Kvinder der har snydt sig til graviditet

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.

Kender du til nogen der har snydt med præventionen for at blive gravid uden mandens vidende?

Ja, det har jeg selv gjort! (One night stand)
0
Ingen stemmer
Ja, det har jeg selv gjort! (fling/b-venner)
0
Ingen stemmer
Ja, det har jeg selv gjort!(fast forhold)
0
Ingen stemmer
Jeg har mistanke om at jeg kender en/flere der har snydt sig til en graviditet (one-night stand)
0
Ingen stemmer
Jeg ved med sikkerhed at jeg kender til en/flere der har snydt sig til en graviditet (one-night stand)
6
4%
Jeg har mistanke om at jeg kender en/flere der har snydt sig til en graviditet (fling/b-venner)
3
2%
Jeg ved med sikkerhed at jeg kender til en/flere der har snydt sig til en graviditet (fling/b-venner)
5
3%
Jeg har mistanke om at jeg kender en/flere der har snydt sig til en graviditet (fast forhold)
22
13%
Jeg ved med sikkerhed at jeg kender til en/flere der har snydt sig til en graviditet (fast forhold)
16
9%
Nej!
117
69%
 
Afgivne stemmer: 169
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7462
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1761
Likede indlæg: 24395

Kvinder der har snydt sig til graviditet

Indlægaf Moxy-lady » 2. feb 2016, 19:29

Som pendant til den anden tråd: Kender du nogen/har du selv (K) snydt med præventionen for at blive gravid. Denne gang er afstemningen delt op ift. relationen mellem M/K.

Uddyb gerne i tråden!
0
My world 12-10-18 :lun:
Brugeravatar
Tibbler
Indlæg: 4645
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 248
Likede indlæg: 8390

Re: Kvinder der har snydt sig til graviditet

Indlægaf Tibbler » 2. feb 2016, 19:39

Nej, jeg kender ikke nogen, som har snydt sig til graviditet.
0
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Kvinder der har snydt sig til graviditet

Indlægaf Studsgaard » 2. feb 2016, 19:40

Kender ingen der har snydt nogen mænd.
Men jeg kender en single kvinde der gerne ville have et barn mere uden at have en partner. Hun blev insemineret, og da vi snakkede om hun jo i princippet kunne gå i byen og forsøge, så var ideen om det så utiltalende, at det kunne hun bestemt ikke find på (hvilket jeg udemærket forstår, jeg ville heller ikke kunne gøre det)
0
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7467
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19509

Re: Kvinder der har snydt sig til graviditet

Indlægaf Animi » 2. feb 2016, 19:41

Nej, men nu kender jeg heller ikke specielt mange der har været gravide
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Fuck.exe
Indlæg: 579
Tilmeldt: 13. aug 2015, 21:53
Kort karma: 171
Likede indlæg: 2023

Re: Kvinder der har snydt sig til graviditet

Indlægaf Fuck.exe » 2. feb 2016, 19:46

Min brors kæreste snød sig til barn nr.2. Hun lavede den klassiske med skylle p-pillerne ud i toilettet uden at nævne det for min bror. De havde et barn i forvejen og min bror ønskede på ingen måde en 2´er -noget hun så inderligt ønskede og havde plaget ham om længe. Da hun så blev gravid holdt hun det skjult indtil det var for sent at få en abort. "Ups".

Min bror var fuldstændig knust under graviditeten. Han var på ingen måde klar til et barn og her bagefter kan jeg se at han nok gik ned med en depression af den grimme slags. I dag elsker han selvfølgelig barnet højt, er en fantastisk far osv osv.

Jeg ved dette fordi min svigerinde betroede mig det da barnet var 2 år. Jeg har ikke set nogen grund til at fortælle min bror det her. Det vil nok ikke ændre så meget alligevel.
0
Gulvaber er også mennesker.
Brugeravatar
Tibbler
Indlæg: 4645
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 248
Likede indlæg: 8390

Re: Kvinder der har snydt sig til graviditet

Indlægaf Tibbler » 2. feb 2016, 19:48

Fuck.exe skrev:Min brors kæreste snød sig til barn nr.2. Hun lavede den klassiske med skylle p-pillerne ud i toilettet uden at nævne det for min bror. De havde et barn i forvejen og min bror ønskede på ingen måde en 2´er -noget hun så inderligt ønskede og havde plaget ham om længe. Da hun så blev gravid holdt hun det skjult indtil det var for sent at få en abort. "Ups".

Min bror var fuldstændig knust under graviditeten. Han var på ingen måde klar til et barn og her bagefter kan jeg se at han nok gik ned med en depression af den grimme slags. I dag elsker han selvfølgelig barnet højt, er en fantastisk far osv osv.

Jeg ved dette fordi min svigerinde betroede mig det da barnet var 2 år. Jeg har ikke set nogen grund til at fortælle min bror det her. Det vil nok ikke ændre så meget alligevel.


Det var da en ubehagelig viden at bebyrde dig med, hvis han ikke ved noget.
16
Karkluden
Indlæg: 1684
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:30
Kort karma: 256
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2441

Re: Kvinder der har snydt sig til graviditet

Indlægaf Karkluden » 2. feb 2016, 19:51

Ja, en enkelt veninde... Faderen virker vældigt glad for det i dag, og det var ham, der opfordrede til nr 2, men alligevel..
0
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32426

Re: Kvinder der har snydt sig til graviditet

Indlægaf icelady » 2. feb 2016, 19:53

Har en niece, som jeg er tæt på 100% overbevist om, valgte at snyde sin partner til at blive gravid. Hun udtrykte flere gange før hun blev gravid at "Jeg vil hellere have endnu et barn, fremfor at skulle sendes af jobcentret."

Hun havde været sammen med en i....omkring 3 mdr, da hun så blev gravid. Fyren (som hun gik fra cirka et år efter barnets fødsel) sagde også flere gange at han absolut ikke var parat til at få endnu et barn.
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Tibbler
Indlæg: 4645
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 248
Likede indlæg: 8390

Re: Kvinder der har snydt sig til graviditet

Indlægaf Tibbler » 2. feb 2016, 19:53

Karkluden skrev:Ja, en enkelt veninde... Faderen virker vældigt glad for det i dag, og det var ham, der opfordrede til nr 2, men alligevel..


Selvom man bliver glad for resultatet, så er der bare en manglende respekt for partneren/faderen, som gennemsyrer det hele lidt.
5
Brugeravatar
Fuck.exe
Indlæg: 579
Tilmeldt: 13. aug 2015, 21:53
Kort karma: 171
Likede indlæg: 2023

Re: Kvinder der har snydt sig til graviditet

Indlægaf Fuck.exe » 2. feb 2016, 19:54

Tibbler skrev:Det var da en ubehagelig viden at bebyrde dig med, hvis han ikke ved noget.


Lige netop. Og i dag forstår jeg stadig ikke hvorfor jeg skulle have det at vide. Min første indskydelse var at fortælle ham det, men altså, barnet var 2 (og det andet barn 6), så den information ville nok ikke bidrage med glæde i den lille familie. Eller gøre nogen forskel.

Det sidste år har hun snakket om at det kunne være dejligt med en 3´er. Det ønske skal hun nok få opfyldt, hvis hun først beslutter sig for det :tie:
0
Gulvaber er også mennesker.
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4141
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 996
Likede indlæg: 7770

Re: Kvinder der har snydt sig til graviditet

Indlægaf Filipai » 2. feb 2016, 19:55

Min veninde er resultatet af at hendes mor lavede det stunt. Hendes forældre er dog stadig sammen idag, men hun er skabt på første date, med de intentioner har moren indrømmet.
0
Karkluden
Indlæg: 1684
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:30
Kort karma: 256
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2441

Re: Kvinder der har snydt sig til graviditet

Indlægaf Karkluden » 2. feb 2016, 19:56

Tibbler skrev:
Karkluden skrev:Ja, en enkelt veninde... Faderen virker vældigt glad for det i dag, og det var ham, der opfordrede til nr 2, men alligevel..


Selvom man bliver glad for resultatet, så er der bare en manglende respekt for partneren/faderen, som gennemsyrer det hele lidt.

enig.
0
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
Tibbler
Indlæg: 4645
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 248
Likede indlæg: 8390

Re: Kvinder der har snydt sig til graviditet

Indlægaf Tibbler » 2. feb 2016, 19:56

Fuck.exe skrev:
Lige netop. Og i dag forstår jeg stadig ikke hvorfor jeg skulle have det at vide. Min første indskydelse var at fortælle ham det, men altså, barnet var 2 (og det andet barn 6), så den information ville nok ikke bidrage med glæde i den lille familie. Eller gøre nogen forskel.

Det sidste år har hun snakket om at det kunne være dejligt med en 3´er. Det ønske skal hun nok få opfyldt, hvis hun først beslutter sig for det :tie:


Der er i hvertfald ikke nogen grund til at sige det, bare for at sige det. Men skulle han nu give udtryk for, at han absolut ikke har lyst til en 3'er - Så ville jeg da kraftigt overveje at fortælle det; sådan forebyggende.
6
Brugeravatar
Urtekussen
Indlæg: 6165
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:12
Kort karma: 1449
Likede indlæg: 16109

Re: Kvinder der har snydt sig til graviditet

Indlægaf Urtekussen » 2. feb 2016, 19:56

Jeg kender en, som blev gravid efter et onenight stand med en tilfældig fyr.
Om hun ligefrem har planlagt det, ved jeg ikke, men hun valgte at beholde barnet.
Hun kan jo også "bare" være imod abort.
0
2011
2015
2018
2020
2023
Brugeravatar
Spasserinde
Indlæg: 196
Tilmeldt: 30. jan 2016, 10:01
Kort karma: 67
Likede indlæg: 830

Re: Kvinder der har snydt sig til graviditet

Indlægaf Spasserinde » 2. feb 2016, 19:59

Det er mig fuldstændigt ubegribeligt at noget menneske kan finde på at snyde sig til en graviditet.

Hvor meget jeg end synes, at mænd har ansvar for at holde deres sæd hvor den ikke hiver børn hjem, de ikke gider have - og at de ikke tager det ansvar seriøst nok - så synes jeg det er en svinestreg uden lige at forsøge bevidst at blive gravid uden om partnerens accept. Apropos victim blaming.

Jeg synes faktisk det er rimeligt psycho-agtigt, og jeg ville for evigt miste tilliden til en person, der kunne finde på den slags.
8

Tilbage til "Forhold og sex"