Irriterende-tråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
JoyNips
Indlæg: 12053
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33895

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf JoyNips » 26. dec 2017, 23:06

Forleden sagde jeg noget med at jeg prøvede på at være bedre til at holde orden og ikke drysse rod overalt efter mig. Min kæreste gav mig ret og sagde at jeg ikke længere lod glas og kopper stå overalt (har jeg aldrig gjort, men whatevs).

HVER aften fjerner jeg hans glas fra stuen... :rulle:
4
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
ina
Indlæg: 2171
Tilmeldt: 9. sep 2015, 12:01
Kort karma: 391
Likede indlæg: 3050

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf ina » 30. dec 2017, 19:37

Jeg har taget tre børn med ud af huset og han ville udnytte tiden til en tur på mountainbike. Det blev aflyst, så bad ham om at vaske min bil.

Klip til 5 timer efter. Bilen er ikke vasket pga. kø i vaskehallen, men han har ryddet op ( = tømt opvaskeren og fyldt den). Og lukket hunden ind uden at tørre hende af, så gulvet nu er møgbeskidt.

Jeg under ham at han fik tid til computerspil, jeg er bare bitter over at have håndteret to vanvittige unger og en baby der vil spise konstant uden i det mindste at få en ren bil ud af det.
0
JoyNips
Indlæg: 12053
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33895

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf JoyNips » 30. dec 2017, 22:39

Han stiller sig jævnligt i døren til badeværelset når jeg børster tænder om aftenen og begynder at tale om arbejde eller etellerandet. Jeg vil bare gerne lukke døren, tisse og gå i seng. Gå nu væk!
0
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Yetie
Indlæg: 1426
Tilmeldt: 30. apr 2016, 08:18
Kort karma: 407
Likede indlæg: 5018

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Yetie » 6. jan 2018, 17:43

Han laver altid mad i hverdagene, da han er hjemmegående og jeg ofte arbejder over. Det er ikke det, der er irriterende, tværtimod. Men han er virkelig dårlig til at tage hensyn til mine smagsløg. Der skal altid sygt meget krydderi i maden. Gerne karry, chili og hvidløg. Og jeg kan godt lide karry, chili og hvidløg, men jeg kan ikke lide, når man ikke kan smage andet end krydderiet.

Den anden dag var det burritos med guacomole. Især guacomolen var nærmest uspiselig! Til 2 avocadoer havde han brugt et helt! hvidløg. :ad!: Og da jeg (igen) påpegede det, pænt, blev han skide tøsefornærmet, og så kunne jeg sgu også bare lave det selv. Helt ærligt, jeg tager sgu da hensyn til ham når jeg laver mad i weekenden. Det er derfor han får brun sovs til dine frikadeller, selvom jeg langt hellere vil have persillesovs. Det er derfor jeg tager hensyn til at han generelt er vildt kræsen, og jeg derfor laver det han ikke kan lide, når han ikke er hjemme. Han kan sgu godt spise den skide guacomole uden at gøre den så stærk at jeg ikke kan spise den. Argh, jeg bliver sindssyg over sådan noget. Hensyn, tak!!
5
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8940
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1052
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18168

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Mi55y » 22. maj 2018, 11:04

Min kæreste og jeg har været til scanning af baby i dag og vi arbejder derfor begge hjemme resten af dagen. Jeg sidder i køkkenet og han på kontoret med lukket dør. Jeg rejser mig på et tidspunkt for at finde nogle lakridser, og banker forsigtigt på ind til ham for at spørge, om han også vil have. Svaret er: "Nej tak, jeg vil bare gerne have fred til at arbejde." Nå, men fucking undskyld da så! Da han kom ud for at lave frokost, og jeg sagde, at jeg joinede ham, når jeg lige havde skrevet det, jeg var i gang med, holdt han sig da ellers ikke tilbage med at fortælle mig ditten og datten om, at hans chef nu havde sagt sådan og sådan. Arbejdsro går åbenbart kun den ene vej.
3
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
JoyNips
Indlæg: 12053
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33895

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf JoyNips » 7. aug 2018, 21:19

Min kæreste er kendt for at når han beslutter noget, så skal det ske nu og her.

Fx lanpeopsætning kl 22... sjovt nok mister man en del lys når man tager de gamle lamper ned. Og så er vores udtag noget gammelt 70’er hø. Efter at have bakset længe med det, fået stød og fået relæet til at slå fra er projektet nu udsat til i morgen... :rulle:
9
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
MissB
Indlæg: 2338
Tilmeldt: 30. apr 2017, 20:02
Kort karma: 253
Likede indlæg: 2121

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf MissB » 8. aug 2018, 09:33

JoyNips skrev:Min kæreste er kendt for at når han beslutter noget, så skal det ske nu og her.

Fx lanpeopsætning kl 22... sjovt nok mister man en del lys når man tager de gamle lamper ned. Og så er vores udtag noget gammelt 70’er hø. Efter at have bakset længe med det, fået stød og fået relæet til at slå fra er projektet nu udsat til i morgen... :rulle:


Jeg føler med dig. I mit forhold er det mig, der er din kæreste. Det gælder omkokering af sofa, sofabord og spisebord plus stole kl 21.30 en tirsdag aften (det klarede jeg dog selv). Flytning af lamper kl 02.30 en lørdag nat, hvor jeg havde brug for hans hjælp, og hvor han ellers sad og spillede computer. Vi har nu aftalt at hvis jeg vil lave sådannne ting spontant, så bliver det ting jeg selv kan. Ellers må det vente :D
4
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf bluetof1 » 14. aug 2018, 11:52

Ikke at jeg behøver komplimenter i tide og utide, men det er vanvittigt irriterende at han ikke kan give en nogensinde.
Han kan få en åbenlys mulighed for at sige noget pænt smidt i ansigtet og han undviger hver gang uden undtagelse. Jeg har spurgt ham om han simpelthen ikke opfatter det når jeg siger noget, der lægger op til at han skal sige noget pænt tilbage, men det gør han. Han gør det bare ikke.
Lige så irriterende er det at han anerkender at det er træls og at han siger at han gerne vil være bedre til det. Han gør bare intet for at ændre på det. Jamen, så lad dog være med at sige at du vil ændre det?!
Han siger i øvrigt heller aldrig noget negativt. Han tænker tingene, men føler intet behov for at sige dem højt.
1
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8940
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1052
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18168

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Mi55y » 14. aug 2018, 12:46

bluetof1 skrev:Ikke at jeg behøver komplimenter i tide og utide, men det er vanvittigt irriterende at han ikke kan give en nogensinde.
Han kan få en åbenlys mulighed for at sige noget pænt smidt i ansigtet og han undviger hver gang uden undtagelse. Jeg har spurgt ham om han simpelthen ikke opfatter det når jeg siger noget, der lægger op til at han skal sige noget pænt tilbage, men det gør han. Han gør det bare ikke.
Lige så irriterende er det at han anerkender at det er træls og at han siger at han gerne vil være bedre til det. Han gør bare intet for at ændre på det. Jamen, så lad dog være med at sige at du vil ændre det?!
Han siger i øvrigt heller aldrig noget negativt. Han tænker tingene, men føler intet behov for at sige dem højt.


Min kæreste er også vanvittig dårlig til det. Og nu hvor jeg er gravid har jeg sagt til ham, at det kunne være rart med en kompliment en gang i mellem, når nu man ikke nødvendigvis er den bedste udgave af sig selv uden at kunne ændre på det. Men han kan som regel kun svinge sig op til et "I lige måde" eller "Du er sød". Inde i mit hoved betyder sidstnævnte så bare: "Du er dejlig skat og jeg elsker dig!". Det har hjulpet lidt på det at tænke sådan :lol:
1
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf bluetof1 » 14. aug 2018, 13:08

Mi55y skrev:
bluetof1 skrev:Ikke at jeg behøver komplimenter i tide og utide, men det er vanvittigt irriterende at han ikke kan give en nogensinde.
Han kan få en åbenlys mulighed for at sige noget pænt smidt i ansigtet og han undviger hver gang uden undtagelse. Jeg har spurgt ham om han simpelthen ikke opfatter det når jeg siger noget, der lægger op til at han skal sige noget pænt tilbage, men det gør han. Han gør det bare ikke.
Lige så irriterende er det at han anerkender at det er træls og at han siger at han gerne vil være bedre til det. Han gør bare intet for at ændre på det. Jamen, så lad dog være med at sige at du vil ændre det?!
Han siger i øvrigt heller aldrig noget negativt. Han tænker tingene, men føler intet behov for at sige dem højt.


Min kæreste er også vanvittig dårlig til det. Og nu hvor jeg er gravid har jeg sagt til ham, at det kunne være rart med en kompliment en gang i mellem, når nu man ikke nødvendigvis er den bedste udgave af sig selv uden at kunne ændre på det. Men han kan som regel kun svinge sig op til et "I lige måde" eller "Du er sød". Inde i mit hoved betyder sidstnævnte så bare: "Du er dejlig skat og jeg elsker dig!". Det har hjulpet lidt på det at tænke sådan :lol:


Hvis jeg siger at det kunne være rart at høre så siger han bare ja eller hvis det er en rigtig god dag så siger han at jeg er sød. Det er bare ikke rigtig det samme når man skal bede om det.
Sommetider siger han også at han ikke forstår at jeg mener han ikke giver komplimenter for han tænker da tit et eller andet pænt om mig.
Hvad nytter det når det ikke kommer videre? Jeg kan jo ikke læse hans tanker :stoned:
5
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Brugeravatar
FruKuk
Indlæg: 5645
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:05
Kort karma: 927
Likede indlæg: 10021

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf FruKuk » 4. apr 2019, 15:00

Det er lidt stramt, når hr Kuk (igen) har fortrængt, at han ikke længere har en Landrover Defender og derfor fortsat forsøger at fylde alverdens dims ind i bilen, som der ingenlunde er plads til. I dag resulterede det så i, at den gren (åh ja gren - en gren, der var en del af et møbelprojekt til hans friluftshold på efterskolen) han lige kunne klemme ind gennem bilen, alligevel ikke heeeeelt kunne være der. Nu har vi et stk Skoda med sprængt forrude :stoned:
8
london
Indlæg: 245
Tilmeldt: 23. nov 2016, 11:41
Kort karma: 15
Likede indlæg: 484

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf london » 13. apr 2019, 19:01

Min kæreste står meget tidligt op til hver dag, så han falder næsten altid i søvn klokken 19.30 om aftenen, det er på sin vis ok, men at manden så gør det samme i weekenden, hvor han har sovet 4 timer mere end han plejer pisser mig af.
0
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16996
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3556
Likede indlæg: 41316

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf LaMariposa » 14. apr 2019, 09:53

Maanii skrev:Han er aldrig klar til at spise når maden er færdig.

Han skal altid liiiiige gøre noget færdigt, og når han sætter sig ved bordet vil han gerne lige sidde et par minutter før han begynder at spise.

Det kan virkelig pisse mig af. Jeg har jo brugt tid på at lave maden, og jeg gider hverken starte alene eller spise kold mad.

I går havde havde han taget en 10 minutters ansigtsmaske på lige som jeg var ved at være færdig med morgenmad, som altså ikke historisk set er kendt som det måltid der taget længst at tilberede. :nej:


Det gør min mand også. Han skal altid nuldre rundt og gøre alt muligt, når jeg fortæller, at maden står på bordet. Har flere gange prøvet at sige til, når der er fem-ti minutter til vi skal spise, men det hjælper ikke. Han begynder først på sin "før-spisning-tjekliste", når maden er HELT færdig.
0
:lun: Be brave
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16082
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1399
Likede indlæg: 29902

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf TinaW » 14. apr 2019, 09:59

At han partout skal nivelere gulvet i entréen i dag, hvor vi alle er hjemme og hvor det bliver noget bøvlet at skulle på wc osv de næste timer.
Han har haft hele ugen til det, men har i stedet brugt dagene på at klippe vores hybenbuske helt ned. Et projekt der jo snildt kunne have ventet her til weekenden.
2
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Bøtte » 14. apr 2019, 21:39

Det med ikke at være klar til maden, gør min mand også. Det er virkelig irriterende. Synes dog det er blevet bedre efter vi fik børn. Eller også er jeg bare blevet vant til halvklod mad :lol:

Pt er min mand i ‘glasset er halvtomt-humør’. Det er simpelthen så irriterende her i vores ferie :tie:
0

Tilbage til "Forhold og sex"