De vilde utroskabs-historier... og om de har påvirket dig?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5875
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 828
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14622

Re: De vilde utroskabs-historier... og om de har påvirket dig?

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 26. okt 2019, 13:40

Da jeg gik på efterskole var der en af eleverne der hver torsdag efter torsdagsbar knaldede med hvem end der havde lyst. Hun opdagede på et tidspunkt at hun var gravid og alle på landbrugsskolen havde ondt af kæresten fordi de ikke var sikker på at det rent faktisk var hans barn.

Kæresten vidste vidst godt at der havde været en eller to på siden, men han havde vidst ingen idé om det rigtige omfang og hvor længe det stod på.
De er gift nu med barn og fremstår (på facebook anyway) ret lykkelige.
0
Brugeravatar
Hurrze
Indlæg: 607
Tilmeldt: 4. sep 2015, 20:05
Kort karma: 46
Geografisk sted: Sønderjylland
Likede indlæg: 429

Re: De vilde utroskabs-historier... og om de har påvirket dig?

Indlægaf Hurrze » 31. jan 2020, 04:25

Jeg har desværre oplevet at være den anden kvinde (uden jeg vidste det). Havde en flirt med en mand gennem længere tid, fandt så ud af at han var gift, og vidste også at han generelt var sammen med flere forskellige kvinder. Jeg skred med det samme. Det ville jeg ikke være med til. Har stadig ondt af hans kone, men tror han stadig er hende utro og har været det gennem mange år med mange forskellige kvinder :cuss:
0
"Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain"
Brugeravatar
Tanten
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 14. aug 2015, 12:03
Kort karma: 457
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 9621

Re: De vilde utroskabs-historier... og om de har påvirket dig?

Indlægaf Tanten » 31. jan 2020, 22:27

Min afdøde kæreste ringede for 16000 kr til Telebaren, da jeg var indlagt for at blive steriliseret og bagefter på psyk.
0
Brugeravatar
Tanten
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 14. aug 2015, 12:03
Kort karma: 457
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 9621

Re: De vilde utroskabs-historier... og om de har påvirket dig?

Indlægaf Tanten » 31. jan 2020, 22:31

Kender til en kvinde, der fik børn med én mand, var ham utro med hans egen bror og fik barn med ham også.

Børnene er altså både brødre og fætre,
og den enes far er den andens onkel.....

Jeg gætter på, diverse højtider i familien har været ret anstrengte efter det.
6
Brugeravatar
Tanten
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 14. aug 2015, 12:03
Kort karma: 457
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 9621

Re: De vilde utroskabs-historier... og om de har påvirket dig?

Indlægaf Tanten » 1. feb 2020, 01:14

Trappestige skrev:
Tanten skrev:Kender til en kvinde, der fik børn med én mand, var ham utro med hans egen bror og fik barn med ham også.

Børnene er altså både brødre og fætre,
og den enes far er den andens onkel.....

Jeg gætter på, diverse højtider i familien har været ret anstrengte efter det.

Sådan et eksempel var der i De Unge Mødre for mange år siden. Det var ikke kønt. :D


Hende her må nærme sig de 50 og børnene være voksne nu.
0
Sorenspige
Indlæg: 7047
Tilmeldt: 29. sep 2015, 06:34
Kort karma: 966
Likede indlæg: 9300

Re: De vilde utroskabs-historier... og om de har påvirket dig?

Indlægaf Sorenspige » 1. feb 2020, 08:43

Tanten skrev:Kender til en kvinde, der fik børn med én mand, var ham utro med hans egen bror og fik barn med ham også.

Børnene er altså både brødre og fætre,
og den enes far er den andens onkel.....

Jeg gætter på, diverse højtider i familien har været ret anstrengte efter det.


Sådan en familie kender jeg også - så det sker åbenbart oftere, end man tror. I det her tilfælde er moren og fædrene sidst i halvtredserne og start tresserne.
1
MrMister
Indlæg: 2396
Tilmeldt: 13. jan 2019, 18:24
Kort karma: 284
Likede indlæg: 6930

Re: De vilde utroskabs-historier... og om de har påvirket dig?

Indlægaf MrMister » 1. feb 2020, 19:32

En venindes mand var hendes første kæreste. De blev hurtigt gift unge. Han bliver voldelig. Hun bliver gravid. Han bliver mere voldelig. Hun flytter. Vil gerne give det en chance, hvis han får hjælp. Han mener hun er problemet.

Fast forward 2-3 mdr. Hun med barn på hospitalet. Han vil gerne finde sammen. Godt nok har han været utro med hendes (not so) bedste veninde hele vejen igennem. Men de kan jo allesammen være et par... Hun nægter. Afskedsalut: Fint nok, hun duede jo alligevel kun til sex...

Fast forward til de er gået fra hinanden:
- Han spreder (fortsat) historien om, at hun bollede hele byen og var skyld i bruddet.
- Hun er svigtet af et svin af en mand (som hun har barn med), svigtet af en veninde, som vidste alt om volden, og hamret i bund som en billig bolle-dukke.

Needless to say: Jeg er ikke voldelig, men det var ham ALLE i omgangskredsen dengang gerne ville bumpe ind i en sen aften i byen...
2
"Courage is what it takes to stand up and speak; courage is also what it takes to sit down and listen." - Churchill
Brugeravatar
Rudo
Indlæg: 17
Tilmeldt: 4. feb 2020, 12:36
Kort karma: 0
Likede indlæg: 2

Re: De vilde utroskabs-historier... og om de har påvirket dig?

Indlægaf Rudo » 5. feb 2020, 12:15

Jeg fandt ud af, at min eks snyder mig, mens jeg var ude af landet for at arbejde. Jeg fandt faktisk et kondompapir bag sofaen, som ikke var Durex ... det mærke, jeg bruger. Hun sagde, det var bare en engangs ting, men jeg kunne ikke komme forbi det. Bagefter oprettede jeg en konto om sugardaters for at finde en nemt date i de lande, jeg ville besøge. Jeg er ikke stolt af det. Men vel vidende om, at jeg snydt tilbage på hende, gjorde det mig godt. Selvom jeg ved, at hun prøver hårdt på at kompensere for det, føler jeg mig ikke skyldig i det. Forvirret. Men ikke skyldig.
0
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5109
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1219
Likede indlæg: 20816

Re: De vilde utroskabs-historier... og om de har påvirket dig?

Indlægaf Zombie » 5. feb 2020, 12:32

Rudo skrev:Jeg fandt ud af, at min eks snyder mig, mens jeg var ude af landet for at arbejde. Jeg fandt faktisk et kondompapir bag sofaen, som ikke var Durex ... det mærke, jeg bruger. Hun sagde, det var bare en engangs ting, men jeg kunne ikke komme forbi det. Bagefter oprettede jeg en konto om sugardaters for at finde en nemt date i de lande, jeg ville besøge. Jeg er ikke stolt af det. Men vel vidende om, at jeg snydt tilbage på hende, gjorde det mig godt. Selvom jeg ved, at hun prøver hårdt på at kompensere for det, føler jeg mig ikke skyldig i det. Forvirret. Men ikke skyldig.


Det er uklart om hun er din eks eller om I stadig er sammen.

Du står til ansvar for dine egne handlinger alene. Du vælger bevidst at hævne dig. Det er sølle opførsel og meget sigende om, hvilken type person du er.

Afslut det dog og knald med god samvittighed, hvis du ikke kan se ud over det. Hvorfor gider du overhovedet være i det forhold? Nu kan I begge knalde andre på skift og føle jer berettiget, fremfor at snakke sammen eller gå fra hinanden.

Og makker, din utroskab er din egen. Den kan du ikke tørre af på hende.
17
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
Rudo
Indlæg: 17
Tilmeldt: 4. feb 2020, 12:36
Kort karma: 0
Likede indlæg: 2

Re: De vilde utroskabs-historier... og om de har påvirket dig?

Indlægaf Rudo » 6. feb 2020, 13:48

Hun er min eks... men vi stadig bor sammen til marts, når hun vil flytte. Hun kender stadig ikke, at jeg også har været utro...
Senest rettet af Rudo 26. feb 2020, 10:28, rettet i alt 1 gang.
0
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15465

Re: De vilde utroskabs-historier... og om de har påvirket dig?

Indlægaf HappyPaww » 6. feb 2020, 15:39

Google translate? :gruble: :deer:
9
Grissebassen
Indlæg: 1997
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:42
Kort karma: 163
Likede indlæg: 3425

Re: De vilde utroskabs-historier... og om de har påvirket dig?

Indlægaf Grissebassen » 7. feb 2020, 09:38

Jeg kender til to par, hvor det kom frem, at alle parter havde været utro med personen af det modsatte køn fra det andet par. De blev skilt på ret udramatisk vis og byttede partner.
5
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8874
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1514
Likede indlæg: 25434

Re: De vilde utroskabs-historier... og om de har påvirket dig?

Indlægaf Madam Pomfrey » 13. feb 2020, 21:43

jeg går møder S på en fælles skole, og vi bliver gode veninder der ses tit, og jeg kommer tit i hendes hjem og kender hendes forældre.
Da jeg starter mit studie komme jeg i et halvt års praktik, der hvor S's mor J arbejder.

Ret hurtigt inde i praktikken går det op for mig at J, er utro med kollega P.
J beder mig om IKKE at fortælle noget til S, da hun ikke ønsker at ødelægge familien, jeg er godt og grundigt i klemme.
Affæren mellem J og P er meget åbenlys på arbejdspladsen. På et tidspunkt fortæller J det til S, og hendes mand, at hun vil skilles.
Hun og P flytter sammen i en fremlejet bolig, det holder 1½- måneds tid, så er hun hjemme igen, da hun ikke kan holde ud at bo med P

Min veninde S er i starten meget vred på sin mor, og læsser bl.a af på mig, der jo fortsat er i en klemme, og føler mig luset, da jeg jo vidste det foregik. S er dog på samme studie som P, og de 2 ender med at blive virkeligt gode venner, hænger ud sammen, og hun involveres i hans familie.

J og P har fortsat en affære, fortsat åbenlys på arbejdspladsen, selvom det italesættes fra begges side at det er slut.
En kollega og jeg vælger, efter en ferierejse med job at gå til ledelse - begge er deltagende på rejsen, vi føler os som statister i en dårlig kærlighedsfilm, hvor de 2 stort set kun har blik for hinanden, og bl.a. får mingeleret at de deler værelse lige pludselig. Det var SÅ uprofessionelt.

Vores info af ledels medfører en masse drama, hvor en helt 3. part anklages for injurie, og der lægges sag an. J mener 3. part har informeret hendes mand om affæren, som bestemt bare var et påfund, og absolut intet havde på sig.
Vi ender i en større krise og har professionelle konfliktmæglere inde over, og der er en mega dårlig stemning på arbejdspladsen.
P opsiger sit job, S trøster ham og synes at vi andre er nogle røvhuller, heriblandt mig - og vores relation går i stykker da hun tager P's parti.

Den affære havde så mange konsekvenser, var så åbenlys og tydelig og på ingen måde hemmelig.

S anmodede om fb venner i sommers, efter vi ikke har talt/skrevet med hinanden i 10+ år, jeg trykkede bekræft med en sær fornemmelse i maven.
Tænkte hun måske ville skrive til mig, men nej. Til min fødselsdag skrev hun en hilsen på min væg, og at jeg er savnet, jeg svarede ikke - ved sgu ikke hvad jeg skulle sige.
Har en formodning om at hun "åbnede døren" da hendes mor er alvorligt syg.
5
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
ajnaM
Indlæg: 9908
Tilmeldt: 23. feb 2016, 08:02
Kort karma: 1050
Likede indlæg: 27006

Re: De vilde utroskabs-historier... og om de har påvirket dig?

Indlægaf ajnaM » 13. feb 2020, 21:48

Grissebassen skrev:Jeg kender til to par, hvor det kom frem, at alle parter havde været utro med personen af det modsatte køn fra det andet par. De blev skilt på ret udramatisk vis og byttede partner.


Sådan et par har jeg også kendt - en god ven fra folkeskolen, hvis stedmor og stedfar tidligere havde været kærester og havde børn. Nu havde de børn på kryds og tværs og var naboer. Meget udramatisk, men det var så også en del år senere. Kan huske, jeg tænkte, at det egentlig var en ret vild konstellation, da jeg fandt ud af sammenhængen engang i 8. klasse... :D
1
Some men hunt for sport, others hunt for food. The only thing I’m hunting for, is an outfit that looks good…
Straniera
Indlæg: 901
Tilmeldt: 6. aug 2016, 21:46
Kort karma: 64
Likede indlæg: 2660

Re: De vilde utroskabs-historier... og om de har påvirket dig?

Indlægaf Straniera » 14. feb 2020, 09:15

I mine forældres vennekreds var der et par (Mand A og Kone A), hvor manden havde en affære med en gift kvinde (Kone B). Kone A fandt ud af det, fordi Mand B ringede til hende og sagde "jeg har opdaget, at min kone har en affære med din mand".
Parrene blev så skilt, og Mand A og Kone B flyttede ret hurtigt sammen, og deres i alt seks sammenbragte børn blev ok venner. Kone A og Mand B var bitre, og blev ved med at holde kontakten, så de kunne bearbejde sorgen og svine deres tidligere ægtefæller til (siger min mor, som er nær veninde med Kone A). Efter nogen tid, fandt de også sammen, men efter omkring 20 års samliv gik de fra hinanden. Mand A og Kone B er stadig sammen.
0

Tilbage til "Forhold og sex"