Hjælp Pleae hurtigt kæreste problem !

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8894
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1514
Likede indlæg: 25488

Re: Hjælp Pleae hurtigt kæreste problem !

Indlægaf Madam Pomfrey » 20. jan 2016, 22:27

Og fra en vis gammel kone der er dobbelt så gammel som dig ;)

Kærestesorger gør pisse ondt, de er nederen, skræmmende, hårde, frygtelige, og selvfølgelig vil man helst undgå dem, men man kommer over dem, der kommer lys, glæde, sorgeløse dage, og der kommer ny kærlighed, og der kommer ægte kærlighed, og den helt rigtige kærlighed.
Måske når man leder efter den, måske når man mindst venter den.
Men ægte kærlighed er IKKE at pisse på, og lege med, andres følelser.
2
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Forvirretdreng
Indlæg: 28
Tilmeldt: 17. jan 2016, 15:36
Kort karma: 0
Likede indlæg: 19

Re: Hjælp Pleae hurtigt kæreste problem !

Indlægaf Forvirretdreng » 20. jan 2016, 22:31

Hvad prøver hun på med alt det her de sidste par dage
0
Brugeravatar
Anilara
Indlæg: 3756
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:43
Kort karma: 555
Likede indlæg: 8192

Re: Hjælp Pleae hurtigt kæreste problem !

Indlægaf Anilara » 20. jan 2016, 22:35

Hun prøver at få kontakt med dig, fordi du virker afvisende (nogen gange). Og det lykkes hun med, fordi du giver hende opmærksomhed, når hun virkelig prøver.
Hun synes jo sikkert du er sød og dejlig, men hun har også afvist dig flere gange, og hun har haft masser af chancer for at få dig.
Synes det er sådan et forhold I skal have? Et hvor hun hele tiden skifter mening om hvad hun vil? Det synes jeg ikke lyder som noget hverken du eller hun skal leve med.
1
Forvirretdreng
Indlæg: 28
Tilmeldt: 17. jan 2016, 15:36
Kort karma: 0
Likede indlæg: 19

Re: Hjælp Pleae hurtigt kæreste problem !

Indlægaf Forvirretdreng » 20. jan 2016, 22:36

Ja du har fuldstændig ret, fra i morgen skal jeg stå fast igen.
0
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8894
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1514
Likede indlæg: 25488

Re: Hjælp Pleae hurtigt kæreste problem !

Indlægaf Madam Pomfrey » 20. jan 2016, 22:42

Forvirretdreng skrev:Ja du har fuldstændig ret, fra i morgen skal jeg stå fast igen.


Det er helt sikkert ikke nemt for dig, det lyder ikke sådan. Men det synes jeg virkelig du skal.
Skriv til hende for en sidste gang, at det er slut nu, at du er nødt til at passe på dig selv, og ikke vil køres rundt med af hende.
Og så bloker hende der hvor i nu kan komme i kontakt med hende.
Og meld ud til eventuelle fælles venner og bekendte at at det er din beslutning, så hun ikke bruger dem som kanaler til dig.
0
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hjælp Pleae hurtigt kæreste problem !

Indlægaf kidkomb » 20. jan 2016, 22:42

Jeg synes du er sej.
Det kan være så svært og hårdt at navigere i, når man er fuld af følelser.
1
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Forvirretdreng
Indlæg: 28
Tilmeldt: 17. jan 2016, 15:36
Kort karma: 0
Likede indlæg: 19

Re: Hjælp Pleae hurtigt kæreste problem !

Indlægaf Forvirretdreng » 20. jan 2016, 22:44

Tak for hjælpen allesammen, betyder meget :))
0
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Hjælp Pleae hurtigt kæreste problem !

Indlægaf Slettet bruger » 21. jan 2016, 03:06

Syns også du klarer det super :)
0
Forvirretdreng
Indlæg: 28
Tilmeldt: 17. jan 2016, 15:36
Kort karma: 0
Likede indlæg: 19

Re: Hjælp Pleae hurtigt kæreste problem !

Indlægaf Forvirretdreng » 22. jan 2016, 23:15

Så nu jeg helt ødelagt, fordi jeg er så pisse dum årh! Hun skrev igår at hun elsker mig for altid, og st hun savner at kramme og kysse med mig, så skrev hun godnat love, i dag spurgte jeg så hvad hun mente med det, så fortæller hun så det var fordi hun vil være her for mig og at hun kun vil være venner og at hun skriver med en anden, lige der knækker jeg sammen, føler mig så magtesløs det helt vildt, for i princippet kan jeg jo lyve for mig selv så meget jeg vil, men inderst inde vil jeg jo bare have hende tilbage, ringede så til hende og sagde at vi skulle cutte kontakten igen, men er bange for hun får noget med en anden! Årh det er så hårdt, har det så skod!
0
Fræksak
Indlæg: 2487
Tilmeldt: 5. nov 2015, 19:06
Kort karma: 469
Likede indlæg: 4212

Re: Hjælp Pleae hurtigt kæreste problem !

Indlægaf Fræksak » 23. jan 2016, 07:57

Jeg ved godt det er svært, og jeg kan godt huske hvor ondt den slags gør, men helt ærligt: hun kører rundt med dig! Giv dig selv den gave at lade hende være. Ikke for at spille kostbar eller for at håbe, at hun så opsøger dig, men for at give dig selv ro og lov til at komme videre.

Hun gør det ikke let for dig ved konstant at kaste snøren ud, men prøv. Virkelig prøv at glemme hende. Lav noget, du synes er fedt og få tankerne et andet sted hen hvis overhovedet muligt. Og hvis ikke muligt, så bid tænderne sammen mens det står på og vid, at det går over igen. Det lover jeg dig :). Og jeg er over dobbelt så gammel som dig, så jeg ved det :-D.
1
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15465

Re: Hjælp Pleae hurtigt kæreste problem !

Indlægaf HappyPaww » 23. jan 2016, 08:00

Sikke dog en led manipulerende tøs...!
2
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46095

Re: Hjælp Pleae hurtigt kæreste problem !

Indlægaf LadyFox » 23. jan 2016, 10:32

Hun lyder ikke særlig sød. Hun behandler dig i hvert fald ikke særlig godt, og hun manipulerer med dig.
Hun vil dig ikke, og i hvert fald ikke nok - uanset hvad hun skriver vil hun dig ikke i dag, om en uge eller en måned, hvis hun ville dig så meget som hun får det til at lyde som i et desperat øjeblik ville hun ikke blive ved med at smide dig ud, for det ville hun da ikke turde - for hver gang risikere hun jo at miste dig.

Du skal stoppe med at snakke med hende - også som venner. I er ikke i stand til at have et sundt venskab lige nu, og heller ikke om en måned - måske aldrig.
Det er vigtigt at du ikke reagere på hendes desperate forsøg på at få dig snoet om hendes lille finger - så uanset hvor meget hun græder så er det en del af hendes spil, og du bliver nødt til at ignorere hende, for ellers kommer du ikke ud af det. Hun kommer ikke til at give slip på dig uden at prøve at manipulerer dig i hendes arme, selvom hun ikke gider dig, hun vil bare gerne beholde det selvtillidsboost du giver dig. Og det er ikke værdigt, det et ikke retfærdigt og du har fortjent bedre end det.

Kom ud og lav en masse med dine venner og familie - hold dig beskæftiget, ignorer hende uanset hvad, og tag måske ud og mød nogle andre piger.
5
...
Brugeravatar
BlindfullyCool
Indlæg: 124
Tilmeldt: 11. aug 2015, 20:38
Kort karma: 41
Likede indlæg: 263

Re: Hjælp Pleae hurtigt kæreste problem !

Indlægaf BlindfullyCool » 24. jan 2016, 12:32

Kære forvirrede dreng.

Helt konkret er her, hvad du skal gøre for at komme videre:

    1. Slet hende fra Snapchat, Instagram, Facebook og alle andre sociale medier, hvor du kunne risikere at støde på hende
    2. Blokér hendes nummer på din telefon, så hun ikke længere kan ringe og sende sms'er til dig, men blot lægge en telefonsvarerbesked (på iPhone er det Indstillinger -> Telefon -> Blokeret -> Indtast hendes nummer)
    3. Slet derefter hendes telefonnummer, så du ikke føler dig fristet til at kontakte hende.
    4. Skriv rundt til dine venner og begynd at hænge ud med dem. Gå i biffen, tag til træning sammen, tag til fester, gå en tur. ALT hvad der kan få dine tanker lidt væk fra dig og hende og gøre, at du undgår at sidde hjemme og tænke på hende.

Jeg lover dig, at det vil hjælpe - det vil gøre ondt i en periode og det vil måske tage noget tid, men tid ér nu engang den eneste vej ud af hjertesorger :ae: Når du kommer ud på den anden side, vil du have lært SÅ meget af det her. Du vil have lært, at det er okay at sætte en grænse, at din kærlighed og opmærksomhed fortjener respekt, at DU fortjener anerkendelse og respekt og du vil have lært, at den respekt nogle gange starter med, at du udviser den over for dig selv.

Jeg sender dig al mulig gode tanker, for jeg kan godt huske, hvordan det var at være 17 år og tro, at det aldrig blev bedre. Men det gør det. Tro på det :ae:
3
Brugeravatar
BlindfullyCool
Indlæg: 124
Tilmeldt: 11. aug 2015, 20:38
Kort karma: 41
Likede indlæg: 263

Re: Hjælp Pleae hurtigt kæreste problem !

Indlægaf BlindfullyCool » 24. jan 2016, 12:35

Overvej også en gang om hun er den type ven, du gider at have i dit liv. Det kan godt være svært at slippe en person helt og holdent, men at parkere hinanden som "venner", når der tydeligvis er alt muligt andet i spil, som hun bliver ved med at manipulere dig med, er simpelthen ikke holdbart.
1
Forvirretdreng
Indlæg: 28
Tilmeldt: 17. jan 2016, 15:36
Kort karma: 0
Likede indlæg: 19

Re: Hjælp Pleae hurtigt kæreste problem !

Indlægaf Forvirretdreng » 24. jan 2016, 13:40

Så når i høre hvad der skete igår, tænker i sikkert jeg håbløs og dum, men ja... hun skrev så til mig, at hun havde det virkelig skidt, og da hun har haft rigtig mange problemer, som at have mistet sin far, for ikke så langtid siden, kunne jeg self ikke ignore det, så vi tog op til mig, så lidt film, bestilte mad, og det endte så ud i sex, efter det ligger vi lidt sammen, og da vi så smutter hjem, skriver hun efter lidt tid at hun har droppet alt med ham den anden, altså de havde stadig ikke mødtes endnu, men de skrev sammen, så skriver hun at vi skal have lidt tid og plads, efter lidt skriver hun så, at det der skete igår ikke skal gentages, der er jeg så enig, og nu spørg hun om jeg vil med til træning, men da jeg siger at jeg har en aftale bliver hun helt nysgerrig og spørg med hvem? Hvad faen tænker hun, nogle piger/kvinder som kan hjælpe, i er lidt forvirrende?
0

Tilbage til "Forhold og sex"