Er det ok at dække sexbehov hos Glædes Piger

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Magdonelly
Indlæg: 27
Tilmeldt: 31. mar 2024, 18:14
Kort karma: 0
Likede indlæg: 33

Re: Er det ok at dække sexbehov hos Glædes Piger

Indlægaf Magdonelly » 1. apr 2024, 13:53

Purple Haze skrev:
MissB skrev:Hvis jeg skulle blive så syg at jeg ikke kunne/ville have sex med min mand, så ville jeg ønske at han fik det behov opfyldt hos en anden. Dog KUN hvis min sygdom var permanent og jeg var sikker på at vi aldrig kom til at have sex igen. Jeg ville ikke bryde mig om at det var hos en prostitueret, så hvis det var min mentale tilstand, fx demens, der gjorde at vi ikke kunne have sex, så ville jeg hellere have at han fandt sig en kæreste mens vi stadig var gift. Så han også fik behov for omsorg osv opfyldt.

Hvis det var noget fysisk, men at jeg var mentalt til stede, så ville jeg ønske at være med til at finde hende det skulle være. Hvordan det skulle foregå ved jeg dog ikke.


Dette.

Men det ville være en dealbreaker for mig hvis han gik til prostituerede.


Så ville du hellere på plejehjem? For det er alternativet.
0
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 17052
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1080
Likede indlæg: 21288

Re: Er det ok at dække sexbehov hos Glædes Piger

Indlægaf Misantropen » 1. apr 2024, 13:56

Magdonelly skrev:Tak til alle der har givet input. Det er læst, forstået og overvejet.

Hvis jeg går fra min kone, kommer hun på plejehjem. Det ønsker hun bestemt ikke. Jeg tager mig ikke af min kones personlige pleje, det gør hjemmeplejen. Jeg klarer resten. Min kones sygdom indebærer at hun fysisk er ude af stand til sex, men mentalt er der kun de problemer der følger med stort medicin (morfin og 10-15 andre piller dagligt) forbrug.

Skulle jeg finde en kvinde til hyggestunder med, tænker jeg hun skulle være i en lignende situation. Alligevel tænker jeg at det hurtigt kunne blive ganske kompliceret. Købesex er en nødløsning, men ukompliceret. Realistisk set, ser jeg egentlig ikke rigtig andre muligheder - og jeg har set mig lidt omkring :gruble:

Jeg er lidt i tvivl om du ikke ved hvad du skal gøre eller blot ønsker at få at vide at det du gør er okay. Er du blevet mere afklaret efter at have oprettet tråden?
4
Brugeravatar
Tanten
Indlæg: 1940
Tilmeldt: 14. aug 2015, 12:03
Kort karma: 457
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 9702

Re: Er det ok at dække sexbehov hos Glædes Piger

Indlægaf Tanten » 1. apr 2024, 13:56

Lidt det samme - og så alligevel ikke:

Jeg har kendskab til 2 tilfælde, hvor den ene halvdel af et ægtepar var på plejehjem, den ene hjerneskadet og den den anden svært kognitivt skadet pga en fysisk sygdom.

I begge tilfælde besøgte den raske ægtefælle den syge flere gange om ugen og drog på alle måder omsorg for vedkommende - og i begge tilfælde fik den raske part en kæreste undervejs i forløbet, uden at det ændrede på omsorgen for den demente partner.

Her er konen dog kognitivt bevidst og bor hjemme, hvorfor hun kan blive frygteligt såret, og der er tale om at dække et rent seksuelt behov, ikke om at få en anden livspartner, der er på samme kognitive niveau, som en selv.

Kan man stadig dele seksualitet sammen, selvom man ikke kan have samleje? Det mener jeg. Og her må mange års følelsesmæssig tilknytning og alder spille ind. Jeg ville ikke give samme input til en 23-årig, der havde haft en kæreste i et halvt år.
0
Brugeravatar
Ata
Indlæg: 6419
Tilmeldt: 19. sep 2018, 18:25
Kort karma: 767
Likede indlæg: 15225

Re: Er det ok at dække sexbehov hos Glædes Piger

Indlægaf Ata » 1. apr 2024, 14:21

Magdonelly skrev:Tak til alle der har givet input. Det er læst, forstået og overvejet.

Hvis jeg går fra min kone, kommer hun på plejehjem. Det ønsker hun bestemt ikke. Jeg tager mig ikke af min kones personlige pleje, det gør hjemmeplejen. Jeg klarer resten. Min kones sygdom indebærer at hun fysisk er ude af stand til sex, men mentalt er der kun de problemer der følger med stort medicin (morfin og 10-15 andre piller dagligt) forbrug.

Skulle jeg finde en kvinde til hyggestunder med, tænker jeg hun skulle være i en lignende situation. Alligevel tænker jeg at det hurtigt kunne blive ganske kompliceret. Købesex er en nødløsning, men ukompliceret. Realistisk set, ser jeg egentlig ikke rigtig andre muligheder - og jeg har set mig lidt omkring :gruble:

Hvis du ser det sådan, så stå da ved din beslutning og tag ansvar for den, fremfor at prøve at få os andre til at blåstemple den for dig.
2
Magdonelly
Indlæg: 27
Tilmeldt: 31. mar 2024, 18:14
Kort karma: 0
Likede indlæg: 33

Re: Er det ok at dække sexbehov hos Glædes Piger

Indlægaf Magdonelly » 1. apr 2024, 14:45

Misantropen skrev:
Magdonelly skrev:Tak til alle der har givet input. Det er læst, forstået og overvejet.

Hvis jeg går fra min kone, kommer hun på plejehjem. Det ønsker hun bestemt ikke. Jeg tager mig ikke af min kones personlige pleje, det gør hjemmeplejen. Jeg klarer resten. Min kones sygdom indebærer at hun fysisk er ude af stand til sex, men mentalt er der kun de problemer der følger med stort medicin (morfin og 10-15 andre piller dagligt) forbrug.

Skulle jeg finde en kvinde til hyggestunder med, tænker jeg hun skulle være i en lignende situation. Alligevel tænker jeg at det hurtigt kunne blive ganske kompliceret. Købesex er en nødløsning, men ukompliceret. Realistisk set, ser jeg egentlig ikke rigtig andre muligheder - og jeg har set mig lidt omkring :gruble:

Jeg er lidt i tvivl om du ikke ved hvad du skal gøre eller blot ønsker at få at vide at det du gør er okay. Er du blevet mere afklaret efter at have oprettet tråden?


Dels synes jeg det kan være rart at videhvordan “omverdenen” forholder sig til dilemmaet og dels arbejder jeg nok selv på at komme overens med det jeg gør. Det er ret åbenlyst at det ikke er en let beslutning, for ellers havde jeg nok løst det tidligere, men jeg synes faktisk at min løsning er ok. Jeg tror at en stor del har fordomme og forkerte forestillinger om hvordan sex-købe-miljøet er og fungerer. Jeg oplever at man kan sortere i tilbudene og møde forstående, søde, varme og venlige piger, der faktisk er glade ved at kunne gøre en forskel og hvor pengene ikke er de eneste de får ud af det. Velvidende at en del vil tænke at det bare er noget jeg bilder mig ind for at lette samvittigheden.

Når det er rart at kende omverdenens holdning, kan jeg jo også bedre håndtere hvor tæt jeg skal holde kortene om man så må sige.
1
Magdonelly
Indlæg: 27
Tilmeldt: 31. mar 2024, 18:14
Kort karma: 0
Likede indlæg: 33

Re: Er det ok at dække sexbehov hos Glædes Piger

Indlægaf Magdonelly » 1. apr 2024, 14:49

Tanten skrev:Lidt det samme - og så alligevel ikke:



Kan man stadig dele seksualitet sammen, selvom man ikke kan have samleje? Det mener jeg. Og her må mange års følelsesmæssig tilknytning og alder spille ind. Jeg ville ikke give samme input til en 23-årig, der havde haft en kæreste i et halvt år.


Du kunne også vælge at tro på at når jeg siger vi ikke kan have sex (eller sexuel relation; så passer det simpelthen. Jeg vil ikke gå nærmere in i hvorfor det er fysisk umuligt, men tro mig. Det er udelukket.
0
Brugeravatar
Tanten
Indlæg: 1940
Tilmeldt: 14. aug 2015, 12:03
Kort karma: 457
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 9702

Re: Er det ok at dække sexbehov hos Glædes Piger

Indlægaf Tanten » 1. apr 2024, 15:12

Magdonelly skrev:
Tanten skrev:Lidt det samme - og så alligevel ikke:



Kan man stadig dele seksualitet sammen, selvom man ikke kan have samleje? Det mener jeg. Og her må mange års følelsesmæssig tilknytning og alder spille ind. Jeg ville ikke give samme input til en 23-årig, der havde haft en kæreste i et halvt år.


Du kunne også vælge at tro på at når jeg siger vi ikke kan have sex (eller sexuel relation; så passer det simpelthen. Jeg vil ikke gå nærmere in i hvorfor det er fysisk umuligt, men tro mig. Det er udelukket.


Du kunne også vælge at tro på, at jeg ikke mener noget ondt med mit indspark, og at jeg blot svarer på den info, du selv har givet.
2
Brugeravatar
Skorstenen
Indlæg: 4909
Tilmeldt: 23. maj 2016, 15:58
Kort karma: 553
Likede indlæg: 8840

Re: Er det ok at dække sexbehov hos Glædes Piger

Indlægaf Skorstenen » 1. apr 2024, 15:14

Magdonelly skrev:Jeg er en mand +60 som mødte min nuværende kone for mere end 40 år siden. Vi blev gift og fik børn og alt kørte derudaf.
Vi var, så vidt jeg ved altid hinanden tro og havde et ok sexliv dog uden de store vilde eventyr.
Jeg havde kun “kendt” meget få kvinder før min kone.
For godt 10 år siden blev min kone alvorligt syg og ude afstand til at have et sexliv. Det er absolut udelukket. Vi er gift, min kone for hjemmehjælp mange gange i døgnet og kan kun klare social kontakt 3-5 timer i døgnet udover den kontakt hun har med hjemmehjælpen.

Jeg har lyst til sex. Jeg føler ikke jeg kan etablere et kæresteforhold til andre kvinder, da jeg jo reelt ikke kan tilbyde andet en få hyggebesøg 2-4 gange ugentlig om dagen og ikke så meget andet.

Jeg har derfor indenfor det seneste år (efter 10 års tørke) frekventeret Glædes Piger - prostituerede. Jeg prøver efter bedste evne at f8nde piger der er sexarbejdere frivilligt og selv høster den største del af fortjenesten. Hvis det lugter af menneskehandel eller grov udnyttelse afstår jeg.

Men er det ok? Er der andre muligheder. Jeg er ikke nogen gave til piger, men helt almindelig på alle måder.

Hvad er vigtigst for dig? Pik i kusse eller din kones glæde? Hvis du synes at sex er så skide vigtigt, hvad så med at spørge din kone om det er ok at du finder et hul at proppe den op i? Undskyld mig, men det må godt nok være træls at have et vedhæng der skal styre ens liv.
1
MissB
Indlæg: 2401
Tilmeldt: 30. apr 2017, 20:02
Kort karma: 260
Likede indlæg: 2274

Re: Er det ok at dække sexbehov hos Glædes Piger

Indlægaf MissB » 1. apr 2024, 15:15

Magdonelly skrev:Tak til alle der har givet input. Det er læst, forstået og overvejet.

Hvis jeg går fra min kone, kommer hun på plejehjem. Det ønsker hun bestemt ikke. Jeg tager mig ikke af min kones personlige pleje, det gør hjemmeplejen. Jeg klarer resten. Min kones sygdom indebærer at hun fysisk er ude af stand til sex, men mentalt er der kun de problemer der følger med stort medicin (morfin og 10-15 andre piller dagligt) forbrug.

Skulle jeg finde en kvinde til hyggestunder med, tænker jeg hun skulle være i en lignende situation. Alligevel tænker jeg at det hurtigt kunne blive ganske kompliceret. Købesex er en nødløsning, men ukompliceret. Realistisk set, ser jeg egentlig ikke rigtig andre muligheder - og jeg har set mig lidt omkring :gruble:


Swingerklub?
2
Brugeravatar
LittleLemon
Indlæg: 635
Tilmeldt: 17. maj 2023, 20:55
Kort karma: 32
Likede indlæg: 1275

Re: Er det ok at dække sexbehov hos Glædes Piger

Indlægaf LittleLemon » 1. apr 2024, 15:23

MissB skrev:
Magdonelly skrev:Tak til alle der har givet input. Det er læst, forstået og overvejet.

Hvis jeg går fra min kone, kommer hun på plejehjem. Det ønsker hun bestemt ikke. Jeg tager mig ikke af min kones personlige pleje, det gør hjemmeplejen. Jeg klarer resten. Min kones sygdom indebærer at hun fysisk er ude af stand til sex, men mentalt er der kun de problemer der følger med stort medicin (morfin og 10-15 andre piller dagligt) forbrug.

Skulle jeg finde en kvinde til hyggestunder med, tænker jeg hun skulle være i en lignende situation. Alligevel tænker jeg at det hurtigt kunne blive ganske kompliceret. Købesex er en nødløsning, men ukompliceret. Realistisk set, ser jeg egentlig ikke rigtig andre muligheder - og jeg har set mig lidt omkring :gruble:


Swingerklub?


Det var et virkelig godt bud på at dyrke noget sex uden at gå til prostituerede og uden at skulle finde en kæreste on the side.
1
abcd
Indlæg: 6345
Tilmeldt: 3. nov 2021, 09:56
Kort karma: 292
Likede indlæg: 10364

Re: Er det ok at dække sexbehov hos Glædes Piger

Indlægaf abcd » 1. apr 2024, 15:26

Skorstenen skrev:Hvad er vigtigst for dig? Pik i kusse eller din kones glæde? Hvis du synes at sex er så skide vigtigt, hvad så med at spørge din kone om det er ok at du finder et hul at proppe den op i? Undskyld mig, men det må godt nok være træls at have et vedhæng der skal styre ens liv.


Det virker som et ret unfair spørgsmål givet omstændighederne at han har taget sig af sin syge kone i 10 år, hvoraf han de første 9 år - så vidt jeg tolker oplægget - har levet i cølibat. Det gør man nok ikke hvis sex er det vigtigste for en.

Jeg synes det er underligt at ingen interesserer sig for kvindens rolle i det her. Er det ikke unfair over for manden hvis hun slet ikke har bragt emnet op i 10 år? Og det lyder det jo ikke til hun har, for så havde det vel været afklaret. Selvfølgelig kan hun ikke gøre for at hun er syg, men hun kunne da godt lige interessere sig bare en smule for hvordan situationen påvirker hendes mand.
0
Magdonelly
Indlæg: 27
Tilmeldt: 31. mar 2024, 18:14
Kort karma: 0
Likede indlæg: 33

Re: Er det ok at dække sexbehov hos Glædes Piger

Indlægaf Magdonelly » 1. apr 2024, 15:26

MissB skrev:
Magdonelly skrev:Tak til alle der har givet input. Det er læst, forstået og overvejet.

Hvis jeg går fra min kone, kommer hun på plejehjem. Det ønsker hun bestemt ikke. Jeg tager mig ikke af min kones personlige pleje, det gør hjemmeplejen. Jeg klarer resten. Min kones sygdom indebærer at hun fysisk er ude af stand til sex, men mentalt er der kun de problemer der følger med stort medicin (morfin og 10-15 andre piller dagligt) forbrug.

Skulle jeg finde en kvinde til hyggestunder med, tænker jeg hun skulle være i en lignende situation. Alligevel tænker jeg at det hurtigt kunne blive ganske kompliceret. Købesex er en nødløsning, men ukompliceret. Realistisk set, ser jeg egentlig ikke rigtig andre muligheder - og jeg har set mig lidt omkring :gruble:


Swingerklub?


Tænker ikke at en enlig mand på +60 opnår ret meget i en Swingerklub, men jeg har da kigget på diverse hjemmesider. En ting der indikerer at enlige mænd nok ikke har store chancer er at der ofte står at der højest lukkes to mænd ind for hver kvinde og at man “ikke skal regne med noget”. Der er introdage, hvor man kan komme og høre om mulighederne. Måske skulle jeg prøve det.
0
MissB
Indlæg: 2401
Tilmeldt: 30. apr 2017, 20:02
Kort karma: 260
Likede indlæg: 2274

Re: Er det ok at dække sexbehov hos Glædes Piger

Indlægaf MissB » 1. apr 2024, 15:29

Jeg har lige genlæst dit startindlæg, og jeg undrer mig over hvordan det kan være at du nævner at I “et ok sexliv dog uden de store vilde eventyr” samt at du “kun havde “kendt” meget få kvinder før min kone“.

Er det relevant for dig i den sammenhæng at I ikke kan have sex længere?
1
Brugeravatar
LittleLemon
Indlæg: 635
Tilmeldt: 17. maj 2023, 20:55
Kort karma: 32
Likede indlæg: 1275

Re: Er det ok at dække sexbehov hos Glædes Piger

Indlægaf LittleLemon » 1. apr 2024, 15:30

Magdonelly skrev:
MissB skrev:
Magdonelly skrev:Tak til alle der har givet input. Det er læst, forstået og overvejet.

Hvis jeg går fra min kone, kommer hun på plejehjem. Det ønsker hun bestemt ikke. Jeg tager mig ikke af min kones personlige pleje, det gør hjemmeplejen. Jeg klarer resten. Min kones sygdom indebærer at hun fysisk er ude af stand til sex, men mentalt er der kun de problemer der følger med stort medicin (morfin og 10-15 andre piller dagligt) forbrug.

Skulle jeg finde en kvinde til hyggestunder med, tænker jeg hun skulle være i en lignende situation. Alligevel tænker jeg at det hurtigt kunne blive ganske kompliceret. Købesex er en nødløsning, men ukompliceret. Realistisk set, ser jeg egentlig ikke rigtig andre muligheder - og jeg har set mig lidt omkring :gruble:


Swingerklub?


Tænker ikke at en enlig mand på +60 opnår ret meget i en Swingerklub, men jeg har da kigget på diverse hjemmesider. En ting der indikerer at enlige mænd nok ikke har store chancer er at der ofte står at der højest lukkes to mænd ind for hver kvinde og at man “ikke skal regne med noget”. Der er introdage, hvor man kan komme og høre om mulighederne. Måske skulle jeg prøve det.


Har swingerklubber ikke forskellige temaer og forskellige aldersgrænser på forskellige aftner?
Jeg har aldrig været på sådan en klub, så jeg ved ikke meget om det, men læste engang en artikel om Tucan (som vist ligger et sted i Midtjylland) som havde forskellige tilbud, så der var noget til både unge, ældre, fetish, gay osv.
0
Brugeravatar
Skorstenen
Indlæg: 4909
Tilmeldt: 23. maj 2016, 15:58
Kort karma: 553
Likede indlæg: 8840

Re: Er det ok at dække sexbehov hos Glædes Piger

Indlægaf Skorstenen » 1. apr 2024, 15:31

abcd skrev:
Skorstenen skrev:Hvad er vigtigst for dig? Pik i kusse eller din kones glæde? Hvis du synes at sex er så skide vigtigt, hvad så med at spørge din kone om det er ok at du finder et hul at proppe den op i? Undskyld mig, men det må godt nok være træls at have et vedhæng der skal styre ens liv.


Det virker som et ret unfair spørgsmål givet omstændighederne at han har taget sig af sin syge kone i 10 år, hvoraf han de første 9 år - så vidt jeg tolker oplægget - har levet i cølibat. Det gør man nok ikke hvis sex er det vigtigste for en.

Jeg synes det er underligt at ingen interesserer sig for kvindens rolle i det her. Er det ikke unfair over for manden hvis hun slet ikke har bragt emnet op i 10 år? Og det lyder det jo ikke til hun har, for så havde det vel været afklaret. Selvfølgelig kan hun ikke gøre for at hun er syg, men hun kunne da godt lige interessere sig bare en smule for hvordan situationen påvirker hendes mand.

Når man gifter sig, så indgår man et partnerskab. Det partnerskab involverer at man tager hensyn til den anden, derfor kunne han jo spørge konen om det er ok. Som han selv skriver, er sexen fysisk umulighed, så hvorfor spørger du til konens rolle.? Fuck mand, jeg tænker du er super single
0

Tilbage til "Forhold og sex"