Irriterende-tråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Kisser
Indlæg: 1045
Tilmeldt: 8. sep 2015, 18:42
Kort karma: 232
Likede indlæg: 2682

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Kisser » 5. mar 2020, 21:12

Der er DRAMA i den lokale antenneforening og selvom min mand ikke er direkte involveret i det, så modtager han mails og kommer med "gode råd" til kamphanerne. Jeg GLÆDER mig til at generalforsamlingen er overstået.
0
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Fru Sunshine » 6. mar 2020, 17:42

Han er syg.
Corona er garanteret ikke lige så farlig som hans forkølelse.
5
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Aesel82
Indlæg: 2626
Tilmeldt: 21. okt 2015, 20:17
Kort karma: 175
Likede indlæg: 4191

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Aesel82 » 6. mar 2020, 17:46

Fru Sunshine skrev:Han er syg.
Corona er garanteret ikke lige så farlig som hans forkølelse.


Det samme her :rulle:
2
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7395

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf bluetof1 » 25. mar 2020, 19:39

Jeg spørger hvordan han har det fordi jeg ved han står i en svær situation for tiden.
I stedet for at sige, at han ikke gider tale om det lige nu, så vrøvler han løs om sin hund.

Ja ja, det er en rigtig pæn og sød hund, og du er glad for at have hund igen, men jeg har ikke hørt på andet den sidste måned.
Så spændende er den altså heller ikke.
0
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Brugeravatar
Afskylia
Indlæg: 529
Tilmeldt: 7. jan 2016, 12:07
Kort karma: 62
Likede indlæg: 1295

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Afskylia » 26. mar 2020, 06:32

Min søn på 6 år skal have sin første fjernundervisning fredag. Det tidspunkt det er sat til, har jeg et skype-møde på mit arbejde. Jeg spørgser så min mand om han har møder i de tidsrum. Det har han ikke og vi aftaler i går at han så skal hjælpe sønnen med at logge på det her fjernundervisning. Spol til i her til morgen, manden fortæller at han har bestilt service til bilen og så er væk når det her fjernundervisning er der og jeg sidder i møde...FLOT
1
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 8977
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1010
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21796

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Purple Haze » 26. mar 2020, 07:17

Afskylia skrev:Min søn på 6 år skal have sin første fjernundervisning fredag. Det tidspunkt det er sat til, har jeg et skype-møde på mit arbejde. Jeg spørgser så min mand om han har møder i de tidsrum. Det har han ikke og vi aftaler i går at han så skal hjælpe sønnen med at logge på det her fjernundervisning. Spol til i her til morgen, manden fortæller at han har bestilt service til bilen og så er væk når det her fjernundervisning er der og jeg sidder i møde...FLOT


Men....

Den service må han vel så afbestille?
Ham kan jo ikke være to steder på en gang, og drengen må vel være vigtigere end bilen.
14
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16942
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3549
Likede indlæg: 41157

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf LaMariposa » 26. mar 2020, 09:16

Purple Haze skrev:
Afskylia skrev:Min søn på 6 år skal have sin første fjernundervisning fredag. Det tidspunkt det er sat til, har jeg et skype-møde på mit arbejde. Jeg spørgser så min mand om han har møder i de tidsrum. Det har han ikke og vi aftaler i går at han så skal hjælpe sønnen med at logge på det her fjernundervisning. Spol til i her til morgen, manden fortæller at han har bestilt service til bilen og så er væk når det her fjernundervisning er der og jeg sidder i møde...FLOT


Men....

Den service må han vel så afbestille?
Ham kan jo ikke være to steder på en gang, og drengen må vel være vigtigere end bilen.


Og hvorfor overhovedet bestille service til bilen midt under en lockdown? Det virker ret overflødigt?
6
:lun: Be brave
Brugeravatar
Primerose
Indlæg: 1768
Tilmeldt: 29. dec 2015, 00:54
Kort karma: 465
Likede indlæg: 4980

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Primerose » 26. mar 2020, 09:24

LaMariposa skrev:
Purple Haze skrev:
Afskylia skrev:Min søn på 6 år skal have sin første fjernundervisning fredag. Det tidspunkt det er sat til, har jeg et skype-møde på mit arbejde. Jeg spørgser så min mand om han har møder i de tidsrum. Det har han ikke og vi aftaler i går at han så skal hjælpe sønnen med at logge på det her fjernundervisning. Spol til i her til morgen, manden fortæller at han har bestilt service til bilen og så er væk når det her fjernundervisning er der og jeg sidder i møde...FLOT


Men....

Den service må han vel så afbestille?
Ham kan jo ikke være to steder på en gang, og drengen må vel være vigtigere end bilen.


Og hvorfor overhovedet bestille service til bilen midt under en lockdown? Det virker ret overflødigt?


Præcis. Jeg læste i øvrigt for nyligt, at reglerne for service er ændret midlertidigt. Dvs at det ikke er strafbart at overskride tiden for service på bil under coronakrisen.
2
I had the blues because I had no shoes, until a day upon the street I met a man who had no feet.
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16017
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1396
Likede indlæg: 29810

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf TinaW » 26. mar 2020, 15:26

Primerose skrev:
LaMariposa skrev:
Purple Haze skrev:
Afskylia skrev:Min søn på 6 år skal have sin første fjernundervisning fredag. Det tidspunkt det er sat til, har jeg et skype-møde på mit arbejde. Jeg spørgser så min mand om han har møder i de tidsrum. Det har han ikke og vi aftaler i går at han så skal hjælpe sønnen med at logge på det her fjernundervisning. Spol til i her til morgen, manden fortæller at han har bestilt service til bilen og så er væk når det her fjernundervisning er der og jeg sidder i møde...FLOT


Men....

Den service må han vel så afbestille?
Ham kan jo ikke være to steder på en gang, og drengen må vel være vigtigere end bilen.


Og hvorfor overhovedet bestille service til bilen midt under en lockdown? Det virker ret overflødigt?


Præcis. Jeg læste i øvrigt for nyligt, at reglerne for service er ændret midlertidigt. Dvs at det ikke er strafbart at overskride tiden for service på bil under coronakrisen.


Du tænker nok på syn. Tvivler på nogen kommer efter dig, fordi du ikke får serviceret din bil. Selv om alle nye biler vel selv melder når det er tid og den meddelelse kan kun nulstilles ved mekanikeren.
1
Brugeravatar
Primerose
Indlæg: 1768
Tilmeldt: 29. dec 2015, 00:54
Kort karma: 465
Likede indlæg: 4980

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Primerose » 26. mar 2020, 16:50

TinaW skrev:
Primerose skrev:
LaMariposa skrev:
Purple Haze skrev:
Afskylia skrev:Min søn på 6 år skal have sin første fjernundervisning fredag. Det tidspunkt det er sat til, har jeg et skype-møde på mit arbejde. Jeg spørgser så min mand om han har møder i de tidsrum. Det har han ikke og vi aftaler i går at han så skal hjælpe sønnen med at logge på det her fjernundervisning. Spol til i her til morgen, manden fortæller at han har bestilt service til bilen og så er væk når det her fjernundervisning er der og jeg sidder i møde...FLOT


Men....

Den service må han vel så afbestille?
Ham kan jo ikke være to steder på en gang, og drengen må vel være vigtigere end bilen.


Og hvorfor overhovedet bestille service til bilen midt under en lockdown? Det virker ret overflødigt?


Præcis. Jeg læste i øvrigt for nyligt, at reglerne for service er ændret midlertidigt. Dvs at det ikke er strafbart at overskride tiden for service på bil under coronakrisen.


Du tænker nok på syn. Tvivler på nogen kommer efter dig, fordi du ikke får serviceret din bil. Selv om alle nye biler vel selv melder når det er tid og den meddelelse kan kun nulstilles ved mekanikeren.


Ja, det er nok syn så. Der blev det afsløret, at jeg i hvert fald ikke er bilejer.
0
I had the blues because I had no shoes, until a day upon the street I met a man who had no feet.
Afrodites
Indlæg: 650
Tilmeldt: 11. mar 2020, 09:14
Kort karma: 50
Likede indlæg: 910

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Afrodites » 27. mar 2020, 10:54

Synes virkelig, det er irriterende, når min kæreste glemmer de ting, vi har aftalt :s ..
Vi er lige flyttet til et nyt hus.. I det gamle hus var vores katte vant til at komme ud gennem kattelemmen i hoveddøren.. Men i det nye hus er der en glasdør.. Så vi havde så snakket om, at vi ville sætte en ny dør i, og så gemme den anden til når vi flytter.. Og vi vidste godt, at det kunne op og koste omkring 6000 kr., men det synes jeg stadig er en billig pris for at sikre, at de kan rende ud og ind i sikkerhed..

Vi har ikke købt en ny dør endnu, og vi har allerede været ude for, af den ene kat har fået tæv, fordi han ikke kunne komme ind (kostede 2300 kr. hos dyrlægen).. Og nu vil kæresten så ikke købe en ny dør, da han synes, at det er for mange penge :ticks: ..
Så nu blev han irriteret over, at han så skulle finde ud af at sætte kattelemmen i skuret her i weekenden :nej:
0
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8916
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1045
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18046

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Mi55y » 1. apr 2020, 05:11

Han sætter tøjvask over uden at sige til. Og ja, jeg kan bare lægge mit tøj i kurven, men jeg har flere stykker tøj, som godt kan bruges 2-3 gange, inden de vaskes. Vi vasker som regel kun 40 graders vask en gang ca. hver 10. dag, og så kan det godt være, at man lige ville have haft den cardigan med, som man kun havde haft på to gange.
0
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5875
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 828
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14622

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 9. apr 2020, 13:52

Jeg købte i 2018 et ur til min kæreste i fødselsdags/julegave. Jeg fik det med jævnt meget rabat, men han har set det mens vi har været ude at shoppe og der står det til omkring 340-360 pund. Altså ved han at det har kostet en del.

Jeg synes det er pisse irriterende at det så bare bliver lagt hvor end han lige tager det af. Boksen er stadigvæk i soveværelset, så det er ikke fordi han ikke har noget beskyttende at ligge det i. Han gider bare ikke lige. Bliver sådan helt ARGH over det og faktisk lidt ked af at han ikke kan passe bedre på når jeg giver lidt ekstra for at han kan få noget pænt i god kvalitet..
0
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16017
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1396
Likede indlæg: 29810

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf TinaW » 9. apr 2020, 17:12

TakeAChanceOnMe skrev:Jeg købte i 2018 et ur til min kæreste i fødselsdags/julegave. Jeg fik det med jævnt meget rabat, men han har set det mens vi har været ude at shoppe og der står det til omkring 340-360 pund. Altså ved han at det har kostet en del.

Jeg synes det er pisse irriterende at det så bare bliver lagt hvor end han lige tager det af. Boksen er stadigvæk i soveværelset, så det er ikke fordi han ikke har noget beskyttende at ligge det i. Han gider bare ikke lige. Bliver sådan helt ARGH over det og faktisk lidt ked af at han ikke kan passe bedre på når jeg giver lidt ekstra for at han kan få noget pænt i god kvalitet..


Jeg har et forholdsvist dyrt ur, det kommer altså heller ikke i sin boks, når jeg tager det af.
Jeg ville blive træt af, at skulle tage det ud af boksen hver gang jeg skal have det på.
24
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Aima » 9. apr 2020, 18:06

Jeg er også sådan en der bare smider mine solbriller, hørebøffer og mobiltelefon i tasken, taber mit dyre tørklæde i en vandpyt og lægger mit armbåndsur alle mulige steder. Generelt er jeg ikke vildt god til at passe på (mine egne) ting, sådan har jeg altid været, og det har jeg efterhånden personligt affundet mig med. Hvis nogen insisterer på at købe dyre gaver til mig, må det være uden betingelser om, hvor meget energi jeg skal bruge på at være ekstra opmærksom ifht. mine vaner og den pågældende genstand, ellers er jeg i virkeligheden meget hellere fri :)
18
I'll stick with hell no's and headphones...

Tilbage til "Forhold og sex"