Har I nultolerancer i jeres forhold?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Zorglup
Indlæg: 491
Tilmeldt: 17. sep 2015, 11:53
Kort karma: 25
Geografisk sted: Djursland
Likede indlæg: 582

Re: Har I nultolerancer i jeres forhold?

Indlægaf Zorglup » 14. mar 2016, 00:25

Ja. Og går jeg selv over den, ved jeg det er slut. Ville ikke kunne tilgive og forventer ingen tilgivelse, hvis jeg jokker i den 'usynlige pagt', der opstår efter lang tids samliv. Usynlig, fordi det er summen af sagte og usagte ting, vi har oplevet sammen. Snart 20 år
Er jeg i øvrigt den eneste, der syntes min partner er min bedste ven ? Jeg har masser af venner, men ingen som hende. <3

Edit. Det fik jeg formuleret spasseret. Mente, om I også betragter jeres partner, som jeres bedste ven ? ;)
0
:ninja: >>Kung-fu'tze si'r : Ispind i mund, er bedre end ispind i øje !<< :ninja:
Brugeravatar
Advocatus-Diaboli
Permanent bortvist
Indlæg: 1563
Tilmeldt: 8. mar 2016, 15:10
Kort karma: 238
Likede indlæg: 2220

Re: Har I nultolerancer i jeres forhold?

Indlægaf Advocatus-Diaboli » 17. mar 2016, 23:19

Sangius skrev:Inspireret af en anden debat omkring indtagelse af stoffer. Har I en nultolerance i jeres forhold? Er der én ting, som jeres mand, kone, kæreste kan gøre, som uden videre, uden tvivl, ville få jer til at rykke teltpælene op?

Hvad mener I? Har I en nultolerance? Tror I, at I bare ville kunne gå fra jeres bedre halvdel uden tvivl, hvis denne blev brudt?


Ork ja, på flere punkter.

Jeg har nultolerance overfor:

- Narko, herunder hash.
- Hvis hun ydmyger mig.
- Hvis hun er mig utro.
- Hvis hun bryder vores fortrolighed, og fortæller private ting til sine venner eller familie, som hun ved jeg ikke ønsker skal videre til andre mennesker.
- Hvis hun fik en barn mod min vilje.
- Hvis hun smittede mig med en kønssygdom.
- Sikkert flere andre ting, jeg ikke kan huske lige nu.

Jeg ville smide hende ud af lejligheden hvis det skete, uanset hvor længe vi så har været sammen. Men det ville være en konsekvens, som hun kendte før hun kunne nå at gøre de ting, så i givet fald går hun ind i det med åbne øjne.
0
Listen, I'm a nice person - so if I'm an asshole to you, you need to ask yourself why.

Tilbage til "Forhold og sex"