Kontrakt lov vedtages i dag

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
B&O
Indlæg: 222
Tilmeldt: 17. jul 2018, 15:40
Kort karma: 0
Likede indlæg: 38

Kontrakt lov vedtages i dag

Indlægaf B&O » 17. dec 2020, 08:55

Fra i dag skal man have en kontrakt hvis man bare vil glo på et kvindemenneske eller hvis et kvindemenneske vil glo på en mand i dag vedtages samtykke loven som er rent til grin både for kvinder og mænd det bliver påstand mod påstand i retten
0
Natasja crone er super lækker super dejlig super sexet og det er Pernille vermund også
Brugeravatar
Nesnay
Indlæg: 7668
Tilmeldt: 7. sep 2015, 18:51
Kort karma: 766
Likede indlæg: 21486

Re: Kontrakt lov vedtages i dag

Indlægaf Nesnay » 17. dec 2020, 08:58

B&O skrev:Fra i dag skal man have en kontrakt hvis man bare vil glo på et kvindemenneske eller hvis et kvindemenneske vil glo på en mand i dag vedtages samtykke loven som er rent til grin både for kvinder og mænd det bliver påstand mod påstand i retten
Jeg har ikke lyst til at gå ind i en længere diskussion med dig, men det, du skriver, er faktuelt forkert. Der er ikke krav om kontrakt.
25
B&O
Indlæg: 222
Tilmeldt: 17. jul 2018, 15:40
Kort karma: 0
Likede indlæg: 38

Re: Kontrakt lov vedtages i dag

Indlægaf B&O » 17. dec 2020, 09:05

Nesnay skrev:
B&O skrev:Fra i dag skal man have en kontrakt hvis man bare vil glo på et kvindemenneske eller hvis et kvindemenneske vil glo på en mand i dag vedtages samtykke loven som er rent til grin både for kvinder og mænd det bliver påstand mod påstand i retten
Jeg har ikke lyst til at gå ind i en længere diskussion med dig, men det, du skriver, er faktuelt forkert. Der er ikke krav om kontrakt.

Jammen selvfølgelig er det ikke en kontrakt , det er jo en kontrakt der skal til hvis samtykke loven overhovedet skal give mening alt andet er jo rent til grin
0
Natasja crone er super lækker super dejlig super sexet og det er Pernille vermund også
JoyNips
Indlæg: 12112
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 34065

Re: Kontrakt lov vedtages i dag

Indlægaf JoyNips » 17. dec 2020, 09:14

Nej. Og det siger jeg som jurist.
For uddybning må du fremsøge mine indlæg i tidligere utallige tråde om emnet.
17
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
Anilara
Indlæg: 3781
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:43
Kort karma: 560
Likede indlæg: 8235

Re: Kontrakt lov vedtages i dag

Indlægaf Anilara » 17. dec 2020, 10:19

Trådstarter: Hvad sker der i fald at et kvindemenneske kigger på et mandemenneske uden kontrakt?
Bliver man sigtet, lagt i benlås, sendt på Femø?

Har du en kilde på hvad der sker hvis man kigger på det modsatte køn uden en kontrakt?
7
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Kontrakt lov vedtages i dag

Indlægaf kidkomb » 17. dec 2020, 10:22

Anilara skrev:Trådstarter: Hvad sker der i fald at et kvindemenneske kigger på et mandemenneske uden kontrakt?
Bliver man sigtet, lagt i benlås, sendt på Femø?

Har du en kilde på hvad der sker hvis man kigger på det modsatte køn uden en kontrakt?

Og hvad med svømmehalsbade? Så bør vi alle stå med hoved mod væggen mens vi bader jo. Sikke noget rod.

TS jeg tror altså ikke du skal være så bange. Hvis du opfører dig som et normalt, høfligt menneske, så er der ingenting at frygte.
9
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Anilara
Indlæg: 3781
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:43
Kort karma: 560
Likede indlæg: 8235

Re: Kontrakt lov vedtages i dag

Indlægaf Anilara » 17. dec 2020, 10:28

kidkomb skrev:
Anilara skrev:Trådstarter: Hvad sker der i fald at et kvindemenneske kigger på et mandemenneske uden kontrakt?
Bliver man sigtet, lagt i benlås, sendt på Femø?

Har du en kilde på hvad der sker hvis man kigger på det modsatte køn uden en kontrakt?

Og hvad med svømmehalsbade? [...] .

Ud fra oplægget formoder jeg det handler om at have en kontrakt bare for at se en af det modsatte køn på fortovet, kontoret, i kiosken, ud ad vinduet mv. :gruble:
0
Brugeravatar
NoLady
Indlæg: 1270
Tilmeldt: 13. jan 2020, 13:48
Kort karma: 83
Likede indlæg: 2665

Re: Kontrakt lov vedtages i dag

Indlægaf NoLady » 17. dec 2020, 10:35

B&O skrev:Fra i dag skal man have en kontrakt hvis man bare vil glo på et kvindemenneske eller hvis et kvindemenneske vil glo på en mand i dag vedtages samtykke loven som er rent til grin både for kvinder og mænd det bliver påstand mod påstand i retten
Sæt dig nu ind i loven.
Og stort set alle retssager handler om påstand mod påstand. Så det er altså ikke en ny situation for Retterne.
3
Det er umuligt, sagde tvivlen
Det er farligt, sagde frygten
Det er unødigt, sagde fornuften
Gør det alligevel, sagde hjertet
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16997
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1077
Likede indlæg: 21197

Re: Kontrakt lov vedtages i dag

Indlægaf Misantropen » 17. dec 2020, 12:20

Phew. Godt man er single og bor alene.
3
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21970
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2516
Likede indlæg: 59606

Re: Kontrakt lov vedtages i dag

Indlægaf DetSorteCirkus » 17. dec 2020, 12:28

Man må sgu nok hellere tage to mundbind på så, når man bevæger sig ud i det offentlige rum.
Et til mund og næse og et til øjnene.
Eller, hvis man har et lille hoved, bare trække sit mundbind ekstra godt op.
2
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16997
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1077
Likede indlæg: 21197

Re: Kontrakt lov vedtages i dag

Indlægaf Misantropen » 17. dec 2020, 12:34

DetSorteCirkus skrev:Man må sgu nok hellere tage to mundbind på så, når man bevæger sig ud i det offentlige rum.
Et til mund og næse og et til øjnene.
Eller, hvis man har et lille hoved, bare trække sit mundbind ekstra godt op.

Må jeg i stedet foreslå solbriller.

Men med mundbindet kan man selvfølgelig også savle i smug.
1
Akehurst2
Indlæg: 14219
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1270
Likede indlæg: 40924

Re: Kontrakt lov vedtages i dag

Indlægaf Akehurst2 » 17. dec 2020, 13:19

DetSorteCirkus skrev:Man må sgu nok hellere tage to mundbind på så, når man bevæger sig ud i det offentlige rum.
Et til mund og næse og et til øjnene.
Eller, hvis man har et lille hoved, bare trække sit mundbind ekstra godt op.


Mit mundbind kravler alligevel hele tiden op i øjnene på mig. Var ret irriteret over det, men så slipper jeg da for at komme i fængsel for at kigge på folk.
8
Brugeravatar
Pølsemix
Indlæg: 3075
Tilmeldt: 26. okt 2015, 17:56
Kort karma: 197
Likede indlæg: 5536

Re: Kontrakt lov vedtages i dag

Indlægaf Pølsemix » 17. dec 2020, 13:30

B&O skrev:bla bla kvindemenneske bla bla

Dit oplæg har beriget debatten lidt, nu har jeg lyst til at se Olsenbanden, selvom Egon vist plejer at sige sindssyge kvindemenneske :gruble:
Senest rettet af Pølsemix 17. dec 2020, 14:55, rettet i alt 1 gang.
1
B&O
Indlæg: 222
Tilmeldt: 17. jul 2018, 15:40
Kort karma: 0
Likede indlæg: 38

Re: Kontrakt lov vedtages i dag

Indlægaf B&O » 17. dec 2020, 14:17

Som ung tosse lærte jeg af mine forældre at man ikke hopper i kanen med en kvinde hvis hun ikke vil i kanen med en tosse som mig i mellem tiden er jeg blevet en gammel tosse og efter at samtykke loven sikkert er blevet vedtaget i dag så er der kommet andre boller på suppen hvis jeg i fremtiden får muligheden for at komme i kanen med en dame vil jeg have en kontrakt med dato og klokkeslæt og en udførlig beskrivelse af hvad vi skal lave i kanen så kan hun bagefter komme og råbe me too voldtægt til hun visner sådan er det at være mand efter i dag
0
Natasja crone er super lækker super dejlig super sexet og det er Pernille vermund også
Brugeravatar
NoLady
Indlæg: 1270
Tilmeldt: 13. jan 2020, 13:48
Kort karma: 83
Likede indlæg: 2665

Re: Kontrakt lov vedtages i dag

Indlægaf NoLady » 17. dec 2020, 14:30

Nej sådan er det ikke at være mand efter i dag. Langt de fleste mænd kan sgu godt finde ud af det.
7
Det er umuligt, sagde tvivlen
Det er farligt, sagde frygten
Det er unødigt, sagde fornuften
Gør det alligevel, sagde hjertet

Tilbage til "Forhold og sex"