Hvorfor tænder mænd mere på smukke, unge typer og kvinder på grove, modne typer?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
libertá
Indlæg: 854
Tilmeldt: 29. jan 2018, 17:39
Kort karma: 15
Likede indlæg: 346

Hvorfor tænder mænd mere på smukke, unge typer og kvinder på grove, modne typer?

Indlægaf libertá » 18. okt 2021, 22:35

Jeg har tit undret mig over, at mænd har en tendens til at tænde på oftest yngre smukke kvinder. D.v.s. kvinder med harmoniske ansigtstræk, glat hud, flot hår, kønne øjne, flot krop o.s.v. Mens kvinder ofte (husk at jeg generaliserer nu) tænder på mænd, som man ikke ligefrem kan kalde smukke. F.eks. kantede, skaldede, skæggede, behårede, rynkede grove mænd.

Som eksempel kan siges, at mænd typisk tænder på 25 årige modeltyper, mens kvinder typisk mere tænder på 40 årige håndværkertyper. Igen er det selvfølgelig en generalisering. Men jeg mener selv, at der er noget om snakken. Bare se i de frække tråde herinde, hvor mænd poster unge glatte sild på 20-30 år, mens kvinderne typisk poster ru, kantede, skæggede, behårede, skaldede og/eller rynkede grove mænd.

Hvorfor denne forskel? Hvis I da anerkender den? Hvis ikke, må I godt argumentere for, hvorfor I er uenige med mig.

Nu har jeg selv bemærket, at der også er en forskel på hetero- og homoverdenen. I homoverden er feminine og/eller drengede (twinks) fyre meget mere in end de er i heteroverdenen, hvor det mest er RIGTIGE mænd, kvinder tænder på. Det ses også herinde på forum, hvor jeg så en kvinde beskrive unge fyre som nogle, der "ligner børn". Og feminine fyre er heller ikke det store hit, i hvert fald ikke blandt modne kvinder. Dog så jeg i en tråd, at mange kvinder som teenagere godt kan lide feminine fyre. Men det vokser de så fra og som voksne vil de typisk hellere have maskuline, kantede mænd med hår på brystet, store muskler, skæg, behåret brystkasse, smilerynker o.s.v.

F.eks. anses Mads Mikkelsen som et sexsymbol. Jeg har aldrig syntes, at han var særligt køn. Men det er nok fordi, at jeg også ved fyre faktisk gerne vil have nogle lidt kønne typer. Hvor heterokvinder tit hellere vil have ru mænd med grove træk. Som Mads Mikkelsen.

Med andre ord, synes heterokvinder generelt at tænde mest på mænd med grove, ru træk. Mens homofyre tænder mere på mænd med fine træk (twinks eller feminine fyre). Og heterofyre foretrækker også piger/kvinder med fine, glatte træk.
0
Brugeravatar
Artem
Indlæg: 8713
Tilmeldt: 5. jul 2017, 22:27
Kort karma: 511
Likede indlæg: 7186

Re: Hvorfor tænder mænd mere på smukke, unge typer og kvinder på grove, modne typer?

Indlægaf Artem » 18. okt 2021, 23:03

Tror først og fremmest at der kan være stor forskel på hvad man tænder på, og hvilken type man kan forestille sig at være sammen med.
Forstået på den måde at begge køn godt kan tænde på unge smukke mennesker, men at de fleste reelt foretrækker en med samme eller mere livserfaring som en selv. Hvor de mere skæve typer kan være mere interessante selv om de måske ikke er de mest smukke.

Personligt har jeg altid tændt mest på de sporty trænede typer af udseende. Der er det sjældent de 20 årige som er mest trænede og interessante. Der er det mere interessant med en kvinde på 40 år som går op i at holde sin krop ved lige, og som har en markeret fysik.
2
Hundehoveder og hængerøve, lusede amatører, elendige klamphuggere, latterlige skidesprællere. Talentløse skiderikker, impotente grødbønder, og Socialdemokrater!
zembra1986
Indlæg: 9096
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:24
Kort karma: 738
Likede indlæg: 11241

Re: Hvorfor tænder mænd mere på smukke, unge typer og kvinder på grove, modne typer?

Indlægaf zembra1986 » 18. okt 2021, 23:21

Jeg tænker det ret simpelt, er urinstinktet der påvirker os. Når mænd "jager" så vil deres urinstinkt ubevidst søge mod kvinder der ser fødedygtige ud, som kan føre hans slægt videre. Fødedygtig = ungdom
Mens en kvinde via sit urinstinkt mere vil have tendens til at gå efter en mand som ser robust og stærk ud, hvilket signalere han har gode gener og kan beskytte hende og børnene. Robust og stærk = modne/lidt ældre mænd.

Det er selvfølgelig sat på spidsen, men tror urinstikset dominerer meget i forhold til at mænd måske går mere efter yngre kvinder og kvinder det modsatte.
10
Mandarinen
Indlæg: 65
Tilmeldt: 16. dec 2020, 14:50
Kort karma: 2
Likede indlæg: 135

Re: Hvorfor tænder mænd mere på smukke, unge typer og kvinder på grove, modne typer?

Indlægaf Mandarinen » 19. okt 2021, 07:48

De to andre svar er også gode. Jeg har en teori om at kvinder bare generelt tænker lidt mere parforholdsorienteret når man spørger om sådan noget - især når de bliver spurgt om hvilken type de foretrækker. Så tror jeg ofte kvinder vil svare hvilken type de gerne vil have et forhold med, hvor mænd vil tænke i ONS. Også fordi kvinder som oftest har langt bedre sex i parforhold end som casual sex, det var vi næsten alle sammen enige om i den anden tråd.

For jeg tror trods alt de fleste mænd vil foretrække intellektet, livserfaringen, det at være samme sted i livet osv. i en på deres egen alder, hvis de skal bo sammen med dem, dag ud og dag ind. Det vil så også give mening i og med mange kvinder starter med at foretrække andre teenagere, som ikke har det der megamaskuline udtryk, og så ændres smagen med årene.

Derudover lader det til at mange synes mænd ældes bedre end kvinder. Både fra et æstetisk synspunkt (subjektivt) og også fertilitetsmæssigt (objektivt), hvilket nok vil spille underbevidst ind for mange. Og jeg forestiller mig at fertilitet vil spille en del mindre ind i homoseksuel tiltrækning.
1
Brugeravatar
Ata
Indlæg: 6173
Tilmeldt: 19. sep 2018, 18:25
Kort karma: 746
Likede indlæg: 14661

Re: Hvorfor tænder mænd mere på smukke, unge typer og kvinder på grove, modne typer?

Indlægaf Ata » 19. okt 2021, 08:31

Lidt off topic men jeg opfatter bestemt ikke Mads Mikkelsen som en mand med grove træk. Snarere sådan lidt fine og feminine træk!
9
Brugeravatar
Ata
Indlæg: 6173
Tilmeldt: 19. sep 2018, 18:25
Kort karma: 746
Likede indlæg: 14661

Re: Hvorfor tænder mænd mere på smukke, unge typer og kvinder på grove, modne typer?

Indlægaf Ata » 19. okt 2021, 08:32

Derudover er der nok noget biologi i det. Unge kvinder er jo mest fertile. Mens mænd kan blive fædre når de er 20 eller når de er 50.
0
Brugeravatar
differentdaydifferentperson
Indlæg: 881
Tilmeldt: 27. sep 2016, 19:04
Kort karma: 99
Likede indlæg: 1124

Re: Hvorfor tænder mænd mere på smukke, unge typer og kvinder på grove, modne typer?

Indlægaf differentdaydifferentperson » 19. okt 2021, 13:21

(Grove generaliseringer forekommer, + der er ikke taget højde for lgbt, cis osv i mit indlæg)

Du skriver at mænd har en tendens til at tænde på smukke kvinder med harmoniske ansigtstræk, glat hud, flot hår, pæne øjne, flot krop og kvinder modsat mænd har en tendens til at tænde på ikke-pæne mænd, men det passer jo ikke. George Clooney: Pæne øjne, harmoniske ansigtstræk, flot hår, glat hud, flot krop. Brad Pitt; pæne øjne, harmoniske ansigtstræk, flot hår, glat hud, pæn krop. Ryan Gosling: Pæne øjne, glat hud, flot krop, harmoniske ansigtstræk. Leonardo Dicaprio: Pæne øjne, flot hud, flot krop, harmoniske ansigtstræk. James Franco? Flotte øjne, flot hår, flot krop, harmoniske ansigtstræk.

Du undrer dig over hvorfor mange kvinder finder skæg og og store hænder attraktivt og det er ligesom at spørge en mand om hvorfor han finder bryster og hofter sexet. Hvorfor bliver vi tiltrukket af de ting vi bliver tiltrukket af?

Overskriften får mig til at tænke på:Hvorfor spiser mænd generelt mere end kvinder?
Hvorfor er der flere mandlige mordere end kvindelige?
Hvorfor er der flere kvinder der bruger makeup end mænd?
Hvorfor er der flere mænd end kvinder der går op i biler?
Hvorfor er der flere mandlige fængselsbetjente end kvindelige?
Hvorfor ligger kvinder i gennemsnit flere billeder på insta end mænd?
Hvorfor bruger kvinder i gennemsnit flere penge på tøj end mænd?
Hvorfor er det mere normalt for mænd at have set klip med folk der bliver halshugget og slagtet, end det er for kvinder?
Hvorfor er der flere mænd der spiller og ser fodbold?
Hvorfor bruger kvinder flere penge på hudpleje/skønhed end mænd gør?
Har ikke kilde referencer til de her påstande, men er ret sikker på de er sande, hvert fald i dk
2
libertá
Indlæg: 854
Tilmeldt: 29. jan 2018, 17:39
Kort karma: 15
Likede indlæg: 346

Re: Hvorfor tænder mænd mere på smukke, unge typer og kvinder på grove, modne typer?

Indlægaf libertá » 19. okt 2021, 16:15

differentdaydifferentperson skrev: (Grove generaliseringer forekommer, + der er ikke taget højde for lgbt, cis osv i mit indlæg)

Du skriver at mænd har en tendens til at tænde på smukke kvinder med harmoniske ansigtstræk, glat hud, flot hår, pæne øjne, flot krop og kvinder modsat mænd har en tendens til at tænde på ikke-pæne mænd, men det passer jo ikke.


Generelt set mener jeg, at det passer. Du kan altid finde undtagelser.


differentdaydifferentperson skrev: George Clooney: Pæne øjne, harmoniske ansigtstræk, flot hår, glat hud, flot krop.


Men manden er jo tudsegammel (60) i forhold til de (unge) unge kvinder, som mænd generelt er tiltrukket af. Han er gråhåret og har ofte også skæg. Så han passer generelt på det, jeg skrev. Hans træk er måske ikke grove. Men på mange andre parametre passer han til mine fordomme: halv-gammel, gråhåret, skægget.

differentdaydifferentperson skrev:Brad Pitt; pæne øjne, harmoniske ansigtstræk, flot hår, glat hud, pæn krop.


Jamen, han er jo også 57 år. Jeg ved så godt, at han også var eftertragtet som ung. Men i dag har han jo slet ikke nogen glat hud og glat ansigt, som da han var ung. Han er også ved at blive ret grå i det. Og alligevel regnes han stadig som et sexsymbol for kvinder. Da han var ung, var det ikke mest unge piger, der tændte på ham? Jeg kan i hvert fald huske, at teenagepiger i min teenagetid fandt ham attraktiv. Men kunne de voksne kvinder også lide ham, da han var ung? Jeg spørger bare. Jeg kan ikke huske det.

differentdaydifferentperson skrev:Ryan Gosling: Pæne øjne, glat hud, flot krop, harmoniske ansigtstræk.


Kendte ham ikke, så måtte google ham. Jamen, han er jo også 40 år. Igen en moden mand. Men jo, bestemt en pæn fyr, men stadig et modent look med skæg. Han er jo ikke just en 20-25 årig twink. Selvom han rigtigt nok har fine træk, det medgiver jeg.

differentdaydifferentperson skrev:Leonardo Dicaprio: Pæne øjne, flot hud, flot krop, harmoniske ansigtstræk.


Han er også snart 50 og har runde kinder og en smule skæg. Og da han var ung, var det vel mest teenagepiger, der tændte på ham. Han så meget drenget ud dengang. I dag ligner han en rar far-type.

differentdaydifferentperson skrev:James Franco? Flotte øjne, flot hår, flot krop, harmoniske ansigtstræk.


Igen en moden mand på 43 med fuldskæg. Han passer meget godt på mine fordomme om hvilke typer, kvinder tænder på. Igen kan vi være enige om, at han ikke er den grove type. Men han er meget maskulin og har et meget modent look. Der er intet drenget eller feminint over ham.

differentdaydifferentperson skrev: Du undrer dig over hvorfor mange kvinder finder skæg og og store hænder attraktivt og det er ligesom at spørge en mand om hvorfor han finder bryster og hofter sexet. Hvorfor bliver vi tiltrukket af de ting vi bliver tiltrukket af?


Ja, det er jo det, jeg gerne vi vide. Derfor spørger jeg. Jeg tror nok selv, at der både er biologiske og sociale årsager til det....men nu vil jeg også gerne høre I andres mening, derfor lavede jeg en tråd om emnet.


differentdaydifferentperson skrev: Overskriften får mig til at tænke på:Hvorfor spiser mænd generelt mere end kvinder?


Gør de da det? Jeg ved ikke, om det er sandt. Men hvis det er det, ja, så er mænd jo generelt større end kvinder og skal derfor nok have mere indenbords. Jeg kender dog en del kvinder, der er nogle ædedolke.

differentdaydifferentperson skrev: Hvorfor er der flere mandlige mordere end kvindelige?


Jeg tror det har noget med kønshormoner at gøre. Mænd er mere aggressive og udfarende. Mere udadreagerende og fysiske.

differentdaydifferentperson skrev: Hvorfor er der flere kvinder der bruger makeup end mænd?


Det tror jeg faktisk er en social konstruktion. Bøsser bruger f.eks. også meget makeup. En del af dem, i hvert fald. Det viser, at det ikke nødvendigvis er kønsbestemt. Det er også mit indtryk, at lesbiske kvinder bruger mindre makeup end heteroseksuelle af slagsen.

differentdaydifferentperson skrev: Hvorfor er der flere mænd end kvinder der går op i biler?


Mænd og drenge tænder på fart og alt, der er farligt. Det har nok noget med hormoner at gøre. Der kan dog også være en vis social konstruktion over det, fordi drenge opdrages til at lege med biler og piger til at lege med dukker. Jeg var 1 år, da de voksne startede med at forære mig legetøjsbiler. Og så kom jeg til at lege med biler. Men hvorfor gav de mig ikke en dukke i stedet? ;)

I mine første drengeår, var jeg besat af biler. Men jeg mener selv, at det var noget de voksne opdrog mig til. Ved hele tiden at forære mig biler og andre drengeting.

Som voksen rager biler mig en høstblomst. Hvis jeg kunne gøre min barndom om, tror jeg faktisk, at jeg i dag ville foretrække dukker fremfor biler. :P

differentdaydifferentperson skrev: Hvorfor er der flere mandlige fængselsbetjente end kvindelige?


Jeg tror, at disse halvfarlige jobs appellerer mere til mænd, af samme årsag som at mænd elsker biler og fart. Derudover er det et job, der kræver en del fysisk og mental robusthed, som mænd ofte har mere af end kvinder. Der kan dog igen være sociale årsager - fordi drenge opdrages til at lege farlige lege, mens piger opdrages til at være søde og forsigtige.

differentdaydifferentperson skrev: Hvorfor ligger kvinder i gennemsnit flere billeder på insta end mænd?


Kvinder har mere brug for bekræftelse end mænd. Hvilket jeg tror er en social konstruktion, fordi piger og kvinder er opdraget til at udseendet er alfa og omega.

differentdaydifferentperson skrev: Hvorfor bruger kvinder i gennemsnit flere penge på tøj end mænd?


Social konstruktion. Bøsser bruger tit også mange penge på tøj.

differentdaydifferentperson skrev: Hvorfor er det mere normalt for mænd at have set klip med folk der bliver halshugget og slagtet, end det er for kvinder?


Af samme årsag som at mænd elsker biler og fart og oftere bliver fængselsbetjente end kvinder. De tænder på det forbudte og farlige. Der er også flere psykopater og mordere blandt mænd. Well, i hvert fald mordere. Med hensyn til psykopater, er jeg ikke stensikker. Kvindelige psykopater kan måske nemmere gå under radaren og hvor mandlige af slagsen er fysiske og voldelige, tror jeg at kvindelige psykopater i højere grad tyr til mobning, bagtaleri og lignende fej adfærd.

differentdaydifferentperson skrev: Hvorfor er der flere mænd der spiller og ser fodbold?


Det er der heller ikke i alle lande. I Nordamerika spiller flere piger og kvinder fodbold end drenge og mænd. Så social konstruktion. ;)

differentdaydifferentperson skrev: Hvorfor bruger kvinder flere penge på hudpleje/skønhed end mænd gør?


Social konstruktion. Piger er opdraget til at de skal være pæne og skønne. Drenge må godt være grimme og beskidte. Ja, det er nærmest en ære for en dreng at være fyldt med mudder og skidt. Hvis en dreng er for pæn og ren, bliver han mistænkt for at være tøset eller gay. Når jeg ser på billeder af mig selv som 10-12-14 årig, ja, så har jeg på mange af billederne huller i bukserne (ved knæene) eller jeg har jord på bukserne eller på armene. Jeg spillede konstant fodbold og tennis og smed mig rundt efter bolden og gik rundt og var svedig og halvbeskidt hele dagen lang. Jeg var vist en typisk dreng dengang. Jeg er dog i tvivl om, hvor meget der reelt var min natur og hvor meget skyldtes, at jeg blev opfordret til at opføre mig drenget.

differentdaydifferentperson skrev: Har ikke kilde referencer til de her påstande, men er ret sikker på de er sande, hvert fald i dk


De fleste af dem er nok sande ja, i hvert fald for Danmark. Men som jeg skrev, mener jeg at der f.eks. i Nordamerika er flere piger der spiller fodbold end drenge.
Senest rettet af libertá 19. okt 2021, 16:27, rettet i alt 1 gang.
0
Brugeravatar
Anilara
Indlæg: 3756
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:43
Kort karma: 555
Likede indlæg: 8188

Re: Hvorfor tænder mænd mere på smukke, unge typer og kvinder på grove, modne typer?

Indlægaf Anilara » 19. okt 2021, 16:26

Mennesker tænder (overordnet set) mest på gode gener. Det kommer til udtryk i udseende, herunder særligt symmetri.
Kvinder tænder biologisk set også på gode gener, og efter et knald på sikkerhed og stabilitet.

Altså vi tænder som udgangspunkt på det vi gør, pga artens bedst mulige overlevelse. Det troede jeg var ret alment kendt?
4
libertá
Indlæg: 854
Tilmeldt: 29. jan 2018, 17:39
Kort karma: 15
Likede indlæg: 346

Re: Hvorfor tænder mænd mere på smukke, unge typer og kvinder på grove, modne typer?

Indlægaf libertá » 19. okt 2021, 16:29

Anilara skrev:Mennesker tænder (overordnet set) mest på gode gener. Det kommer til udtryk i udseende, herunder særligt symmetri.
Kvinder tænder biologisk set også på gode gener, og efter et knald på sikkerhed og stabilitet.

Altså vi tænder som udgangspunkt på det vi gør, pga artens bedst mulige overlevelse. Det troede jeg var ret alment kendt?


Jamen, selvfølgelig har også jeg læst og hørt om alt dette før.

Jeg vil bare gerne folk til at komme med deres mere personlige bud på, hvorfor de tænder på de kvinde- eller mandetyper, de gør.

Hvorfor mænd hellere vil have en 22 årig smuk dulle uden uddannelse og formue end en 55 årig karrierekvinde.

Hvorfor kvinder omvendt hellere vil have en 55 årig karrieremand end en 22 årig drengerøv eller unistuderende.
0
Brugeravatar
Anilara
Indlæg: 3756
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:43
Kort karma: 555
Likede indlæg: 8188

Re: Hvorfor tænder mænd mere på smukke, unge typer og kvinder på grove, modne typer?

Indlægaf Anilara » 19. okt 2021, 16:33

libertá skrev:
Anilara skrev:Mennesker tænder (overordnet set) mest på gode gener. Det kommer til udtryk i udseende, herunder særligt symmetri.
Kvinder tænder biologisk set også på gode gener, og efter et knald på sikkerhed og stabilitet.

Altså vi tænder som udgangspunkt på det vi gør, pga artens bedst mulige overlevelse. Det troede jeg var ret alment kendt?


Hvorfor kvinder omvendt hellere vil have en 55 årig karrieremand end en 22 årig drengerøv eller unistuderende.

Men når noget er temmelig faktuelt funderet er det svært at skrive andet end et evidensbaseret bud hvis man skal tale på et generelt plan.

Så skal vi jo tale på et helt personligt plan.
Fordi jeg hellere vil have en som kan passe på sig selv, end en jeg skal passe på.
Og fordi udseende for mig er enormt sekundært i et forhold. Jeg vil hellere stimuleres mentalt og humoristisk end æstetisk. Der tror jeg chancen er større ved en lidt ældre, der har styr på det basale, og som ikke først skal til at finde sig selv.
Senest rettet af Anilara 19. okt 2021, 16:39, rettet i alt 1 gang.
0
Brugeravatar
.Magic.
Indlæg: 9937
Tilmeldt: 27. apr 2021, 17:44
Kort karma: 1201
Likede indlæg: 17865

Re: Hvorfor tænder mænd mere på smukke, unge typer og kvinder på grove, modne typer?

Indlægaf .Magic. » 19. okt 2021, 16:34

Kvinder skal føde børn og dermed være i god form og selvfølgelig give smukke gener videre.
Mænd skal skaffe føde og udstråle autoritet så de kan skræmme fjenden væk.

Personligt kan jeg bedst lide mænd der udstråler autoritet og det gør flødebollemænd/alt for pæne mænd ikke
0
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9014
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1011
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21832

Re: Hvorfor tænder mænd mere på smukke, unge typer og kvinder på grove, modne typer?

Indlægaf Purple Haze » 19. okt 2021, 16:39

libertá skrev:
Hvorfor kvinder omvendt hellere vil have en 55 årig karrieremand end en 22 årig drengerøv eller unistuderende.


For det første ligner en alm fyr på 22 ofte lidt et barn.
Og for det andet er det svært ikke at tænke: ‘Nårh, pus! Du bliver klogere’ eller ‘Ah ja, det syntes/mente/troede jeg også engang, du bliver klogere’ når man taler med en der er så ung, og det er ikke rigtig noget der gør et forhold særlig sandsynligt.
Endelig kan det godt være unge smukke mænd har mere stamina, men ældre mænd - skåret over en bred kam. - boller bare bedre.
2
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
libertá
Indlæg: 854
Tilmeldt: 29. jan 2018, 17:39
Kort karma: 15
Likede indlæg: 346

Re: Hvorfor tænder mænd mere på smukke, unge typer og kvinder på grove, modne typer?

Indlægaf libertá » 19. okt 2021, 16:51

Purple Haze skrev:
For det første ligner en alm fyr på 22 ofte lidt et barn.


Men mænd er jo vilde med unge kvinder, der ligner "børn". Er mænd mere småpædofile end kvinder? ;)

Drengelignende unge fyre er også et stort hit i homomiljøet, især hvis de er passive. Hvorimod de passive (ofte drengede typer) til gengæld, måske fordi de indgår i en slags kvinde-rolle, oftere søger modne mænd (gerne veludrustede).

Purple Haze skrev: Og for det andet er det svært ikke at tænke: ‘Nårh, pus! Du bliver klogere’ eller ‘Ah ja, det syntes/mente/troede jeg også engang, du bliver klogere’ når man taler med en der er så ung, og det er ikke rigtig noget der gør et forhold særlig sandsynligt.


Ja, okay. Det er selvfølgelig relevant ved et forhold. Men hvis vi tænker på ren sex, så er det vel lige meget om den unge fyre har meget at lære endnu. Hvis han er et godt knald.

Jeg synes i øvrigt også, at der er mange modne mennesker, der er barnlige eller umodne i opførsel. Alder er ofte kun et tal, hvad det angår. Jeg har kendt til kloge og af alder modne fyre i 20´erne. Men også umodne og ikke særligt kloge mænd i 40´erne eller ældre. Mange unge er f.eks. studerende og bruger hovedet ret meget. Modsat mere modne mænd, der ikke har været på skolebænken i 20-30 år og derfor har glemt at bruge hovedet, så de ofte kan virke dummere end de unge (studerende).

Purple Haze skrev: Endelig kan det godt være unge smukke mænd har mere stamina, men ældre mænd - skåret over en bred kam. - boller bare bedre.


Igen kommer det jo an på, hvad man søger. Hvis man vil bolles, ja, så er det relevant, bestemt. Men hvis man nu selv vil bolle eller vil sutte pik eller hvad ved jeg, så er der måske nogle andre ting, der tæller.

I homomiljøet er unge fyre i høj kurs blandt aktive fyre, fordi deres numser anses som mere æstetisk lækre og appetitelige end ældre fyres ditto. De fleste aktive gay-men vil hellere bolle en 20 årig end en 50 årig.
0
Brugeravatar
Anilara
Indlæg: 3756
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:43
Kort karma: 555
Likede indlæg: 8188

Re: Hvorfor tænder mænd mere på smukke, unge typer og kvinder på grove, modne typer?

Indlægaf Anilara » 19. okt 2021, 16:55

libertá skrev:Men mænd er jo vilde med unge kvinder, der ligner "børn". Er mænd mere småpædofile end kvinder? ;)

.

Nej, det er jo pga fertilitet er størst hos kvinder der.
De tænder netop på en som har bedst mulighed for at få børn. Ikke et barn.
1

Tilbage til "Forhold og sex"