De vilde utroskabs-historier... og om de har påvirket dig?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Tanten
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 14. aug 2015, 12:03
Kort karma: 457
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 9621

Re: De vilde utroskabs-historier... og om de har påvirket dig?

Indlægaf Tanten » 25. feb 2016, 17:04

En af mine bekendtes kæreste var notorisk utro gennem hele deres samliv. Min bekendt fik først kendskab til det, da en af deres fælles venner brød sammen og fortalte det, fordi han ikke kunne leve med sin viden. Den her kæreste havde haft over 20 kvinder, var berygtet for at udøve daterape på døddrukne piger, havde gjort en anden gravid - og var samtidig sygeligt jaloux og mistroisk overfor min veninde. Han indrømmede dog "kun" de 12, hans ven kunne hænge ham op på.

Min bekendt er i øvrigt en meget smuk og eftertragtet kvinde, og de havde et blomstrende sexliv - men det var ikke nok for ham.

De var fra hinanden i et års tid men fandt sammen igen og fik børn. Han lovede naturligvis bod og bedring. Forholdet stoppede, da han uden varsel flyttede sammen i deres drømmehus med moren til et af børnenes klassekammerater.......

Historien har ikke påvirket min tillid til andre mennesker generelt, men den har da fået mig til at tænke over, hvor lidt vi i virkeligheden ved om selv mennesker meget tæt på os, og at vi hver dag lever med en risiko for at blive bedraget - uden at det får mig til at se spøgelser.
2
Brugeravatar
Mulan
Indlæg: 1763
Tilmeldt: 12. aug 2015, 23:15
Kort karma: 622
Likede indlæg: 6445

Re: De vilde utroskabs-historier... og om de har påvirket dig?

Indlægaf Mulan » 25. feb 2016, 20:38

Tanten skrev:En af mine bekendtes kæreste var notorisk utro gennem hele deres samliv. Min bekendt fik først kendskab til det, da en af deres fælles venner brød sammen og fortalte det, fordi han ikke kunne leve med sin viden. Den her kæreste havde haft over 20 kvinder, var berygtet for at udøve daterape på døddrukne piger, havde gjort en anden gravid - og var samtidig sygeligt jaloux og mistroisk overfor min veninde. Han indrømmede dog "kun" de 12, hans ven kunne hænge ham op på.

Min bekendt er i øvrigt en meget smuk og eftertragtet kvinde, og de havde et blomstrende sexliv - men det var ikke nok for ham.

De var fra hinanden i et års tid men fandt sammen igen og fik børn. Han lovede naturligvis bod og bedring. Forholdet stoppede, da han uden varsel flyttede sammen i deres drømmehus med moren til et af børnenes klassekammerater.......

Historien har ikke påvirket min tillid til andre mennesker generelt, men den har da fået mig til at tænke over, hvor lidt vi i virkeligheden ved om selv mennesker meget tæt på os, og at vi hver dag lever med en risiko for at blive bedraget - uden at det får mig til at se spøgelser.

:ad!: Jamen. What. Hvordan kan man opføre sig sådan. Klammert.
6
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
avdotja
Indlæg: 4929
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 536
Likede indlæg: 14679

Re: De vilde utroskabs-historier... og om de har påvirket dig?

Indlægaf avdotja » 25. feb 2016, 21:20

Mulan skrev:
Tanten skrev:En af mine bekendtes kæreste var notorisk utro gennem hele deres samliv. Min bekendt fik først kendskab til det, da en af deres fælles venner brød sammen og fortalte det, fordi han ikke kunne leve med sin viden. Den her kæreste havde haft over 20 kvinder, var berygtet for at udøve daterape på døddrukne piger, havde gjort en anden gravid - og var samtidig sygeligt jaloux og mistroisk overfor min veninde. Han indrømmede dog "kun" de 12, hans ven kunne hænge ham op på.

Min bekendt er i øvrigt en meget smuk og eftertragtet kvinde, og de havde et blomstrende sexliv - men det var ikke nok for ham.

De var fra hinanden i et års tid men fandt sammen igen og fik børn. Han lovede naturligvis bod og bedring. Forholdet stoppede, da han uden varsel flyttede sammen i deres drømmehus med moren til et af børnenes klassekammerater.......

Historien har ikke påvirket min tillid til andre mennesker generelt, men den har da fået mig til at tænke over, hvor lidt vi i virkeligheden ved om selv mennesker meget tæt på os, og at vi hver dag lever med en risiko for at blive bedraget - uden at det får mig til at se spøgelser.

:ad!: Jamen. What. Hvordan kan man opføre sig sådan. Klammert.

Personligt synes jeg hans utroskab blegner en del i forhold til hans voldtægtsforbrydelser; ja, de bliver faktisk ikke-relevante.
6
Brugeravatar
Tanten
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 14. aug 2015, 12:03
Kort karma: 457
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 9621

Re: De vilde utroskabs-historier... og om de har påvirket dig?

Indlægaf Tanten » 25. feb 2016, 23:12

Yup - og han har en uddannelse og en stilling, hvor den slags historier faktisk kan betyde, at han mister enhver troværdighed.

De værste historier ligger 25 år tilbage i tiden, hvor ordet daterape ikke fandtes.
0
OberstNasig
Indlæg: 1405
Tilmeldt: 19. feb 2016, 21:10
Kort karma: 259
Likede indlæg: 2975

Re: De vilde utroskabs-historier... og om de har påvirket dig?

Indlægaf OberstNasig » 26. feb 2016, 00:55

Jeg havde engang een i min omgangskreds, der var sin kæreste igennem flere år utro med broderen. Hun pralede af, hvordan svigerfamilien havde betalt for en rejse og hvordan hun havde sneget sig ud med broderen og knaldet forskellige steder under ferien, imens den intetanende kæreste sad et andet sted. Han opdagede det og de gik fra hinanden.
0
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: De vilde utroskabs-historier... og om de har påvirket dig?

Indlægaf kidkomb » 26. feb 2016, 01:36

Øjjer, nogle syge historier!
Jeg kan faktisk ikke komme på nogen på stående fod.
Heldigvis.
Måske kommer det til mig.
Jeg er nok den, der har været værst af dem jeg kender. -tror jeg, det ved jeg jo ikke.
Jeg har en del undskyldninger. Men undskyldninger er ikke valide. I know.
Men jeg er så lykkelig for, at jeg faktisk gjorde det, for ellers havde jeg ikke fundet manden i mit liv.
1
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: De vilde utroskabs-historier... og om de har påvirket dig?

Indlægaf Fru Sunshine » 26. feb 2016, 10:36

Jeg tror kun, jeg kender den med min venindes kæreste, der var utro med hendes halvsøster.
Da hun fandt ud af det, viste det sig at hele hendes familie vidste det og både hendes far og dennes eks mente, at hun var smålig, når hun ikke bare lod halvsøster hygge sig med ham.

Hun smed ham ud, men tog idioten tilbage igen.
Han er bindegal og det er stort set alle hendes halvsøskende også.
1
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Q-beben
Indlæg: 1216
Tilmeldt: 23. dec 2015, 11:23
Kort karma: 267
Likede indlæg: 4284

Re: De vilde utroskabs-historier... og om de har påvirket dig?

Indlægaf Q-beben » 26. feb 2016, 11:21

Da jeg var sammen med min allerførste kæreste (fra jeg var 13 til 17 år), skete det et par gange, at den samme pige (ikke en fra vores vennekreds) kom hen til mig til festerne og sagde, at hun havde (igen) havde været sammen med min kæreste i den forløbne uge. Der blev et værre drama hver gang. Det var ikke mig, der lavede dramaet, men min kæreste blev så rasende hver gang på hende (hældte i desperation bl.a. et glas øl i hovedet på hende den ene gang) og benægtede det. Alle vores venner havde den opfattelse, at hende pigen var skingrende sindssyg. Så jeg troede ikke et sekund på, at han var mig utro.

Et par år efter vi var gået fra hinanden, - skulle jeg flytte. Og da jeg tog mit toiletskab ned fra væggen, så jeg, at hende pigen havde skrevet en hilsen til mig med en eyeliner på bagsiden af skabet. Der stod bare: "Jeg var her" og så hendes navn og årstal.

Så ja, jeg tænker, at hun jo nok har fortalt sandheden, og at han må have været mig utro.

Mærkeligt, at han var utro, for han er nok den af alle mine forhold, som har opsøgt mig efterfølgende flest gange for at prøve igen.

Det har ikke påvirket mig på nogen negativ måde. Altså jeg bliver ikke engang rigtig irriteret, når jeg skriver det nu her. Tænker, at det hænger sammen med, at vi var så unge dengang...
0
Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3663
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1200
Likede indlæg: 12121

Re: De vilde utroskabs-historier... og om de har påvirket dig?

Indlægaf achillaxedprune » 27. feb 2016, 08:51

Den værste historie var en, jeg engang læste på jubii... En kvindelig debattør fortalte, at hun havde ligget i et badekar og taget et bad, da manden var kommet ud på badeværelset, sat sig på kanten og var brudt grædende sammen. Han havde været hende utro og havde fået konstateret HIV - for længe siden, og havde ikke fortalt noget! :ad!:

Debattøren forlod manden, men tog efterfølgende en HIV-test hvert halve år... Hun gjorde det stadig, da hun skrev indlægget, og det var så vidt jeg husker flere år efter. Med tilhørende paronioa over om testen mon var positiv denne gang.

Den måde indlægget var skrevet på gjorde, at jeg kunne forestille mig selv ligge i det der badekar og føle hele min verden brød sammen. Puh, jeg får det dårligt af at tænke på det. Og det var klart den værste form for utroskabs-svigt, jeg nogensinde havde læst... Det var halve eller hele år de havde haft ubeskyttet sex efter han havde fået konstateret HIV!
5
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
PinkLady
Indlæg: 10
Tilmeldt: 15. feb 2016, 09:01
Kort karma: 3
Geografisk sted: Skanderborg
Likede indlæg: 11

Re: De vilde utroskabs-historier... og om de har påvirket dig?

Indlægaf PinkLady » 27. feb 2016, 14:32

Min veninde datede en gang en fyr som var total på, han var helt tosset med hende, sendte blomster på arbejdet osv.... De havde nogle dates og da de planlagde flere begyndte han pludselig at aflyse. Hun havde godt undret sig over, at hans eks stadig lagde billeder op af dem sammen på FB. Han aflyste så en hel weekend de skulle være sammen, med at datteren var kommet til skade og havde fået hjernerystelse.De aftaler at ses dagen efter, hvor han igen aflyser med den begrundelse at datteren nu er blevet indlagt og den er helt gal med hende.
Her går der så psyko-stalker i min veninde. Hun ringer rundt til samtlige afdelinger og skadestuer, i det område hvor han bor. Hun kender datterens navn, og begge forældres. Ingen har nogensinde hørt om dem.
min veninde kontakter så herefter han "eks" - som jo så viser sig han stadig bor sammen med, og at datteren har det helt fint. Konen vælger endda at forsvare ham med at han har ADHD og de har deres problemer at kæmpe med :nerve:

Er så vildt, at nogen strækker den så langt med løgnhistorier.
3
I'd rather be a freak than a fake...
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7566
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1893
Likede indlæg: 24566

Re: De vilde utroskabs-historier... og om de har påvirket dig?

Indlægaf LaScrooge » 27. feb 2016, 17:00

achillaxedprune skrev:Den værste historie var en, jeg engang læste på jubii... En kvindelig debattør fortalte, at hun havde ligget i et badekar og taget et bad, da manden var kommet ud på badeværelset, sat sig på kanten og var brudt grædende sammen. Han havde været hende utro og havde fået konstateret HIV - for længe siden, og havde ikke fortalt noget! :ad!:

Debattøren forlod manden, men tog efterfølgende en HIV-test hvert halve år... Hun gjorde det stadig, da hun skrev indlægget, og det var så vidt jeg husker flere år efter. Med tilhørende paronioa over om testen mon var positiv denne gang.

Den måde indlægget var skrevet på gjorde, at jeg kunne forestille mig selv ligge i det der badekar og føle hele min verden brød sammen. Puh, jeg får det dårligt af at tænke på det. Og det var klart den værste form for utroskabs-svigt, jeg nogensinde havde læst... Det var halve eller hele år de havde haft ubeskyttet sex efter han havde fået konstateret HIV!


Det minder om en historie jeg kender til. Jeg ved ikke om hun lå i badekarret da han fortalte det, men denne mand havde været utro med både mænd og kvinder stor set hele den tid de havde været sammen og havde også fået HIV på et tidspunkt. Hvor længe han havde haft det inden han selv fandt ud af det, vidste ingen. De havde haft sex minimum 3 gange hver gang de havde set hinanden og så er der jo virkelig basis for smitteoverførsel. Hans grimme stunt var at fortælle det og så forsvinde. Bare forlade hende mens han krisede over sin HIV og hun stod med chokket og slet ikke kunne få ham i tale. Forfærdelig historie.
3
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3663
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1200
Likede indlæg: 12121

Re: De vilde utroskabs-historier... og om de har påvirket dig?

Indlægaf achillaxedprune » 27. feb 2016, 18:20

LaScrooge skrev:Det minder om en historie jeg kender til. Jeg ved ikke om hun lå i badekarret da han fortalte det, men denne mand havde været utro med både mænd og kvinder stor set hele den tid de havde været sammen og havde også fået HIV på et tidspunkt. Hvor længe han havde haft det inden han selv fandt ud af det, vidste ingen. De havde haft sex minimum 3 gange hver gang de havde set hinanden og så er der jo virkelig basis for smitteoverførsel. Hans grimme stunt var at fortælle det og så forsvinde. Bare forlade hende mens han krisede over sin HIV og hun stod med chokket og slet ikke kunne få ham i tale. Forfærdelig historie.


Puh, sikke noget. Var hun så blevet smittet? Hvor er det dog en forfærdelig og frygtelig ting at udsætte andre for... Det et sådan noget, der ryster mig i min grundvold.
1
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7566
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1893
Likede indlæg: 24566

Re: De vilde utroskabs-historier... og om de har påvirket dig?

Indlægaf LaScrooge » 27. feb 2016, 18:22

achillaxedprune skrev:
LaScrooge skrev:Det minder om en historie jeg kender til. Jeg ved ikke om hun lå i badekarret da han fortalte det, men denne mand havde været utro med både mænd og kvinder stor set hele den tid de havde været sammen og havde også fået HIV på et tidspunkt. Hvor længe han havde haft det inden han selv fandt ud af det, vidste ingen. De havde haft sex minimum 3 gange hver gang de havde set hinanden og så er der jo virkelig basis for smitteoverførsel. Hans grimme stunt var at fortælle det og så forsvinde. Bare forlade hende mens han krisede over sin HIV og hun stod med chokket og slet ikke kunne få ham i tale. Forfærdelig historie.


Puh, sikke noget. Var hun så blevet smittet? Hvor er det dog en forfærdelig og frygtelig ting at udsætte andre for... Det et sådan noget, der ryster mig i min grundvold.


Nej, det var hun heldigvis ikke. Men hun havde en alvorlig krise. Hun elskede ham og troede at de skulle være sammen, og så forlader han hende bare helt pludselig med beskeden om, at han har været utro hele tiden og nu er smittet med en kronisk sygdom af den rigtig nederen slags. Og han ville bare slet ikke snakke med hende.

Du skrev at hun blev testet igen og igen. Hvordan kan det være? Kan det være svært at finde smitten i blodet, eller?
1
And we both know: I will be delicious
JoyNips
Indlæg: 12041
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33854

Re: De vilde utroskabs-historier... og om de har påvirket dig?

Indlægaf JoyNips » 27. feb 2016, 18:34

Jeg har lige i dag siddet med en homoven og jeg bliver altid chokeret over mængden af gifte mænd, han samler op på grindr, tinder, boyfriend etc. Mænd, som er gift (med kvinder) gennem 30 år og får sig en smule something-something on the side med en ung sprød fyr. Topdirektører i store advokatfirmaer, SAS, ministre (!), almindelige familiefædre m.fl. Ingen af ovennævnte (som ikke er opdigtede eksempler) er ude af skabet.

Mænd er svin.
0
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
Minionine
Indlæg: 1165
Tilmeldt: 7. sep 2015, 18:28
Kort karma: 207
Likede indlæg: 3302

Re: De vilde utroskabs-historier... og om de har påvirket dig?

Indlægaf Minionine » 27. feb 2016, 18:53

JoyNips skrev:Jeg har lige i dag siddet med en homoven og jeg bliver altid chokeret over mængden af gifte mænd, han samler op på grindr, tinder, boyfriend etc. Mænd, som er gift (med kvinder) gennem 30 år og får sig en smule something-something on the side med en ung sprød fyr. Topdirektører i store advokatfirmaer, SAS, ministre (!), almindelige familiefædre m.fl. Ingen af ovennævnte (som ikke er opdigtede eksempler) er ude af skabet.

Mænd er svin.


Jeg har også en bøsseven, der kan fortælle samme historie. Det er ganske udbredt. Det er lidt chokerende at høre, hvor mange mænd i hetero forhold, har biseksuelle tendenser :mellow:
0

Tilbage til "Forhold og sex"