Kalorieforbrænding under sex

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Kalorieforbrænding under sex

Indlægaf Slettet bruger » 21. jan 2016, 02:54

Hvis nogen gerne vil have helt styr på deres kalofioforbrug, så man kan se her hvor meget der bruges i de forskellige stillinger.

http://kalorieberegner.sinful.dk/

Forstår ikke hvorfor kvinden forbruger mest i "stående 69" er? Måske går de ud fra at det er kvinden der bærer manden, og ja, hvorfor ikke.

En lidt sær ting er at man kan sætte vægten helt frit. Man kan f.eks. sætte manden til 5 kilo og kvinden til 500 kilo. En times doggy forbrugr så 27 kalorier for mandens vedkommende og 2305 for kvindens.
1
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9014
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1011
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21832

Re: Kalorieforbrænding under sex

Indlægaf Purple Haze » 21. jan 2016, 04:58

Hm,,,,,
Ikke engang et glas vin mener den jeg forbrænder under en 'normal' session. Nederen.

Hvad er en stående 69'er i øvrigt.
Det lyder ikke som noget dervkan være godt.
0
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Kalorieforbrænding under sex

Indlægaf Slettet bruger » 21. jan 2016, 05:14

Det må være sådan en fætter her

Billede
0
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9014
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1011
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21832

Re: Kalorieforbrænding under sex

Indlægaf Purple Haze » 21. jan 2016, 06:35

Det kan ikke være godt!
1
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Vendela
Indlæg: 130
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:57
Kort karma: 15
Likede indlæg: 177

Re: Kalorieforbrænding under sex

Indlægaf Vendela » 21. jan 2016, 10:36

Hmm, er der måske indbygget lidt kønsdiskriminering, når der vælges oralsex?
For en mand og en kvinde forbrænder kvinden markant mere end manden, altså er det indbygget, at kvinden udfører oralsex på manden.
For to mænd forbrænder begge lige lidt. De må altså begge være passive. Hvor de så får oralsex fra, ved jeg ikke :gruble:
For to kvinder forbrænder begge lige meget og må derfor begge være aktive. Så er det vel mere en 69'er, vi er ude i.
2
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7569
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1897
Likede indlæg: 24590

Re: Kalorieforbrænding under sex

Indlægaf LaScrooge » 21. jan 2016, 10:46

Jeg forstår ikke oralsexudregningen. Hvis vi indsætter 13 minutters oral, så forbrænder jeg tilsyneladende 43 kalorier og han 20, uanset hvem af os der giver og hvem der modtager? Det er bare mere anstrengende for mig som kvinde, uanset? :gruble:
0
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7569
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1897
Likede indlæg: 24590

Re: Kalorieforbrænding under sex

Indlægaf LaScrooge » 21. jan 2016, 10:49

Vendela skrev:Hmm, er der måske indbygget lidt kønsdiskriminering, når der vælges oralsex?
For en mand og en kvinde forbrænder kvinden markant mere end manden, altså er det indbygget, at kvinden udfører oralsex på manden.
For to mænd forbrænder begge lige lidt. De må altså begge være passive. Hvor de så får oralsex fra, ved jeg ikke :gruble:
For to kvinder forbrænder begge lige meget og må derfor begge være aktive. Så er det vel mere en 69'er, vi er ude i.


Ja, det må være det. Men hvorfor? Jeg troede de fleste mænd elskede at slikke fisse...
0
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7569
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1897
Likede indlæg: 24590

Re: Kalorieforbrænding under sex

Indlægaf LaScrooge » 21. jan 2016, 14:40

GnueN skrev:
Skumfidusen skrev:
LaScrooge skrev:
Vendela skrev:Hmm, er der måske indbygget lidt kønsdiskriminering, når der vælges oralsex?
For en mand og en kvinde forbrænder kvinden markant mere end manden, altså er det indbygget, at kvinden udfører oralsex på manden.
For to mænd forbrænder begge lige lidt. De må altså begge være passive. Hvor de så får oralsex fra, ved jeg ikke :gruble:
For to kvinder forbrænder begge lige meget og må derfor begge være aktive. Så er det vel mere en 69'er, vi er ude i.


Ja, det må være det. Men hvorfor? Jeg troede de fleste mænd elskede at slikke fisse...


Det må være noget med bevægelserne...en kvinde, der slikker pik skal jo bevæge hovedet 35 cm frem og tilbage og får store vejrtrækningsproblemer. Det må immervæk være fysisk mere krævende end den mere stillestående cunningilingus.


Derudover kan der vel også være et hvis... øhm... kalorieindtag forbundet med det? :lol:


En hurtig googling viser, at en skefuld sæd indeholder 2-7 kcal. Det svarer til 1 minuts løb, åbenbart. Det betyder også, at hyppig fellatio er bedre end sjælden, hvis man forestiller sig en graf, hvor antal minutter er x og mængden af sæd er y. Første punkt ligger meget stejlt, dvs. lavt energiforbrug/højt kalorieindtag, hvorefter kalorieindtaget vil dale, uanset antal minutter brugt på det. På et tidspunkt er han tømt og så er det ren fordel for kvinden. :whip:
1
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7569
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1897
Likede indlæg: 24590

Re: Kalorieforbrænding under sex

Indlægaf LaScrooge » 21. jan 2016, 14:56

vUlpeS skrev:
LaScrooge skrev:Jeg forstår ikke oralsexudregningen. Hvis vi indsætter 13 minutters oral, så forbrænder jeg tilsyneladende 43 kalorier og han 20, uanset hvem af os der giver og hvem der modtager? Det er bare mere anstrengende for mig som kvinde, uanset? :gruble:

Det er multitasking'en, der gør forskellen, tror jeg.


Der er også noget hånd-øje-koordination på spil. Det er sværere at skrælle en banan mens man spiser den, end det er at æde en kiwi direkte af skrællen, skulle jeg mene.
2
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Kalorieforbrænding under sex

Indlægaf Aima » 21. jan 2016, 15:02

LaScrooge skrev:En hurtig googling viser, at en skefuld sæd indeholder 2-7 kcal. Det svarer til 1 minuts løb, åbenbart. Det betyder også, at hyppig fellatio er bedre end sjælden, hvis man forestiller sig en graf, hvor antal minutter er x og mængden af sæd er y. Første punkt ligger meget stejlt, dvs. lavt energiforbrug/højt kalorieindtag, hvorefter kalorieindtaget vil dale, uanset antal minutter brugt på det. På et tidspunkt er han tømt og så er det ren fordel for kvinden. :whip:


Jeg elsker det her! Nogen burde lave en illustration, man kunne hænge på køleskabet.
1
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7569
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1897
Likede indlæg: 24590

Re: Kalorieforbrænding under sex

Indlægaf LaScrooge » 21. jan 2016, 15:04

Aima skrev:
LaScrooge skrev:En hurtig googling viser, at en skefuld sæd indeholder 2-7 kcal. Det svarer til 1 minuts løb, åbenbart. Det betyder også, at hyppig fellatio er bedre end sjælden, hvis man forestiller sig en graf, hvor antal minutter er x og mængden af sæd er y. Første punkt ligger meget stejlt, dvs. lavt energiforbrug/højt kalorieindtag, hvorefter kalorieindtaget vil dale, uanset antal minutter brugt på det. På et tidspunkt er han tømt og så er det ren fordel for kvinden. :whip:


Jeg elsker det her! Nogen burde lave en illustration, man kunne hænge på køleskabet.


Vi mangler Spasserinden!
1
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
Dime
Indlæg: 838
Tilmeldt: 13. aug 2015, 17:17
Kort karma: 394
Likede indlæg: 1726
Kontakt:

Re: Kalorieforbrænding under sex

Indlægaf Dime » 21. jan 2016, 16:00

Antal stød * (2 * 0.80 * penislængde) * antal samlejer
(jeg antager at der gennemsnitligt er 20% af penis indenbords, når der foretages retningsskift)
1
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Kalorieforbrænding under sex

Indlægaf Slettet bruger » 21. jan 2016, 16:13

Frkvira skrev:
Liseletpåtå skrev:
Frkvira skrev:
Liseletpåtå skrev:
Frkvira skrev:Jeg har regnet mit sexliv ud i antal kilometer pr. måned, kan det oversættes til noget? (dog kun for den sidste måned skal det lige siges)


Den formel ville jeg sgu gerne se. Hvor mange km har du knaldet?


1,5 km.
Du kan se formlen i Dime's indlæg :)


Så man skal tælle antal stød? :lol:

Ja, ellers bliver det upræcist


Måske man kan sætte skridtælleren om roden?
0
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Kalorieforbrænding under sex

Indlægaf kidkomb » 21. jan 2016, 16:17

I er syge, siger jeg. Syge!
2
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Kalorieforbrænding under sex

Indlægaf kidkomb » 21. jan 2016, 16:21

polavyk skrev:
Her er så basis for en helt ny opfindelse! Skridttæller/klitorisstimulator.

Endomondo!
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.

Tilbage til "Forhold og sex"