De vilde utroskabs-historier... og om de har påvirket dig?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: De vilde utroskabs-historier... og om de har påvirket dig?

Indlægaf Aima » 27. feb 2016, 18:57

JoyNips skrev:Jeg har lige i dag siddet med en homoven og jeg bliver altid chokeret over mængden af gifte mænd, han samler op på grindr, tinder, boyfriend etc. Mænd, som er gift (med kvinder) gennem 30 år og får sig en smule something-something on the side med en ung sprød fyr. Topdirektører i store advokatfirmaer, SAS, ministre (!), almindelige familiefædre m.fl. Ingen af ovennævnte (som ikke er opdigtede eksempler) er ude af skabet.

Mænd er svin.


Så sandt! Jeg boede i et homokollektiv i et halvt års tid, fem bøsser, en lesbisk og mig. Jeg fik et chok over, hvor mange 'heteromænd' (i forhold) der havde været igennem derude. Til nogle af de fester vi holdt, kom der også par, hvor kvinden i forholdet opfattede sig selv og sin kæreste som venner af en eller flere i huset, men hvor manden havde knaldet med flere af husets beboere bag hendes ryg.
0
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11193
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1787
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23098

Re: De vilde utroskabs-historier... og om de har påvirket dig?

Indlægaf Mani » 27. feb 2016, 19:39

JoyNips skrev:Jeg har lige i dag siddet med en homoven og jeg bliver altid chokeret over mængden af gifte mænd, han samler op på grindr, tinder, boyfriend etc. Mænd, som er gift (med kvinder) gennem 30 år og får sig en smule something-something on the side med en ung sprød fyr. Topdirektører i store advokatfirmaer, SAS, ministre (!), almindelige familiefædre m.fl. Ingen af ovennævnte (som ikke er opdigtede eksempler) er ude af skabet.

Mænd er svin.

Altså jeg er gift med en biseksuel mand og er helt ok med han har something on the side (jeg har tilbudt ham det er ok - han foreslog det ikke selv) - så længe det er med kondom og sund fornuft. Men jeg synes sådan set det er fint nok ifht. børn etc. at det ikke er noget han går og reklamere åbenlyst med.
7
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
JoyNips
Indlæg: 12041
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33855

Re: De vilde utroskabs-historier... og om de har påvirket dig?

Indlægaf JoyNips » 27. feb 2016, 19:49

Mani skrev:
JoyNips skrev:Jeg har lige i dag siddet med en homoven og jeg bliver altid chokeret over mængden af gifte mænd, han samler op på grindr, tinder, boyfriend etc. Mænd, som er gift (med kvinder) gennem 30 år og får sig en smule something-something on the side med en ung sprød fyr. Topdirektører i store advokatfirmaer, SAS, ministre (!), almindelige familiefædre m.fl. Ingen af ovennævnte (som ikke er opdigtede eksempler) er ude af skabet.

Mænd er svin.

Altså jeg er gift med en biseksuel mand og er helt ok med han har something on the side (jeg har tilbudt ham det er ok - han foreslog det ikke selv) - så længe det er med kondom og sund fornuft. Men jeg synes sådan set det er fint nok ifht. børn etc. at det ikke er noget han går og reklamere åbenlyst med.


Men konerne til de her mænd ved det ikke.
0
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11193
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1787
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23098

Re: De vilde utroskabs-historier... og om de har påvirket dig?

Indlægaf Mani » 27. feb 2016, 19:50

JoyNips skrev:
Mani skrev:
JoyNips skrev:Jeg har lige i dag siddet med en homoven og jeg bliver altid chokeret over mængden af gifte mænd, han samler op på grindr, tinder, boyfriend etc. Mænd, som er gift (med kvinder) gennem 30 år og får sig en smule something-something on the side med en ung sprød fyr. Topdirektører i store advokatfirmaer, SAS, ministre (!), almindelige familiefædre m.fl. Ingen af ovennævnte (som ikke er opdigtede eksempler) er ude af skabet.

Mænd er svin.

Altså jeg er gift med en biseksuel mand og er helt ok med han har something on the side (jeg har tilbudt ham det er ok - han foreslog det ikke selv) - så længe det er med kondom og sund fornuft. Men jeg synes sådan set det er fint nok ifht. børn etc. at det ikke er noget han går og reklamere åbenlyst med.


Men konerne til de her mænd ved det ikke.

Hvordan ved I det?
1
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
JoyNips
Indlæg: 12041
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33855

Re: De vilde utroskabs-historier... og om de har påvirket dig?

Indlægaf JoyNips » 27. feb 2016, 19:57

Mani skrev:
JoyNips skrev:
Mani skrev:
JoyNips skrev:Jeg har lige i dag siddet med en homoven og jeg bliver altid chokeret over mængden af gifte mænd, han samler op på grindr, tinder, boyfriend etc. Mænd, som er gift (med kvinder) gennem 30 år og får sig en smule something-something on the side med en ung sprød fyr. Topdirektører i store advokatfirmaer, SAS, ministre (!), almindelige familiefædre m.fl. Ingen af ovennævnte (som ikke er opdigtede eksempler) er ude af skabet.

Mænd er svin.

Altså jeg er gift med en biseksuel mand og er helt ok med han har something on the side (jeg har tilbudt ham det er ok - han foreslog det ikke selv) - så længe det er med kondom og sund fornuft. Men jeg synes sådan set det er fint nok ifht. børn etc. at det ikke er noget han går og reklamere åbenlyst med.


Men konerne til de her mænd ved det ikke.

Hvordan ved I det?


Når han eksempelvis siger, at det skal være diskret fordi konen ikke ved det og konen sender et shitload hysteriske SMS'er til mandens elsker efter at have opdaget det, hvorefter parterapi følger virker det ikke umiddelbart som om det var noget, hun var super-nede med.
2
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15233
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1240
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25524

Re: De vilde utroskabs-historier... og om de har påvirket dig?

Indlægaf Delfin » 27. feb 2016, 20:20

LaScrooge skrev:[

Du skrev at hun blev testet igen og igen. Hvordan kan det være? Kan det være svært at finde smitten i blodet, eller?


Alt efter hvilken test man benytter, er en negativ test 4-8 uger efter en frikendelse, og der er ingen grund til at teste hvert halve år efterfølgende, men angst kan være irrationel.


Min historie er ikke så "spændende" som de andre historier. Eksen kom hjem fra ferie med en kønssygdom, og så blev vi skilt. Slut prut :lol:
Ej ok den er måske lidt længere, men ikke noget, der skal deles her.
0
14 11 14
avdotja
Indlæg: 4929
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 536
Likede indlæg: 14679

Re: De vilde utroskabs-historier... og om de har påvirket dig?

Indlægaf avdotja » 27. feb 2016, 20:29

LaScrooge skrev:
achillaxedprune skrev:
LaScrooge skrev:Det minder om en historie jeg kender til. Jeg ved ikke om hun lå i badekarret da han fortalte det, men denne mand havde været utro med både mænd og kvinder stor set hele den tid de havde været sammen og havde også fået HIV på et tidspunkt. Hvor længe han havde haft det inden han selv fandt ud af det, vidste ingen. De havde haft sex minimum 3 gange hver gang de havde set hinanden og så er der jo virkelig basis for smitteoverførsel. Hans grimme stunt var at fortælle det og så forsvinde. Bare forlade hende mens han krisede over sin HIV og hun stod med chokket og slet ikke kunne få ham i tale. Forfærdelig historie.


Puh, sikke noget. Var hun så blevet smittet? Hvor er det dog en forfærdelig og frygtelig ting at udsætte andre for... Det et sådan noget, der ryster mig i min grundvold.


Nej, det var hun heldigvis ikke. Men hun havde en alvorlig krise. Hun elskede ham og troede at de skulle være sammen, og så forlader han hende bare helt pludselig med beskeden om, at han har været utro hele tiden og nu er smittet med en kronisk sygdom af den rigtig nederen slags. Og han ville bare slet ikke snakke med hende.

Du skrev at hun blev testet igen og igen. Hvordan kan det være? Kan det være svært at finde smitten i blodet, eller?

Mon ikke det var/er i tilfælde af at den næste fyr risikerede at lave samme stunt?
0
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9658
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1356
Likede indlæg: 29243

Re: De vilde utroskabs-historier... og om de har påvirket dig?

Indlægaf Sangius » 27. feb 2016, 20:36

LaScrooge skrev:
achillaxedprune skrev:
LaScrooge skrev:Det minder om en historie jeg kender til. Jeg ved ikke om hun lå i badekarret da han fortalte det, men denne mand havde været utro med både mænd og kvinder stor set hele den tid de havde været sammen og havde også fået HIV på et tidspunkt. Hvor længe han havde haft det inden han selv fandt ud af det, vidste ingen. De havde haft sex minimum 3 gange hver gang de havde set hinanden og så er der jo virkelig basis for smitteoverførsel. Hans grimme stunt var at fortælle det og så forsvinde. Bare forlade hende mens han krisede over sin HIV og hun stod med chokket og slet ikke kunne få ham i tale. Forfærdelig historie.


Puh, sikke noget. Var hun så blevet smittet? Hvor er det dog en forfærdelig og frygtelig ting at udsætte andre for... Det et sådan noget, der ryster mig i min grundvold.


Nej, det var hun heldigvis ikke. Men hun havde en alvorlig krise. Hun elskede ham og troede at de skulle være sammen, og så forlader han hende bare helt pludselig med beskeden om, at han har været utro hele tiden og nu er smittet med en kronisk sygdom af den rigtig nederen slags. Og han ville bare slet ikke snakke med hende.

Du skrev at hun blev testet igen og igen. Hvordan kan det være? Kan det være svært at finde smitten i blodet, eller?


Hvis man tester efter antistoffer for HIV 8 uger efter mulig smitte, så er testen fuldt pålidelig. Selvfølgelig med den minimale risiko, at den er falsk negativ. Men hvis man så gentager testen igen lidt senere, og den igen er negativ, så er der ingen risiko for, at man alligevel er smittet...
Og heldigvis er risikoen for smitte ved vaginalt samleje meget lille.

Puha. At folk kan finde på det... O.o
Senest rettet af Sangius 27. feb 2016, 20:37, rettet i alt 1 gang.
0
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11193
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1787
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23098

Re: De vilde utroskabs-historier... og om de har påvirket dig?

Indlægaf Mani » 27. feb 2016, 20:36

JoyNips skrev:Når han eksempelvis siger, at det skal være diskret fordi konen ikke ved det og konen sender et shitload hysteriske SMS'er til mandens elsker efter at have opdaget det, hvorefter parterapi følger virker det ikke umiddelbart som om det var noget, hun var super-nede med.

Jamen, nogle mænd er da helt sikkert narhatte - men mænd er svin?
5
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
Brugeravatar
Mulan
Indlæg: 1763
Tilmeldt: 12. aug 2015, 23:15
Kort karma: 622
Likede indlæg: 6445

Re: De vilde utroskabs-historier... og om de har påvirket dig?

Indlægaf Mulan » 28. feb 2016, 08:51

FruDulle skrev:Synes at min mor lavede en svinestreg overfor min far.

Fandt en dude på er kursus i juni og havde en affære. Hun siger intet. Min far havde takket ja til et job i den anden ende af landet efter lange snakke og overvejelser. Min mor og far køber et helt nybygget hus i juli til overtagelse september og nyt job var fra oktober. Min mor og jeg rykkede i august så jeg kunne starte gymnasie de og være med fra start. Min mor hang ud og introducerede mig for den her dude som tilfældigvis boede i samme by. Jeg fattede aldrig mistanke. Heller ikke da jeg var i en bus og kørte forbi dem og min veninde spurgte om det ikke var min mor der stod der og krammede en mand. Vi rykkede i spritnyt hus september. Farmand kom 29/9. 30/9 siger min mor at hun vil skilles. 1/10, 10 min inden at jeg skal gymnasiefest fortæller min mor mig at de skal skilles. 2/10 er hun rykket ud og bor hos ny dude.

Nå men Hej Hej og tak for lort

Har du tilgivet hende for det?
0
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Nulle8000
Indlæg: 3
Tilmeldt: 9. jan 2016, 18:23
Kort karma: 0
Likede indlæg: 4

Re: De vilde utroskabs-historier... og om de har påvirket dig?

Indlægaf Nulle8000 » 29. feb 2016, 03:42

Men hvorfor er det, at de her bøsser gider at være en hemmelighed? Hvorfor gider de at være sammen med folk i forhold osv?
Jeg fatter det virkelig ikke!
1
Brugeravatar
Tibbler
Indlæg: 4643
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 248
Likede indlæg: 8385

Re: De vilde utroskabs-historier... og om de har påvirket dig?

Indlægaf Tibbler » 29. feb 2016, 06:47

Nulle8000 skrev:Men hvorfor er det, at de her bøsser gider at være en hemmelighed? Hvorfor gider de at være sammen med folk i forhold osv?
Jeg fatter det virkelig ikke!


Hvis de ikke har lyst til et fast forhold, så er det jo dejligt uforpligtende. Chancen for at fyren en dag står uden for døren med en kuffert i hånden er nok ikke så stor, som hvis det var en singlefyr, han bollede med.
1
Brugeravatar
Willow
Indlæg: 25
Tilmeldt: 3. sep 2015, 11:43
Kort karma: 2
Likede indlæg: 68

Re: De vilde utroskabs-historier... og om de har påvirket dig?

Indlægaf Willow » 29. feb 2016, 20:15

Lemonella skrev:Nogen har måske læst mine egen utroskabs-oplevelser. Ikke køn læsning og der fulgte faktisk mere med end det jeg allerede har fortalt.

Da min eks og jeg endelig får separationen på plads, er der meget der skal gøres. Mange mennesker der skal tales med. Flere ringer og undrer sig over det der sker. De troede jo vores forhold var så fint. Ja ja, skindet bedrager.

En aften ringer en god ven af mig. Han er fuld og ulykkelig og trænger til en, at tale med. Min eks lytter åbenbart med på telefonen inde fra soveværelset. Jeg sover på det tidspunkt i stuen.
Efter samtalen kommer han ind i stuen og siger "så nu kommer alle han-hundende løbende med tungen ud af bukserne. De har hørt du skal skilles. "Jamen kom dog bare alle sammen. Xxxxx giver plads til alle, selv hendes far fik jo lov". Der knækkede filmen totalt for mig. Jeg bad ham skride og lade mig være i fred.
Det havde han dog ikke i sinde. Han brugte de næste mange timer på, at fortælle mig om alle de gange, hvor han havde været tæt på, at være mig utro. Han var aldrig et menneske der indrømmede sine egne fejl, så klart nok handlede det kun om, hvor tæt han havde været på utroskab, aldrig, at han havde været det.

Han fortæller bla. om de tre gange jeg var indlagt med mit underliv (jeg havde livmoderhalskræft). Første gang fik jeg et keglesnit, anden gang fjernede de hele min livmoder (keglesnittet var ikke nok), tredje gang havde jeg cyster på æggestokkene.
Han fortæller om sine frustrationer over ikke, at kunne dyrke sex med mig og hans irritation over, at jeg ikke bare "lod ham komme til alligevel".
Han fortæller, at han havde været i byen alle de aftener jeg havde ligget på hospitalet og skulle opereres næste dag.
Beretningerne er fulde af kønne kvinder, der alle synes det er så frygtelig synd for ham og alle er de villige til, at enten tage med ham hjem eller tage ham med hjem til dem. Alle kvinderne havde fået kys og kram og havde bare set så godt ud og han havde virkelig været fristet.

Jeg er ikke den jaloux type og efter hans udtalelse om min far, var jeg så iskold, at disse beretninger bare lod mig endnu mere kold og ligeglad.

Han var forøvrigt sådan igennem hele vores forhold. Jeg opdagede det bare ikke. Han havde en evne til, at manipulerer med sine medmennesker, så de til sidst troede, det var dem der havde fejlene og ikke ham.


:nerve: sikke et dumt svin..

Min historie er ikke interessant set i lyset af jeres men jeg gik igennem en skilmisse hvor hun gik fra mig men jeg alligevel sørgede for hende og hjalp hende videre m.m. Jeg havde respekt for at hun meldt rent ud og gjorde det "ordentligt" og bla, bla, bla. Viste sig at hun havde haft en anden i flere år, endda imens vi gennemgik fertilitetsbehandling med henblik på at blive gravid :wacko:

Men det har kun påvirket mig positivt på den måde at jeg er glad for at jeg ikke spildte flere år på hende og jeg er rykket rent personligt og kan tydeligt se at hun slet ikke var en type der kunne indgå i et nært forhold. Jeg er også lettet over at vi ikke fik børn for kunne ikke tænke mig at skulle være forælder med hende resten af livet.
3
Brugeravatar
Aragorn
Indlæg: 7273
Tilmeldt: 9. jul 2017, 20:50
Kort karma: 1552
Likede indlæg: 22964

Re: De vilde utroskabs-historier... og om de har påvirket dig?

Indlægaf Aragorn » 23. okt 2019, 23:01

Mani skrev:
JoyNips skrev:Når han eksempelvis siger, at det skal være diskret fordi konen ikke ved det og konen sender et shitload hysteriske SMS'er til mandens elsker efter at have opdaget det, hvorefter parterapi følger virker det ikke umiddelbart som om det var noget, hun var super-nede med.

Jamen, nogle mænd er da helt sikkert narhatte - men mænd er svin?


Ja. Jeg er et svin. Alene fordi jeg er en mand. Ikke af andre årsager. Husk at fortælle det til alle de drengebørn der render rundt og leger - at de bliver til svin, den dag de bliver til mænd.
0

Essen meine sheisse. Schmäct gut, jah?
All poopoo times are peepee times, but not all peepee times are poopoo times.
Brugeravatar
Aragorn
Indlæg: 7273
Tilmeldt: 9. jul 2017, 20:50
Kort karma: 1552
Likede indlæg: 22964

Re: De vilde utroskabs-historier... og om de har påvirket dig?

Indlægaf Aragorn » 24. okt 2019, 04:51

JessicaD skrev:
Aragorn skrev:
Mani skrev:
JoyNips skrev:Når han eksempelvis siger, at det skal være diskret fordi konen ikke ved det og konen sender et shitload hysteriske SMS'er til mandens elsker efter at have opdaget det, hvorefter parterapi følger virker det ikke umiddelbart som om det var noget, hun var super-nede med.

Jamen, nogle mænd er da helt sikkert narhatte - men mænd er svin?


Ja. Jeg er et svin. Alene fordi jeg er en mand. Ikke af andre årsager. Husk at fortælle det til alle de drengebørn der render rundt og leger - at de bliver til svin, den dag de bliver til mænd.


Du ved godt, at tråden er 3,5 år gammel, ik?


Nej, det lagde jeg ikke mærke til. Jeg ved ikke hvordan jeg fik mig forvildet herind. Beklager.
0

Essen meine sheisse. Schmäct gut, jah?
All poopoo times are peepee times, but not all peepee times are poopoo times.

Tilbage til "Forhold og sex"