De vilde utroskabs-historier... og om de har påvirket dig?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5109
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1219
Likede indlæg: 20816

De vilde utroskabs-historier... og om de har påvirket dig?

Indlægaf Zombie » 13. jan 2016, 13:42

Det skete måske ikke for dig, men nogen du kender - og du vil dele i anonymiseret form.

Da jeg var barn, var en af min mors bedste veninder ved at dø, fordi hendes mand havde været utro og smittet hende med gonorré. Dengang var gonorré på kraftig tilbagetog, så derfor mistænkte lægerne det ikke før meget sent i hendes udredning - hendes mand nægtede alt.


En i min nærmeste familie var kæreste i næsten 10 år med en fyr. Da de skulle i banken og låne til en andelsbolig, brændte han hende af, så hun sad og ventede forgæves på ham.
Det viste sig, at han havde svært ved at flytte sammen med hende, fordi han de sidste par år også havde haft en anden kæreste.


Og så er der også denne:
En tidligere kollega havde en mand, der var kronisk utro. ALLE vidste det i hendes omgangskreds, men ingen fortalte hende det.
Hun blev så meget syg med klamydia, i en grad så det skadede hendes æggeledere. Da hun senere forsøgte at få børn, kunne hun trods fertilitetsbehandling IKKE.
Så fordi alle tav om hendes mands leben, og hendes mand var et svin, fik hun aldrig børn.


Disse historier har alle påvirket mig dybt på hver sin måde - og derfor har jeg ingen skrupler ved at sladre til kæresten, hvis folk omkring mig er utro. Som regel bruger jeg bare mafia-metoden: "Enten siger du det selv, eller også gør jeg det". For jeg vil ikke have død eller sterilitet på min samvittighed, hvis jeg kan forhindre det.
21
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
Anilara
Indlæg: 3749
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:43
Kort karma: 553
Likede indlæg: 8167

Re: De vilde utroskabs-historier... og om de har påvirket dig?

Indlægaf Anilara » 13. jan 2016, 14:37

Min egen historie, med min sociopatiske eks, der smittede mig med klamydia og var mig utro med minimum syv, hvoraf den ene var en anden kæreste (altså samtidig med mig) i et par år.
Da jeg fandt ud af det hele, vidste halvdelen af byen det. Det var så ydmygende, og jeg svor, at jeg aldrig ville thie stille om utroskab, hvor en uskyldig person sad uvidende, som den eneste. Og jeg vil bruge samme metode som dig; "enten siger du det selv, eller også gør jeg".
Senest rettet af Anilara 13. jan 2016, 14:51, rettet i alt 1 gang.
4
Brugeravatar
Fuck.exe
Indlæg: 579
Tilmeldt: 13. aug 2015, 21:53
Kort karma: 171
Likede indlæg: 2023

Re: De vilde utroskabs-historier... og om de har påvirket dig?

Indlægaf Fuck.exe » 13. jan 2016, 14:51

Jeg havde en semi-veninde som, imens hendes mand -og faderen til hendes barn- lå og var døende af kræft, havde en affære med en af mandens kammerater.
Jeg havde virkelig svært ved at håndtere at hun viste sin sorg igennem utroskab, når hun (i mine øjne) burde have været der for sin mand og deres barn i den svære tid. Manden fik selvfølgelig ingenting at vide. Da manden døde et par uger senere, var hun pludselig officielt i et forhold med ham kammeraten, som hun også støttede sig op af til begravelsen hvor hun selvfølgelig var den "sønderknuste og sørgende enke".

Jeg ved godt at mennesker tackler sorg forskelligt, men den her synes jeg der var rigtig grim. Hun skulle vitterligt kun have holdt ud et par uger mere for at efterleve "til døden jer skiller".
5
Gulvaber er også mennesker.
Grissebassen
Indlæg: 1997
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:42
Kort karma: 163
Likede indlæg: 3425

Re: De vilde utroskabs-historier... og om de har påvirket dig?

Indlægaf Grissebassen » 13. jan 2016, 15:07

Jeg har to vilde historier, som jeg sikkert ville kunne tjene penge på at sælge til Se & Hør:

En vis herre, som har været fremtrædende i medierne for nylig, har en kone med kræft som han har børn med. Ved siden af havde han igennem en årrække en affære med en anden kvinde. Kvinden blev gravid og fik barnet. De har ingen kontakt mere, udover at han støtter hende økonomisk. Hans familie kender intet til affæren eller barnet.

En anden vis herre, som også har været fremtrædende i medierne, har en kone med kræft. Han havde en kortvarig affære med en kvinde, som er på alder med hans børn. Denne kvinde havde en psykopat-kæreste. Da psykopat-kæresten opdagede affæren, bankede han kvinden sønder og sammen, samt afpressede manden til at opsige sin stilling. Der er vist kun et par stykker andre end mig, der ved, hvorfor manden "pludselig" opsagde sin stilling, og siden da har holdt sig i skjul for mediernes søgelys.
1
moonagedaydream
Indlæg: 23
Tilmeldt: 13. jan 2016, 19:10
Kort karma: 1
Likede indlæg: 12

Re: De vilde utroskabs-historier... og om de har påvirket dig?

Indlægaf moonagedaydream » 13. jan 2016, 20:14

Jeg har en ekskæreste, som - da vi var kærester - havde en ven, der var serie-utro, så man tror det er løgn. Vennen var i fast forhold, men knaldede og kyssede udenom i et helt absurd omfang. Alle i vennekredsen inkl. deres kærester vidste det, undtagen hovedpersonen selv, nemlig den stakkels pige.

Jeg spurgte tit min eks, om ikke de havde lyst til bare at breake det for hende, når nu de vidste, hvad der foregik (og endda ret meget i detaljer, for ham vennen var underligt stolt over sine erobringer). Men de valgte at holde sig ude af det, men så til gengæld være meget ærlige over for vennen om, at de syntes, han opførte sig idiotisk. Det er nok en ret typisk mandeting. Jeg mødte kæresten én gang, og det var så underligt at sidde med en viden, der potentielt ville knuse hende. I dag er jeg stadig i tvivl om, hvorvidt jeg burde have sagt noget. For det ville jeg fandme ønske, folk havde gjort, hvis det var mig. Havde hun været en veninde af mig, havde jeg også 100% gjort det, men det var hun ikke.

I dag er parret gift og har et barn, og han er nu begyndt at trække i land, når vennerne konfronterer ham med, hvad han lavede i begyndelsen af deres forhold (det aftog med årene). Bl.a. siger han, at de jo ikke var rigtigt kærester dengang, det skete, og nogle af episoderne downright benægter han, selvom han har +5 vidner, han fortalte det til dengang. Ja. han har vist nogle rimeligt seriøse issues. Pointen her er, at jeg nok ikke ville overhøre den slags information igen - heller ikke selvom jeg ikke kendte kæresten. Jeg synes simpelthen ikke nogen fortjener sådan en idiotkæreste.
1
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6643
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 865
Likede indlæg: 18791

Re: De vilde utroskabs-historier... og om de har påvirket dig?

Indlægaf Æble » 13. jan 2016, 20:24

Et par med tre børn, den yngste 6 mdr. De har et vennepar og en dag under en dans kysser kone 1 med mand 2. Mand 1 er parat til at tilgive, men da kone 1 siger hun er blevet forelsket i mand 2 (men stadig gerne vil være sammen med mand 1), smider mand 1 hende ud. Hun har ingen steder at tage hen og flytter ind hos mand 2 (der i mellemtiden har slået op med kone 2) med to af børnene. En måned senere bliver kone 2 og mand 1 kærester, dette holder et par år. Kone 1 og mand 2 har været sammen i 10 år nu.
1
Brugeravatar
Venus222
Indlæg: 1029
Tilmeldt: 4. sep 2015, 18:32
Kort karma: 134
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Likede indlæg: 2658

Re: De vilde utroskabs-historier... og om de har påvirket dig?

Indlægaf Venus222 » 13. jan 2016, 20:39

Da jeg var i starten af tyvene havde jeg utrolig ringe smag i mænd, og et noget tvivlsomt moralsk kompas.... :genert:
Jeg var single, men havde en affære med to fyre (dog ikke på samme tid) der var deres kærester utro. Den enes kæreste var sågar højgravid, mens han så mig ved siden af. Og hun fandt faktisk ud af at han havde en affære med mig og vi boede i en lille by, så der var dømt drama. :panik: :rulle:


Den anden var utro som hævn fordi hans kæreste havde været ham utro en gang. Han knaldede alt med en puls... :tie:

Begge har vist nok de samme kærester, her 10 år senere, hvilket egentlig er imponerende, for hold kæft nogle røvhuller! :badr:

Ej, men hvor var det dumt det jeg havde gang i!

Men nej, de oplevelser har ikke påvirket mig, ud over at jeg fik konstateret at nogle mænd er idioter.
0
Brugeravatar
Fuck.exe
Indlæg: 579
Tilmeldt: 13. aug 2015, 21:53
Kort karma: 171
Likede indlæg: 2023

Re: De vilde utroskabs-historier... og om de har påvirket dig?

Indlægaf Fuck.exe » 13. jan 2016, 23:19

Dikus skrev:
Fuck.exe skrev:Jeg havde en semi-veninde som, imens hendes mand -og faderen til hendes barn- lå og var døende af kræft, havde en affære med en af mandens kammerater.
Jeg havde virkelig svært ved at håndtere at hun viste sin sorg igennem utroskab, når hun (i mine øjne) burde have været der for sin mand og deres barn i den svære tid. Manden fik selvfølgelig ingenting at vide. Da manden døde et par uger senere, var hun pludselig officielt i et forhold med ham kammeraten, som hun også støttede sig op af til begravelsen hvor hun selvfølgelig var den "sønderknuste og sørgende enke".

Jeg ved godt at mennesker tackler sorg forskelligt, men den her synes jeg der var rigtig grim. Hun skulle vitterligt kun have holdt ud et par uger mere for at efterleve "til døden jer skiller".


Hvis det var mig, der lå og var døende, ville det glæde mig, min kæreste fandt støtte og kærlighed :blush:

Mon dog ikke, hendes sorg var helt reel og ægte, selvom hun havde fundet et par varme arme til at holde om sig... Særligt, når det er mandens kammerat, så har de sikkert fundet hinanden gennem en hel ægte og reel sorg.

Jeg synes lidt, det er en smuk og livsbekræftende historie :genert:


Jeg synes bare at der er så mange andre måder at få støtte og kærlighed på, end lige igennem sex :D Jeg kan sagtens følge dig, men jeg synes ikke at det gør utroskaben okay at hun var i sorg. Men jeg er også meget sort/hvid når det kommer til utroskab.

Nu holdt forholdet heller ikke så længe. Et par måneder efter mandens død, gik hun og kammeraten fra hinanden, og hun fandt så en ny mand. I dag kan jeg godt se at hun uden tvivl har haft det rigtig svært med at være alene, men dengang var jeg forarget.
I dag har hun det dog godt med en ny-ny mand som hun har været i et mangeårigt forhold med -helt uden utroskab. Dét synes jeg til gengæld der er dejligt for hende :)
5
Gulvaber er også mennesker.
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: De vilde utroskabs-historier... og om de har påvirket dig?

Indlægaf Annione » 14. jan 2016, 05:07

En bekendt gennemgik en gang en omfattende operation for at kunne blive gravid. Da hun vågner op af narkosen er hendes mand kommet hjem fra Østen (som planlagt) og han sidder og græder og fortæller hende, hvor stolt han er af hende, fordi hun er så stærk.
Hun kommer hjem og de går i gang med at prøve at blive gravide. Hun og hendes læge forstår dog ikke, hvorfor hun bliver ved med at små-bløde, det burde hun ikke.... Det viser sig at hun har klamydia... som hendes mand har slæbt med sig hjem fra Østen, få dage før hendes operation.
Pga. operartionen , og hendes måske eneste mulighed for at blive mor, fortsætter de dog deres forsøg på at få et barn, hvilket også lykkedes.
Ægteskabet gik dog i stykker efter et par år. Hun lærte aldrig at stole på ham igen.

Og så er der selvfølgelig min egen historie. En trekants historie, mellem mig, min mand og hende jeg kun kender som Marie, der var kærster med min mand. Hun vidste godt vi blev gift, men hun var der stadig, som en skygge. Da jeg skred, og efter halvanden måned var nødt til at flytte sammen med stodderen den sidste måned inden jeg fik min egen lejlighed... Da fandt jeg hendes ppiller i lejligheden.
...som hævn over hende knaldede jeg med manden :devil: Og jeg ringde aldrig og forklarede det, da min læge sendte en recept til mig (og min gamle adresse, hvor stodderen stadig boede) på medicin for klamydia.
Stodderen sidder, så vidt jeg har hørt, i spjældet for noget narko. For 2. gang. Jeg er bare glad for at jeg kom væk.
0
Guldfisk
Indlæg: 537
Tilmeldt: 18. aug 2015, 18:40
Kort karma: 54
Likede indlæg: 1264

Re: De vilde utroskabs-historier... og om de har påvirket dig?

Indlægaf Guldfisk » 14. jan 2016, 06:23

En fyr, jeg engang kendte overfladisk, havde hørt rygter om, at hans kæreste havde været utro.
Som den sociopat han var, knaldede han en anden uden kondom og gik direkte hjem og bad kæresten om et blowjob.

Lige den historie har ikke påvirket mig på anden måde, end at jeg ikke skal være kærester eller venner med folk, der stolt fortæller om, hvordan de har hævnet sig på andre. Man ved jo aldrig, hvornår det går ud over en selv.

Ellers er jeg påvirket på den måde, at når jeg har forholdssnakken med en fyr, understreger jeg, at utroskab uden kondom er hensynsløst og fuldstændigt utilgiveligt!
2
Brugeravatar
Anilara
Indlæg: 3749
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:43
Kort karma: 553
Likede indlæg: 8167

Re: De vilde utroskabs-historier... og om de har påvirket dig?

Indlægaf Anilara » 14. jan 2016, 06:31

Det er jo vanvittigt, hvad nogen kan få sig selv til at gøre, mod nogle de umiddelbart skulle holde mest af. :forvirret2:
8
Brugeravatar
Miss_no_More
Indlæg: 1804
Tilmeldt: 6. sep 2015, 08:45
Kort karma: 289
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 6208

Re: De vilde utroskabs-historier... og om de har påvirket dig?

Indlægaf Miss_no_More » 15. jan 2016, 23:44

Lemonella skrev:Nogen har måske læst mine egen utroskabs-oplevelser. Ikke køn læsning og der fulgte faktisk mere med end det jeg allerede har fortalt.

Da min eks og jeg endelig får separationen på plads, er der meget der skal gøres. Mange mennesker der skal tales med. Flere ringer og undrer sig over det der sker. De troede jo vores forhold var så fint. Ja ja, skindet bedrager.

En aften ringer en god ven af mig. Han er fuld og ulykkelig og trænger til en, at tale med. Min eks lytter åbenbart med på telefonen inde fra soveværelset. Jeg sover på det tidspunkt i stuen.
Efter samtalen kommer han ind i stuen og siger "så nu kommer alle han-hundende løbende med tungen ud af bukserne. De har hørt du skal skilles. "Jamen kom dog bare alle sammen. Xxxxx giver plads til alle, selv hendes far fik jo lov". Der knækkede filmen totalt for mig. Jeg bad ham skride og lade mig være i fred.
Det havde han dog ikke i sinde. Han brugte de næste mange timer på, at fortælle mig om alle de gange, hvor han havde været tæt på, at være mig utro. Han var aldrig et menneske der indrømmede sine egne fejl, så klart nok handlede det kun om, hvor tæt han havde været på utroskab, aldrig, at han havde været det.

Han fortæller bla. om de tre gange jeg var indlagt med mit underliv (jeg havde livmoderhalskræft). Første gang fik jeg et keglesnit, anden gang fjernede de hele min livmoder (keglesnittet var ikke nok), tredje gang havde jeg cyster på æggestokkene.
Han fortæller om sine frustrationer over ikke, at kunne dyrke sex med mig og hans irritation over, at jeg ikke bare "lod ham komme til alligevel".
Han fortæller, at han havde været i byen alle de aftener jeg havde ligget på hospitalet og skulle opereres næste dag.
Beretningerne er fulde af kønne kvinder, der alle synes det er så frygtelig synd for ham og alle er de villige til, at enten tage med ham hjem eller tage ham med hjem til dem. Alle kvinderne havde fået kys og kram og havde bare set så godt ud og han havde virkelig været fristet.

Jeg er ikke den jaloux type og efter hans udtalelse om min far, var jeg så iskold, at disse beretninger bare lod mig endnu mere kold og ligeglad.

Han var forøvrigt sådan igennem hele vores forhold. Jeg opdagede det bare ikke. Han havde en evne til, at manipulerer med sine medmennesker, så de til sidst troede, det var dem der havde fejlene og ikke ham.


Sikke dog en syg klam stodder :badr: :evil: Det var vist godt det samme, du slap af med ham.


Jeg har ikke selv nogle vilde historier, men jeg undrer mig alligevel over, HVOR mange i min vennekreds der har været utro.
4
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: De vilde utroskabs-historier... og om de har påvirket dig?

Indlægaf Annione » 16. jan 2016, 06:55

Guldfisk skrev:En fyr, jeg engang kendte overfladisk, havde hørt rygter om, at hans kæreste havde været utro.
Som den sociopat han var, knaldede han en anden uden kondom og gik direkte hjem og bad kæresten om et blowjob.

Lige den historie har ikke påvirket mig på anden måde, end at jeg ikke skal være kærester eller venner med folk, der stolt fortæller om, hvordan de har hævnet sig på andre. Man ved jo aldrig, hvornår det går ud over en selv.

Ellers er jeg påvirket på den måde, at når jeg har forholdssnakken med en fyr, understreger jeg, at utroskab uden kondom er hensynsløst og fuldstændigt utilgiveligt!


Jammen... det må hun da kunne smage? Altså, jeg antager at han ikke vaskede dilleren inden?

Kæft, hvor klamt!
4
HappyHippo
Indlæg: 2527
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:16
Kort karma: 170
Likede indlæg: 4376

Re: De vilde utroskabs-historier... og om de har påvirket dig?

Indlægaf HappyHippo » 16. jan 2016, 07:07

Jeg er vokset op med en far, som har været alle sine koner utro. For så at gifte sig med hende, han var utro med. Han har haft 3 koner og blevet gift 4 gange. I dag er han ugift, men i forhold med kone 3.

Først var der min mor han efterlod for sekretæren. Hende fik han et barn med og de var gift i 12 år indtil han kom til at kysse (og forelske sig i) hendes bedste veninde.

De blev gift kort efter. En juleaften skal mine søstre lægge gaverne unde træet, og de lægger så alle gaverne under. Også den gave min far ellers troede var godt gemt. Den var åbenbart til elskerinden. Totalt akavet jul.

De blev skilt, min far havde et kort forhold til elskerinden, men det enden med at min far og kone 3 bliver sammen, dog uden at gifte sig igen.
1
Brugeravatar
123million
Indlæg: 60
Tilmeldt: 11. jan 2016, 15:24
Kort karma: 6
Likede indlæg: 66

Re: De vilde utroskabs-historier... og om de har påvirket dig?

Indlægaf 123million » 25. feb 2016, 14:21

Min barndomsvenindes kæreste havde sex med en af mine andre veninder til en fest, hvor jeg var til stede. Min veninde havde været sammen med fyren før (altså før ham blev kærester med min barndomsveninde), og til en fest hjemme hos hende var han med. Min veninde kommer på et tidspunkt ind i det rum, hvor jeg sidder med et par andre piger i vores fælles vennekreds og siger, at han lægger meget an på hende og har spurgt om de skal have sex. Jeg gør opmærksom på, at han jo er sammen med min barndomsveninde (som også kender min veninde), så det er en dårlig ide, synes jeg. Hun var desuden ikke vild med ham og ville bare gerne have sex.

Nå, men så senere på aftenen vil jeg ned for at hente min jakke på min venindes værelse for at tage hjem, og en af mine andre veninder bliver ved med at snakke og snakke som om hun forsøger at holde mig hen. Da bliver jeg lidt mistænksom, men siger ikke noget. En anden veninde henter jakken til mig inde i værelset.

Dagen efter ringer jeg til veninden og spørger hende direkte, om hun havde sex med min barndomsvenindes kæreste, hvilket hun indrømmer. Det var altså de andre veninder forsøgte at dække over - hvilket jeg egentlig synes er vildt nederen. Hun fortæller også, at de ikke brugte kondom. Min veninde fortalte om natten fyren, at jeg nok havde mistanke om, at han havde været sammen med hende.

I mellemtiden er fyren taget hjem til min barndomsveninde. Han skriver til mig på facebook noget i dur med: "det var vel nok en vild fest. Jeg kan slet ikke huske noget, haha. Hvornår tog du hjem?" Jeg tænker bare dumme svin og skriver, at hvis han ikke fortæller min barndomsveninde, at han har været utro, så gør jeg det selv om aftenen. Derefter skriver han en masse til mig om, at han elsker min barndomsveninde og ikke vil såre hende, og at han slet ikke kan huske, hvad der er sket i løbet af natten. Jeg svarer ikke, og hen på eftermiddagen stopper han med at skrive til mig.

Om aftenen ringer jeg til min veninde, der ikke har en anelse om, hvad der er sket. Det viser sig, at han ikke selv har fortalt hende det, men har haft sex med hende (uden at have været i bad efter han var sammen med min anden veninde), snakket om guld og grønne skove hele dagen OG har forladt landet for at tage på tur med drengene i Berlin. Fuck det er fejt! En ting er at være utro, men at han vælger at lade mig fortælle det. Det synes jeg er lavt!
6

Tilbage til "Forhold og sex"