Er strip blevet mainstream, måske endda kulturelt, eller er det stadig stigmatiseret?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Dawwty
Indlæg: 2082
Tilmeldt: 6. aug 2019, 11:03
Kort karma: 12
Likede indlæg: 1179

Re: Er strip blevet mainstream, måske endda kulturelt, eller er det stadig stigmatiseret?

Indlægaf Dawwty » 5. nov 2019, 23:20

Misantropen skrev:
Dawwty skrev:
Misantropen skrev:Men jeg kan godt lide strip. Det kan sagtens være erotisk, frækt, og pirrende, men det kan godt nok også være tarveligt og sølle at se på :tie: Det er ikke bare at smide tøjet, men det vil være synd at sige alle strippere har et talent udover det. Det er desværre bare ofte den type stripper man ser repræsenteret i tv, og bl.a derfor det har et dårligt ry, tror jeg. Jeg har endnu til gode at se en god, mandlig stripper. 

Jeg har aldrig forstået hvorfor det skulle være frækt at se en fremmed mand smide tøjet og så i øvrigt kun se på det og i fuld offentlighed. Det bliver nej tak herfra, en kæreste derhjemme med intim hygge bagefter er ja tak, men det er jo også noget helt andet.

For mig er det at de mandestrippere jeg har set ikke har samme sensualitet som gode, kvindelige strippere. Det er på ingen måde frækt eller forførende for mig at se en mand der fyrer en dårlig og klichéfyldt standardkoreografi af.

Jeg har heller ikke behov for kvinde strip, men jeg er også hetronormativ og anser strip som forspil.
0

Tilbage til "Forhold og sex"