Udenlandskdansker søger etnisk dansk pige (med speciel finte)

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov
Indlæg: 4057
Tilmeldt: 3. sep 2015, 09:49
Kort karma: 105
Likede indlæg: 3667

Re: Udenlandskdansker søger etnisk dansk pige (med speciel finte)

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 13. nov 2019, 06:55

TinaW skrev:
Vlad Kalashnikov skrev:
Thomas31 skrev:Så du ofrer følelsen af samhørighed kun pga udseende? Det virker ekstremt på mig.
Ja, det gør jeg. Det er ikke noget jeg ligger skjul på, eller prøver at finde bortforklaringer for. Tingene er som de er. Når jeg kun har været sammen med meget yngre kvinder de sidste mange år, så er det udelukkende fordi de er smukkere end ældre kvinder. Men altså, jeg bor i Asien med en Buddistisk kone, og har ikke hørt talt dansk sprog i over seks måneder, der kan gå måneder mellem jeg ser en hvid person, eller blot noget der ligner en vesterlænding. Aldersforskel er den mindste ting der adskiller os. Men ingen af de ting du nævner, intelligens / belæsthed, er noget der er aldersafhængig. Snare tværtimod. De fleste bliver klogere og mere belæste med alderen. Tror du stikker dig selv blår i øjenen ved at sige at udseende ikke er den primære attraktion ved yngre kvinder. Udseende og even til at få babier.


Så du skifter dine kærester/koner ud, når de når en vis alder?
Stort set alle syntes yngre mennesker er smukkere end ældre. Det gør du nok også selv. Skifter du dine mænd ud af den grund?
0
Grab them by the pussy
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16008
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1396
Likede indlæg: 29804

Re: Udenlandskdansker søger etnisk dansk pige (med speciel finte)

Indlægaf TinaW » 13. nov 2019, 07:00

Vlad Kalashnikov skrev:
TinaW skrev:
Vlad Kalashnikov skrev:
Thomas31 skrev:Så du ofrer følelsen af samhørighed kun pga udseende? Det virker ekstremt på mig.
Ja, det gør jeg. Det er ikke noget jeg ligger skjul på, eller prøver at finde bortforklaringer for. Tingene er som de er. Når jeg kun har været sammen med meget yngre kvinder de sidste mange år, så er det udelukkende fordi de er smukkere end ældre kvinder. Men altså, jeg bor i Asien med en Buddistisk kone, og har ikke hørt talt dansk sprog i over seks måneder, der kan gå måneder mellem jeg ser en hvid person, eller blot noget der ligner en vesterlænding. Aldersforskel er den mindste ting der adskiller os. Men ingen af de ting du nævner, intelligens / belæsthed, er noget der er aldersafhængig. Snare tværtimod. De fleste bliver klogere og mere belæste med alderen. Tror du stikker dig selv blår i øjenen ved at sige at udseende ikke er den primære attraktion ved yngre kvinder. Udseende og even til at få babier.


Så du skifter dine kærester/koner ud, når de når en vis alder?
Stort set alle syntes yngre mennesker er smukkere end ældre. Det gør du nok også selv. Skifter du dine mænd ud af den grund?


Du skriver, at du har været sammen med meget yngre kvindeR i mange år, ikke at du har været sammen med een meget yngre kvinde. Så det kommer da nemt til at fremstå som om, du jævnligt skifter ud.
Jeg synes ikke en helt ung mand er pænere, end en på min egen alder.
1
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov
Indlæg: 4057
Tilmeldt: 3. sep 2015, 09:49
Kort karma: 105
Likede indlæg: 3667

Re: Udenlandskdansker søger etnisk dansk pige (med speciel finte)

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 13. nov 2019, 07:36

TinaW skrev:
Vlad Kalashnikov skrev:
TinaW skrev:
Vlad Kalashnikov skrev:
Thomas31 skrev:Så du ofrer følelsen af samhørighed kun pga udseende? Det virker ekstremt på mig.
Ja, det gør jeg. Det er ikke noget jeg ligger skjul på, eller prøver at finde bortforklaringer for. Tingene er som de er. Når jeg kun har været sammen med meget yngre kvinder de sidste mange år, så er det udelukkende fordi de er smukkere end ældre kvinder. Men altså, jeg bor i Asien med en Buddistisk kone, og har ikke hørt talt dansk sprog i over seks måneder, der kan gå måneder mellem jeg ser en hvid person, eller blot noget der ligner en vesterlænding. Aldersforskel er den mindste ting der adskiller os. Men ingen af de ting du nævner, intelligens / belæsthed, er noget der er aldersafhængig. Snare tværtimod. De fleste bliver klogere og mere belæste med alderen. Tror du stikker dig selv blår i øjenen ved at sige at udseende ikke er den primære attraktion ved yngre kvinder. Udseende og even til at få babier.


Så du skifter dine kærester/koner ud, når de når en vis alder?
Stort set alle syntes yngre mennesker er smukkere end ældre. Det gør du nok også selv. Skifter du dine mænd ud af den grund?


Du skriver, at du har været sammen med meget yngre kvindeR i mange år, ikke at du har været sammen med een meget yngre kvinde. Så det kommer da nemt til at fremstå som om, du jævnligt skifter ud.
Jeg synes ikke en helt ung mand er pænere, end en på min egen alder.
Ja, det gjorde jeg før. Men nu har jeg været gift de sidste år, så jeg regner ikke med der bliver mere udskiften. Hvis det aligevel skulle ske at jeg blev single, ville jeg finde en der er yngre end min nuværende kone er nu, eller forblive single.

Alle ser bedre ud når de er yngre. Mænd og kvinder, heste, får og geder. Det underlige er ikke at mænd foretrække yngre kvinder. Det underlige er at kvinder ikke foretrække yngre mænd i samme udstrækning, eller ikke ved stå ved at de gør.
0
Grab them by the pussy
Kakadu
Indlæg: 3478
Tilmeldt: 7. jul 2019, 20:27
Kort karma: 572
Likede indlæg: 10255

Re: Udenlandskdansker søger etnisk dansk pige (med speciel finte)

Indlægaf Kakadu » 13. nov 2019, 08:52

Vlad Kalashnikov skrev:
TinaW skrev:
Vlad Kalashnikov skrev:
TinaW skrev:
Vlad Kalashnikov skrev:
Thomas31 skrev:Så du ofrer følelsen af samhørighed kun pga udseende? Det virker ekstremt på mig.
Ja, det gør jeg. Det er ikke noget jeg ligger skjul på, eller prøver at finde bortforklaringer for. Tingene er som de er. Når jeg kun har været sammen med meget yngre kvinder de sidste mange år, så er det udelukkende fordi de er smukkere end ældre kvinder. Men altså, jeg bor i Asien med en Buddistisk kone, og har ikke hørt talt dansk sprog i over seks måneder, der kan gå måneder mellem jeg ser en hvid person, eller blot noget der ligner en vesterlænding. Aldersforskel er den mindste ting der adskiller os. Men ingen af de ting du nævner, intelligens / belæsthed, er noget der er aldersafhængig. Snare tværtimod. De fleste bliver klogere og mere belæste med alderen. Tror du stikker dig selv blår i øjenen ved at sige at udseende ikke er den primære attraktion ved yngre kvinder. Udseende og even til at få babier.


Så du skifter dine kærester/koner ud, når de når en vis alder?
Stort set alle syntes yngre mennesker er smukkere end ældre. Det gør du nok også selv. Skifter du dine mænd ud af den grund?


Du skriver, at du har været sammen med meget yngre kvindeR i mange år, ikke at du har været sammen med een meget yngre kvinde. Så det kommer da nemt til at fremstå som om, du jævnligt skifter ud.
Jeg synes ikke en helt ung mand er pænere, end en på min egen alder.
Ja, det gjorde jeg før. Men nu har jeg været gift de sidste år, så jeg regner ikke med der bliver mere udskiften. Hvis det aligevel skulle ske at jeg blev single, ville jeg finde en der er yngre end min nuværende kone er nu, eller forblive single.

Alle ser bedre ud når de er yngre. Mænd og kvinder, heste, får og geder. Det underlige er ikke at mænd foretrække yngre kvinder. Det underlige er at kvinder ikke foretrække yngre mænd i samme udstrækning, eller ikke ved stå ved at de gør.


Måske de bare ikke deler dine præference? Jeg har tændt på mænd over 40, siden jeg blev bevidst om min seksualitet. Unge mænd er bare ikke nær så sexede.
1
Hvis hesten er død, så stå af.
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19587
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2437
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46021

Re: Udenlandskdansker søger etnisk dansk pige (med speciel finte)

Indlægaf LadyFox » 13. nov 2019, 09:06

Vlad Kalashnikov skrev:
TinaW skrev:
Vlad Kalashnikov skrev:
TinaW skrev:
Vlad Kalashnikov skrev:
Thomas31 skrev:Så du ofrer følelsen af samhørighed kun pga udseende? Det virker ekstremt på mig.
Ja, det gør jeg. Det er ikke noget jeg ligger skjul på, eller prøver at finde bortforklaringer for. Tingene er som de er. Når jeg kun har været sammen med meget yngre kvinder de sidste mange år, så er det udelukkende fordi de er smukkere end ældre kvinder. Men altså, jeg bor i Asien med en Buddistisk kone, og har ikke hørt talt dansk sprog i over seks måneder, der kan gå måneder mellem jeg ser en hvid person, eller blot noget der ligner en vesterlænding. Aldersforskel er den mindste ting der adskiller os. Men ingen af de ting du nævner, intelligens / belæsthed, er noget der er aldersafhængig. Snare tværtimod. De fleste bliver klogere og mere belæste med alderen. Tror du stikker dig selv blår i øjenen ved at sige at udseende ikke er den primære attraktion ved yngre kvinder. Udseende og even til at få babier.


Så du skifter dine kærester/koner ud, når de når en vis alder?
Stort set alle syntes yngre mennesker er smukkere end ældre. Det gør du nok også selv. Skifter du dine mænd ud af den grund?


Du skriver, at du har været sammen med meget yngre kvindeR i mange år, ikke at du har været sammen med een meget yngre kvinde. Så det kommer da nemt til at fremstå som om, du jævnligt skifter ud.
Jeg synes ikke en helt ung mand er pænere, end en på min egen alder.
Ja, det gjorde jeg før. Men nu har jeg været gift de sidste år, så jeg regner ikke med der bliver mere udskiften. Hvis det aligevel skulle ske at jeg blev single, ville jeg finde en der er yngre end min nuværende kone er nu, eller forblive single.

Alle ser bedre ud når de er yngre. Mænd og kvinder, heste, får og geder. Det underlige er ikke at mænd foretrække yngre kvinder. Det underlige er at kvinder ikke foretrække yngre mænd i samme udstrækning, eller ikke ved stå ved at de gør.


Mener du at de kvinder du er sammen med er sammen med dig fordi de ikke vil stå ved de faktisk hellere ville have en dude på 18? :wacko:
6
...
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov
Indlæg: 4057
Tilmeldt: 3. sep 2015, 09:49
Kort karma: 105
Likede indlæg: 3667

Re: Udenlandskdansker søger etnisk dansk pige (med speciel finte)

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 13. nov 2019, 10:36

LadyFox skrev:
Vlad Kalashnikov skrev:
TinaW skrev:
Vlad Kalashnikov skrev:
TinaW skrev:
Vlad Kalashnikov skrev:
Thomas31 skrev:Så du ofrer følelsen af samhørighed kun pga udseende? Det virker ekstremt på mig.
Ja, det gør jeg. Det er ikke noget jeg ligger skjul på, eller prøver at finde bortforklaringer for. Tingene er som de er. Når jeg kun har været sammen med meget yngre kvinder de sidste mange år, så er det udelukkende fordi de er smukkere end ældre kvinder. Men altså, jeg bor i Asien med en Buddistisk kone, og har ikke hørt talt dansk sprog i over seks måneder, der kan gå måneder mellem jeg ser en hvid person, eller blot noget der ligner en vesterlænding. Aldersforskel er den mindste ting der adskiller os. Men ingen af de ting du nævner, intelligens / belæsthed, er noget der er aldersafhængig. Snare tværtimod. De fleste bliver klogere og mere belæste med alderen. Tror du stikker dig selv blår i øjenen ved at sige at udseende ikke er den primære attraktion ved yngre kvinder. Udseende og even til at få babier.


Så du skifter dine kærester/koner ud, når de når en vis alder?
Stort set alle syntes yngre mennesker er smukkere end ældre. Det gør du nok også selv. Skifter du dine mænd ud af den grund?


Du skriver, at du har været sammen med meget yngre kvindeR i mange år, ikke at du har været sammen med een meget yngre kvinde. Så det kommer da nemt til at fremstå som om, du jævnligt skifter ud.
Jeg synes ikke en helt ung mand er pænere, end en på min egen alder.
Ja, det gjorde jeg før. Men nu har jeg været gift de sidste år, så jeg regner ikke med der bliver mere udskiften. Hvis det aligevel skulle ske at jeg blev single, ville jeg finde en der er yngre end min nuværende kone er nu, eller forblive single.

Alle ser bedre ud når de er yngre. Mænd og kvinder, heste, får og geder. Det underlige er ikke at mænd foretrække yngre kvinder. Det underlige er at kvinder ikke foretrække yngre mænd i samme udstrækning, eller ikke ved stå ved at de gør.


Mener du at de kvinder du er sammen med er sammen med dig fordi de ikke vil stå ved de faktisk hellere ville have en dude på 18? :wacko:
Jeg var også mere fysisk attraktiv som 18årig (og i særdeleshed, midt 20erne). Nu er jeg mig, så jeg er stadig superhot, på trods af jeg ikke er 25 mere. :blush2: Det er sikker det de falder for. Men jeg har ikke noget problem med at sige jeg var mere attraktiv som 25 end i dag.
0
Grab them by the pussy
Kisser
Indlæg: 1045
Tilmeldt: 8. sep 2015, 18:42
Kort karma: 232
Likede indlæg: 2682

Re: Udenlandskdansker søger etnisk dansk pige (med speciel finte)

Indlægaf Kisser » 13. nov 2019, 11:29

abcd skrev:
Kisser skrev:Jeg er sådan ret afslappet med aldersforskel. Min mand er 9 år ældre end mig og vi mødte hinanden da jeg var 14.

Når TS fremstår en kende creepy er det ikke fordi han ønsker sig en yngre kone. Det er snarere fordi hans øvrige krav koncentrerer sig om de ydre faktorer: hun skal jomfru, hun skal se skandinavisk ud, hun skal være SAHM.

Men hvad med hendes personlighed? Der bliver ikke efterlyst en person, men en krop.

Prøv at forestille jer det omvendte scenarie:

"Attraktiv 23-årig jomfru med skandinavisk udseende søger ægtefælle. Du skal være 30+ veletableret i din karriere, have en høj indkomst, høj jobsikkerhed og en stabil økonomi.

Derudover skal du være villig til at indgå ægteskab og vente med sex til efter vi er gift.

Udseende er mindre vigtigt, men jeg forventer at du holder dig sund og rask og sikrer mig og vores børn økonomisk, hvis du skulle gå bort."

Ville mændene herinde finde hende attraktiv som potentiel kone?


Jeg ville ikke, men jeg ville heller ikke kalde hende creepy eller noget andet grimt, hun må som alle andre have sine præferencer i fred. Der er ingen der forventer I skal være tiltrukket af TS, det er når I kalder ham f.eks. creepy at det kører lidt af sporet, det er ikke så hensigtsmæssigt at dømme andres partnerpræferencer på den måde.


Sikke et godt indlæg! Du fik mig nemlig til at tænke og faktisk er creepy ikke det rette ord - jeg tænker ikke nødvendigtvis at TS er sådan en, der vil kontrollere sin hustru. Men sådan som hans opslag er formuleret, fremstår han som en person med et ekstremt overfladisk menneskesyn.

Faktisk minder det mig om serien Billions, hvor en af de mindre karakterer er en midaldrende, fraskilt mand. Han finder sig en smuk ung kæreste, som han er VILDT forelsket i og ønsker at blive gift med. Desværre kommer han i økonomiske problemer og det fortæller han hende, samtidig med at han frier til hende. Hun afviser ham - eller siger at de nok bør udskyde det. Han indgår så i nogle shady forretninger, får økonomien tilbage på fode og bliver gift med kæresten. Jeg synes, at det eksempel er vildt trist. Tænk sig, at han ser sig selv som værende SÅ lidt værd, at han er villig til at gifte sig med en, der kun tager ham for pengene.

Jeg synes, at TS indlæg emmer af, at en kommende partner er et middel og ikke et mål i sig selv og dét synes jeg er problematisk - ikke præferencerne i sig selv.
3
Kisser
Indlæg: 1045
Tilmeldt: 8. sep 2015, 18:42
Kort karma: 232
Likede indlæg: 2682

Re: Udenlandskdansker søger etnisk dansk pige (med speciel finte)

Indlægaf Kisser » 13. nov 2019, 11:48

dolchevita skrev:
San.Dee skrev:
dolchevita skrev:
Kisser skrev:Jeg er sådan ret afslappet med aldersforskel. Min mand er 9 år ældre end mig og vi mødte hinanden da jeg var 14.

Når TS fremstår en kende creepy er det ikke fordi han ønsker sig en yngre kone. Det er snarere fordi hans øvrige krav koncentrerer sig om de ydre faktorer: hun skal jomfru, hun skal se skandinavisk ud, hun skal være SAHM.

Men hvad med hendes personlighed? Der bliver ikke efterlyst en person, men en krop.

Prøv at forestille jer det omvendte scenarie:

"Attraktiv 23-årig jomfru med skandinavisk udseende søger ægtefælle. Du skal være 30+ veletableret i din karriere, have en høj indkomst, høj jobsikkerhed og en stabil økonomi.

Derudover skal du være villig til at indgå ægteskab og vente med sex til efter vi er gift.

Udseende er mindre vigtigt, men jeg forventer at du holder dig sund og rask og sikrer mig og vores børn økonomisk, hvis du skulle gå bort."

Ville mændene herinde finde hende attraktiv som potentiel kone?
Hun skal ikke være SAHM, hvis hun ikke vil. Men hun kan hvis hun vil. Det omvendte scenarie lyder godt. Jeg vil foretrække det sådan. Alle kort på bordet, og alt det ydre fastlagt. Så kan man koncentrere sig om det vigtige, og komme videre i livet, uden at bruge meget tid på at rende rundt og sniffe i hjørner.

Hvad er det vigtige så?
Det skrev jeg i startindlæg. Det vigtige er hun er smuk (medium smuk, ikke modelsmuk nødvendigvis, bare et gennemsnitteligt naturligt neighbor's daughter look), end-teen/start 20erne, etnisk dansk, ønsker at starte familie med børn, jomfru.

* En skriver det er et stort krav at hun skal flytte til USA eller Kina, men jeg antager der er piger der vil finde det en stor fordel at de kan få lov til at udleve deres drømme om at bo i et andet land. Behøver ikke engang at være USA/Kina, er åben over for andre muligheder hvis hun har nogle specifikke drømme. Danmark er dog nok ikke en option.

* Og at hun skal ønske sig børn som en kæmpe byrde, men igen, så antager jeg at det er en stor fordel for andre piger, at de har en mand der er parat til at få børn med dem, og som kan provide de ydre omstændighede der gør det muligt.

* At hun skal være jomfru. Tænker igen, at der er nogle piger der ikke er interesseret i at have sex med alle mulige mænd. Der netop har gemt den ting til deres mand. For hvem, det netop er hvad de søger.

Dem som ser de ting som krav og byrder er naturligvis ikke min target group, dem som ser det som opportunities er.

Anyway det var mest bare ment som lidt at afprøve ideen.


Jeg får virkelig lyst til at udfordre dig lidt på dine kriterier og dine udsagn: Jeg tror ikke, at det er muligt at finde det du søger og jeg vil derfor anbefale dig at prøve at gå et spadestik dybere med dine kriterier/ønsker - det vil også kunne få dig til at fremstå mindre overfladisk, hvilket - måske - kan være en god ting, alt efter hvad du søger.

Når du siger, at hun skal være jomfru, hvilke værdier er det så, der knytter sig til det? Du kan både finde piger, som er jomfruer af religiøse årsager, men der er også nogle, som bare er lidt senere modne. Lad os sige, at du finder en religiøs pige, så vil hun nok forlange at du enten konvertere eller bliver genfødt kristen - ikke kun af navn, men også af gavn. Hvordan vil du have det med det?
Hvis du istedet finder en late bloomer risikerer du, at hun ikke ønsker at indgå ægteskab før I har haft et længere parforhold med alt hvad det indebærer, inkl. sex. Vil det gøre hende til en thot i dine øjne?

Alternativt, skal du finde en kvinde, som ser værdien i seksuel afholdenhed for kvinder indtil ægteskabet, uden at det er religiøst funderet. Men sådan en kvinde vil næppe være etnisk dansker.

Hvilket leder mig til: Hvorfor skal hun være etnisk dansker? Er det et spørgsmål om genetik eller værdier? Hvis det er værdier, hvilke værdier er det så helt specifikt? Der er sket meget i/med DK på 20 år, så du bør nok overveje om de værdier du forbinder med Danmark stadig er nogle, som danskerne rent faktisk lever efter.

Og så er der forsørgelsesdelen: Du er villig til at forsøge hende, men på hvilket niveau? Taler vi på et "almindeligt" mor går hjemme med børnene-niveau eller er vi ude i barnepigen går hjemme med børnene, mor er ude og shoppe-niveau?

Kort sagt, så vil jeg råde dig til at prioritere dine værdier: Hvilke er must have, hvilke er nice to have og hvor længe vil du vente på at finde hende?

Derudover: Hvilket forhold vil du gerne have? Når I ER blevet gift og HAR fået børn, hvad skal så kendetegne jeres forhold? Jeg kunne godt frygte, at du stirrer dig så blind på dine her-og-nu-ønsker at du glemmer at tænke ind i den lange bane.

Nårh ja: Og sidst men ikke mindst, hvis hun skal være så ung, så må du også være forberedt på, at hendes forældre vil være noget skeptiske overfor forholdet.
7
Brugeravatar
Skorstenen
Indlæg: 4844
Tilmeldt: 23. maj 2016, 15:58
Kort karma: 544
Likede indlæg: 8745

Re: Udenlandskdansker søger etnisk dansk pige (med speciel finte)

Indlægaf Skorstenen » 13. nov 2019, 11:52

Jeg får faktisk lidt ondt af TS. Jeg udleder, og det kan sagtens være forkert, at TS aldrig har prøvet altopslugende forelskelse siden han stiller sit startindlæg op på den måde.

Ikke et eneste ord om at han gerne vil finde en livsledsager på grund af ægte dyb kærlighed. Det er mest sådan af praktiske hensyn.

Ai, jeg synes sq det er trist og kan ikke lade være med at tænke på hvad der ville ske, hvis Amor ramte og så pilen sad i en helt anden type end han forventer. Ville han afvise den ægte forelskelse og måske endda den ægte kærlighed fordi et eller andet punkt på hans ret udførlige liste i passer?
4
Brugeravatar
Pax Romana
Indlæg: 1490
Tilmeldt: 5. sep 2017, 10:15
Kort karma: 191
Likede indlæg: 4072

Re: Udenlandskdansker søger etnisk dansk pige (med speciel finte)

Indlægaf Pax Romana » 13. nov 2019, 12:08

dolchevita skrev:Jeg er dansker, men har ikke boet i Danmark de sidste omk. 20 år. Jeg bor mest i Miami og Shenzhen hvor jeg har forretninger. Men nu er jeg kommet dertil i livet hvor jeg har besluttet mig for at slå mig ned og få familie og børn - dvs. en kone. Så jeg søger en dansk pige/kvinde, så vi har samme kulturelle, etniske, sproglige, og religiøse baggrund.

* Hun skal være omk. 18-23 (+/- et par år).
* Hun skal være ok udseende (uden nødvendigvis at være modelsmuk). Etnisk dansk. Slank. Helst blond.
* Opvokset i Danmark.
* Hun skal være parat til at slå sig ned, skabe en familie med børn, etc.
* Hun skal være jomfru.

Jeg ved jeg har nogle gode kort som sådan. Jeg er midt 30'erne. Ser godt ud, intelligent, social og udadvent, trofast for den rette. Lever et interessant liv med mange venner, interessante rejser, etc. Har succes med mine firmaer og investeringer. Kan skabe rigtig gode rammer for et familieliv og et liv generelt, som ellers kun de færreste vil have adgang til. Men det sidste kriterie (jomfru) er ufravigeligt. Ellers kan det lidt være det samme, så kan jeg ligeså godt fortsætte med de mange kortvarige forhold jeg ellers gør mig i.

Men nok også så specielt at det kan gøre det svært at finde en. Og ved ikke hvor jeg skal begynde at med at se efter en der passer. Nogen der har nogle leads. Datinghjemmesider, eller lignede.

Ps. En mente mine krav var for høje. Det syntes jeg ikke de er. Kræver ikke en supermodel, har ingen specielle krav om uddannelse, indtægt, mm.

(dette er en kopi fra et andet forum, hvor jeg fik en besked om der er mere aktivitet her. Noget info er ændret lidt, så man ikke kan se hvem jeg er)
Mange mænd tror, at det at tiltrække en kvinde betyder, at du skal have en mængde rigdom, succes, skønhed eller være berømt. Min erfaring er at man skiller sig mest ud ved at være den bedste version af dig selv, du kan være. Min teori er at der er intet mere attraktivt for en kvinde end en mand, der repræsenterer sig selv som en mand med magt. Magt betyder ikke penge eller berømmelse, magt betyder din personlige eksistens, selvtillid og dit indre velvære. Hvordan du føler, afspejler, hvordan du handler. Hvis du er høj på livet, vil hun føle din energi og ønsker at få mere ud af den, og ønske at finde ud af mere om dig og være omkring dig. Dette viser, at du virkelig ved, hvem du er og for kvinder, tror jeg det giver en følelse af stabilitet og sikkerhed. Jeg tror de fleste kvinder ønsker dette sunde forhold og ønsker en mand, der er stabil og har sin egen værdi. Jeg vil ikke afvise at du kan finde en, men jeg tror måske at - You're out of touch, med danske kvinder.
3
Those are my principles, and if you don't like them... well, I have others.
Life begins at the end of your comfort zone.
I don't know where I'm going, but I sure know where I've been.
Brugeravatar
Teni
Indlæg: 71
Tilmeldt: 12. aug 2016, 08:09
Kort karma: 3
Likede indlæg: 76

Re: Udenlandskdansker søger etnisk dansk pige (med speciel finte)

Indlægaf Teni » 13. nov 2019, 12:25

der er en ting ift. "kravet" om at hun skal være jomfru, jeg ikke helt forstår. Du skriver at hvis hun ikke er jomfru, kan det hele være ligemeget og så kan du ligesågodt finde en lokal kvinde …… dvs. hvis hun ikke er jomfru, har det ingen værdi for dig at hun er født og opvokset i Danmark?! hvordan hænger de to ting sammen?? du beskriver et ønske om at finde tilbage til dine rødder og have kultur/opvækst/værdier tilfælles med din kommende hustru. Men kun hvis hun er jomfru. Det giver da ikke nogen mening.
Senest rettet af Teni 13. nov 2019, 14:10, rettet i alt 1 gang.
0
she is still there ... inside you ... waiting
let´s go get her
Brugeravatar
englishchannel
Indlæg: 1806
Tilmeldt: 28. aug 2015, 23:37
Kort karma: 621
Likede indlæg: 8507

Re: Udenlandskdansker søger etnisk dansk pige (med speciel finte)

Indlægaf englishchannel » 13. nov 2019, 12:40

Jeg er helt enig i det indlæg, der observerede at hele TS's tilgang virker amerikansk. Han opstiller sin søgen efter en livspartner som en transaktion: "Du skal være ung, attraktiv, jomfruelig og fødedygtig. Til gengæld har jeg penge og succes. Skal vi lave slå pjalterne sammen?"

Det er en tilgang, der er meget fremmed i nutidens Danmark, hvor folk typisk vælger hinanden baseret på kemi, personlighed og værdier, og mindre på om man er et godt catch ud fra en tjekliste. Det kan da godt være at ungdom og penge er attraktive kvaliteter isoleret set, men det er fuldkommen ligegyldigt for de fleste danskere, hvis den anden person er kedelig og ucharmerende.

I (dele af) USA er tilgangen til dating langt mere merkantil, og man ser i højere grad på om vedkommende har den "rigtige" alder, hvide tænder, har råd til en dyr diamantring og lignende parametre, der virker totalt arbitrære i Danmark. Mit bedste råd til TS er at droppe idéen om at hun skal være dansker, og kigge på det amerikanske marked. Især i Syden og Midtvesten er der mange kvinder indenfor dine parametre, der ville elske at blive gift med en ældre mand med penge.
12
Brugeravatar
Tanten
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 14. aug 2015, 12:03
Kort karma: 457
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 9621

Re: Udenlandskdansker søger etnisk dansk pige (med speciel finte)

Indlægaf Tanten » 13. nov 2019, 14:37

dolchevita skrev:
Purple Haze skrev:
dolchevita skrev:
IrmaPigen skrev:
dolchevita skrev:Nej, maaske jeg er ikke det mere. Kulturelt dansk. Jeg har stadig familie i CPH, men det vil jeg lade andre være dommer over. Jeg vil finde tilbage til mine rødder. Dette er ikke en kontak annonce. Jeg soger råd om hvor jeg kan finde sådanne dating sites, eller hvordan jeg gore med dette project. jeg mener, at soge en dansk pige nar man ikke selv er i dk og ikke har planer om at flytte til Danmark. Om det er mulgit, eller jeg skal gore noget andet. Vil heller ikke bruge for lang tid pa det.

Kriterierne er mest guidelines. Der er heller ikke mange.


Det du søger findes ikke i DK. Danske kvinder er alt for selvstændige. De gider ikke være din lille underholdnings-nikke-dukke.

Måske du skal prøve at kigge i østlande i stedet. Der er nok større sandsynlighed for succes.
Du har mange antagelser. Jeg soger ikke en "underholdnings-nikke-dukke" (hun må godt være lille). Men det er rigtigt, jeg kan let finde det her i USA (nok ikke Miami lol), eller Kina. Men ville lige prove Danmark først. Er egentlig også ok med Norge/Sverige, hvis det er.


Men hvorfor vil du have en skandinavisk kvinde, når du ikke vil have en kvinde med skandinaviske værdier & traditioner?
Hvilke skandinaviske værdier & traditioner er det du mener jeg ikke vil have? Jeg vil have en dansk kvinde fordi jeg vil have en der rigtig dansk, og ikke dansk-performance. Hvis det giver mening. De (få!) ex-danskere jeg møder her, virker som om deres dansk er en performance/teater act de tager på som et jakkesæt.


Din "danskhed" virker godt nok heller ikke autentisk :tie:

Så du har hygget dig med at knalde rundt, til du er midt i 30'erne, og nu er du gået i panik og vil have en jomfru, som er op til 17 år yngre end dig, fordi unge piger er mere attraktive og fertile? Hvornår har du sidst kigget dig selv i spejlet og konstateret, at også du bliver ældre?

Jeg kan godt se, du er nødt til at lede efter en umoden og uerfaren pige, hvis du skal have held med at finde en, der accepterer, at du disser de kvinder, der har været i dit liv indtil nu, fordi de ville have det samme som dig - sex. Dobbeltmoral er dobbelt så godt, åbenbart.

Puha - jeg er glad for, at jeg er gammel, fed og erfaren, så jeg ikke er i målgruppen for mænd med dit kvinde- og menneskesyn.
Senest rettet af Tanten 13. nov 2019, 16:36, rettet i alt 1 gang.
12
dolchevita
Indlæg: 17
Tilmeldt: 9. nov 2019, 05:15
Kort karma: 0

Re: Udenlandskdansker søger etnisk dansk pige (med speciel finte)

Indlægaf dolchevita » 13. nov 2019, 14:59

Moxy-lady skrev:
dolchevita skrev:
San.Dee skrev:
dolchevita skrev:
Kisser skrev:Jeg er sådan ret afslappet med aldersforskel. Min mand er 9 år ældre end mig og vi mødte hinanden da jeg var 14.

Når TS fremstår en kende creepy er det ikke fordi han ønsker sig en yngre kone. Det er snarere fordi hans øvrige krav koncentrerer sig om de ydre faktorer: hun skal jomfru, hun skal se skandinavisk ud, hun skal være SAHM.

Men hvad med hendes personlighed? Der bliver ikke efterlyst en person, men en krop.

Prøv at forestille jer det omvendte scenarie:

"Attraktiv 23-årig jomfru med skandinavisk udseende søger ægtefælle. Du skal være 30+ veletableret i din karriere, have en høj indkomst, høj jobsikkerhed og en stabil økonomi.

Derudover skal du være villig til at indgå ægteskab og vente med sex til efter vi er gift.

Udseende er mindre vigtigt, men jeg forventer at du holder dig sund og rask og sikrer mig og vores børn økonomisk, hvis du skulle gå bort."

Ville mændene herinde finde hende attraktiv som potentiel kone?
Hun skal ikke være SAHM, hvis hun ikke vil. Men hun kan hvis hun vil. Det omvendte scenarie lyder godt. Jeg vil foretrække det sådan. Alle kort på bordet, og alt det ydre fastlagt. Så kan man koncentrere sig om det vigtige, og komme videre i livet, uden at bruge meget tid på at rende rundt og sniffe i hjørner.

Hvad er det vigtige så?
Det skrev jeg i startindlæg. Det vigtige er hun er smuk (medium smuk, ikke modelsmuk nødvendigvis, bare et gennemsnitteligt naturligt neighbor's daughter look), end-teen/start 20erne, etnisk dansk, ønsker at starte familie med børn, jomfru.

* En skriver det er et stort krav at hun skal flytte til USA eller Kina, men jeg antager der er piger der vil finde det en stor fordel at de kan få lov til at udleve deres drømme om at bo i et andet land. Behøver ikke engang at være USA/Kina, er åben over for andre muligheder hvis hun har nogle specifikke drømme. Danmark er dog nok ikke en option.

* Og at hun skal ønske sig børn som en kæmpe byrde, men igen, så antager jeg at det er en stor fordel for andre piger, at de har en mand der er parat til at få børn med dem, og som kan provide de ydre omstændighede der gør det muligt.

* At hun skal være jomfru. Tænker igen, at der er nogle piger der ikke er interesseret i at have sex med alle mulige mænd. Der netop har gemt den ting til deres mand. For hvem, det netop er hvad de søger.

Dem som ser de ting som krav og byrder er naturligvis ikke min target group, dem som ser det som opportunities er.

Anyway det var mest bare ment som lidt at afprøve ideen.


Men ærlig talt, så tror jeg at mange af de forudsætninger du nævner er meget amerikanske. Jeg kender ingen etnisk danske kvinder der for eksempel gemmer sig til deres ægtemænd - og jeg går på universitetet hvor jeg stødte på overraskende mange jomfruer. De ville ikke have sex med hvem som helst, men fælles for dem alle er at de ikke længere er jomfruer (og heller ikke gift) længere. De havde bare ikke mødt nogen de havde lyst til at have sex med, og det gjorde de så nu.
Ligeledes er det meget få piger/kvinder i din målgruppe der har et stort ønske om at blive forsørget og stifte familie lige nu og her. I det hele taget findes der relativt få danske kvinder der vil forsørges og være totalt økonomisk afhængige af deres ægtefælle. Det er bare ikke en dansk mentalitet. Der findes masser af piger der gerne vil flytte over på den anden side af jorden, men de læser et semester i USA eller bliver au pairs I Hong Kong. Det er alt andet lige en noget mere omfattende forpligtelse du tilbyder, som ikke kan fortrydes om 3 måneder.
Jeg tror at du er blevet så amerikansk af tankegang at du har svært ved at se at de her karakteristika du efterspørger er meget sjældne udenfor USA, og i særdeleshed i Norden.

Det du ønsker er en traditionel amerikansk pige, med konservative værdier, men med dansk pas (og lyst hår :stoned:) Og det er et meget meget smalt nåleøje.
Ja måske. Men jeg er også tiltrukket af den mere liberale europæiske moral. Bare ikke slut delen. lol.
Havde også tænkt på at tage til Minnesota eller Idaho. De taler ikke dansk/norsk mere, men stadigvæk.
Måske har jeg bare mommy issues. lol
0
dolchevita
Indlæg: 17
Tilmeldt: 9. nov 2019, 05:15
Kort karma: 0

Re: Udenlandskdansker søger etnisk dansk pige (med speciel finte)

Indlægaf dolchevita » 13. nov 2019, 15:01

Teni skrev:der er en ting ift. "kravet" om at hun skal være jomfru, jeg ikke helt forstår. Du skriver at hvis hun ikke er jomfru, kan det hele være ligemeget og så kan du ligesågodt finde en lokal kvinde …… dvs. hvis hun ikke er jomfru, har det ingen værdi for dig at hun er født og opvokset i Danmark?! hvordan hænger de to ting sammen?? du beskriver et ønske om at finde tilbage til dine rødder og have kultur/opvækst/værdier tilfælles med din kommende hustru. Men kun hvis hun er jomfru. Det giver da ikke nogen mening.
En jomfruelig pige demonstrere committment. Ved at gemme denne del til sin mand, og ikke give den til andre. Hvis hun har delt det med andre er det nok ikke så vigtigt for hende.
Desuden er en jomfruelig pige bare mere attraktiv at skulle dele live med. Der er ikke nogen forklaring, end det bare er sådan.
0

Tilbage til "Forhold og sex"