Min penis er for lille

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
BigWolfDog999
Indlæg: 1
Tilmeldt: 15. apr 2024, 13:39
Kort karma: 0

Min penis er for lille

Indlægaf BigWolfDog999 » 15. apr 2024, 13:50

Jeg er en ung mand på 22 år der har et betydeligt problem, nemlig at min penis er meget lille hvis ikke for lille.
Den er ikke aldersvarende udviklet, den er kun ca. 11 cm i stiv tilstand og også meget lille i omkreds.
Det er noget jeg er rigtig træt af og noget jeg ikke kan ændre på, men har de seneste år delvist lært at leve med det :mellow:
Et spørgsmål til jer kvinder: Vil i finde en penis på min størrelse tilfredsstillende og hvis i har erfaring med en på min størrelse hvordan var nydelsen/oplevelsen så?
0
Afrodites
Indlæg: 679
Tilmeldt: 11. mar 2020, 09:14
Kort karma: 57
Likede indlæg: 973

Re: Min penis er for lille

Indlægaf Afrodites » 15. apr 2024, 14:03

Jeg har været sammen med en, der havde en penis på omkring 10 cm eller mindre, dog en smule tyk i omkredsen..
Han gav mig en sprøjteorgasme med sin penis.. Og det gjorde også hammerondt, da han senere voldtog mig - der kunne jeg bestemt godt have brugt en mindre :wacko:..

Så det kan sagtens lade sig gøre, at man mærker noget med en lille penis ;)
0
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 17043
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1079
Likede indlæg: 21278

Re: Min penis er for lille

Indlægaf Misantropen » 15. apr 2024, 15:27

Afrodites skrev:Jeg har været sammen med en, der havde en penis på omkring 10 cm eller mindre, dog en smule tyk i omkredsen..
Han gav mig en sprøjteorgasme med sin penis.. Og det gjorde også hammerondt, da han senere voldtog mig - der kunne jeg bestemt godt have brugt en mindre :wacko:..

Så det kan sagtens lade sig gøre, at man mærker noget med en lille penis ;)

Wtf
6
Afrodites
Indlæg: 679
Tilmeldt: 11. mar 2020, 09:14
Kort karma: 57
Likede indlæg: 973

Re: Min penis er for lille

Indlægaf Afrodites » 15. apr 2024, 17:26

Misantropen skrev:
Afrodites skrev:Jeg har været sammen med en, der havde en penis på omkring 10 cm eller mindre, dog en smule tyk i omkredsen..
Han gav mig en sprøjteorgasme med sin penis.. Og det gjorde også hammerondt, da han senere voldtog mig - der kunne jeg bestemt godt have brugt en mindre :wacko:..

Så det kan sagtens lade sig gøre, at man mærker noget med en lille penis ;)

Wtf


Jep.. Altså det lyder forkert, når jeg siger, at jeg kunne have brugt en mindre :lol:.. Ville ønske, at han havde været mindre, for så havde det nok ikke gjort så ondt.. Men ja ville da selvfølgelig mere have ønsket, at han ikke havde voldtaget mig :(
0
Brugeravatar
Tanten
Indlæg: 1940
Tilmeldt: 14. aug 2015, 12:03
Kort karma: 457
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 9702

Re: Min penis er for lille

Indlægaf Tanten » 15. apr 2024, 19:58

Ikke alle kvinder få vaginalorgasme udløst ved penetration, uanset størrelsen på penis - og fingre og tunge kan jo heldigvis også mange gode tricks.

Det vigtigste ved en pik er vel manden, den sidder på.
7
Marengs
Indlæg: 205
Tilmeldt: 23. feb 2024, 09:22
Kort karma: 12
Likede indlæg: 269

Re: Min penis er for lille

Indlægaf Marengs » 15. apr 2024, 20:42

Jeg har en gang været sammen med en, hvis penis var så lille så jeg faktisk blev lidt forskrækket, da jeg har det tilsvarende kvindelige problem… slaphed…

Vi kunne så tilfældigvis godt lide hinanden og valgte at forsøge. Jeg tror vi begge blev lige overraskede. For mit vedkommende over, han i en bestemt stilling kunne give mig orgasmer, jeg virkelig godt kunne tænke mig, alle mænd kunne give mig.

For at opsummere: Det kan gøre kvinder utrygge/have betydning. Det hjælper at være åben om det. Det behøver ikke betyde en dyt.
3
Brugeravatar
.Magic.
Indlæg: 10231
Tilmeldt: 27. apr 2021, 17:44
Kort karma: 1219
Likede indlæg: 18379

Re: Min penis er for lille

Indlægaf .Magic. » 18. apr 2024, 13:02

For de fleste handler det om manden og ikke størrelsen på hans penis. En stor diller er ligeså dårlig som en lille, hvis manden er en idiot og/eller ikke kan finde ud af at bruge den. Den eneste forskel er at en stor fylder mere i landskabet end en lille - Nogle kan bedst lide det og andre kan bedst lide at den ikke er så stor.
2
Vosha2
Indlæg: 27
Tilmeldt: 25. okt 2022, 08:04
Kort karma: 3
Likede indlæg: 40

Re: Min penis er for lille

Indlægaf Vosha2 » 20. apr 2024, 10:18

Der er virkelig mange kvinder som er ligeglade. Hvis du evt kan tilfredsstille dem på andre måder, så går det nok.
Personligt kan jeg ikke selv tilfredsstilles på andre måder, så en lille penis er desværre dealbreaker herfra da det er for mig - den eneste måde jeg faktisk nyder sex. Men jeg har også været sammen med mænd med meget store penis og det er heller ikke sjovt!

Men altså fokuser på andre måder at tilfredsstille :) for den rigtige, er det jo intet problem.
0
mozzarellaosten
Indlæg: 13
Tilmeldt: 6. mar 2024, 18:53
Kort karma: 0
Likede indlæg: 7

Re: Min penis er for lille

Indlægaf mozzarellaosten » 20. apr 2024, 12:46

Jeg har været sammen med små og decideret store, det kommer fuldstændig an på personen og hvordan man bruger ens værktøj. Jeg var sammen med min eks i 4 år som havde mange komplekser omkring hans penis, da den ikke var særlig stor. Men han kunne i den grad finde ud af at bruge den. Vi havde en vanvittig god kemi i sengen, og det betød ikke spor. Jeg havde en anden kæreste som var meget veludrustet, men jeg nød aldrig sex. Det gjorde simpelthen for ondt, der var mange stillinger som blev besværlige. Kvinder er også indrettet forskelligt, så det handler jo om at man finder et match i hinanden. Så det er ikke vigtigt om den er stor eller lille. Det er gørelsen og personen bag <3
2
libertá
Indlæg: 884
Tilmeldt: 29. jan 2018, 17:39
Kort karma: 15
Likede indlæg: 357

Re: Min penis er for lille

Indlægaf libertá » 22. apr 2024, 16:30

Jeg er en 80% homoseksuel (og så 20% biseksuel) mand.

Jeg kan kun tale for mig selv, da jeg ikke ved, hvad kvinder tænker. Men jeg har aldrig droppet en fyr på grund af en lille (eller stor) pik. Jeg tager pikken, som den er, hvis jeg kan lide fyren. Men jeg ved ikke, om kvinder også er i stand til at gøre dette. ;)

Lige nu har jeg en 7-8 unge mænd i alderen 23 til 31 år, jeg ser på skift. De to af dem har faktisk ret små dillere omkring de 10 cm - som trådstarters. Jeg synes de er frække alligevel. For mig er det intet problem. Den ene er en ret overvægtig/buttet ung mand på 26 år. Hans diller er meget lille i slap tilstand. 5 cm ca. Men vokser dog til dobbelt størrelse i stiv. Den anden er en 29 årig latinofyr, som faktisk er ca. 185 høj og slank. Ikke lige typen på en med en lille pik, ville man tro. Men den er også ret lille. 4-5 cm i slap og så kan den lige hives op på de 10, måske 11 cm i stiv tilstand. Den er så til gengæld også tynd som en finger. Det ligner en drengepik, selvom manden er 29 år og har fuldskæg - så det er ikke fordi, han ikke ser maskulin ud. Pikken er bare ikke fulgt med resten af kroppen.

Der er så to andre, der har en rigtigt stor én. En fyr på 31, jeg har kendt i nogle år efterhånden, har en anakonda på 21 cm og 19 cm i omkreds - og en anden fyr på 27 har en på 19 cm, som er almindelig af tykkelse. De øvrige 3-4, jeg ser, har almindelige pikke på 13-17 cm. En 24 årig med 14 cm. En 23 årig med 16 cm. En 26 årig med 16 cm. Og så er der jo også engang imellem nogle engangsfyre, jeg kun lige ser én gang eller to gange. Men dem tager jeg ikke med her.

Selvom 11 cm er under gennemsnittet, er det ikke en unormal størrelse. Jeg har set mange fyre med pikke på de der 10-12 cm. Der er flere af disse mænd end man tror. Og de er skam lige så gode som andre mænd, efter min mening. Man har jo den pik man har. ;)
0
Brugeravatar
Aragorn
Indlæg: 7511
Tilmeldt: 9. jul 2017, 20:50
Kort karma: 1580
Likede indlæg: 23710

Re: Min penis er for lille

Indlægaf Aragorn » 23. apr 2024, 06:02

libertá skrev:Jeg er en 80% homoseksuel (og så 20% biseksuel) mand.

Jeg kan kun tale for mig selv, da jeg ikke ved, hvad kvinder tænker. Men jeg har aldrig droppet en fyr på grund af en lille (eller stor) pik. Jeg tager pikken, som den er, hvis jeg kan lide fyren. Men jeg ved ikke, om kvinder også er i stand til at gøre dette. ;)

Lige nu har jeg en 7-8 unge mænd i alderen 23 til 31 år, jeg ser på skift. De to af dem har faktisk ret små dillere omkring de 10 cm - som trådstarters. Jeg synes de er frække alligevel. For mig er det intet problem. Den ene er en ret overvægtig/buttet ung mand på 26 år. Hans diller er meget lille i slap tilstand. 5 cm ca. Men vokser dog til dobbelt størrelse i stiv. Den anden er en 29 årig latinofyr, som faktisk er ca. 185 høj og slank. Ikke lige typen på en med en lille pik, ville man tro. Men den er også ret lille. 4-5 cm i slap og så kan den lige hives op på de 10, måske 11 cm i stiv tilstand. Den er så til gengæld også tynd som en finger. Det ligner en drengepik, selvom manden er 29 år og har fuldskæg - så det er ikke fordi, han ikke ser maskulin ud. Pikken er bare ikke fulgt med resten af kroppen.

Der er så to andre, der har en rigtigt stor én. En fyr på 31, jeg har kendt i nogle år efterhånden, har en anakonda på 21 cm og 19 cm i omkreds - og en anden fyr på 27 har en på 19 cm, som er almindelig af tykkelse. De øvrige 3-4, jeg ser, har almindelige pikke på 13-17 cm. En 24 årig med 14 cm. En 23 årig med 16 cm. En 26 årig med 16 cm. Og så er der jo også engang imellem nogle engangsfyre, jeg kun lige ser én gang eller to gange. Men dem tager jeg ikke med her.

Selvom 11 cm er under gennemsnittet, er det ikke en unormal størrelse. Jeg har set mange fyre med pikke på de der 10-12 cm. Der er flere af disse mænd end man tror. Og de er skam lige så gode som andre mænd, efter min mening. Man har jo den pik man har. ;)



5

Essen meine sheisse. Schmäct gut, jah?
All poopoo times are peepee times, but not all peepee times are poopoo times.
Brugeravatar
.Magic.
Indlæg: 10231
Tilmeldt: 27. apr 2021, 17:44
Kort karma: 1219
Likede indlæg: 18379

Re: Min penis er for lille

Indlægaf .Magic. » 24. apr 2024, 04:36

libertá skrev:Jeg er en 80% homoseksuel (og så 20% biseksuel) mand.

Jeg kan kun tale for mig selv, da jeg ikke ved, hvad kvinder tænker. Men jeg har aldrig droppet en fyr på grund af en lille (eller stor) pik. Jeg tager pikken, som den er, hvis jeg kan lide fyren. Men jeg ved ikke, om kvinder også er i stand til at gøre dette. ;)

Lige nu har jeg en 7-8 unge mænd i alderen 23 til 31 år, jeg ser på skift. De to af dem har faktisk ret små dillere omkring de 10 cm - som trådstarters. Jeg synes de er frække alligevel. For mig er det intet problem. Den ene er en ret overvægtig/buttet ung mand på 26 år. Hans diller er meget lille i slap tilstand. 5 cm ca. Men vokser dog til dobbelt størrelse i stiv. Den anden er en 29 årig latinofyr, som faktisk er ca. 185 høj og slank. Ikke lige typen på en med en lille pik, ville man tro. Men den er også ret lille. 4-5 cm i slap og så kan den lige hives op på de 10, måske 11 cm i stiv tilstand. Den er så til gengæld også tynd som en finger. Det ligner en drengepik, selvom manden er 29 år og har fuldskæg - så det er ikke fordi, han ikke ser maskulin ud. Pikken er bare ikke fulgt med resten af kroppen.

Der er så to andre, der har en rigtigt stor én. En fyr på 31, jeg har kendt i nogle år efterhånden, har en anakonda på 21 cm og 19 cm i omkreds - og en anden fyr på 27 har en på 19 cm, som er almindelig af tykkelse. De øvrige 3-4, jeg ser, har almindelige pikke på 13-17 cm. En 24 årig med 14 cm. En 23 årig med 16 cm. En 26 årig med 16 cm. Og så er der jo også engang imellem nogle engangsfyre, jeg kun lige ser én gang eller to gange. Men dem tager jeg ikke med her.

Selvom 11 cm er under gennemsnittet, er det ikke en unormal størrelse. Jeg har set mange fyre med pikke på de der 10-12 cm. Der er flere af disse mænd end man tror. Og de er skam lige så gode som andre mænd, efter min mening. Man har jo den pik man har. ;)

WTH :lol:
0
Sommeren
Indlæg: 96
Tilmeldt: 10. mar 2020, 19:14
Kort karma: 5
Likede indlæg: 101

Re: Min penis er for lille

Indlægaf Sommeren » 4. maj 2024, 15:53

Som før skrevet, så er det ikke usædvanligt lille og med de rigtige stillinger er der ikke noget at klage over. skulle I få lyst findes der jo strap on og alt mulig andet ;-)
0
Brugeravatar
Locobase
Indlæg: 288
Tilmeldt: 9. aug 2019, 08:42
Kort karma: 26
Likede indlæg: 241

Re: Min penis er for lille

Indlægaf Locobase » 4. maj 2024, 17:21

Spørg dig selv om du ville stoppe med at synes om en pige, hvis hendes bryster var mindre end gennemsnittet
0

Tilbage til "Forhold og sex"