Irriterende-tråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8938
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1052
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18166

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Mi55y » 1. okt 2017, 15:40

Hunkat skrev:
Filipai skrev:
Mi55y skrev:
Hunkat skrev:
Mi55y skrev:Han har inviteret gæster herhjem til sushi. Ingen af os spiser selv sushi. WTF?


Undskyld, men :lol:

Det var dog ualmindelige specifikt når ingen af jer selv spiser det.


Det er fordi det er dem vi skal til Japan med. Men det er stadig virkelig dumt.


Jeg kommer gerne og tager en for holdet, og spiser sushi.. Heck, jeg vil gå så langt som at tage turen til Japan for jer også. For sådan et godt menneske er jeg :lol: :engel:


Hov hov, jeg kom først :D

Ej, Mi55y, er det sådan en sammenligne sushi i DK og JP ting?


Ingen anelse... Vi skal rejse med min kærestes sport da de skal ned og spille VM, så det er sådan et hilse-på møde for spillere og spilkerkoner.
0
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
Wendydarling
Indlæg: 26
Tilmeldt: 3. jan 2017, 17:07
Kort karma: 1
Likede indlæg: 45

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Wendydarling » 3. okt 2017, 14:36

At han er muggen og har trukket et kæmpestort
martyrkort i samme forbindelse. Når jeg prøver at tale med ham om det, ser han lidende ud og kommer med udbrud à la "Jeg må jo bare undertrykke mine følelser, for jeg kan jo aldrig få lov til at være ked af det". Jøsses, jeg spørger jo for at hjælpe ham, ikke for at torturere sandheden ud af ham. Ffs.
0
Brugeravatar
Whydontyouandi
Indlæg: 198
Tilmeldt: 30. jun 2016, 15:22
Kort karma: 110
Likede indlæg: 773

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Whydontyouandi » 4. okt 2017, 08:42

Vi så "Geralds Game" på Netflix, og så fandt jeg Stephen King's bog af samme navn på Mofibo og gik i gang med at lytte i går aftes. Min kæreste vælger så at lytte med.
Men kan han holde kæft imens?
Næh! Han har en million indvendinger konstant om, at det i virkeligheden er synd for Gerald, fordi han bare gerne vil have noget sex med sin kone. Og at hun er totalt streng, fordi hun fortæller ham, at han er gammel og fed, og i filmudgaven er han i hvert fald ikke gammel og fed, men meget veltrænet, og i filmudgaven er han ikke en klammert, og i bogudgaven er Jessie usympatisk, og i filmudgaven taler hun ikke om at spille scrable, men det gør hun i bogudgaven og og og og og og og og og og oooooooog!

Og jeg vil bare gerne lytte til en god bog.
10
Myth
Indlæg: 565
Tilmeldt: 29. dec 2015, 15:10
Kort karma: 15
Likede indlæg: 730

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Myth » 4. okt 2017, 10:01

Her er nu mange sjove indlæg, men jeg må samtidig indrømme, at jeg simpelthen ikke fatter hvad folk finder sig i. Men jeg er da ihvertfald blevet 100% bekræftet i hvorfor jeg har valgt at leve alene.Jeg ville ikke kunne accepterer mange af de irritationsmomenter i kommer med. :)
0
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8938
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1052
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18166

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Mi55y » 4. okt 2017, 10:27

Myth skrev:Her er nu mange sjove indlæg, men jeg må samtidig indrømme, at jeg simpelthen ikke fatter hvad folk finder sig i. Men jeg er da ihvertfald blevet 100% bekræftet i hvorfor jeg har valgt at leve alene.Jeg ville ikke kunne accepterer mange af de irritationsmomenter i kommer med. :)


Man vælger at acceptere nogle irritationsmomenter, fordi det positive fylder langt mere i det store billede. Det gør man selvfølgelig kun, fordi man i bund og grund ønsker at være i et forhold - og fordi man ikke kan undvære den person, man er i det med. Jeg fortæller også langt flere brokhistorier fra mit arbejde end positive historier til min kæreste og omgangskreds - for at læsse af. Alligevel er jeg rigtig glad for mit arbejde og har intet ønske om at være et andet sted. Jeg tror ikke jeg kender til nogle situationer her i livet, hvor der ikke er tilknyttet negative ting eller irritationsmomenter - specielt da ikke i omgangen med andre mennesker.
13
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6650
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 865
Likede indlæg: 18832

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Æble » 4. okt 2017, 14:45

Han bliver altid så muggen og har også lidt tendens til at skyde skylden på andre når han kommer til at gøre noget.

Idag kom han til at træde på noget af datterens legetøj der lå på gulvet (jeg havde lagt en bunke af hendes ting på gulvet i stuen så hun kunne rydde det ind på værelset). Han siger højt irrroteret : ej for helvede. Der kom en ridse i gulvet. Jeg siger bare "nå". Kan vitterlig ikke hidse mig op over brugsskader af hjemmet. Så siger han : "nå, nå, er det det eneste du har at sige?!! Hvorfor ligger der også noget lige her?!!!"

Og så var han sur over at det regnede når han havde lovet at hente datteren på cykel.

Ved sq ikke om jeg skal grine eller græde.
1
Xnaiv
Indlæg: 236
Tilmeldt: 9. okt 2015, 18:54
Kort karma: 32
Likede indlæg: 339

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Xnaiv » 4. okt 2017, 18:04

Han tror vi har telepatiske evner ;)

Der er SÅ ofte, at han mener han har fortalt mig ting, uden han har haft nævnt et ord om det.. Han gør det virkelig ikke for at være ond men hold nu op det er irriterende :nerve:
4
Brugeravatar
Lurende Peber
Indlæg: 3091
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:28
Kort karma: 487
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 6065

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Lurende Peber » 4. okt 2017, 21:08

Xnaiv skrev:Han tror vi har telepatiske evner ;)

Der er SÅ ofte, at han mener han har fortalt mig ting, uden han har haft nævnt et ord om det.. Han gør det virkelig ikke for at være ond men hold nu op det er irriterende :nerve:
Sådan er det også her. Hvis hun har fået noget at vide, så bør vi andre da også kunne regne det ud. Om ikke før så når hun mener, at vi skal afsted til whatever. :nej:
0
Registreret Gammel Gris :gris:
Yetie
Indlæg: 1426
Tilmeldt: 30. apr 2016, 08:18
Kort karma: 407
Likede indlæg: 5018

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Yetie » 5. okt 2017, 03:49

Lurende Peber skrev:
Xnaiv skrev:Han tror vi har telepatiske evner ;)

Der er SÅ ofte, at han mener han har fortalt mig ting, uden han har haft nævnt et ord om det.. Han gør det virkelig ikke for at være ond men hold nu op det er irriterende :nerve:
Sådan er det også her. Hvis hun har fået noget at vide, så bør vi andre da også kunne regne det ud. Om ikke før så når hun mener, at vi skal afsted til whatever. :nej:


I hear you! Det sker hele tiden. Og han er helt overbevist om at jeg aldrig hører efter, for det er i hvert fald ikke ham, der husker forkert.
0
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16988
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3556
Likede indlæg: 41301

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf LaMariposa » 5. okt 2017, 04:15

Yetie skrev:
Lurende Peber skrev:
Xnaiv skrev:Han tror vi har telepatiske evner ;)

Der er SÅ ofte, at han mener han har fortalt mig ting, uden han har haft nævnt et ord om det.. Han gør det virkelig ikke for at være ond men hold nu op det er irriterende :nerve:
Sådan er det også her. Hvis hun har fået noget at vide, så bør vi andre da også kunne regne det ud. Om ikke før så når hun mener, at vi skal afsted til whatever. :nej:


I hear you! Det sker hele tiden. Og han er helt overbevist om at jeg aldrig hører efter, for det er i hvert fald ikke ham, der husker forkert.


Jeg slår lige et slag for fælles kalender her. Sådan en har vi, og er man ikke indkaldt til det, vi begge to skal deltage i, så tæller aftalen ikke :D
0
:lun: Be brave
Yetie
Indlæg: 1426
Tilmeldt: 30. apr 2016, 08:18
Kort karma: 407
Likede indlæg: 5018

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Yetie » 5. okt 2017, 04:19

LaMariposa skrev:
Yetie skrev:
Lurende Peber skrev:
Xnaiv skrev:Han tror vi har telepatiske evner ;)

Der er SÅ ofte, at han mener han har fortalt mig ting, uden han har haft nævnt et ord om det.. Han gør det virkelig ikke for at være ond men hold nu op det er irriterende :nerve:
Sådan er det også her. Hvis hun har fået noget at vide, så bør vi andre da også kunne regne det ud. Om ikke før så når hun mener, at vi skal afsted til whatever. :nej:


I hear you! Det sker hele tiden. Og han er helt overbevist om at jeg aldrig hører efter, for det er i hvert fald ikke ham, der husker forkert.


Jeg slår lige et slag for fælles kalender her. Sådan en har vi, og er man ikke indkaldt til det, vi begge to skal deltage i, så tæller aftalen ikke :D


Det har vi også, men det nytter ikke, når de ting han har fortalt mig er sådan noget som at en af hans venner har købt en ny bil, og når jeg så ser bilen, og kommenterer at hov! De har da fået ny bil!, så har han i hvert fald fortalt mig det for længe siden.
1
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16988
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3556
Likede indlæg: 41301

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf LaMariposa » 5. okt 2017, 04:45

Yetie skrev:
LaMariposa skrev:
Yetie skrev:
Lurende Peber skrev:
Xnaiv skrev:Han tror vi har telepatiske evner ;)

Der er SÅ ofte, at han mener han har fortalt mig ting, uden han har haft nævnt et ord om det.. Han gør det virkelig ikke for at være ond men hold nu op det er irriterende :nerve:
Sådan er det også her. Hvis hun har fået noget at vide, så bør vi andre da også kunne regne det ud. Om ikke før så når hun mener, at vi skal afsted til whatever. :nej:


I hear you! Det sker hele tiden. Og han er helt overbevist om at jeg aldrig hører efter, for det er i hvert fald ikke ham, der husker forkert.


Jeg slår lige et slag for fælles kalender her. Sådan en har vi, og er man ikke indkaldt til det, vi begge to skal deltage i, så tæller aftalen ikke :D


Det har vi også, men det nytter ikke, når de ting han har fortalt mig er sådan noget som at en af hans venner har købt en ny bil, og når jeg så ser bilen, og kommenterer at hov! De har da fået ny bil!, så har han i hvert fald fortalt mig det for længe siden.


Nej, det kan jeg godt se.
0
:lun: Be brave
Yetie
Indlæg: 1426
Tilmeldt: 30. apr 2016, 08:18
Kort karma: 407
Likede indlæg: 5018

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Yetie » 5. okt 2017, 04:53

^men det med kalenderen har da hjulet. Selvom han stadig brokker sig når jeg glemmer at skrive noget i, og samtidig argumenteret at jeg jo godt vidste at han skulle xxx, når jeg påpeget at noget ikke står i karrieren. :lol:
2
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5888
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 831
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14690

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 6. okt 2017, 07:56

Min kæreste har arbejdet sene vagter i denne uge. Det har betydet at jeg har forladt huset mens han stadig sover, og han er kommet hjem længe efter jeg har været sengeklar. Det betyder at jeg som regel venter på ham fordi jeg egentlig gerne vil se ham, selvom jeg er mere end grydeklar.

I går havde jeg været på førstehjælpskursus og var virkelig brugt, så spurgte om vi ikke kunne gå i seng, se lidt tv og snakke. Herefter tændte han hans computer, for han havde sagt til en af hans venner at han ville spille FIFA. Der var klokken 23 og jeg sagde egentlig at jeg gerne ville i seng (hvilket jeg ikke kan når computeren er tændt, for den er i vores soveværelse og han snakker med hans venner over headset). Kl. 23.30 sagde jeg at nu var det altså sengetid. 23.50 slukkede han computeren og gik i seng.

Vi har snakket om den skide computer før og den er stort set det eneste problem der er, men hold nu kæft hvor er jeg bare TRÆT af altid at skulle være den onde og sige ved du hvad, nu er det sgu tid til at slukke computeren og gå i seng. Jeg er som forventet fuldkommen smadret i dag, fordi jeg ikke har fået nok søvn ...

Hvad der irriterer mig mest, er at jeg skal arbejde hele weekenden hvor han har fri - så han har masser af mulighed for at spille computer med sine venner der uden at jeg er der for at brokke mig ... Hold kæft hvor jeg hader den skide computer :cuss:
8
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5888
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 831
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14690

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 6. okt 2017, 10:40

TakeAChanceOnMe skrev:Min kæreste har arbejdet sene vagter i denne uge. Det har betydet at jeg har forladt huset mens han stadig sover, og han er kommet hjem længe efter jeg har været sengeklar. Det betyder at jeg som regel venter på ham fordi jeg egentlig gerne vil se ham, selvom jeg er mere end grydeklar.

I går havde jeg været på førstehjælpskursus og var virkelig brugt, så spurgte om vi ikke kunne gå i seng, se lidt tv og snakke. Herefter tændte han hans computer, for han havde sagt til en af hans venner at han ville spille FIFA. Der var klokken 23 og jeg sagde egentlig at jeg gerne ville i seng (hvilket jeg ikke kan når computeren er tændt, for den er i vores soveværelse og han snakker med hans venner over headset). Kl. 23.30 sagde jeg at nu var det altså sengetid. 23.50 slukkede han computeren og gik i seng.

Vi har snakket om den skide computer før og den er stort set det eneste problem der er, men hold nu kæft hvor er jeg bare TRÆT af altid at skulle være den onde og sige ved du hvad, nu er det sgu tid til at slukke computeren og gå i seng. Jeg er som forventet fuldkommen smadret i dag, fordi jeg ikke har fået nok søvn ...

Hvad der irriterer mig mest, er at jeg skal arbejde hele weekenden hvor han har fri - så han har masser af mulighed for at spille computer med sine venner der uden at jeg er der for at brokke mig ... Hold kæft hvor jeg hader den skide computer :cuss:


Og nu prøver han så at komme ud af vores planer for i aften fordi han er blevet inviteret på en drink med hans søster og far, som har fødselsdag i morgen.
Fair nok, han er tæt med hans familie og gerne vil fejre dem. Det forstår jeg godt.

Men føler mig godt nok fravalgt og rigtig skidt tilpas, når han så bare vil skide højt og helligt på vores planer (som desuden har været brugt som undskyldning for at lave andre ting når nu vi skulle være sammen her fredag aften) fordi et bedre tilbud kommer op ... Det er så røvet!
0

Tilbage til "Forhold og sex"