Irriterende-tråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Mulan
Indlæg: 1763
Tilmeldt: 12. aug 2015, 23:15
Kort karma: 622
Likede indlæg: 6445

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Mulan » 7. feb 2021, 20:24

LaMariposa skrev:Han insisterer på at have lyd på tasterne på sin arbejdstelefon. Only God knows why. Så hver gang han sender en sms skal jeg høre på "bib-bib-bib"-lyde. Det driver mig langsomt til vanvid at skulle høre på det. Overvejer at kalde det boomer-agtigt næste gang. Det burde kunne få ham til at slå det fra.


... Du kan sige til ham, at debatten overvejer om han er over 60 :D
12
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
limitededition
Indlæg: 1668
Tilmeldt: 11. apr 2016, 16:56
Kort karma: 147
Likede indlæg: 1782

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf limitededition » 7. feb 2021, 20:28

LaMariposa skrev:Han insisterer på at have lyd på tasterne på sin arbejdstelefon. Only God knows why. Så hver gang han sender en sms skal jeg høre på "bib-bib-bib"-lyde. Det driver mig langsomt til vanvid at skulle høre på det. Overvejer at kalde det boomer-agtigt næste gang. Det burde kunne få ham til at slå det fra.


Det har min mor også altid haft. Gud hvor er det irriterende!
4
Brugeravatar
twinkle
Indlæg: 3974
Tilmeldt: 14. aug 2015, 06:53
Kort karma: 328
Likede indlæg: 6360

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf twinkle » 8. feb 2021, 17:12

Min mand beklager sig over, at han aldrig synes han har tid til at komme i bad.

Men han kan sagtens bruge 20 minutter (eller mere) på lokum.

:rulle:
4
B - 20.01.18 :dåne:
O - 03.07.20 :lun:
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16008
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1396
Likede indlæg: 29804

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf TinaW » 12. feb 2021, 10:28

Min mand er irriterende, når han bare siger nej, hvis jeg f.eks foreslår at vi får høns, geder, miniaturegrise eller lign. Ingen gang et par kanariefugle, kan han gå med til.
"Hvis du skal have flere dyr, så skal et/flere af de andre væk først"
Mumler noget om, at han vel tæller for en del dyr... :fløjt:
Han kunne dog ikke rigtigt bruge argumentet, da vi fik vores tidligere tilløberkat retur, for ham havde han jo haft sagt ok for :D
Og ja, andre shopper kjoler når de keder sig, jeg kigger efter dyr :genert:
1
pixienic
Indlæg: 221
Tilmeldt: 28. dec 2020, 15:12
Kort karma: 24
Likede indlæg: 482

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf pixienic » 12. feb 2021, 10:46

Min kæreste roder febrilsk i sit hår når vi taler sammen. Og en stor del af tiden derudover. Jeg ved sgu ikke, om jeg gør ham nervøs, eller hvad der sker :lol: Det er nok corona-isolations-relateret, men det er seriøst mega irriterende at se på.
0
Brugeravatar
Zonta
Indlæg: 8516
Tilmeldt: 19. mar 2016, 08:36
Kort karma: 1293
Likede indlæg: 15143

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Zonta » 17. feb 2021, 22:38

Han er gået i seng først her til aften - det sker meget meget sjældent. Men nu snorker han. Og jeg kan ikke falde i søvn for det. Og jeg har skubbet til ham :rulle:
0
J, juli 2018.
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6643
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 865
Likede indlæg: 18791

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Æble » 18. feb 2021, 06:36

Jeg var til min mors fødselsdag i går. Kommer ned i stuen her til morgen som bare flyder med legesager, tøj, brugte tallerkner, skrald fra eftermiddagsmaden. Ej men mor var selvfølgelig heller ikke hjemme til at rydde op inden vi gik i seng :rulle:
13
Brugeravatar
Luffegås
Indlæg: 2832
Tilmeldt: 18. dec 2015, 09:17
Kort karma: 231
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 5510

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Luffegås » 20. feb 2021, 16:28

Jeg bliver lidt irriteret at jeg nogengange skal direkte spørge til min mands mening.
Jeg bringer som regel et emne op, og fortæller mine tanker, tænker hvad vi bør vælge og overveje. Og så - stilhed. Eller jo, han nikker da, siger mhmm glad nok, de er slet ikke det. Men jeg kommer så let til at tro han er enig, og når så tingene udfolder sig og der f.eks. skal købes det jeg snakker om SÅ stiller han spørgsmålene der eller undersøger hvad der er bedst. Det er lidt træls han ikke med det samme siger sin mening.
Vi snakker f.eks. i dag om barnedåb i coronatiden da vi har termin til juli. Hvornår, hvordan, kjole. Eller skal vi vente til 2022. Nej, det haster selvfølgelig SLET ikke :) Kirken er næppe overrendt, forsamlingshuset ikke det mest populære, det skal nok gå med kort varsel..
Men jeg fortæller ham en række scenarioer jeg ser - og så sker der intet. Jeg VED jo manden har en mening, eller, i det mindste bare kunne sige "ja, det ved jeg sgu ikke lige, måske vi skal vente og se til vi kommer nærmere?", men ikke engang sådan noget. Det føles så både ensomt, men også frustrerende indimellem at jeg jo egentligt gerne vil have vi tager et valg sammen, og pludselig får vi aldrig købt den-der-ting eller besøgt hans mormor i weekenden, fordi det kun var mig der foreslog det. Så kan han så søndag aften sige "hov, vi glemte da at aftale noget med min mormor?", og jeg glemmer trods alt også at jeg kom med den idé onsdag aften..
Min hukommelse er ikke hvad den har været pga. stress tidligere, så for mig er det vigtigt også at blive hørt, da det hjælper på min hukommelse.
Så, altså, jeg skal jo decideret spørge "Eller hvad synes du"/"lad mig høre hvad du synes" osv. det føles bare som en træls bordtennis kamp når man ikke får ping-ponget bolden tilbage, men føler man bare skyder og skyder. Og han er ellers virkelig snaksagelig når hans mening så først kommer, vi har ingen problemer derudover, jeg tror bare ikke han er vant til at blive spurgt om sin mening sådan, meget. Tilgengæld ved jeg han nok skal sige fra hvis det er virkelig slemt, men jeg gider bare ikke være stereotypen af et forhold hvor den ene bare snakker og snakker og tager beslutninger hen over hovedet på den anden, og er den der får alt til at ske. Så der kommer altså også indimellem jeg decideret siger "Nu finder DU ud af hvad vi skal..." og det er han så meget tilfreds med, og det bliver også godt. Jeg er bare irriteret over vi ikke bare kan finde på tingene sammen.,
5
Søger ikke gode råd, medmindre jeg har spurgt.
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8913
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1045
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18041

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Mi55y » 20. feb 2021, 17:01

Han vil ikke klippe mine tånegle! Han mener godt det kan vente 1-2 uger, til baby er ude - og foreslår at jeg beholder sokkerne på under fødslen. :sur:
7
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
Aragorn
Indlæg: 7273
Tilmeldt: 9. jul 2017, 20:50
Kort karma: 1552
Likede indlæg: 22961

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Aragorn » 21. feb 2021, 20:26

Mi55y skrev:Han vil ikke klippe mine tånegle! Han mener godt det kan vente 1-2 uger, til baby er ude - og foreslår at jeg beholder sokkerne på under fødslen. :sur:


Are you fucking kidding me?!
4

Essen meine sheisse. Schmäct gut, jah?
All poopoo times are peepee times, but not all peepee times are poopoo times.
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8913
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1045
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18041

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Mi55y » 21. feb 2021, 20:54

Aragorn skrev:
Mi55y skrev:Han vil ikke klippe mine tånegle! Han mener godt det kan vente 1-2 uger, til baby er ude - og foreslår at jeg beholder sokkerne på under fødslen. :sur:


Are you fucking kidding me?!


Næh :)
0
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
pinkmoon
Indlæg: 1664
Tilmeldt: 12. jan 2020, 14:59
Kort karma: 186
Likede indlæg: 6712

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf pinkmoon » 21. feb 2021, 21:05

Mi55y skrev:
Aragorn skrev:
Mi55y skrev:Han vil ikke klippe mine tånegle! Han mener godt det kan vente 1-2 uger, til baby er ude - og foreslår at jeg beholder sokkerne på under fødslen. :sur:


Are you fucking kidding me?!


Næh :)


Men, hvorfor?
Det virker som en rimelig harmløs tjeneste at bede om.
0
Kakadu
Indlæg: 3478
Tilmeldt: 7. jul 2019, 20:27
Kort karma: 572
Likede indlæg: 10255

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Kakadu » 21. feb 2021, 21:35

pinkmoon skrev:
Mi55y skrev:
Aragorn skrev:
Mi55y skrev:Han vil ikke klippe mine tånegle! Han mener godt det kan vente 1-2 uger, til baby er ude - og foreslår at jeg beholder sokkerne på under fødslen. :sur:


Are you fucking kidding me?!


Næh :)


Men, hvorfor?
Det virker som en rimelig harmløs tjeneste at bede om.

Øh nej? Ikke på vilkår om jeg ville klippe min mands tånegle. Jeg er ikke hans hjemmehjælper!
0
Hvis hesten er død, så stå af.
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9819
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1859
Likede indlæg: 9557

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Spjaerten » 21. feb 2021, 21:42

Kakadu skrev:
pinkmoon skrev:
Mi55y skrev:
Aragorn skrev:
Mi55y skrev:Han vil ikke klippe mine tånegle! Han mener godt det kan vente 1-2 uger, til baby er ude - og foreslår at jeg beholder sokkerne på under fødslen. :sur:


Are you fucking kidding me?!


Næh :)


Men, hvorfor?
Det virker som en rimelig harmløs tjeneste at bede om.

Øh nej? Ikke på vilkår om jeg ville klippe min mands tånegle. Jeg er ikke hans hjemmehjælper!


Men som gravid synes jeg godt man kan tillade sig at bede om den slags hjælp. Hun kan jo ikke ligefrem gå til en fod dims pga nedluk
13
Tryk på * :slem:
Kakadu
Indlæg: 3478
Tilmeldt: 7. jul 2019, 20:27
Kort karma: 572
Likede indlæg: 10255

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Kakadu » 21. feb 2021, 22:21

Spjaerten skrev:
Kakadu skrev:
pinkmoon skrev:
Mi55y skrev:
Aragorn skrev:
Mi55y skrev:Han vil ikke klippe mine tånegle! Han mener godt det kan vente 1-2 uger, til baby er ude - og foreslår at jeg beholder sokkerne på under fødslen. :sur:


Are you fucking kidding me?!


Næh :)


Men, hvorfor?
Det virker som en rimelig harmløs tjeneste at bede om.

Øh nej? Ikke på vilkår om jeg ville klippe min mands tånegle. Jeg er ikke hans hjemmehjælper!


Men som gravid synes jeg godt man kan tillade sig at bede om den slags hjælp. Hun kan jo ikke ligefrem gå til en fod dims pga nedluk

Fodterapeuter er fortsat åbne.
Og så forstår jeg ikke, hvorfor graviditet skulle gøre en forskel :)
0
Hvis hesten er død, så stå af.

Tilbage til "Forhold og sex"