Kvinder der har snydt sig til graviditet

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.

Kender du til nogen der har snydt med præventionen for at blive gravid uden mandens vidende?

Ja, det har jeg selv gjort! (One night stand)
0
Ingen stemmer
Ja, det har jeg selv gjort! (fling/b-venner)
0
Ingen stemmer
Ja, det har jeg selv gjort!(fast forhold)
0
Ingen stemmer
Jeg har mistanke om at jeg kender en/flere der har snydt sig til en graviditet (one-night stand)
0
Ingen stemmer
Jeg ved med sikkerhed at jeg kender til en/flere der har snydt sig til en graviditet (one-night stand)
6
4%
Jeg har mistanke om at jeg kender en/flere der har snydt sig til en graviditet (fling/b-venner)
3
2%
Jeg ved med sikkerhed at jeg kender til en/flere der har snydt sig til en graviditet (fling/b-venner)
5
3%
Jeg har mistanke om at jeg kender en/flere der har snydt sig til en graviditet (fast forhold)
22
13%
Jeg ved med sikkerhed at jeg kender til en/flere der har snydt sig til en graviditet (fast forhold)
16
9%
Nej!
117
69%
 
Afgivne stemmer: 169
Guldfisk
Indlæg: 537
Tilmeldt: 18. aug 2015, 18:40
Kort karma: 54
Likede indlæg: 1264

Re: Kvinder der har snydt sig til graviditet

Indlægaf Guldfisk » 8. feb 2016, 11:37

Stars skrev:
StripesAddict skrev:Jeg gad altså godt vide hvor mange mænd der reelt set er blevet snydt, og hvor mange tilfælde der mere handler om at man ikke har forventningsafstemt, mand bare har forventet at kvinde var på p-piller, kvinde har glemt en pille/været syg og dermed ikke har været beskyttet osv.

Ift. snakken om juridisk abort, så tror og håber jeg virkelig, at de kvinder der reelt set snyder mænd til at blive fædre, udgør en meget lille del - og i så fald kommer en lov om juridisk abort til at gå ud over kvinder der heller ikke selv synes de står i en fed situation. Men altså, jeg kan virkelig heller ikke se hvad man vinder på at snyde en mand til at blive far - og ønsker man sig pinedød et barn er der jo altså andre muligheder.

Der var en periode på et par år (og mine niecer på 4 og 6 er fra den periode), hvor donorbørn ikke fik børnebidrag fra det offentlige. Så dengang var der mange penge på spil. Nu hvor det er genindført, er det jo kun udgiften til insemination, der er til forskel på donorbarn og at snyde en tilfældig mand i byens natteliv.


Og i nattelivet risikerer du kønssygdomme ved det trick.

Men mon ikke de fleste gør det i forhold? Hvor det altså er lige den her mand, de vil have barn med. Enten for at holde på ham, eller fordi de tænker, at han jo nok bliver overbevist, når baby er der.
(Ligesom dem der overrasker partneren med en hundehvalp - "se hvor sød den er!" Bare endnu mere uansvarligt).
1
Brugeravatar
DollsLiveForever
Indlæg: 113
Tilmeldt: 3. sep 2015, 20:57
Kort karma: 13
Likede indlæg: 102

Re: Kvinder der har snydt sig til graviditet

Indlægaf DollsLiveForever » 8. feb 2016, 13:11

Stars skrev:
StripesAddict skrev:Jeg gad altså godt vide hvor mange mænd der reelt set er blevet snydt, og hvor mange tilfælde der mere handler om at man ikke har forventningsafstemt, mand bare har forventet at kvinde var på p-piller, kvinde har glemt en pille/været syg og dermed ikke har været beskyttet osv.

Ift. snakken om juridisk abort, så tror og håber jeg virkelig, at de kvinder der reelt set snyder mænd til at blive fædre, udgør en meget lille del - og i så fald kommer en lov om juridisk abort til at gå ud over kvinder der heller ikke selv synes de står i en fed situation. Men altså, jeg kan virkelig heller ikke se hvad man vinder på at snyde en mand til at blive far - og ønsker man sig pinedød et barn er der jo altså andre muligheder.


Der var en periode på et par år (og mine niecer på 4 og 6 er fra den periode), hvor donorbørn ikke fik børnebidrag fra det offentlige. Så dengang var der mange penge på spil. Nu hvor det er genindført, er det jo kun udgiften til insemination, der er til forskel på donorbarn og at snyde en tilfældig mand i byens natteliv.


Er du sikker på donerbørn får børnebidrag.? Det er jo noget man får fra den anden forældre, som det offentlige lægger ud for hvis forælderen ikke betaler, men som så bliver trukket af skat.
Er det ikke enlig forsøger tillæg der er tale om.
0
Brugeravatar
Stars
Indlæg: 4848
Tilmeldt: 15. aug 2015, 06:11
Kort karma: 188
Likede indlæg: 6416

Re: Kvinder der har snydt sig til graviditet

Indlægaf Stars » 8. feb 2016, 13:15

DollsLiveForever skrev:
Stars skrev:
StripesAddict skrev:Jeg gad altså godt vide hvor mange mænd der reelt set er blevet snydt, og hvor mange tilfælde der mere handler om at man ikke har forventningsafstemt, mand bare har forventet at kvinde var på p-piller, kvinde har glemt en pille/været syg og dermed ikke har været beskyttet osv.

Ift. snakken om juridisk abort, så tror og håber jeg virkelig, at de kvinder der reelt set snyder mænd til at blive fædre, udgør en meget lille del - og i så fald kommer en lov om juridisk abort til at gå ud over kvinder der heller ikke selv synes de står i en fed situation. Men altså, jeg kan virkelig heller ikke se hvad man vinder på at snyde en mand til at blive far - og ønsker man sig pinedød et barn er der jo altså andre muligheder.


Der var en periode på et par år (og mine niecer på 4 og 6 er fra den periode), hvor donorbørn ikke fik børnebidrag fra det offentlige. Så dengang var der mange penge på spil. Nu hvor det er genindført, er det jo kun udgiften til insemination, der er til forskel på donorbarn og at snyde en tilfældig mand i byens natteliv.


Er du sikker på donerbørn får børnebidrag.? Det er jo noget man får fra den anden forældre, som det offentlige lægger ud for hvis forælderen ikke betaler, men som så bliver trukket af skat.
Er det ikke enlig forsøger tillæg der er tale om.

Det hedder ikke børnebidtrag, men "Børnetilskud ved kun én forælder mv." - det svarer til det børnebidrag fra far og bliver betalt af det offentlige.
1
"Vi har .. truffet den beslutning, at vi ikke tager børnene til Danmark, fordi deres forældre har vendt Danmark ryggen og har kæmpet for Islamisk Stat, og dermed har de truffet et valg på deres børns vegne."

Børnenes statsminister?
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Kvinder der har snydt sig til graviditet

Indlægaf vibbsen » 8. feb 2016, 13:45

Jeg kender ikke nogen kvinder som har snydt sig til en graviditet.

En fjern bekendt blev far efter et one-night stand hvor moderen snød med de p-piller hun ellers påstod hun tog. 2 måneder før fødslen meddelte hun ham så at han forresten skulle være far. Og naturligvis betale for det.
"Fint, selvfølgelig skal jeg betale" sagde han "Jeg vil naturligvis have samvær med min søn gerne se min søn"
"Men det må du ikke"sagde hun"Det var ikke en del af aftalen" (Det sidste er fri digt, men det var vist ikke det der var hendes plan)
"Fint" Sagde han "Så må vi tage den i statsamtet"
Og det gjorde de. Hvor han fik tilkendt samvær. Det er mange år siden og det sidste jeg hørte var at han har sønnike i almindelig regulært samvær.

Og så er der klasse historierne fra mine forældres ungdom. Hvor en af deres gode venner kom til at gøre sin kæreste gravid. Og giftede sig med hende.
Da barnet var 3 år gammel var ligheden mellem ham og den lokale tankpasser slående. Og den lokale tankpasser var altså IKKE mine forældres ven.
Eller hvad med den anden af mine forældres venner som havde haft en kæreste som slog op med kæresten, fordi han mødte en anden pige. Pludselig kom den første pige og meddelte at hun var gravid. Og at det var hans barn. Så måtte han jo pænt pakke den nye pige ned og gifte sig med den første pige. Han var hamrende beruset den dag han blev gift. For dagen før havde han fundet ud af at pige nr. 2 var gravid (de havde dog cuttet forbindelsen og han blev aldrig udråbt som far). Pige nummer 1 fødte en velskabt søn (som han var far til naturligvis) i 16.graviditetsmåned. Han var som snydt ud af næsen på sin far. Da barnet var 3 år gammel blev de skilt.
0
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
Pixie88
Indlæg: 580
Tilmeldt: 26. aug 2015, 10:39
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1254

Re: Kvinder der har snydt sig til graviditet

Indlægaf Pixie88 » 8. feb 2016, 13:57

Jeg kender to mænd, der begge blev narret. Fælles for dem begge er, at de var under 20 & i fast forhold hvor kvinden brugte p-piller men stoppede fordi hun gerne ville have et barn. Uden at fortælle det.
I det ene tilfælde var forholdet skrantende og kvinden havde et håb om at en baby ville redde forholdet (hvilket det selvfølgelig ikke gjorde).

Apropos udsendelsen på DR, så jeg kun en smule af det. Slukkede efter ham båtnakken sagde noget om at han bare gik ud fra at hun var på p-piller og at han desuden ikke kan knalde med kondom.
Det sidste er nok verdens dårligste undskyldning. Det er så pisse ansvarsløst! Hvis man vitterlig ikke kan præstere med et kondom, så holder man sig fra engangsknald, ikke mindst for sit helbreds skyld.
Men kvinder har fandme også et ansvar. Selv hvis jeg var på p-piller ville jeg aldrig knalde en fremmed uden kondom. Det er simpelthen for dumt og dømt til at gå galt.

Alle mænd ved de intet kan stille op hvis kvinden bliver gravid, derfor burde de også tænke sig om. Man kan ikke opføre sig uansvarligt og bagefter tude over konsekvenserne og påberåbe sig retfærdighed.
5
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46095

Re: Kvinder der har snydt sig til graviditet

Indlægaf LadyFox » 8. feb 2016, 14:00

vibbsen skrev:Jeg kender ikke nogen kvinder som har snydt sig til en graviditet.

En fjern bekendt blev far efter et one-night stand hvor moderen snød med de p-piller hun ellers påstod hun tog. 2 måneder før fødslen meddelte hun ham så at han forresten skulle være far. Og naturligvis betale for det.
"Fint, selvfølgelig skal jeg betale" sagde han "Jeg vil naturligvis have samvær med min søn gerne se min søn"
"Men det må du ikke"sagde hun"Det var ikke en del af aftalen" (Det sidste er fri digt, men det var vist ikke det der var hendes plan)
"Fint" Sagde han "Så må vi tage den i statsamtet"
Og det gjorde de. Hvor han fik tilkendt samvær. Det er mange år siden og det sidste jeg hørte var at han har sønnike i almindelig regulært samvær.

Og så er der klasse historierne fra mine forældres ungdom. Hvor en af deres gode venner kom til at gøre sin kæreste gravid. Og giftede sig med hende.
Da barnet var 3 år gammel var ligheden mellem ham og den lokale tankpasser slående. Og den lokale tankpasser var altså IKKE mine forældres ven.
Eller hvad med den anden af mine forældres venner som havde haft en kæreste som slog op med kæresten, fordi han mødte en anden pige. Pludselig kom den første pige og meddelte at hun var gravid. Og at det var hans barn. Så måtte han jo pænt pakke den nye pige ned og gifte sig med den første pige. Han var hamrende beruset den dag han blev gift. For dagen før havde han fundet ud af at pige nr. 2 var gravid (de havde dog cuttet forbindelsen og han blev aldrig udråbt som far). Pige nummer 1 fødte en velskabt søn (som han var far til naturligvis) i 16.graviditetsmåned. Han var som snydt ud af næsen på sin far. Da barnet var 3 år gammel blev de skilt.

Hvordan ved du at hun snød med p-pillerne?
0
...
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Kvinder der har snydt sig til graviditet

Indlægaf vibbsen » 8. feb 2016, 14:11

LadyFox skrev:Hvordan ved du at hun snød med p-pillerne?


For det indrømmede hun da helt åbenlyst. Hun ville have et barn. Til det skulle hun bruge en far. Og helst en der også kunne betale.

Hvad hun dog ikke havde regnet med var, at hun fandt en som rent faktisk tog det alvorligt at han var blevet far, og ville deltage i sit barns liv. Planen var vist nærmere at finde en som bare ville være glad for at slippe med at betale.
2
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
Pixie88
Indlæg: 580
Tilmeldt: 26. aug 2015, 10:39
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1254

Re: Kvinder der har snydt sig til graviditet

Indlægaf Pixie88 » 8. feb 2016, 14:13

vibbsen skrev:
LadyFox skrev:Hvordan ved du at hun snød med p-pillerne?


For det indrømmede hun da helt åbenlyst. Hun ville have et barn. Til det skulle hun bruge en far. Og helst en der også kunne betale.

Hvad hun dog ikke havde regnet med var, at hun fandt en som rent faktisk tog det alvorligt at han var blevet far, og ville deltage i sit barns liv. Planen var vist nærmere at finde en som bare ville være glad for at slippe med at betale.

Fryd!
0
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Kvinder der har snydt sig til graviditet

Indlægaf vibbsen » 8. feb 2016, 14:28

Pixie88 skrev:Fryd!


Tro mig....She was NOT amused :-D
0
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Kvinder der har snydt sig til graviditet

Indlægaf vibbsen » 8. feb 2016, 14:30

Allmost_Famous skrev:
Hvis hun gerne vil have flere børn, så kender jeg én, som lever op til hendes krav :deer: :fløjt:


Ja, det må være røv-ærgerligt. Af alle de mænd hun KUNNE have knaldet, så vælger hun ham som ikke bare er tilfreds med at betale....Kraftedme for dårligt :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
0
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
StripesAddict
Indlæg: 1098
Tilmeldt: 2. sep 2015, 15:58
Kort karma: 128
Likede indlæg: 1046

Re: Kvinder der har snydt sig til graviditet

Indlægaf StripesAddict » 9. feb 2016, 07:31

Stars skrev:
StripesAddict skrev:Jeg gad altså godt vide hvor mange mænd der reelt set er blevet snydt, og hvor mange tilfælde der mere handler om at man ikke har forventningsafstemt, mand bare har forventet at kvinde var på p-piller, kvinde har glemt en pille/været syg og dermed ikke har været beskyttet osv.

Ift. snakken om juridisk abort, så tror og håber jeg virkelig, at de kvinder der reelt set snyder mænd til at blive fædre, udgør en meget lille del - og i så fald kommer en lov om juridisk abort til at gå ud over kvinder der heller ikke selv synes de står i en fed situation. Men altså, jeg kan virkelig heller ikke se hvad man vinder på at snyde en mand til at blive far - og ønsker man sig pinedød et barn er der jo altså andre muligheder.

Der var en periode på et par år (og mine niecer på 4 og 6 er fra den periode), hvor donorbørn ikke fik børnebidrag fra det offentlige. Så dengang var der mange penge på spil. Nu hvor det er genindført, er det jo kun udgiften til insemination, der er til forskel på donorbarn og at snyde en tilfældig mand i byens natteliv.


Det kan der selvfølgelig være noget om. men det er jo så ikke aktuelt længere.

GnueN skrev:
StripesAddict skrev:Men altså, jeg kan virkelig heller ikke se hvad man vinder på at snyde en mand til at blive far - og ønsker man sig pinedød et barn er der jo altså andre muligheder.


Det er jo bare sjældent dét rationale, der på nogen måde er inde over, så meget som det er et brændende ønske - om tosomhed, tresomhed eller hvad det nu er... og når man står på afstand og betragter det, så er det jo både afskyeligt, egoistisk og svigefuldt på alle tænkelige måder. Men de dér mennesker, der gør det, er jo bare oftest røvulykkelige indeni - og der er slet ikke nok på kontoen til at tænke over, at de også gør andre mennesker røvulykkelige i processen...

Faldt i øvrigt over hende her for lidt siden - og hun har haft det planlagt helt ned til mindste detalje, hvis nogen stadigvæk skulle være i tvivl om, hvorvidt nogen helt bevidst fører andre bag lyset.


Nej, det kan jeg godt se så. Men jeg tænker lidt at med den slags kvinder så er det også nogle helt andre problematikker der er på spil :gruble: Jeg tror og håber at de kvinder udgør en meget lille del af statistikken - hende i linket har jo tydeligvis også haft en hård opvækst - og jeg synes tit man ser at de, der har det, ofte brændende ønsker selv at blive forældre. Som du siger, så er de sikkert meget ulykkelige.

Men igen, det ligger mig så fjernt, og selvom jeg intet ønske har om at blive mor alene, så ville det alligevel være at foretrække frem for usikkerheden ved at få et børn med en tilfældig mand, og at skulle hænge på ham resten af mit liv. Jeg ville føle det var mere trygt og stabilt bare at være alene. Og når jeg er færdiguddannet ville jeg sågar også godt kunne klare det selv økonomisk, børnepenge eller ej.

Angelina skrev:
GnueN skrev:
StripesAddict skrev:Men altså, jeg kan virkelig heller ikke se hvad man vinder på at snyde en mand til at blive far - og ønsker man sig pinedød et barn er der jo altså andre muligheder.


Det er jo bare sjældent dét rationale, der på nogen måde er inde over, så meget som det er et brændende ønske - om tosomhed, tresomhed eller hvad det nu er... og når man står på afstand og betragter det, så er det jo både afskyeligt, egoistisk og svigefuldt på alle tænkelige måder. Men de dér mennesker, der gør det, er jo bare oftest røvulykkelige indeni - og der er slet ikke nok på kontoen til at tænke over, at de også gør andre mennesker røvulykkelige i processen...

Faldt i øvrigt over hende her for lidt siden - og hun har haft det planlagt helt ned til mindste detalje, hvis nogen stadigvæk skulle være i tvivl om, hvorvidt nogen helt bevidst fører andre bag lyset.


Men hun må jo også være dummere end vådt bølgepap, altså helt ærligt, hvorfor i alverden fik hun ikke bare kunstig befrugtning, i stedet for at udsætte sig selv for risikoen for at få en masse kønssygdomme?

Altså en ting er at snyde sin partner, fordi det er PRÆCIS ham man ønsker et barn med (det er stadig sygt, slet ingen tvivl om det, men giver dog en eller anden form for (syg syg) mening) ... men at rende rundt og bolle med fremmede mænd man møder i nattelivet uden beskyttelse, når man gratis kan få fertilitetsbehandling hvis man ønsker det.


Også det - jeg FORSTÅR det simpelthen ikke, men som Gnuen er inde på er de her kvinder nok ikke særligt rationelle i øjeblikket.
0
Guldfisk
Indlæg: 537
Tilmeldt: 18. aug 2015, 18:40
Kort karma: 54
Likede indlæg: 1264

Re: Kvinder der har snydt sig til graviditet

Indlægaf Guldfisk » 9. feb 2016, 10:07

Angelina skrev:
GnueN skrev:
StripesAddict skrev:Men altså, jeg kan virkelig heller ikke se hvad man vinder på at snyde en mand til at blive far - og ønsker man sig pinedød et barn er der jo altså andre muligheder.


Det er jo bare sjældent dét rationale, der på nogen måde er inde over, så meget som det er et brændende ønske - om tosomhed, tresomhed eller hvad det nu er... og når man står på afstand og betragter det, så er det jo både afskyeligt, egoistisk og svigefuldt på alle tænkelige måder. Men de dér mennesker, der gør det, er jo bare oftest røvulykkelige indeni - og der er slet ikke nok på kontoen til at tænke over, at de også gør andre mennesker røvulykkelige i processen...

Faldt i øvrigt over hende her for lidt siden - og hun har haft det planlagt helt ned til mindste detalje, hvis nogen stadigvæk skulle være i tvivl om, hvorvidt nogen helt bevidst fører andre bag lyset.


Men hun må jo også være dummere end vådt bølgepap, altså helt ærligt, hvorfor i alverden fik hun ikke bare kunstig befrugtning, i stedet for at udsætte sig selv for risikoen for at få en masse kønssygdomme?

Altså en ting er at snyde sin partner, fordi det er PRÆCIS ham man ønsker et barn med (det er stadig sygt, slet ingen tvivl om det, men giver dog en eller anden form for (syg syg) mening) ... men at rende rundt og bolle med fremmede mænd man møder i nattelivet uden beskyttelse, når man gratis kan få fertilitetsbehandling hvis man ønsker det.


Hun lyder ikke bare dum, men sindssyg. Alt handlede om ægløsningstest og at spotte mænd med gode gener. Godt hun ikke fik barn på den måde, især fordi det ikke lyder til, at baby var alt det, hun forventede.
0
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Kvinder der har snydt sig til graviditet

Indlægaf kidkomb » 10. feb 2016, 06:54

Angelina skrev:

Men hun må jo også være dummere end vådt bølgepap, altså helt ærligt, hvorfor i alverden fik hun ikke bare kunstig befrugtning, i stedet for at udsætte sig selv for risikoen for at få en masse kønssygdomme?

Altså en ting er at snyde sin partner, fordi det er PRÆCIS ham man ønsker et barn med (det er stadig sygt, slet ingen tvivl om det, men giver dog en eller anden form for (syg syg) mening) ... men at rende rundt og bolle med fremmede mænd man møder i nattelivet uden beskyttelse, når man gratis kan få fertilitetsbehandling hvis man ønsker det.

Er det ikke noget med at med kunstig befrugtning skal man indtage en del hormoner og det kan man godt få det ret skidt af? Og man skal jo også godkendes og sådan, det tager måske lang tid.

Edit: Det var IKKE et forsøg på at retfærdiggøre kvinderne! Det var bare de ting jeg kunne komme i tanke om måske var baggrunden for deres (ulideligt egoistiske og uintelligente) valg.
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22016

Re: Kvinder der har snydt sig til graviditet

Indlægaf dgd2007 » 10. feb 2016, 07:08

vibbsen skrev:Jeg kender ikke nogen kvinder som har snydt sig til en graviditet. [...]
Pixie88 skrev:Jeg kender to mænd, der begge blev narret. [...]
:D
0

Tilbage til "Forhold og sex"