Udenlandskdansker søger etnisk dansk pige (med speciel finte)

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Thomas31
Indlæg: 2564
Tilmeldt: 12. mar 2016, 01:47
Kort karma: 86
Likede indlæg: 2389

Re: Udenlandskdansker søger etnisk dansk pige (med speciel finte)

Indlægaf Thomas31 » 9. nov 2019, 08:19

TomKah skrev:Du kan kalde det høje krav eller ej, men faktum er at de allerfærreste danske piger bliver opdraget til at påtage sig en rolle som den du beskriver.
Hvorfor er det vigtigt at hun er 15-20 år yngre end dig? Man får indtryk af at du ønsker en kone som er i lommen på dig og som du kan påvirke fordi du er ældre og dermed som udgangspunkt er den magtfulde i forholdet (Du har pengene, livserfaringen, de materielle ting).

Du finder det derudover vigtigt at understrege at jomfruelighed er vigtigt, uden at skrive hvorfor. Jeg kan også kun se to grunde: at du ønsker hun ikke har erfaringer med andre og kan sammenligne fordi du tidligere har følt dig utilstrækkelig på det område , eller du sætter en form for lighedstegn mellem manglende sexuelle erfaringer og være en pige du nemt kan undertrykke.


Og her ser vi så den moderne falske tolerance. Vi skal - med rette - være åbne og forstående overfor transeksuelle og alt muligt andet, men en mand, der foretrækker yngre kvinder kan bare helt åbent udskammes som et undertrykkende magtsygt svin.

Jeg foretrækker også yngre kvinder, dog også jævnaldrende, af mange forskellige grunde. Ofte er de bare langt nemmere at komme i kontakt med. Men det er så nokbare min utilstrækkelighed og fantasier om at undertrykke
0
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5887
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 831
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14690

Re: Udenlandskdansker søger etnisk dansk pige (med speciel finte)

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 9. nov 2019, 08:21

Jeg har en veninde der møder alle krav (måske mere + et år eller to på alderen) - også jomfru.
Hun ville sikkert også elske at bo i USA. Men jeg tror hun ville få svært ved bare at skulle være hjemme og passe hus. Og tror egentlig mest hun er efter en jævnaldrene end en midt i 30’erne...

Hun er på Tinder, Happn og hvad de ellers hedder. Men selvom hun nok gerne ville flytte til USA tror jeg ikke det er særlig “dansk” bare at hoppe ud i det uden at have opbygget et forhold først. Det kan være utrolig ensomt at flytte til et andet land og etablere sig, selv hvis man ellers hviler godt i sig selv og alt det der.
8
dolchevita
Indlæg: 17
Tilmeldt: 9. nov 2019, 05:15
Kort karma: 0

Re: Udenlandskdansker søger etnisk dansk pige (med speciel finte)

Indlægaf dolchevita » 9. nov 2019, 08:26

Purple Haze skrev:
dolchevita skrev:
IrmaPigen skrev:
dolchevita skrev:Nej, maaske jeg er ikke det mere. Kulturelt dansk. Jeg har stadig familie i CPH, men det vil jeg lade andre være dommer over. Jeg vil finde tilbage til mine rødder. Dette er ikke en kontak annonce. Jeg soger råd om hvor jeg kan finde sådanne dating sites, eller hvordan jeg gore med dette project. jeg mener, at soge en dansk pige nar man ikke selv er i dk og ikke har planer om at flytte til Danmark. Om det er mulgit, eller jeg skal gore noget andet. Vil heller ikke bruge for lang tid pa det.

Kriterierne er mest guidelines. Der er heller ikke mange.


Det du søger findes ikke i DK. Danske kvinder er alt for selvstændige. De gider ikke være din lille underholdnings-nikke-dukke.

Måske du skal prøve at kigge i østlande i stedet. Der er nok større sandsynlighed for succes.
Du har mange antagelser. Jeg soger ikke en "underholdnings-nikke-dukke" (hun må godt være lille). Men det er rigtigt, jeg kan let finde det her i USA (nok ikke Miami lol), eller Kina. Men ville lige prove Danmark først. Er egentlig også ok med Norge/Sverige, hvis det er.
Din “annonce siger jo at du leder efter en tom skal der skal være ung, pæn, dansk/skandinavisk, ubrugt og Klar til at producere en familie til dig. Den skal i øvrigt kunne flytte til udlandet og passe ind i dit liv.

Man får ikke indtrykket af at den helst ikke skal have nogen personlighed, tanker, drømme, værdier mv. den skal bare fysisk passe ind i dit liv.
Det er en inkorrekt intryk. Det er mere fordi jeg er meget open minded med de ting. Jeg har det godt med hun har en stærk eller speciel personlighed, og store drømme hun vil prøve. Jeg kan sagtest ga på kompromis med og indpasse mit liv i krav hun ville have få at udleve hendes drømme, så længe det ikke går ud over det basale for ægteskabet. Der skal være plads til familieliv og børn, men hvis hun vil bo på en heste ranch i Argentina, eller dyrke kirsebær i Japan, eller studerer karate i Korea, eller kører racerløb i Singapore, eller hvad hun nu kunne have af drømme. Så er det fint med mig.

Kan forstå kravet om jomfru og børn skaber en del surhed. Forstår ikke hvorfor. Der er intet som helst jeg presser en pige til, eller prover at lokke hende til. Derimod er jeg helt åben om alt på forhånd, om hvad jeg har at tilbyde, og hvad jeg forventer.
0
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9014
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1011
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21827

Re: Udenlandskdansker søger etnisk dansk pige (med speciel finte)

Indlægaf Purple Haze » 9. nov 2019, 08:30

Akehurst2 skrev:
dolchevita skrev:Jomfru? Ja, det er jo den side af ægteskabet hun bringer til bordet. Der gør at jeg er parat til at gå den extra mile, fremfor bare at finde en lokal herfra.


Men hvad er det, jomfrueligheden ‘bringer til bordet’?


Det vil jeg også gerne hører?
Og hvorfor det er vigtigt at kvinden skal bære jomfruelig, men ikke manden.

——-

Derudover er TS jo heldig i og med at han er en mand.
Det betyder han har mulighed for at “shoppe” i verden og finde en kvinde der passer til den tilgang han har til parforhold.
Han får nok svært ved at finde en dansker, men derudover er verden næsten åben.

Der er ikke rigtig noget sted kvinder kan gå hen og “shoppe” en mand, i hvert fald ikke en der opfylder de “typiske kvindekrop”.
Det kan man jo synes er uretfærdigt, men sådan er det jo bare.
0
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
Selina
Indlæg: 235
Tilmeldt: 27. aug 2018, 14:01
Kort karma: 13
Likede indlæg: 370

Re: Udenlandskdansker søger etnisk dansk pige (med speciel finte)

Indlægaf Selina » 9. nov 2019, 08:34

Wizzze skrev:Hvorfor er der aldrig nogen kvinder der søger en halvgammel smågnaven mand, med vigende hårlinje, bildæk og hår der gror mærkelige steder? :gruble:
Føler mig snydt, hvorfor er det kun kvinder der får de gode “tilbud” :slem:
Nej tak! Jeg har allerede en bedstefar. :D
0
Venflon lægger man da mens man kører. :)
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9014
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1011
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21827

Re: Udenlandskdansker søger etnisk dansk pige (med speciel finte)

Indlægaf Purple Haze » 9. nov 2019, 08:34

milisa skrev:Ps. Midt 30'erne minus 18-23 er cirka lig med 12-17 års aldersforskel.... Så lige en skvis mere end de 8, du bliver ved med at skrive.... Så enten er du ikke midt i 30'erne, eller også kan du ikke regne.



???

Hun skal være mellem 18 og 23år.

23år + 8 = 31år
Er du sikker på det (kun) er TS der ikke kan regne. ;)

At det så nok snarer er 15 år hun skal være yngre hvis TS er midt trediverne er en anden sag.

35år - 15 = 20år
0
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Udenlandskdansker søger etnisk dansk pige (med speciel finte)

Indlægaf Planten » 9. nov 2019, 08:35

dolchevita skrev:
San.Dee skrev:Det vigtigste spørgsmål - Er du jomfru?
Jomfru er vist en kvindelige egenskab. Hvis jeg forstar sproget rigtigt. Men nej det er jeg naturlgivis ikke. Hvorfor er det det vigtigeste? Som jeg skriver, sa bringer vi begge vores side til bordet. Jeg forventer helle ikke hun kommer med de ting der kan skabe de ydre omgivelserne for et godt familieliv.

Nej, du skriver faktisk ikke rigtig, hvad du tilfører et forhold? Hvad er de egenskaber, du har et tilbyde?
0
Brugeravatar
Santa
Indlæg: 9511
Tilmeldt: 13. aug 2015, 05:56
Kort karma: 993
Likede indlæg: 26583

Re: Udenlandskdansker søger etnisk dansk pige (med speciel finte)

Indlægaf Santa » 9. nov 2019, 08:40

Nogen gange så er det meget nemt at forstå hvorfor andre mennesker er single.
12
Lad være med at læse mellem linjerne, der står stadig ikke noget. ;)
Brugeravatar
DenBruneMunk
Indlæg: 5046
Tilmeldt: 8. jun 2017, 19:25
Kort karma: 69
Geografisk sted: Syd på i Danmark
Likede indlæg: 2263

Re: Udenlandskdansker søger etnisk dansk pige (med speciel finte)

Indlægaf DenBruneMunk » 9. nov 2019, 08:41

Har man ikke forstået det er en Troll?

Enhver person med IK over 50, i 2019, besøger datingsider og apps, her er det emnet som skal møde kritik og ikke interessen i at opnå andet.
14
Thomas31
Indlæg: 2564
Tilmeldt: 12. mar 2016, 01:47
Kort karma: 86
Likede indlæg: 2389

Re: Udenlandskdansker søger etnisk dansk pige (med speciel finte)

Indlægaf Thomas31 » 9. nov 2019, 08:48

DenBruneMunk skrev:Har man ikke forstået det er en Troll?

Enhver person med IK over 50, i 2019, besøger datingsider og apps, her er det emnet som skal møde kritik og ikke interessen i at opnå andet.


Alle bruger datingsider? Øh nej. Der går mindst 10 år før det bliver et lovkrav kun at kontakte det modsatte køn elektronisk
1
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Udenlandskdansker søger etnisk dansk pige (med speciel finte)

Indlægaf Slettet bruger » 9. nov 2019, 08:55

Purple Haze skrev:
Akehurst2 skrev:
dolchevita skrev:Jomfru? Ja, det er jo den side af ægteskabet hun bringer til bordet. Der gør at jeg er parat til at gå den extra mile, fremfor bare at finde en lokal herfra.


Men hvad er det, jomfrueligheden ‘bringer til bordet’?


Det vil jeg også gerne hører?
Og hvorfor det er vigtigt at kvinden skal bære jomfruelig, men ikke manden.


Hvorfor skal manden forsvare sine præferencer over for jer? Det rager da ikke jer hvorfor han vil have en jomfru. Hvis han svarede "jeg vil bare ikke have en kvinde som er smudset til af andre mænd", ville I sikkert være ved at falde over hinanden af forargelse - for hvor vover manden at slutshame på den måde.

Men det er altså bare hans ret at foretrække en ung jomfru, og det rager ingen hvorfor.
0
Brugeravatar
milisa
Indlæg: 1959
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:43
Kort karma: 419
Likede indlæg: 4816

Re: Udenlandskdansker søger etnisk dansk pige (med speciel finte)

Indlægaf milisa » 9. nov 2019, 08:55

Purple Haze skrev:
milisa skrev:Ps. Midt 30'erne minus 18-23 er cirka lig med 12-17 års aldersforskel.... Så lige en skvis mere end de 8, du bliver ved med at skrive.... Så enten er du ikke midt i 30'erne, eller også kan du ikke regne.



???

Hun skal være mellem 18 og 23år.

23år + 8 = 31år
Er du sikker på det (kun) er TS der ikke kan regne. ;)

At det så nok snarer er 15 år hun skal være yngre hvis TS er midt trediverne er en anden sag.

35år - 15 = 20år


Siger han ikke, at han er midt i 30'erne? Dvs 35'ish. Samtidig protesterer han over, når folk siger, at aldersforskellen er 15-20 år, og mener, at han kun søger en aldersforskel på 8'ish år. Hvis han er 35 og hun er 18-23, så må det alt andet lige være mere end de 8 år, han siger. Kan ikke se, du og jeg er så uenige....?!
1
Tally-ho
Brugeravatar
DenBruneMunk
Indlæg: 5046
Tilmeldt: 8. jun 2017, 19:25
Kort karma: 69
Geografisk sted: Syd på i Danmark
Likede indlæg: 2263

Re: Udenlandskdansker søger etnisk dansk pige (med speciel finte)

Indlægaf DenBruneMunk » 9. nov 2019, 08:56

Thomas31 skrev:
DenBruneMunk skrev:Har man ikke forstået det er en Troll?

Enhver person med IK over 50, i 2019, besøger datingsider og apps, her er det emnet som skal møde kritik og ikke interessen i at opnå andet.


Alle bruger datingsider? Øh nej. Der går mindst 10 år før det bliver et lovkrav kun at kontakte det modsatte køn elektronisk

Ingen siger du kontakter folk der, det er bare sådan at mange i 2019, besøger sådan sider, og ikke bruger debat forum til at finde sin næste.

Så jo, alle besøger dating sider men ikke alle kontakter nogen der, der er jo stadig rigtig mange andre måder, undtaget denne troll som mener emnet skal være til debat, og skaber derfor lidt røre i andedammen.
0
Brugeravatar
Fru Himmelblå
Indlæg: 2911
Tilmeldt: 20. dec 2015, 16:58
Kort karma: 275
Likede indlæg: 8234

Re: Udenlandskdansker søger etnisk dansk pige (med speciel finte)

Indlægaf Fru Himmelblå » 9. nov 2019, 09:11

Jeg har intet problem med dine krav. Hey, hver sin smag.

Til gengæld virker det som om du mere ønsker en dansk-af-udseende-kone end en dansk-af-sind-kone. For dine krav står i diamentral modsætning til de værdier og normer vi generelt set promoverer her i Danmark. Med de krav du har, er jeg ikke helt sikker på, at du egentlig ønsker den danske mentalitet i dit forhold.
Vi opdrager jo meget tidligt vores børn (både drenge og piger) til, at de er lige meget værd. Til at de skal være kunne leve deres liv præcis som de ønsker, uden nødvendigvis at få hjælp af andre. Til at se sex som en naturlig del af tilværelsen.

Det vil altså sige, at finder du en kvinde i Danmark, der lever op til dine krav, vil hun ikke repræsentere en generel dansk mentalitet, som du også ønsker. Og i så fald kunne du ligeså godt finde hende i et land hvor udvalget er større. I Østeuropa og Rusland vil du garanteret have større held med at finde en kvinde der lever op til dine krav. Det er muligt, hun ikke har de danske værdier, men sandsynligheden for, at du både kan få dem samt opfylde dine egne krav, er så forsvindende lille, at jeg tror du vil være bedre stillet med at udvide etniciteten til et større område.

Og så er der hele aspektet omkring sex. Jeg tror, helt ærligt, at man får en bedre sexpartner, hvis personen har været opsøgende omkring det tidligere. Det er jo ikke nødvendigvis noget man er god til fra starten af - det er man faktisk næppe.
At hun skal være voksenjomfru tyder jo på, at hun ikke har været voldsomt nysgerrig på det. Hun kan se det som noget specielt, der skal gemmes til den rette. Men de fleste der er nysgerrige på det, finder jo den rette noget tidligere.
Du risikerer således at havne i et forhold hvor sex kun ønskes i forhold til at få børn og derefter ikke. Altså i et såkaldt dead bedroom. Har kvinden dansk mentalitet, har hun sandsynligvis ikke lyst til bare at være din levende sexdukke. Ud fra dit indlæg får jeg ikke fornemmelsen af, at du trods alt har lyst til at strække dig så langt.
12
Vir prudens non contra ventum mingit
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9014
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1011
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21827

Re: Udenlandskdansker søger etnisk dansk pige (med speciel finte)

Indlægaf Purple Haze » 9. nov 2019, 09:17

abcd skrev:
Purple Haze skrev:
Akehurst2 skrev:
dolchevita skrev:Jomfru? Ja, det er jo den side af ægteskabet hun bringer til bordet. Der gør at jeg er parat til at gå den extra mile, fremfor bare at finde en lokal herfra.


Men hvad er det, jomfrueligheden ‘bringer til bordet’?


Det vil jeg også gerne hører?
Og hvorfor det er vigtigt at kvinden skal bære jomfruelig, men ikke manden.


Hvorfor skal manden forsvare sine præferencer over for jer? Det rager da ikke jer hvorfor han vil have en jomfru. Hvis han svarede "jeg vil bare ikke have en kvinde som er smudset til af andre mænd", ville I sikkert være ved at falde over hinanden af forargelse - for hvor vover manden at slutshame på den måde.

Men det er altså bare hans ret at foretrække en ung jomfru, og det rager ingen hvorfor.


Det må han da selv om.
Men når der er noget der ikke giver mening for en, så finder man jo ikke ud af hvad det handler om, hvis ikke man spørger.
Folk har også spurgt om hvorfor hun skal være yngre, og fået et fint svar. Så tænker han muligvis også har et svar på det med at jomfruelighed er noget der bidrager til noget.
1
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.

Tilbage til "Forhold og sex"