karma: 101
Likede indlæg: 2976

Re: Tråden til fordomme om kvinder og mænd

Indlægaf Neverkont » 22. apr 2024, 20:43

Galoldriel skrev:
Delfin skrev:
Så ved man bare, at man fremover skal have to knager til gæsthåndklæder, hvis man får gæster af hankøn. En til mænd lige ved siden af vasken og en gemt lidt af vejen til kvinderne :-D


Man kunne eventuelt have et håndklæde med en broderet penis på ved siden af det ene gæstehåndklæde. Eller et decideret penisformet håndklæde. Og så håbe, hankønsvæsnerne ikke er alt for kontrære og tørrer pik i det "neutrale" håndklæde i stedet.

Som du foreslår, er det nok en god idé at have et hemmeligt håndklæde, kun kvinder (og ikke-pikaftørrende hankønsvæsner) kan finde. Bare for en sikkerheds skyld.


2 små håndklæder, ét der hænger så højt, at det max, når ned til navlen på de fleste voksne, og ét der hænger lavt. :D :fløjt:

Jeg vil overveje om jeg skal prøve det næste gang jeg skal have gæster :gruble: , og vente spændt på, om nogen undrer sig over 2 gæstehåndklæder. :D
3
Brugeravatar
Venus222
Indlæg: 1058
Tilmeldt: 4. sep 2015, 18:32
Kort karma: 136
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Likede indlæg: 2747

Re: Tråden til fordomme om kvinder og mænd

Indlægaf Venus222 » 22. apr 2024, 21:02

Nogen mænd har rigtig mange meninger om hvordan kvinder føler,tænker, mener,har af behov uden at kende ret mange kvinder ( lader det til).
13
Petrix
Indlæg: 3770
Tilmeldt: 8. apr 2016, 18:00
Kort karma: 174
Likede indlæg: 3657

Re: Tråden til fordomme om kvinder og mænd

Indlægaf Petrix » 23. apr 2024, 01:59

Delfin skrev:
Petrix skrev:
catnip skrev:
Misantropen skrev:
Galoldriel skrev:
Dansemesteren skrev:Mænd er dårlige til at vaske sig selv i røven.


:lol:

I forlængelse af det latrinære:

Mange mænd vasker ikke hænder efter toiletbesøg.

Efter at have læst herinde at nogle mænd tørrer pikken af i håndklædet, efter toiletbesøg, tænker jeg altid på det når jeg skal tørre hænder andre steder end hos mig selv :whine:


:shock:

Hvem fanden gør det? But why?!


Man vasker den selvfølgelig først grundigt i håndvasken :)


Så ved man bare, at man fremover skal have to knager til gæsthåndklæder, hvis man får gæster af hankøn. En til mænd lige ved siden af vasken og en gemt lidt af vejen til kvinderne :-D


Den er da ren efter en grundig afvaskning
0
27102021
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 13087
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3548
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 56260
Kontakt:

Re: Tråden til fordomme om kvinder og mænd

Indlægaf Ado » 23. apr 2024, 03:40

libertá skrev:

Man kan vel se den, hvis bukserne tages af, inden man sætter sig. ;)

Eller man kan sprede benene lidt he he


Du lyder som en 12 årig dreng.
9
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19706
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2453
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46500

Re: Tråden til fordomme om kvinder og mænd

Indlægaf LadyFox » 23. apr 2024, 05:03

Ata skrev:
abcd skrev:
Ata skrev:
abcd skrev:
Ata skrev:
abcd skrev:En grundlæggende forskel på mænd og kvinder er at hvis mænd har et problem, tænker de: Hvordan kan jeg fikse det? Imens kvinder tænker: Hvem kan fikse det for mig?

Det ligger dybt i kvinder at der er nogen der passer på dem. Det ligget dybt i mænd at ingen passer på dem.

Jeg bliver så irriteret over dine fordomme. Der er sgu ikke nogen, der passer på mig, og når jeg kigger på mine veninder, så passer de betydeligt mere på deres mand og børn end omvendt. Hvor møder du dog alle de hjælpeløse kvinder, som mener, at du eller andre mænd skal passe på dem? :forvirret:


I mental load-tråden f.eks.

Men jeg værdisatte ikke i mit indlæg. Det kan jo være godt at søge hjælp. Lægehjælp f.eks. Mænds indbyggede følelse af at være på egen hånd, kan stå i vejen for at de opsøger nødvendig hjælp.

Så når kvinder går til lægen, er det et eksempel på, at andre skal passe på dem? Det er sgu da dem selv, der får ideen, bestiller tiden og tager derhen. De ser et problem og fikser det. Hvorimod mænd sjovt nok oftest skal hjælpes af deres kone til at få det gjort… :gruble:


At ringe til lægen er et godt eksempel på "hvem kan fikse det for mig?". Hvilket jo er en udmærket strategi meget af tiden.

Hvordan adskiller det sig fra manden, der ringer til elektrikeren? Synes virkelig du er ude i en mærkelig ad hoc argumentation, hvis det at gå til lægen er et eksempel på, at man forventer, at andre passer på en…


Jeg har en fordom om at mange kvinder vil ringe til en håndværker før mange mænd.
At mange mænd er tilbøjelige til at tænke at det kan de da sagens lige selv, uanset forudsætninger.
2
...

Tilbage til "Forhold og sex"