Jeres dummeste skænderi med jeres partnernes

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
.Magic.
Indlæg: 9937
Tilmeldt: 27. apr 2021, 17:44
Kort karma: 1201
Likede indlæg: 17866

Re: Jeres dummeste skænderi med jeres partnernes

Indlægaf .Magic. » 15. jan 2023, 09:58

Hvordan man koger pasta.
Jeg hælder bare pasta i en gryde og tænder for den. Min kæreste hælder pastaen i når vandet koger og mente at det var den ENESTE måde at gøre det på.
Vi var trætte af hinanden i nogle dage efter det - Kæft det var dumt når jeg sådan ser det på skrift :lol:
Vi har haft mange af de der latterlige skænderier fordi vi ikke kan arbejde sammen om ting. fx kan det næsten være skillesmissegrund at skulle samle en kommode og sådan. Vi er dog blevet bedre til det med årene men det er stadig ikke helt godt :D
3
Brugeravatar
Locobase
Indlæg: 279
Tilmeldt: 9. aug 2019, 08:42
Kort karma: 24
Likede indlæg: 232

Re: Jeres dummeste skænderi med jeres partnernes

Indlægaf Locobase » 15. jan 2023, 10:49

.Magic. skrev:Vi har haft mange af de der latterlige skænderier fordi vi ikke kan arbejde sammen om ting. fx kan det næsten være skillesmissegrund at skulle samle en kommode og sådan.


Det kender jeg. Skal der samles møbler, så gør jeg det helst alene - hvorimod min kone helst vil tapetsere alene.
2
Brugeravatar
Kilix
Indlæg: 1592
Tilmeldt: 16. nov 2016, 22:36
Kort karma: 204
Likede indlæg: 2900

Re: Jeres dummeste skænderi med jeres partnernes

Indlægaf Kilix » 19. jan 2023, 23:22

For mange år siden:
Han ville gøre mig glad, og havde bestilt to printede og indrammede billeder på lærred af vores katte.
Første billede jeg pakker ud, er af den ene af kattene. Det var et udemærket billede, og egentligt fint på print, men måske ikke lige i den størrelse (80cmx60cm). Det andet billede er af den anden kat - det er mørkt og lidt grumset og katten ligner at den er syg. Det er et virkeligt dårligt billede som på ingen måde bliver bedre af at blive forstørret.
Jeg siger så at det første billede er virkeligt godt, men om ikke billederne er liiiige store nok? Altså vi har ingen vægge der kan bære den størrelse x2. Og så var det nok heller ikke lige det mest fantastiske billede af den anden kat..
Fuck. Nu. AF. han blev sur! Jeg kan ikke huske hvilken tirade han fik liret af, men noget i stil med at jeg fandme heller aldrig satte pris på noget han gjorde, og at intet at det nogensinde var godtnok og så videre i den dur. Jeg blev stik tosset på ham over at han sgudaforindihelvede da også bare for EEN GANGS SKYLD kunne prøve at gøre sig umage i stedet for at gøre noget bare for at gøre noget, og så måske også lige nedtone den ide han har om at "bigger is always better" for det er det jo tydeligvis ikke! Han smækkede døren SÅ hårdt og lavede en Maude og gik i seng. To minutter efter, hvor jeg egentligt godt kan se at han jo bare prøvede at gøre mig glad, gik jeg ind i soveværelset og undskyldte for min opførsel, og at jeg var glad for billederne. Han sagde ikke noget, og vendte sig bare trodsigt om på den anden side, så jeg tænkte at det fanme ikke er i orden at det altid er mig der skal undskylde. Så jeg besluttede mig for ikke at snakke til ham til han verbalt, til mit ansigt havde sagt undskyld for sin egen opførsel.
Vi talte slet ikke med hinanden i langt over en uge, og det var egentligt kun fordi han spurgte mig hvorfor jeg ikke talte med ham, at jeg fik sagt at jeg synes at jeg fortjente en undskyldning for HANS opførsel.
Billederne kom aldrig op at hænge i det gamle hus, med de hænger nu i soveværelset i det nye hus.
12
Brugeravatar
Luffegås
Indlæg: 2839
Tilmeldt: 18. dec 2015, 09:17
Kort karma: 231
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 5529

Re: Jeres dummeste skænderi med jeres partnernes

Indlægaf Luffegås » 20. jan 2023, 08:26

Vi har lige snerret af hinanden over prutter.. :lol:
Årh det er så stupidt synes jeg.
Han skal altid prutte på os andre. Ikke med vilje for sjov, men sådan lige i børnenes hovedhøjde i stedet for at gå væk, eller i sofaen når vi sidder tæt, eller hvis han ligger med ryggen mod mig i sengen...
Her var det så lige før hoveddøren hvor han ved jeg kommer lige efter ham. Det er fint, han kan ikke styre det (mange maveproblemer), men han KAN sige undskyld, det er min mening.
Mig: Vil du ikke godt sige undskyld når du prutter på os andre ? Det betyder altså meget.
Ham: Jamen vi var udenfor, jeg kunne ikke nå væk, og du var altså flere meter væk
Mig: Men du kunne da se jeg var på vej over bag dig for at komme ind af samme dør som dig. Jeg føler bare du aldrig siger undskyld for de prutter der, af dig selv, uden jeg skal bede om det."
Ham: jamen undskyld så, jeg troede bare ikke det gjorde noget
Mig: Det er fint, men hvorfor er det du vælger at ville diskutere videre i stedet for bare at sige undskyld?
Ham: Ej nu er det dig der vælger en diskussion. Jeg har altså sagt undskyld.
MIg: Jeg gider simpelthen ikke diskutere over en prut bare fordi jeg gerne vil have du bliver bedre til at sige undskyld, ligeså vel som jeg synes vores børn skal sige undskyld når de prutter på andre.
Ham: Fint..
mig: Fint.. *går ind og arbejder*

PS. Husk vi ikke behøver diskutere hvem der har ret eller tager fejl ;) Jeg gjorde sikkert alting gal, jeg ville bare lige fortælle det.
4
Søger ikke gode råd, medmindre jeg har spurgt.
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Indlæg: 5607
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:47
Kort karma: 1484
Likede indlæg: 22868

Re: Jeres dummeste skænderi med jeres partnernes

Indlægaf POCKETKITTEN » 20. jan 2023, 08:47

Vi har været sammen i 14 år og skændes uhyre sjældent, men det er sket én gang, at vi er blevet så meget uvenner, at jeg sov på sofaen.

Vi var uenige om reglerne i et spil Backgammon.
Senest rettet af POCKETKITTEN 20. jan 2023, 13:23, rettet i alt 1 gang.
20
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
Brugeravatar
Kilix
Indlæg: 1592
Tilmeldt: 16. nov 2016, 22:36
Kort karma: 204
Likede indlæg: 2900

Re: Jeres dummeste skænderi med jeres partnernes

Indlægaf Kilix » 20. jan 2023, 08:55

POCKETKITTEN skrev:Vi har været sammen i 14 år og skændes uhyre sjældent, men det er sket én gang, at vi er blevet så meget uvenner, at jeg sov på sofaen.

Vi var uenige over reglerne i et spil Backgammon.

Min kaereste og jeg kan ikke spille RISK mod hinanden. Vi bliver begge to mega mopsede hvis den anden er ved at vinde. Ingen af os er saadan specielt daarlige tabere, hvis der er andre med ved bordet, men vi er begge nogen virkelige irriterende vindere og kan ikke helt administrere at tabe naar det kun er os to.

Derudover blev vi aldrig faerdige med et spil backgammon, paa en bar i Paris for mange aar siden, fordi vi begge var saa snaldrede at vi spillede den samme vej :lol:
4
Brugeravatar
Luffegås
Indlæg: 2839
Tilmeldt: 18. dec 2015, 09:17
Kort karma: 231
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 5529

Re: Jeres dummeste skænderi med jeres partnernes

Indlægaf Luffegås » 20. jan 2023, 16:30

Kilix skrev:For mange år siden:
Han ville gøre mig glad, og havde bestilt to printede og indrammede billeder på lærred af vores katte.
Første billede jeg pakker ud, er af den ene af kattene. Det var et udemærket billede, og egentligt fint på print, men måske ikke lige i den størrelse (80cmx60cm). Det andet billede er af den anden kat - det er mørkt og lidt grumset og katten ligner at den er syg. Det er et virkeligt dårligt billede som på ingen måde bliver bedre af at blive forstørret.
Jeg siger så at det første billede er virkeligt godt, men om ikke billederne er liiiige store nok? Altså vi har ingen vægge der kan bære den størrelse x2. Og så var det nok heller ikke lige det mest fantastiske billede af den anden kat..
Fuck. Nu. AF. han blev sur! Jeg kan ikke huske hvilken tirade han fik liret af, men noget i stil med at jeg fandme heller aldrig satte pris på noget han gjorde, og at intet at det nogensinde var godtnok og så videre i den dur. Jeg blev stik tosset på ham over at han sgudaforindihelvede da også bare for EEN GANGS SKYLD kunne prøve at gøre sig umage i stedet for at gøre noget bare for at gøre noget, og så måske også lige nedtone den ide han har om at "bigger is always better" for det er det jo tydeligvis ikke! Han smækkede døren SÅ hårdt og lavede en Maude og gik i seng. To minutter efter, hvor jeg egentligt godt kan se at han jo bare prøvede at gøre mig glad, gik jeg ind i soveværelset og undskyldte for min opførsel, og at jeg var glad for billederne. Han sagde ikke noget, og vendte sig bare trodsigt om på den anden side, så jeg tænkte at det fanme ikke er i orden at det altid er mig der skal undskylde. Så jeg besluttede mig for ikke at snakke til ham til han verbalt, til mit ansigt havde sagt undskyld for sin egen opførsel.
Vi talte slet ikke med hinanden i langt over en uge, og det var egentligt kun fordi han spurgte mig hvorfor jeg ikke talte med ham, at jeg fik sagt at jeg synes at jeg fortjente en undskyldning for HANS opførsel.
Billederne kom aldrig op at hænge i det gamle hus, med de hænger nu i soveværelset i det nye hus.


Årh det er præcis en af de der "fuck det er åndsvagt, men der er gået nogle år så nu griner vi af det" historier, og jeg kan ikke lade være med at smile over det dårlige billede, selvom jeg ikke har set det. Men har selv en kat og han er altså ikke altid fotogen :lol: så kan se det for mig
1
Søger ikke gode råd, medmindre jeg har spurgt.
Brugeravatar
Elvispop
Indlæg: 2406
Tilmeldt: 14. aug 2015, 16:37
Kort karma: 263
Geografisk sted: 9900
Likede indlæg: 4555

Re: Jeres dummeste skænderi med jeres partnernes

Indlægaf Elvispop » 20. jan 2023, 16:43

catnip skrev:
AFK skrev:Skændtes engang med en amerikansk kæreste, om det var Duracell eller Energizer, der havde en bunny som maskot. Vi var 16-17 år.


Duracell!


Begge!
main-qimg-e02a89bb35bc71b27a646f9a86fc5274-lq.jpeg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
Så tænd dog for helvede de baglygter
Brugeravatar
AFK
Indlæg: 3015
Tilmeldt: 6. maj 2022, 10:54
Kort karma: 36
Likede indlæg: 5214

Re: Jeres dummeste skænderi med jeres partnernes

Indlægaf AFK » 24. jan 2023, 20:32

Da jeg var yngre, havde jeg en tendens til at affyre et (synes jeg selv) vittigt svar, i stedet for et ærligt svar.

Hun: Har du nogensinde været sammen med en prostitueret?
Mig: Nej, du er den første.

Hun: I mænd er alle ens!
Mig: Ingen sagde du skulle afprøve os alle sammen.
2
You can't truly call yourself "peaceful" unless you're capable of great violence. If you're not capable of violence, you're not peaceful. You're harmless.

Important distinction.
Jegvilgerneheddenogetnyt
Indlæg: 1843
Tilmeldt: 26. dec 2015, 11:24
Kort karma: 92
Likede indlæg: 2192

Re: Jeres dummeste skænderi med jeres partnernes

Indlægaf Jegvilgerneheddenogetnyt » 29. jan 2023, 08:22

Hvorvidt min mand skulle putte æggene direkte I køleskabet eller ej. :panik:
1
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11229
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1788
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23206

Re: Jeres dummeste skænderi med jeres partnernes

Indlægaf Mani » 1. feb 2023, 07:19

Vi har uden tvivl haft andre, men vi har lige skændes om hvem, der bestiller pizza til i aften... :nej:
0
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
Brugeravatar
Flisseline
Indlæg: 414
Tilmeldt: 23. jan 2016, 07:44
Kort karma: 38
Likede indlæg: 671

Re: Jeres dummeste skænderi med jeres partnernes

Indlægaf Flisseline » 4. feb 2023, 09:23

Min mand bestilte sushi til aftensmad, og jeg FØLER AT JEG SAGDE at jeg gerne ville have to stykker lakse-nigiri. Da sushien kom, manglede den, og så startede det dumme skænderi.

Han påstod at jeg ikke havde sagt det, jeg påstod at han ikke havde hørt det. Jeg konkluderede hurtigt at det ville vi aldrig få opklaret, for vi kunne jo begge tage fejl.
Men han ville bare ikke lad det ligge og blev ved med at påstå at han havde ret fordi han følte sig virkelig sikker. Jeg blev så også ved :D med at påstå at vi jo begge følte os sikre, men at en af os jo tog fejl. Men nænej, det var bestemt mig der tog fejl!

Ih, altså, jeg er faktisk stadig lidt sur over det, kan jeg mærke
6

Tilbage til "Forhold og sex"