Er forholdet fortid?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9142
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1023
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 22071

Re: Er forholdet fortid?

Indlægaf Purple Haze » 14. apr 2024, 15:58

MissNoName skrev:Jeg vil aldrig kunne have sex eller være intim med ham, hvis jeg vidste han gjorde det for min skyld. Jeg ser det som voldtægt, hvis han ikke er følelsesmæssigt med i det.


Det vil ikke være voldtægt eller et overgreb hvis det er noget han gerne vil.

Jeg kan godt forstå at det er rarest hvis han vil være intim, fordi han har lyst til det intime - men hvorfor må han ikke selv bestemme om han vil gøre det for at gøre dig glad?

Tænker bare det vil blive svært for ham at nå et punkt hvor det er det intime han har lyst til, hvis ikke han kan få lov til at starte med at gøre det af en anden årsag, hvis det er det han kan/har lyst til.
Beklager det er lidt uklart for mig at forklare hvad jeg mener.
På mig lyder det som om at du kun vil være med hvis han går direkte fra 0 til hundrede - han må ikke kører på 50km i timen et stykke tid, og så bevæge sig op mod de 100 km/t i hans eget tempo.
5
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
MissNoName
Indlæg: 24
Tilmeldt: 16. sep 2021, 09:25
Kort karma: 1
Likede indlæg: 8

Re: Er forholdet fortid?

Indlægaf MissNoName » 14. apr 2024, 17:57

Purple Haze skrev:
MissNoName skrev:Jeg vil aldrig kunne have sex eller være intim med ham, hvis jeg vidste han gjorde det for min skyld. Jeg ser det som voldtægt, hvis han ikke er følelsesmæssigt med i det.


Det vil ikke være voldtægt eller et overgreb hvis det er noget han gerne vil.

Jeg kan godt forstå at det er rarest hvis han vil være intim, fordi han har lyst til det intime - men hvorfor må han ikke selv bestemme om han vil gøre det for at gøre dig glad?

Tænker bare det vil blive svært for ham at nå et punkt hvor det er det intime han har lyst til, hvis ikke han kan få lov til at starte med at gøre det af en anden årsag, hvis det er det han kan/har lyst til.
Beklager det er lidt uklart for mig at forklare hvad jeg mener.
På mig lyder det som om at du kun vil være med hvis han går direkte fra 0 til hundrede - han må ikke kører på 50km i timen et stykke tid, og så bevæge sig op mod de 100 km/t i hans eget tempo.


Så tror jeg i den grad at du misforstår mig.. Hvis han udelukkende gør det, for at tilfredsstille mig og ikke med henblik på at udvikle/fremkalde hans lyst, så bør han lade være.
0
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 17052
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1080
Likede indlæg: 21288

Re: Er forholdet fortid?

Indlægaf Misantropen » 18. apr 2024, 08:30

Hvordan er det gået?
1
fisken80
Indlæg: 22578
Tilmeldt: 18. aug 2015, 16:13
Kort karma: 1144
Likede indlæg: 53126

Re: Er forholdet fortid?

Indlægaf fisken80 » 18. apr 2024, 19:17

MissNoName skrev:
Purple Haze skrev:
MissNoName skrev:Jeg vil aldrig kunne have sex eller være intim med ham, hvis jeg vidste han gjorde det for min skyld. Jeg ser det som voldtægt, hvis han ikke er følelsesmæssigt med i det.


Det vil ikke være voldtægt eller et overgreb hvis det er noget han gerne vil.

Jeg kan godt forstå at det er rarest hvis han vil være intim, fordi han har lyst til det intime - men hvorfor må han ikke selv bestemme om han vil gøre det for at gøre dig glad?

Tænker bare det vil blive svært for ham at nå et punkt hvor det er det intime han har lyst til, hvis ikke han kan få lov til at starte med at gøre det af en anden årsag, hvis det er det han kan/har lyst til.
Beklager det er lidt uklart for mig at forklare hvad jeg mener.
På mig lyder det som om at du kun vil være med hvis han går direkte fra 0 til hundrede - han må ikke kører på 50km i timen et stykke tid, og så bevæge sig op mod de 100 km/t i hans eget tempo.


Så tror jeg i den grad at du misforstår mig.. Hvis han udelukkende gør det, for at tilfredsstille mig og ikke med henblik på at udvikle/fremkalde hans lyst, så bør han lade være.


Hvorfor egentlig? Hvis han nu gerne vil gøre dig glad, hvorfor må han så ikke det?
1
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.

Man VÆNNER sig til ting. Det kommer af vane. Så svært er det ikke.

Maude, din proportionssans

Tilbage til "Forhold og sex"