Irriterende-tråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Joe
Indlæg: 3249
Tilmeldt: 4. sep 2015, 19:03
Kort karma: 754
Likede indlæg: 12359

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Joe » 15. okt 2019, 10:11

I går, fire dage inden jeg holder 30 års fødselsdag med 25 gæster og en ret ambitiøs menu, min mor og jeg laver, siger han:
“Du laver vel ikke aftensmad? Altså folk får vel bare snacks, ikke?”

Jeg undrer mig lidt over, hvor mange har været de sidste cirka 100 samtaler, jeg har haft med ham.
13
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf hotlips » 15. okt 2019, 12:21

Vi tager til samsø i morgen, det er 6 uger siden jeg fandt, bookede og betalte huset, min mor har tilbudt at betale for en lejebil og jeg har stadig ikke fået en krone af min drengs far der skal med.
Det er selvfølgelig mig der har skullet finde en bil.

Og alligevel synes han det er helt fint at brokke sig over hvor jeg har valgt at leje den.

Hvis ikke det var fordi min mor også er sprunget fra så sent som i weekenden så havde jeg sagt han kan blive hjemme, vi kan godt klare os med de offentlige.

Alle de andre gange vi har været på ferie sammen har det været i min families sommerhus vi har kunnet låne gratis og da jeg har betalt for vores lejebiler og det er ham der afleverer, jeg har ikke kørekort, så har han flere gange lånt lidt eller det hele depositum uden at spørge først.

Jeg havde egentlig sagt det var slut med at tage på ferie sammen, det skulle jeg nok have holdt fast i.
1
Brugeravatar
Dawwty
Indlæg: 2082
Tilmeldt: 6. aug 2019, 11:03
Kort karma: 12
Likede indlæg: 1179

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Dawwty » 17. okt 2019, 15:52

Tog den langsomme bus i byen i dag og kom alt for sent i tanke om at jeg kunne havede taget metroen i stedet for og på den halve tid.

Det er irriterende at spilde tiden i en langsom bus fordi jeg er et vane menneske. Og så synes jeg generelt busser er irriterende på alle måder.

Så det er ganske vist ikke den kæreste jeg ikke har men bare mig selv, men det tæller vel også som single.
0
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Stitch » 20. okt 2019, 09:11

Dawwty skrev:Tog den langsomme bus i byen i dag og kom alt for sent i tanke om at jeg kunne havede taget metroen i stedet for og på den halve tid.

Det er irriterende at spilde tiden i en langsom bus fordi jeg er et vane menneske. Og så synes jeg generelt busser er irriterende på alle måder.

Så det er ganske vist ikke den kæreste jeg ikke har men bare mig selv, men det tæller vel også som single.


Hvorfor ikke bare bruge en af de andre “irriterende”tråde så?
7
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
Dawwty
Indlæg: 2082
Tilmeldt: 6. aug 2019, 11:03
Kort karma: 12
Likede indlæg: 1179

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Dawwty » 20. okt 2019, 13:37

Stitch skrev:
Dawwty skrev:Tog den langsomme bus i byen i dag og kom alt for sent i tanke om at jeg kunne havede taget metroen i stedet for og på den halve tid.

Det er irriterende at spilde tiden i en langsom bus fordi jeg er et vane menneske. Og så synes jeg generelt busser er irriterende på alle måder.

Så det er ganske vist ikke den kæreste jeg ikke har men bare mig selv, men det tæller vel også som single.


Hvorfor ikke bare bruge en af de andre “irriterende”tråde så?

Det var den tråd jeg så. Har ikke ledt efter en sådan tråd, så der er ingen dyrere tanker bag.
0
HappyHippo
Indlæg: 2527
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:16
Kort karma: 170
Likede indlæg: 4376

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf HappyHippo » 27. okt 2019, 12:53

Jeg bad ham om at købe gavepapir og persille. Manden kommer hjem med cellofan og purløg...
48
Jammerdalen
Indlæg: 776
Tilmeldt: 6. feb 2016, 19:14
Kort karma: 133
Likede indlæg: 1001

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Jammerdalen » 17. nov 2019, 08:56

Han lader vores yngste sidde på gulvet med modellervoks. Jeg mener jo, at man skal sidde ved bordet, når man leger med det. Han mener det er helt normalt at sidde med det på gulvet. Hvad synes I?
0
Brugeravatar
AgentPixie
Indlæg: 2622
Tilmeldt: 3. okt 2016, 18:44
Kort karma: 352
Likede indlæg: 6083

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf AgentPixie » 17. nov 2019, 09:12

Jammerdalen skrev:Han lader vores yngste sidde på gulvet med modellervoks. Jeg mener jo, at man skal sidde ved bordet, når man leger med det. Han mener det er helt normalt at sidde med det på gulvet. Hvad synes I?

Jeg ville være ligeglad, det er jo ikke noget der sidder fast i gulvet for evigt.
3
Hey Will, give me all your money.
Nah Carlton, I don’t feel like playing 7-eleven.

A 23-6-17
V 14-7-19
JoyNips
Indlæg: 12041
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33855

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf JoyNips » 17. nov 2019, 09:35

Jammerdalen skrev:Han lader vores yngste sidde på gulvet med modellervoks. Jeg mener jo, at man skal sidde ved bordet, når man leger med det. Han mener det er helt normalt at sidde med det på gulvet. Hvad synes I?


Medmindre I har et ubehandlet trægulv så ville keg være fløjtende ligeglad.
0
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Bøtte » 17. nov 2019, 09:54

Jammerdalen skrev:Han lader vores yngste sidde på gulvet med modellervoks. Jeg mener jo, at man skal sidde ved bordet, når man leger med det. Han mener det er helt normalt at sidde med det på gulvet. Hvad synes I?


Jeg ville ikke være ligeglad. Jeg foretrækker også sådan noget bliver ved bordet :-D
2
Jammerdalen
Indlæg: 776
Tilmeldt: 6. feb 2016, 19:14
Kort karma: 133
Likede indlæg: 1001

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Jammerdalen » 17. nov 2019, 10:02

Bøtte skrev:
Jammerdalen skrev:Han lader vores yngste sidde på gulvet med modellervoks. Jeg mener jo, at man skal sidde ved bordet, når man leger med det. Han mener det er helt normalt at sidde med det på gulvet. Hvad synes I?


Jeg ville ikke være ligeglad. Jeg foretrækker også sådan noget bliver ved bordet :-D


Phew, begyndte at føle mig som en sippe :-D

Det der irriterede mig mest var, at det var blandt krummer og andet snask.
0
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16013
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1396
Likede indlæg: 29807

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf TinaW » 17. nov 2019, 11:03

Jeg ville også foretrække modellervoks oppe ved bordet. Risikoen for at det bliver trådt op i en strømpe og ender alle mulige andre steder, er da alt andet lige større, på gulvet.
1
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Bøtte » 17. nov 2019, 13:38

Maanii skrev:
Jammerdalen skrev:
Bøtte skrev:
Jammerdalen skrev:Han lader vores yngste sidde på gulvet med modellervoks. Jeg mener jo, at man skal sidde ved bordet, når man leger med det. Han mener det er helt normalt at sidde med det på gulvet. Hvad synes I?


Jeg ville ikke være ligeglad. Jeg foretrækker også sådan noget bliver ved bordet :-D


Phew, begyndte at føle mig som en sippe :-D

Det der irriterede mig mest var, at det var blandt krummer og andet snask.


Jeg ville heller ikke være ligeglad.
Og jeg tænker sandsynligheden for at det ender i sofaen eller lignende alt andet lige også bliver noget større,


Præcis det med krummer og skidt tænkte jeg også på.
Og det sidder mega nemt fast i strømper og bliver så slæbt med i hele huset. Det orker jeg ikke :genert:
0
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Bøtte » 17. nov 2019, 13:39

TinaW skrev:Jeg ville også foretrække modellervoks oppe ved bordet. Risikoen for at det bliver trådt op i en strømpe og ender alle mulige andre steder, er da alt andet lige større, på gulvet.


Hov, så ikke dit indlæg. Jeg er helt enig :-D
1
HappyHippo
Indlæg: 2527
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:16
Kort karma: 170
Likede indlæg: 4376

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf HappyHippo » 17. nov 2019, 15:45

Jeg hader generelt modellervoks, slim og hvad har vi. Men skal det være, skal det blive på deres eget legebord.
1

Tilbage til "Forhold og sex"