Hvordan har du det med kondomer (fysisk)

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.

Hvas synes du om kondomer?

Kvinde: Sex er bedre med kondom.
3
2%
Kvinde: Sex er lige godt med og uden kondom
24
20%
Kvinde: De er et nødvendigt onde, når anden prævention ikke er aktuel
61
50%
Kvinde: Jeg bryder mig ikke om dem, og vil allerhelst undgå dem.
16
13%
Mand: Sex er bedre med kondom.
1
1%
Mand: Sex er lige godt med og uden kondom
4
3%
Mand: De er et nødvendigt onde, når anden prævention ikke er aktuel
9
7%
Mand: Jeg bryder mig ikke om dem, og vil allerhelst undgå dem.
3
2%
 
Afgivne stemmer: 121
D.itsen
Indlæg: 3293
Tilmeldt: 11. aug 2015, 15:23
Kort karma: 561
Geografisk sted: Vestsjælland
Likede indlæg: 8892

Re: Hvordan har du det med kondomer (fysisk)

Indlægaf D.itsen » 5. feb 2016, 09:03

Precaseptica skrev:
D.itsen skrev:Det er diameteren på dem. Mener almindelige kondomer ligger på 54-56 mm, og der findes store på over 60 mm, og mindre på 50 mm. Hvis diameteren ikke er opgivet så find et andet sted at køb kondomer


Jeg synes altså det er lige stramt nok, at man forventes at stå der med målebånd. Jeg er jo ikke teenager længere..

Det er nok nemmere at købe forskellige størrelser og prøve sig frem
0
UH UH UH UH KORT :love:

Hjemme i DK igen :banan2:
Brugeravatar
Precaseptica
Indlæg: 845
Tilmeldt: 27. aug 2015, 10:07
Kort karma: 210
Likede indlæg: 1874

Re: Hvordan har du det med kondomer (fysisk)

Indlægaf Precaseptica » 5. feb 2016, 09:06

D.itsen skrev:
Precaseptica skrev:
D.itsen skrev:Det er diameteren på dem. Mener almindelige kondomer ligger på 54-56 mm, og der findes store på over 60 mm, og mindre på 50 mm. Hvis diameteren ikke er opgivet så find et andet sted at køb kondomer


Jeg synes altså det er lige stramt nok, at man forventes at stå der med målebånd. Jeg er jo ikke teenager længere..

Det er nok nemmere at købe forskellige størrelser og prøve sig frem


Det er nok rigtigt, men hvis så også strukturen spiller ind, som vi hører i andre indlæg for at man får den bedste oplevelse ud af det, så begynder det at være forvirrende.
0
Brugeravatar
Lurende Peber
Indlæg: 3091
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:28
Kort karma: 487
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 6065

Re: Hvordan har du det med kondomer (fysisk)

Indlægaf Lurende Peber » 5. feb 2016, 09:07

D.itsen skrev:.....At jeg så er begyndt at have et eller andet for lyden, når de bliver taget på, er meget mærkeligt. Nok fordi det nu er del af de mere kinky lege når der bruges kobdom. Ens hjerne er et spøjs ting :-D

Indrømmet. :-D Der er sådan lidt "Bend over" ved den "smack" lyd, man kan lave :devil:
0
Registreret Gammel Gris :gris:
D.itsen
Indlæg: 3293
Tilmeldt: 11. aug 2015, 15:23
Kort karma: 561
Geografisk sted: Vestsjælland
Likede indlæg: 8892

Re: Hvordan har du det med kondomer (fysisk)

Indlægaf D.itsen » 5. feb 2016, 09:34

Lurende Peber skrev:
D.itsen skrev:.....At jeg så er begyndt at have et eller andet for lyden, når de bliver taget på, er meget mærkeligt. Nok fordi det nu er del af de mere kinky lege når der bruges kobdom. Ens hjerne er et spøjs ting :-D

Indrømmet. :-D Der er sådan lidt "Bend over" ved den "smack" lyd, man kan lave :devil:

Just præcis. Lyden der siger: nu skal der leveres pik, skal der :blush2:
2
UH UH UH UH KORT :love:

Hjemme i DK igen :banan2:
D.itsen
Indlæg: 3293
Tilmeldt: 11. aug 2015, 15:23
Kort karma: 561
Geografisk sted: Vestsjælland
Likede indlæg: 8892

Re: Hvordan har du det med kondomer (fysisk)

Indlægaf D.itsen » 5. feb 2016, 09:36

Precaseptica skrev:
D.itsen skrev:
Precaseptica skrev:
D.itsen skrev:Det er diameteren på dem. Mener almindelige kondomer ligger på 54-56 mm, og der findes store på over 60 mm, og mindre på 50 mm. Hvis diameteren ikke er opgivet så find et andet sted at køb kondomer


Jeg synes altså det er lige stramt nok, at man forventes at stå der med målebånd. Jeg er jo ikke teenager længere..

Det er nok nemmere at købe forskellige størrelser og prøve sig frem


Det er nok rigtigt, men hvis så også strukturen spiller ind, som vi hører i andre indlæg for at man får den bedste oplevelse ud af det, så begynder det at være forvirrende.

jeg har haft svære ved at finde gode bh'er end finde kondomer der har passet til mænd, der ikke troede kondomer passede til dem
0
UH UH UH UH KORT :love:

Hjemme i DK igen :banan2:
Brugeravatar
Precaseptica
Indlæg: 845
Tilmeldt: 27. aug 2015, 10:07
Kort karma: 210
Likede indlæg: 1874

Re: Hvordan har du det med kondomer (fysisk)

Indlægaf Precaseptica » 5. feb 2016, 09:39

D.itsen skrev:jeg har haft svære ved at finde gode bh'er end finde kondomer der har passet til mænd, der ikke troede kondomer passede til dem


Jeg må også erkende, at jeg har ikke brugt meget tid på at købe kondomer. Nogensinde. Jeg har bare peget og sagt "...og en pakke kondomer, tak" og så set på den rødglødende teenage-pige-tankpasser gå over og tage den første pakke hun nærmere sig.

Men jeg så da en pakke med 6 styks på apoteket til 149 kr. en dag, så der er nok rigeligt at vælge imellem når man først undersøger markedet.
0
D.itsen
Indlæg: 3293
Tilmeldt: 11. aug 2015, 15:23
Kort karma: 561
Geografisk sted: Vestsjælland
Likede indlæg: 8892

Re: Hvordan har du det med kondomer (fysisk)

Indlægaf D.itsen » 5. feb 2016, 09:46

Precaseptica skrev:
D.itsen skrev:jeg har haft svære ved at finde gode bh'er end finde kondomer der har passet til mænd, der ikke troede kondomer passede til dem


Jeg må også erkende, at jeg har ikke brugt meget tid på at købe kondomer. Nogensinde. Jeg har bare peget og sagt "...og en pakke kondomer, tak" og så set på den rødglødende teenage-pige-tankpasser gå over og tage den første pakke hun nærmere sig.

Men jeg så da en pakke med 6 styks på apoteket til 149 kr. en dag, så der er nok rigeligt at vælge imellem når man først undersøger markedet.

og det forstår jeg simpelthen ikke, man ikke har, hvis kondomet gør ondt eller er voldsomt ubehageligt. En god sexshop eller en god hjemmeside, så kan man i løbet af 10 minutter finde alle mulige størrelser og mærker, og så er det bare om at prøve sig frem. Jeg vover at påstå at langt de fleste kan finde et kondom der sidder ok
Senest rettet af D.itsen 5. feb 2016, 10:06, rettet i alt 1 gang.
0
UH UH UH UH KORT :love:

Hjemme i DK igen :banan2:
Brugeravatar
Precaseptica
Indlæg: 845
Tilmeldt: 27. aug 2015, 10:07
Kort karma: 210
Likede indlæg: 1874

Re: Hvordan har du det med kondomer (fysisk)

Indlægaf Precaseptica » 5. feb 2016, 09:50

D.itsen skrev:og det forstår jeg simpelthen man ikke har, hvis kondomet gør ondt eller er voldsomt ubehageligt. En god sexshop eller en god hjemmeside, så kan man i løbet af 10 minutter finde alle mulige størrelser og mærker, og så er det bare om at prøve sig frem. Jeg vover at påstå at langt de fleste kan finde et kondom der sidder ok


Jeg har nok ikke været så voldsomt generet af dem indtil videre.
0

Tilbage til "Forhold og sex"