Hvorfor går så få kvinder til prostituerede?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
In_your_eyes
Indlæg: 1018
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:40
Kort karma: 158
Geografisk sted: Midt i Jylland
Likede indlæg: 1945

Re: Hvorfor går så få kvinder til prostituerede?

Indlægaf In_your_eyes » 28. mar 2024, 21:15

Jens A skrev:
Marengs skrev:
Jens A skrev:
Purple Haze skrev:
Jens A skrev:Tak for det fine råd… det er naturligvis mandens skyld, som altid, og ham der ikke har været kærlig nok, ikke givet blomster nok, ikke lavet godt nok forspil , ikke har komplimenter nok, ikke været lyttende nok, ikke været lækker nok, været for overvægtig, ikke morsom nok etc. etc.
Well, selvfølgelig har det været på lystavlen, at jeg simpelthen ikke er atrraktiv nok, eller sød nok til at tænde hende ….
Men det var jeg da engang … hold da op
Men ja, du har ret - jeg bør gå fra hende.


Har ikke sagt noget om at det er din skyld.
Men hvis du ikke har det forhold du gerne vil have, så må du jo gøre noget for at få det, blive ved med ikke at være tilfreds eller forlade situationen.
Som jeg ser det, er der ikke så mange andre muligheder.

Hvilket i øvrigt er samme råd jeg giver alle andre M/K i den situation.


Hm, det er selvfølgelig heller ikke hendes skyld, selvom jeg har svært ved at forstå, at hun kan leve med at hun ikke tænder på mig sexuelt. Men gør det for min skyld.

Men jeg kan nok ikke.
Nu er det tredje gang det sker for mig, samme mønster.
Et par år heftig dejlig sex, masser af tænding - herefter aftagende og seriøs tvivl om hun egentlug har lyst.

Og nej, jeg synes ikke det er godt nok med glidecreme og slikke hende våd osv. Det jeg vil have er jo, at hun har lyst.. det er jo det jeg som mand gerne vil have. Ikke blot en krop, som hun stiller til rådighed for mig - for så er det jo en form for prostitution, uanset hvordan nan vender og drejer det. Og så er det jo vold mod hende, hvis hun egentlig ikke har lyst, og vel dermed skadeligt, som så mange her i tråden skriver.

Men der er et andet og måske endnu værre problem for mig, manden. For hvad gør det ved mig.
Jeg føler mig jo ikke sexuelt attraktiv, og jeg vil da også føle mig begæret, sexuelt begæret.
Jeg har en særdeles veltrænet krop - iøvrigt modsat hende - men alligevel er det kun mig der tænder på hendes krop.
Det kan jeg ikke leve med tænker jeg.
For tredje gang, hmmmm


Selvfølgelig skal du ikke have sex med din kæreste, hvis hun ikke har lyst. Gør du det en gang, så sidder det i hendes krop - og så tror da pokker, hun stopper med at have lyst til sex.

Og så gider du ikke slikke hende våd? Måske du skal overveje, om du bruger nok tid på forspil og hendes nydelse? Eller om din kæreste mister interessen for sex, fordi det grundlæggende ikke opfylder hendes behov.

Jeg har aldrig været i den første kategori, men har veninder, der hører til der. De får virkeligt ødelagt meget for dem i lang tid.

Jeg har været i den sidste. Men ved også, at med en mere opmærksom kæreste, så behøver det ikke at være sådan.


Det forholder sig jo lige omvendt.
Ligesom stort set alle andre mænd, er jeg vild med oralsex - altså at give det - og kan slet ikke undvære det, og det tænder mig meget.
Lige så vel, som at der ikke er noget, jeg hellere vil end at tilfredstille min kvinde, og være en lækker elsker og give hende orgasme. Sådan tror jeg langt de fleste mænd har det - som sagt, at kunne tilfredsstille sin kvinde er det bedste ved sex og det ypperste i os mænds usle liv. Det får os til at føle os mandige og lækre. Det tror jeg mange kvinder har svært ved at forstå. Men det vil vi rigtig gerne.
Spørgsmålet er om det omvendte gør sig gældende? Hvor vigtigt er det før kvinder at være gode elskerinder?

Og jeg kan love dig for, at jeg bryder mig hjerne for at gøre det rigtigt, hvilket ofte starter med søde sms’er om formiddagen, restaurantbesøg, blomster, masser af komplimenter af hendes tøj og krop, lange forspil, lytten til hende og meget meget mere …. for det er jo mandens lod, han skal kurtisere hende, og ikke omvendt, hun er den lækre og sexede, han er bare et liderligt pjok, som ikke kan modstå hende. Synes bare hun er lækker.
Det er superfrustrerende kønsroller, som ikke mindst får os mænd til at føle os ikke-sexede og ikke-begærede.
Det er jo klart. (Åh, bare ligestillingen dog kunne ændre på det, superuretfærdigt)

Og hvad kan jeg så gøre… gå min vej, igen…!
Det vil hun blive fuldstændig knust over (tror jeg), men hormonerne er væk, tror jeg…

Ligesom jeg kan høre på mine venner, der vistnok har det endnu værre. De har fuldstændig samme situation, og to af dem endnu værre, hvor sex er blevet meget sjældent, og for en af dem helt slut, og hvor han åbenbart - i enkelte tilfælde har købt sig til sex, når trangen blev for stor. …!?
Og hvor de åbenbart har accepteret situationen, og siger: “ men sådan er det jo, sådan bliver jo i lange parforhold, og når man kommer op i årene … og man vil jo ikke ødelægge sit ægteskab … !?!

Jeg for min part må overveje, om jeg kan leve med dette.
For jeg gør jo 20 gange mere end min kone for at kurtisere hende og få et godt sexliv - end hun. Og lige neget hjælper det. Og som sagt har det den kedelige bieffekt, at jeg kommer til at føle mig usexet og ikke-attraktiv.
Og skal man leve med en kone, der får mig til at føle sådan . Nej, hun må fanme oppe sig, og komme ind i kampen.
Jeg VIL have en kvinde, som har lyst …! Og som har lyst til mig og giver udtryk for det.
Det er vel ikke for meget at forlange?

Til det markerede. Er det kun noget du gør når du gerne vil have sex med hende?
Eller husker du også at være en opmærksom partner de andre dage, altså ikke det hele, men husker du at give hende kram som ikke fører til forsøg på sex, komplimenter selvom hun har morgenhår og er iført jogging tøj.
Jeg spørger kun for at forstå.
Personligt ville det være et kæmpe turn-off for mig, hvis min partner var en opmærksom partner, når han er ude efter sex og ikke i hverdagen og han ville ikke være attraktiv for mig længere.
Igen, jeg siger ikke at det er sådan det forholder sig hos jer, jeg prøver at forstå det markerede, som jeg sagtens kan have misforstået og giver min version af hvordan jeg ville reagere, hvis min partner kun er opmærksom, når han vil have sex.
1
:pompom:
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9144
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1023
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 22072

Re: Hvorfor går så få kvinder til prostituerede?

Indlægaf Purple Haze » 28. mar 2024, 21:17

I behøver ikke citere mig hele tiden.

Og burde det emne ikke have sin egen tråd evt?
4
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
Fønix
Indlæg: 122
Tilmeldt: 5. mar 2024, 17:16
Kort karma: 1
Likede indlæg: 26

Re: Hvorfor går så få kvinder til prostituerede?

Indlægaf Fønix » 28. mar 2024, 21:37

Jens A skrev:Jeg tror nogen gange det kan være sundt at vænne fortegnet. Måske kunne det være mig, der er begyndt at kede mig over hendes manglende lidenskab i sengen.

Men det er jo problemet i en nøddeskal, - kvinder synes ikke de har et ansvar for sexlivet. Det er bare manden, der skal sørge for at det bliver godt og spændende og lækkert for dem - ellers er det ud.

Men jeg er en moderne mand, og jeg stiller krav. Ellers er det ud med hende.

Kvinder mister sexlysten i lange parforhold, og hvis man derfor vil sikre sig en kvinde, der stadig har “rigtig” lyst skal hun skiftes ud med højst to års mellemrum. Det er den eneste sikre måde.

Det skal vi mænd til at blive bedre til i fremtiden. Ellers ender vi bare som tøffelhelte med knastørre kvinder, som de fleste i lange parforhold i dag.


Nu kan det jo være lidt vanskeligt hvis i bor sammen, men hvis jeg befandt mig i lignende situation, så ville jeg helt naturligt "ghoste" hende. Jeg bliver selv ret ligeglad med mennesker, som er ligeglade med mig - og det gælder også når de er kvinder. Hvis jeg stod i din situation, så ville jeg begynde at leve mere som single - når det nu teknisk set er sådan, det forholder sig.

Holde op med at lave fast aftaler og komme hjem når det passser mig. I det hele taget gøre, som det passer mig. Måske endda foreslå, at i flytter hver for sig, fordi hvad skulle du understøtte hendes levestandard for nu? Aftalegrundlaget er jo i stykker.

Hvis hun lever det gode liv pga. af dig, så ville hun jo være nød til at gøre sig fortjent til det hver dag, hvis ikke i boede sammen. Sådan er det jo ikke nu. Nu lyder det som om, du er et fængslet skaffedyr.

Og vi kan godt kalde det prostitution, hvis hun skal gøre sig fortjent til det fremover. Eller andre kulørte ord. Det ændrer ingenting.

Men ok.... hvis dét skal fungere, så skal kvinden heller ikke være det vigtigste i ens liv.
0

Tilbage til "Forhold og sex"