Udenlandskdansker søger etnisk dansk pige (med speciel finte)

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
dolchevita
Indlæg: 17
Tilmeldt: 9. nov 2019, 05:15
Kort karma: 0

Udenlandskdansker søger etnisk dansk pige (med speciel finte)

Indlægaf dolchevita » 9. nov 2019, 05:25

Jeg er dansker, men har ikke boet i Danmark de sidste omk. 20 år. Jeg bor mest i Miami og Shenzhen hvor jeg har forretninger. Men nu er jeg kommet dertil i livet hvor jeg har besluttet mig for at slå mig ned og få familie og børn - dvs. en kone. Så jeg søger en dansk pige/kvinde, så vi har samme kulturelle, etniske, sproglige, og religiøse baggrund.

* Hun skal være omk. 18-23 (+/- et par år).
* Hun skal være ok udseende (uden nødvendigvis at være modelsmuk). Etnisk dansk. Slank. Helst blond.
* Opvokset i Danmark.
* Hun skal være parat til at slå sig ned, skabe en familie med børn, etc.
* Hun skal være jomfru.

Jeg ved jeg har nogle gode kort som sådan. Jeg er midt 30'erne. Ser godt ud, intelligent, social og udadvent, trofast for den rette. Lever et interessant liv med mange venner, interessante rejser, etc. Har succes med mine firmaer og investeringer. Kan skabe rigtig gode rammer for et familieliv og et liv generelt, som ellers kun de færreste vil have adgang til. Men det sidste kriterie (jomfru) er ufravigeligt. Ellers kan det lidt være det samme, så kan jeg ligeså godt fortsætte med de mange kortvarige forhold jeg ellers gør mig i.

Men nok også så specielt at det kan gøre det svært at finde en. Og ved ikke hvor jeg skal begynde at med at se efter en der passer. Nogen der har nogle leads. Datinghjemmesider, eller lignede.

Ps. En mente mine krav var for høje. Det syntes jeg ikke de er. Kræver ikke en supermodel, har ingen specielle krav om uddannelse, indtægt, mm.

(dette er en kopi fra et andet forum, hvor jeg fik en besked om der er mere aktivitet her. Noget info er ændret lidt, så man ikke kan se hvem jeg er)
0
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Udenlandskdansker søger etnisk dansk pige (med speciel finte)

Indlægaf Planten » 9. nov 2019, 06:02

Er du sikker på, du stadig er dansk kulturelt? Min oplevelse er, at man hurtigt fanger den kultur, der er i et de andre lande, man lever i.

Og når det nu er en kontaktannonce, så ville det jo være smart at skrive, hvad DU kan tilbyde i et forhold, fremfor helt så mange kriterier.

Og pssst - der er ikke så meget datingsite over dette debatforum. Nåh ja, man får idéer om troll osv, men det lader vi ligge lidt.
31
TomKah
Indlæg: 4185
Tilmeldt: 25. aug 2015, 12:57
Kort karma: 311
Likede indlæg: 4304

Re: Udenlandskdansker søger etnisk dansk pige (med speciel finte)

Indlægaf TomKah » 9. nov 2019, 06:06

Du kan kalde det høje krav eller ej, men faktum er at de allerfærreste danske piger bliver opdraget til at påtage sig en rolle som den du beskriver.
Hvorfor er det vigtigt at hun er 15-20 år yngre end dig? Man får indtryk af at du ønsker en kone som er i lommen på dig og som du kan påvirke fordi du er ældre og dermed som udgangspunkt er den magtfulde i forholdet (Du har pengene, livserfaringen, de materielle ting).

Du finder det derudover vigtigt at understrege at jomfruelighed er vigtigt, uden at skrive hvorfor. Jeg kan også kun se to grunde: at du ønsker hun ikke har erfaringer med andre og kan sammenligne fordi du tidligere har følt dig utilstrækkelig på det område , eller du sætter en form for lighedstegn mellem manglende sexuelle erfaringer og være en pige du nemt kan undertrykke.
41
dolchevita
Indlæg: 17
Tilmeldt: 9. nov 2019, 05:15
Kort karma: 0

Re: Udenlandskdansker søger etnisk dansk pige (med speciel finte)

Indlægaf dolchevita » 9. nov 2019, 06:12

Nej, maaske jeg er ikke det mere. Kulturelt dansk. Jeg har stadig familie i CPH, men det vil jeg lade andre være dommer over. Jeg vil finde tilbage til mine rødder. Dette er ikke en kontak annonce. Jeg soger råd om hvor jeg kan finde sådanne dating sites, eller hvordan jeg gore med dette project. jeg mener, at soge en dansk pige nar man ikke selv er i dk og ikke har planer om at flytte til Danmark. Om det er mulgit, eller jeg skal gore noget andet. Vil heller ikke bruge for lang tid pa det.

Kriterierne er mest guidelines. Der er heller ikke mange.
0
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Udenlandskdansker søger etnisk dansk pige (med speciel finte)

Indlægaf Planten » 9. nov 2019, 06:15

dolchevita skrev:Nej, maaske jeg er ikke det mere. Kulturelt dansk. Jeg har stadig familie i CPH, men det vil jeg lade andre være dommer over. Jeg vil finde tilbage til mine rødder. Dette er ikke en kontak annonce. Jeg soger råd om hvor jeg kan finde sådanne dating sites, eller hvordan jeg gore med dette project. jeg mener, at soge en dansk pige nar man ikke selv er i dk og ikke har planer om at flytte til Danmark. Om det er mulgit, eller jeg skal gore noget andet. Vil heller ikke bruge for lang tid pa det.

Kriterierne er mest guidelines. Der er heller ikke mange.

Du har slet ikke skrevet, at du søger råd, du lægger blot en tekst ind, hvordan skulle nogen så kunne "vejlede" dig?

Det kunne være spændende med svar på TomKahs spørgsmål.
0
IrmaPigen
Indlæg: 7782
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 971
Likede indlæg: 12427

Re: Udenlandskdansker søger etnisk dansk pige (med speciel finte)

Indlægaf IrmaPigen » 9. nov 2019, 06:18

dolchevita skrev:Nej, maaske jeg er ikke det mere. Kulturelt dansk. Jeg har stadig familie i CPH, men det vil jeg lade andre være dommer over. Jeg vil finde tilbage til mine rødder. Dette er ikke en kontak annonce. Jeg soger råd om hvor jeg kan finde sådanne dating sites, eller hvordan jeg gore med dette project. jeg mener, at soge en dansk pige nar man ikke selv er i dk og ikke har planer om at flytte til Danmark. Om det er mulgit, eller jeg skal gore noget andet. Vil heller ikke bruge for lang tid pa det.

Kriterierne er mest guidelines. Der er heller ikke mange.


Det du søger findes ikke i DK. Danske kvinder er alt for selvstændige. De gider ikke være din lille underholdnings-nikke-dukke.

Måske du skal prøve at kigge i østlande i stedet. Der er nok større sandsynlighed for succes.
16
TomKah
Indlæg: 4185
Tilmeldt: 25. aug 2015, 12:57
Kort karma: 311
Likede indlæg: 4304

Re: Udenlandskdansker søger etnisk dansk pige (med speciel finte)

Indlægaf TomKah » 9. nov 2019, 06:20

Du gentager nu igen at der ikke er mange krav, men jeg kunne da også stille bare et enkelt krav som kunne gøre det umuligt at finde en partner for mig. Faktum er at krav du stiller til livsønsker hos en pige ikke er inden for normen for en etnisk dansk pige livssyn og livsønsker.
10
TomKah
Indlæg: 4185
Tilmeldt: 25. aug 2015, 12:57
Kort karma: 311
Likede indlæg: 4304

Re: Udenlandskdansker søger etnisk dansk pige (med speciel finte)

Indlægaf TomKah » 9. nov 2019, 06:22

Jeg tror ikke det er urealistisk at finde en partner i DK som udlandsdansker på datingssites i DK. Det er dine ønsker/krav der er problemet.
4
dolchevita
Indlæg: 17
Tilmeldt: 9. nov 2019, 05:15
Kort karma: 0

Re: Udenlandskdansker søger etnisk dansk pige (med speciel finte)

Indlægaf dolchevita » 9. nov 2019, 06:48

TomKah skrev:Du kan kalde det høje krav eller ej, men faktum er at de allerfærreste danske piger bliver opdraget til at påtage sig en rolle som den du beskriver.
Hvorfor er det vigtigt at hun er 15-20 år yngre end dig? Man får indtryk af at du ønsker en kone som er i lommen på dig og som du kan påvirke fordi du er ældre og dermed som udgangspunkt er den magtfulde i forholdet (Du har pengene, livserfaringen, de materielle ting).

Du finder det derudover vigtigt at understrege at jomfruelighed er vigtigt, uden at skrive hvorfor. Jeg kan også kun se to grunde: at du ønsker hun ikke har erfaringer med andre og kan sammenligne fordi du tidligere har følt dig utilstrækkelig på det område , eller du sætter en form for lighedstegn mellem manglende sexuelle erfaringer og være en pige du nemt kan undertrykke.

Men jeg definerer ikke nogen rolle. Jeg mener, ud over hun vil have børn. Siden det er hvad der startede det hele til at starte med. Og danske piger vil have børn som alle andre piger. Men hun vil nok også skulle være SAHM, da et arbejde vil sætte for mange grænser.

Så gammel er jeg heller ikke. Det er 8år+ yngre. Det er ikke noget med at magt eller submission. Det er pga. udseenede og fertility og mindre baggage. Yngre piger er bare mere tiltrækkende. Det er univerrselt at mene.

Jeg nævner de materielle ting, for at sige at jeg har noget unikt at tilbyde. Det er klart at et forhold også er et kompromis, hvor begge har noget specielt at tilbyde.

Som jeg skriver, så skal hun være jomfru. Ellers kan jeg ligeså godt vælge en af de andre thots der går er nok af. Det er hvad hun har at tilbyde.
0
dolchevita
Indlæg: 17
Tilmeldt: 9. nov 2019, 05:15
Kort karma: 0

Re: Udenlandskdansker søger etnisk dansk pige (med speciel finte)

Indlægaf dolchevita » 9. nov 2019, 07:04

IrmaPigen skrev:
dolchevita skrev:Nej, maaske jeg er ikke det mere. Kulturelt dansk. Jeg har stadig familie i CPH, men det vil jeg lade andre være dommer over. Jeg vil finde tilbage til mine rødder. Dette er ikke en kontak annonce. Jeg soger råd om hvor jeg kan finde sådanne dating sites, eller hvordan jeg gore med dette project. jeg mener, at soge en dansk pige nar man ikke selv er i dk og ikke har planer om at flytte til Danmark. Om det er mulgit, eller jeg skal gore noget andet. Vil heller ikke bruge for lang tid pa det.

Kriterierne er mest guidelines. Der er heller ikke mange.


Det du søger findes ikke i DK. Danske kvinder er alt for selvstændige. De gider ikke være din lille underholdnings-nikke-dukke.

Måske du skal prøve at kigge i østlande i stedet. Der er nok større sandsynlighed for succes.
Du har mange antagelser. Jeg soger ikke en "underholdnings-nikke-dukke" (hun må godt være lille). Men det er rigtigt, jeg kan let finde det her i USA (nok ikke Miami lol), eller Kina. Men ville lige prove Danmark først. Er egentlig også ok med Norge/Sverige, hvis det er.
0
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 8977
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1010
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21796

Re: Udenlandskdansker søger etnisk dansk pige (med speciel finte)

Indlægaf Purple Haze » 9. nov 2019, 07:06

Hvis du skal have held i dit foretagende så tænker jeg du skal se om du kan finde nogle stærkt religiøse grupper og søge der.

Men ellers tror jeg andre mænd som dig vil fortælle dig at det du leder efter ikke findes. Fx Vald(something) herinde virker til at være samme type som dig, og kan sikkert komme med nogle tips.

Det giver ikke så meget mening at du søger efter en dansker, da ingen af de værdier og den levevis der skinner igennem dit indlæg er særlig danske.
Vil tro du skal østpå og lede, som en anden også foreslog.
10
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 8977
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1010
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21796

Re: Udenlandskdansker søger etnisk dansk pige (med speciel finte)

Indlægaf Purple Haze » 9. nov 2019, 07:07

dolchevita skrev:
IrmaPigen skrev:
dolchevita skrev:Nej, maaske jeg er ikke det mere. Kulturelt dansk. Jeg har stadig familie i CPH, men det vil jeg lade andre være dommer over. Jeg vil finde tilbage til mine rødder. Dette er ikke en kontak annonce. Jeg soger råd om hvor jeg kan finde sådanne dating sites, eller hvordan jeg gore med dette project. jeg mener, at soge en dansk pige nar man ikke selv er i dk og ikke har planer om at flytte til Danmark. Om det er mulgit, eller jeg skal gore noget andet. Vil heller ikke bruge for lang tid pa det.

Kriterierne er mest guidelines. Der er heller ikke mange.


Det du søger findes ikke i DK. Danske kvinder er alt for selvstændige. De gider ikke være din lille underholdnings-nikke-dukke.

Måske du skal prøve at kigge i østlande i stedet. Der er nok større sandsynlighed for succes.
Du har mange antagelser. Jeg soger ikke en "underholdnings-nikke-dukke" (hun må godt være lille). Men det er rigtigt, jeg kan let finde det her i USA (nok ikke Miami lol), eller Kina. Men ville lige prove Danmark først. Er egentlig også ok med Norge/Sverige, hvis det er.


Men hvorfor vil du have en skandinavisk kvinde, når du ikke vil have en kvinde med skandinaviske værdier & traditioner?

Din “annonce siger jo at du leder efter en tom skal der skal være ung, pæn, dansk/skandinavisk, ubrugt og Klar til at producere en familie til dig. Den skal i øvrigt kunne flytte til udlandet og passe ind i dit liv.

Man får ikke indtrykket af at den helst ikke skal have nogen personlighed, tanker, drømme, værdier mv. den skal bare fysisk passe ind i dit liv.

Og eftersom vi generelt har det godt i Danmark, så findes der nok ikke så mange kvinder der vil satse på det.
Senest rettet af Purple Haze 9. nov 2019, 07:17, rettet i alt 1 gang.
26
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3663
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1200
Likede indlæg: 12121

Re: Udenlandskdansker søger etnisk dansk pige (med speciel finte)

Indlægaf achillaxedprune » 9. nov 2019, 07:11

Jeg tror, det bedste sted ville være Tinder. Jeg ved dog ikke, om man kan hacke appen, således at det ser ud som om du er i DK selvom du ikke er. Jeg ved ikke hvor meget en teenager/starttyverne er på mere traditionelle datingsites. Tror den bedste måde at møde unge danskere, er ved at være i Danmark.

Derudover, må jeg tilslutte mig holdningen, at det virker sært undertrykkende, at du ønsker en ung, uerfaren pige, der skal gå hjemme i et fremmed land. Og det virker ikke særlig dansk... :gruble:
3
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7454
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1758
Likede indlæg: 24344

Re: Udenlandskdansker søger etnisk dansk pige (med speciel finte)

Indlægaf Moxy-lady » 9. nov 2019, 07:21

Jeg synes egentlig ikke at dit kvindesyn er noget der giver mig lyst til at hjælpe dig med at finde en at undertrykke. Så de kvinder du sædvanligvis har sex med er thots? Sympatisk alligevel. Det samme er at du tydeligvis godt må have haft sex, men at kvinden ikke må have nogen erfaring.

Men umiddelbart så tænker jeg sugardate sider må være dit bedste bet. Der findes helt sikkert nogle uselvstændige piger der gerne vil lade sig forsørge og være arm candy på trods af dine noget gammeldags overbevisninger.
27
My world 12-10-18 :lun:
dolchevita
Indlæg: 17
Tilmeldt: 9. nov 2019, 05:15
Kort karma: 0

Re: Udenlandskdansker søger etnisk dansk pige (med speciel finte)

Indlægaf dolchevita » 9. nov 2019, 07:22

Purple Haze skrev:
dolchevita skrev:
IrmaPigen skrev:
dolchevita skrev:Nej, maaske jeg er ikke det mere. Kulturelt dansk. Jeg har stadig familie i CPH, men det vil jeg lade andre være dommer over. Jeg vil finde tilbage til mine rødder. Dette er ikke en kontak annonce. Jeg soger råd om hvor jeg kan finde sådanne dating sites, eller hvordan jeg gore med dette project. jeg mener, at soge en dansk pige nar man ikke selv er i dk og ikke har planer om at flytte til Danmark. Om det er mulgit, eller jeg skal gore noget andet. Vil heller ikke bruge for lang tid pa det.

Kriterierne er mest guidelines. Der er heller ikke mange.


Det du søger findes ikke i DK. Danske kvinder er alt for selvstændige. De gider ikke være din lille underholdnings-nikke-dukke.

Måske du skal prøve at kigge i østlande i stedet. Der er nok større sandsynlighed for succes.
Du har mange antagelser. Jeg soger ikke en "underholdnings-nikke-dukke" (hun må godt være lille). Men det er rigtigt, jeg kan let finde det her i USA (nok ikke Miami lol), eller Kina. Men ville lige prove Danmark først. Er egentlig også ok med Norge/Sverige, hvis det er.


Men hvorfor vil du have en skandinavisk kvinde, når du ikke vil have en kvinde med skandinaviske værdier & traditioner?
Hvilke skandinaviske værdier & traditioner er det du mener jeg ikke vil have? Jeg vil have en dansk kvinde fordi jeg vil have en der rigtig dansk, og ikke dansk-performance. Hvis det giver mening. De (få!) ex-danskere jeg møder her, virker som om deres dansk er en performance/teater act de tager på som et jakkesæt.
0

Tilbage til "Forhold og sex"