Troskabs app

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
In_your_eyes
Indlæg: 1016
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:40
Kort karma: 158
Geografisk sted: Midt i Jylland
Likede indlæg: 1943

Troskabs app

Indlægaf In_your_eyes » 3. feb 2016, 21:17

Er det noget, du tror kan hjælpe i et parforhold?
Jeg synes umiddelbart at ideen er sød, men om den kan ændre noget, tjaa :gruble: http://www.tvmidtvest.dk/artikel/video- ... oskabs-app

Hvad siger panelet?
0
:pompom:
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32427

Re: Troskabs app

Indlægaf icelady » 3. feb 2016, 21:21

Jeg tror ikke den ændrer noget.
2
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9020
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1013
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21849

Re: Troskabs app

Indlægaf Purple Haze » 3. feb 2016, 21:27

Meh....

Måske den kan blive populær for en stund i Brian / Michelle segmentet indtil nyhedens interesse fortager sig.

(Gik op for mig at min fætter og ex rent faktisk hedder Brian og Michelle EFTER jeg skrev det) :engel:
1
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Guldfisk
Indlæg: 537
Tilmeldt: 18. aug 2015, 18:40
Kort karma: 54
Likede indlæg: 1264

Re: Troskabs app

Indlægaf Guldfisk » 3. feb 2016, 21:37

Jeg skal ikke have et "romantisk hjerte" i en app for at servere øl og chips til min kæreste.

Jeg vil heller ikke have et guldstjerne-klistermærke på køleskabet eller et duelighedstegn.

Jeg ser det ikke ændre noget. Man er jo ikke utro for at få virtuelle point; så tvivler på at virtuelle point for troskab hjælper noget.
Men måske har jeg bare misforstået konceptet.
1
Brugeravatar
Precaseptica
Indlæg: 845
Tilmeldt: 27. aug 2015, 10:07
Kort karma: 210
Likede indlæg: 1874

Re: Troskabs app

Indlægaf Precaseptica » 4. feb 2016, 08:00

Det er da en meget sjov ide, og den skal da også sikkert hente noget trafik når den udgives på den nyligt importerede Valentinsdag. Men om den ændrer noget? Nej da. Ikke til det bedre i hvert fald. Men jeg kan godt forstå at han markedsfører den sådan.
0
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46096

Re: Troskabs app

Indlægaf LadyFox » 4. feb 2016, 08:06

Nah. Jeg tror ikke på den.
Desuden er det jo svært for mig at vide mig sikker på om min kæreste køber den der plade chokolade fordi han er super romantisk, eller fordi han harfået er blow job af min veninde og vil dække lidt over den dårlige samvittighed.
Ikke at jeg tror han gør sig i den slags, men det kan jo være svært at vide hvad motivet bag handlinger er, og jegforstiller mig at dumme utro idioter også gør søde ting for deres partner.
1
...
Brugeravatar
Precaseptica
Indlæg: 845
Tilmeldt: 27. aug 2015, 10:07
Kort karma: 210
Likede indlæg: 1874

Re: Troskabs app

Indlægaf Precaseptica » 4. feb 2016, 08:14

LadyFox skrev:Nah. Jeg tror ikke på den.
Desuden er det jo svært for mig at vide mig sikker på om min kæreste køber den der plade chokolade fordi han er super romantisk, eller fordi han harfået er blow job af min veninde og vil dække lidt over den dårlige samvittighed.
Ikke at jeg tror han gør sig i den slags, men det kan jo være svært at vide hvad motivet bag handlinger er, og jegforstiller mig at dumme utro idioter også gør søde ting for deres partner.


Så denne app giver i virkeligheden muligheden for at være ekstra devious, fordi det så ligner et sødt påfund, men i virkeligheden så vælter det kun ind med hjerter, i takt med at din venindes næse støder mod maveskindet...

Det er en sort verden vi lever i.
0
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46096

Re: Troskabs app

Indlægaf LadyFox » 4. feb 2016, 08:24

Precaseptica skrev:
LadyFox skrev:Nah. Jeg tror ikke på den.
Desuden er det jo svært for mig at vide mig sikker på om min kæreste køber den der plade chokolade fordi han er super romantisk, eller fordi han harfået er blow job af min veninde og vil dække lidt over den dårlige samvittighed.
Ikke at jeg tror han gør sig i den slags, men det kan jo være svært at vide hvad motivet bag handlinger er, og jegforstiller mig at dumme utro idioter også gør søde ting for deres partner.


Så denne app giver i virkeligheden muligheden for at være ekstra devious, fordi det så ligner et sødt påfund, men i virkeligheden så vælter det kun ind med hjerter, i takt med at din venindes næse støder mod maveskindet...

Det er en sort verden vi lever i.

Sikkert ikke, en det kan ikke udelukkes.

Jeg mener bare at man skal passe på med at kæde god opførsel sammen med troskab - altså utroskab findes, og for mange der har været udsat for utroskab er det kommet lidt som et chok, så man må gå udfra at utro personer ikke går og opfører sig som idioter all the time, og faktisk normalt opfører sådan nogenlunde ordenligt, og nogengange pænt. Så det er svært at vurdere søde handlinger = 100% reel.
0
...
Brugeravatar
Precaseptica
Indlæg: 845
Tilmeldt: 27. aug 2015, 10:07
Kort karma: 210
Likede indlæg: 1874

Re: Troskabs app

Indlægaf Precaseptica » 4. feb 2016, 08:31

LadyFox skrev:Sikkert ikke, en det kan ikke udelukkes.

Jeg mener bare at man skal passe på med at kæde god opførsel sammen med troskab - altså utroskab findes, og for mange der har været udsat for utroskab er det kommet lidt som et chok, så man må gå udfra at utro personer ikke går og opfører sig som idioter all the time, og faktisk normalt opfører sådan nogenlunde ordenligt, og nogengange pænt. Så det er svært at vurdere søde handlinger = 100% reel.


Helt bestemt. Jeg er også enig. :-D

Jeg bemærkede blot den tragikomiske del af en så kynisk tanke. For app eller ej, så kan man jo altid forsøge at dække over sine eskapader med blomster og søde ord osv.
1
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Troskabs app

Indlægaf Fru Sunshine » 4. feb 2016, 10:30

Jeg tvivler stærkt på, at den gør nogen forskel.
Det er jo heller ikke de der utroskabssiders skyld, at brugerne er utro. Det ville de jo nok være alligevel.
2
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.

Tilbage til "Forhold og sex"