Tyk/tynd, hot/not

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.

Ville du date en der har en betydeligt forskellig vægt end dig selv?

Mand : Ja. Små eller store, alle fisk er gode.
6
8%
Mand : Ca. samme vægt eller tyndere.
6
8%
Mand : Ca. samme vægt eller tykkere.
3
4%
Mand : Nej, kun omk. samme størrelse.
5
6%
Kvinde : Ja. Stor eller lille, jeg har en bred smag (bogstaveligt talt).
17
21%
Kvinde : Ca. samme vægt eller tyndere.
11
14%
Kvinde : Ca. samme vægt eller tykkere.
18
23%
Kvinde : Nej, kun omk. samme størrelse.
14
18%
 
Afgivne stemmer: 80
Brugeravatar
Dansemesteren
Indlæg: 672
Tilmeldt: 29. jul 2022, 09:44
Kort karma: 73
Likede indlæg: 3164

Re: Tyk/tynd, hot/not

Indlægaf Dansemesteren » 15. feb 2024, 13:09

Har prøvet at date en mager mand, det var ikke sexet. Fede mænd gider jeg heller ikke. Mindre udsving til den ene eller anden side er fuldstændig ligegyldigt.
0
Oh the train is coming
And I’m standing here to see
And it’s bringing my baby
Right back to me
avdotja
Indlæg: 4945
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 539
Likede indlæg: 14772

Re: Tyk/tynd, hot/not

Indlægaf avdotja » 15. feb 2024, 13:41

Jeg synes ikke rigtig, at svarmulighederne giver mening. Jeg er på ingen måde til overvægtige mænd, men han skal godt nok være MEGET tynd (eller exceptionelt lav), hvis han ligefrem skal veje mindre end mig :D
0
Brugeravatar
Ata
Indlæg: 6343
Tilmeldt: 19. sep 2018, 18:25
Kort karma: 754
Likede indlæg: 15042

Re: Tyk/tynd, hot/not

Indlægaf Ata » 15. feb 2024, 14:37

avdotja skrev:Jeg synes ikke rigtig, at svarmulighederne giver mening. Jeg er på ingen måde til overvægtige mænd, men han skal godt nok være MEGET tynd (eller exceptionelt lav), hvis han ligefrem skal veje mindre end mig :D

Mon ikke de mener samme tyndhed/tykhed fremfor samme vægt?
1
D.itsen
Indlæg: 3334
Tilmeldt: 11. aug 2015, 15:23
Kort karma: 563
Geografisk sted: Vestsjælland
Likede indlæg: 9005

Re: Tyk/tynd, hot/not

Indlægaf D.itsen » 15. feb 2024, 15:03

Ata skrev:
avdotja skrev:Jeg synes ikke rigtig, at svarmulighederne giver mening. Jeg er på ingen måde til overvægtige mænd, men han skal godt nok være MEGET tynd (eller exceptionelt lav), hvis han ligefrem skal veje mindre end mig :D

Mon ikke de mener samme tyndhed/tykhed fremfor samme vægt?

Men det er godt nok også uspecifikt. Som nævnt er jeg ret almindelig og min mand har lav fedtprocent og temmelig trænet. Det er misvisende uanset hvad jeg svarer. Tror han er overvægtig jf bmi....
0
UH UH UH UH KORT :love:

Hjemme i DK igen :banan2:
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9090
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1019
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21958

Re: Tyk/tynd, hot/not

Indlægaf Purple Haze » 15. feb 2024, 16:13

Har stemt forkert.
Men er til mænd der er på samme niveau eller tykkere end mig. Dog ikke voldsomt overvægtige mænd (40-50kg for meget vil jeg tro).

Men de må gerne være så meget overvægtige, hvis det sidder godt fordelt og sidder pænt.
0
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5116
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1220
Likede indlæg: 20861

Re: Tyk/tynd, hot/not

Indlægaf Zombie » 15. feb 2024, 16:52

Hvis man rider en tyk mand på den rigtige måde, er det super nemt at få orgasme. Den erkendelse kom frem i venindegruppen for en del år siden og siden da har vigtigste spørgsmål om en ny mands udseende med et glimt i øjet været "Men har han lidt mave?". :lol:.

Smag og behag er meget forskellig. Jeg gider bare ikke en, der er doven, så er jeg lidt ligeglad, selvom jeg nok er lidt en chunbychaser af natur.
0
aka Forbies

:gammel:
MissB
Indlæg: 2392
Tilmeldt: 30. apr 2017, 20:02
Kort karma: 259
Likede indlæg: 2256

Re: Tyk/tynd, hot/not

Indlægaf MissB » 15. feb 2024, 18:22

Helt sikkert hellere 20 kg for meget end 5 kg for lidt.

Jeg er selv tyk (timeglas), og jeg følte mig ikke sexet når jeg var sammen med en tynd mand.

Min mands krop er helt perfekt. Naturligt muskuløs pga hans arbejde, og så med måske 3-7 kg far-krop de sidste par år. Det gør ham bare endnu mere lækker :lun:
0
Brugeravatar
Contrast
Indlæg: 2072
Tilmeldt: 21. jan 2016, 18:24
Kort karma: 210
Likede indlæg: 6142

Re: Tyk/tynd, hot/not

Indlægaf Contrast » 15. feb 2024, 20:34

Sjovt det med at så mange foretrækker "far kroppe" som det kaldes i dag. Jeg vil klart hellere have en der er lidt for tynd end lidt for overvægtig. Men jeg er så også ret slank af bygning.
0
Inge Færch Schott
Brugeravatar
Moe
Indlæg: 4201
Tilmeldt: 9. sep 2022, 11:34
Kort karma: 23
Likede indlæg: 1173

Re: Tyk/tynd, hot/not

Indlægaf Moe » 16. feb 2024, 07:04

Mon ikke de fleste, ligesom i de mange undersøgelser vi har, finder sundhed tiltrækkende, dvs. ikke for tynd eller for tyk, men sund!

Det gør jeg selv, og det tyder alt på, at flertallet af både mænd og kvinder gør.
2
Homer: “Facts are meaningless. You can use facts to prove anything that’s even remotely true. Facts schmacts.”
Brugeravatar
RavenClaw
Indlæg: 5437
Tilmeldt: 15. maj 2016, 17:27
Kort karma: 666
Geografisk sted: Fyyyn
Likede indlæg: 14010

Re: Tyk/tynd, hot/not

Indlægaf RavenClaw » 16. feb 2024, 08:00

Contrast skrev:Sjovt det med at så mange foretrækker "far kroppe" som det kaldes i dag. Jeg vil klart hellere have en der er lidt for tynd end lidt for overvægtig. Men jeg er så også ret slank af bygning.

Jeg har det egentlig på samme måde. Jeg er ikke tiltrukket af overvægtige, også selv om det kun er få kg for meget. Jeg foretrækker uden tvivl en flad mave.
0
Have you ever been so annoying you caused the reinvention of an entire literary genre?
Kakadu
Indlæg: 3488
Tilmeldt: 7. jul 2019, 20:27
Kort karma: 572
Likede indlæg: 10299

Re: Tyk/tynd, hot/not

Indlægaf Kakadu » 16. feb 2024, 09:30

Contrast skrev:Sjovt det med at så mange foretrækker "far kroppe" som det kaldes i dag. Jeg vil klart hellere have en der er lidt for tynd end lidt for overvægtig. Men jeg er så også ret slank af bygning.

Det pisser mig af, at farkrop er et udbredt og accepteret begreb, hvorimod morkrop slet ikke findes. Hvem er det lige, der lægger krop til at avle børnene?
9
Hvis hesten er død, så stå af.
abcd
Indlæg: 6218
Tilmeldt: 3. nov 2021, 09:56
Kort karma: 292
Likede indlæg: 10178

Re: Tyk/tynd, hot/not

Indlægaf abcd » 16. feb 2024, 09:37

Kakadu skrev:
Contrast skrev:Sjovt det med at så mange foretrækker "far kroppe" som det kaldes i dag. Jeg vil klart hellere have en der er lidt for tynd end lidt for overvægtig. Men jeg er så også ret slank af bygning.

Det pisser mig af, at farkrop er et udbredt og accepteret begreb, hvorimod morkrop slet ikke findes. Hvem er det lige, der lægger krop til at avle børnene?


Jeg tror du kan finde en del begær rettet imod morkroppe hvis du løber ud på det store internet og råber søgeordet MILF...

Bortset fra det vil jeg ikke som mand have betegnelsen "farkrop". Hvis en kvinde specifikt søger det, tænker jeg hun vil prøve at manipulere mig til at sidde i sofaen med hende og spise chips i stedet for at få løbet eller trænet. Så hun kan have det bedre med sig selv. Fuck det pis, jeg holder farkroppen fra døren, så længe jeg er fysisk i stand til det.
1
Kakadu
Indlæg: 3488
Tilmeldt: 7. jul 2019, 20:27
Kort karma: 572
Likede indlæg: 10299

Re: Tyk/tynd, hot/not

Indlægaf Kakadu » 16. feb 2024, 09:54

abcd skrev:
Kakadu skrev:
Contrast skrev:Sjovt det med at så mange foretrækker "far kroppe" som det kaldes i dag. Jeg vil klart hellere have en der er lidt for tynd end lidt for overvægtig. Men jeg er så også ret slank af bygning.

Det pisser mig af, at farkrop er et udbredt og accepteret begreb, hvorimod morkrop slet ikke findes. Hvem er det lige, der lægger krop til at avle børnene?


Jeg tror du kan finde en del begær rettet imod morkroppe hvis du løber ud på det store internet og råber søgeordet MILF...

Bortset fra det vil jeg ikke som mand have betegnelsen "farkrop". Hvis en kvinde specifikt søger det, tænker jeg hun vil prøve at manipulere mig til at sidde i sofaen med hende og spise chips i stedet for at få løbet eller trænet. Så hun kan have det bedre med sig selv. Fuck det pis, jeg holder farkroppen fra døren, så længe jeg er fysisk i stand til det.

MILF-begæret er rettet mod alder og erfaring, ikke fysisk fremtoning. Morkroppen er slappe maver, åreknuder og tendens til inkontinens. Alle helt normale følger af graviditet og fødsel, men tabu i en grad så de kvinder, der har det, føler sig forkerte og alene. Alt imens børnenes far får positiv opmærksomhed, fordi han er blevet kvabset.
9
Hvis hesten er død, så stå af.
Brugeravatar
.Magic.
Indlæg: 10121
Tilmeldt: 27. apr 2021, 17:44
Kort karma: 1212
Likede indlæg: 18204

Re: Tyk/tynd, hot/not

Indlægaf .Magic. » 16. feb 2024, 10:01

Men mor-/farkrop er jo bare betegnelser for slappe maver, lange bryster osv. Alt det har jeg også selvom jeg aldrig har været gravid :D
1
abcd
Indlæg: 6218
Tilmeldt: 3. nov 2021, 09:56
Kort karma: 292
Likede indlæg: 10178

Re: Tyk/tynd, hot/not

Indlægaf abcd » 16. feb 2024, 10:07

Kakadu skrev:
abcd skrev:
Kakadu skrev:
Contrast skrev:Sjovt det med at så mange foretrækker "far kroppe" som det kaldes i dag. Jeg vil klart hellere have en der er lidt for tynd end lidt for overvægtig. Men jeg er så også ret slank af bygning.

Det pisser mig af, at farkrop er et udbredt og accepteret begreb, hvorimod morkrop slet ikke findes. Hvem er det lige, der lægger krop til at avle børnene?


Jeg tror du kan finde en del begær rettet imod morkroppe hvis du løber ud på det store internet og råber søgeordet MILF...

Bortset fra det vil jeg ikke som mand have betegnelsen "farkrop". Hvis en kvinde specifikt søger det, tænker jeg hun vil prøve at manipulere mig til at sidde i sofaen med hende og spise chips i stedet for at få løbet eller trænet. Så hun kan have det bedre med sig selv. Fuck det pis, jeg holder farkroppen fra døren, så længe jeg er fysisk i stand til det.

MILF-begæret er rettet mod alder og erfaring, ikke fysisk fremtoning. Morkroppen er slappe maver, åreknuder og tendens til inkontinens. Alle helt normale følger af graviditet og fødsel, men tabu i en grad så de kvinder, der har det, føler sig forkerte og alene. Alt imens børnenes far får positiv opmærksomhed, fordi han er blevet kvabset.


Slappe maver og inkontinens bliver nok aldrig sexet. Det er jeres byrde at bære alene.
1

Tilbage til "Forhold og sex"