Slap vs. stram. Shaming?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Massør
Indlæg: 5
Tilmeldt: 25. okt 2019, 12:05
Kort karma: 0
Likede indlæg: 1

Slap vs. stram. Shaming?

Indlægaf Massør » 25. okt 2019, 12:32

Mit debatemne begyndte for alvor at rumstere i forårets valgkamp, da innovative og humoristiske kræfter, tog pis på Paludans partinavn og lancerede den mere humanistiske “stram kusse”. Jublen ville ingen ende tage og det er så fint for mig :) Hvad være er, at der ingen steder er nogen der står op for slappe eller store kusser (fisser, fjams, lysthulen osv.) Mine veninder, min kone, tidligere kærester og elskerinder har alle (også dem der har en virkelig slap kusse), haft/har et anstrengt forhold til de slappe og det er kun det stramme der bliver italesat. Hvorfor er det sådan? Personligt har jeg altid bedst kunnet lide de store. De er så meget dejligere at lege med, men det er bare min personlige reference.
Findes der “store” piger/kvinder, der er stolte af deres slaphed? Der elsker deres kusse som den ergo ikke lader sig shame af den offentlige mening?
Nysgerrige hilsener
Massøren
0
Brugeravatar
Santa
Indlæg: 9485
Tilmeldt: 13. aug 2015, 05:56
Kort karma: 990
Likede indlæg: 26526

Re: Slap vs. stram. Shaming?

Indlægaf Santa » 25. okt 2019, 13:35

Hvis du synes at min whuha er for slap, så er din pik for lille.
EOD.
16
Lad være med at læse mellem linjerne, der står stadig ikke noget. ;)
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16840
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20890

Re: Slap vs. stram. Shaming?

Indlægaf Misantropen » 25. okt 2019, 14:17

Findes der en tabel eller lign. til kvinder, ligesom spaghetti-målere til tissemænd?
0
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Slap vs. stram. Shaming?

Indlægaf Slettet bruger » 25. okt 2019, 14:24

Det er let at måle mandens kønsorgan, der er to mål som f.eks. angives i centimeter: Længde og omkreds. Hvordan måler man stramhed/slaphed og i hvilken enhed?
0
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12925
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3532
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55528
Kontakt:

Re: Slap vs. stram. Shaming?

Indlægaf Ado » 25. okt 2019, 14:37

Der findes ikke slappe fisser - kun små pikke.
1
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Slap vs. stram. Shaming?

Indlægaf hotlips » 25. okt 2019, 14:52

abcd skrev:Det er let at måle mandens kønsorgan, der er to mål som f.eks. angives i centimeter: Længde og omkreds. Hvordan måler man stramhed/slaphed og i hvilken enhed?


Der findes vægte man skal kunne holde imod, det er godt nok noget tåget men jeg kan huske vi havde om det i forbindelse med inkontinens i sygepleje, det forekommer mig det var noget med et æg i marmor eller plastik og de kunne fås med forskellig vægt, det var så meningen man skulle træne ved at holde dem inde mens man gik rundt derhjemme.

Der var en decideret måler man kunne stikke op, det lignede en slags forstørret tampon i hård plast og så skulle man så trække i snoren som så målte hvor mange kilo man kunne trække imod med, der var et antal kilo der blev set som det det mindst skulle være for at man havde en stærk nok muskulatur til ikke at skulle bekymre sig om at blive utæt senere i livet, men hvad det var og hvad de der dimser hed, det er jeg helt blank omkring.

Det der gjorde mest indtryk på mig dengang var hvor mange af vores klasse der rakte hånden op da vi blev spurgt om vi havde svært ved at holde os ved nys eller grin, det var jo ikke nogen folkeskoleklasse men vi var nu heller ikke i nærheden af at være middelaldrende. Det var jeg lidt chokeret over.
1
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12925
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3532
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55528
Kontakt:

Re: Slap vs. stram. Shaming?

Indlægaf Ado » 25. okt 2019, 14:58

Ellin skrev:Kunne vi ikke stoppe den der shaming af kønsdele generelt.

Ingen af os er vel, i udgangspunktet, herre over, hvordan vores kønsdele ser ud.
Derudover er det enormt dobbeltmoralsk at shame små penisser som forsvar af at slappe kusser ikke findes. Stop det nu.

Det kunne også tænkes, at svarene ikke skal tages bogstaveligt.
4
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12925
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3532
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55528
Kontakt:

Re: Slap vs. stram. Shaming?

Indlægaf Ado » 25. okt 2019, 15:04

Ellin skrev:
Ado skrev:
Ellin skrev:Kunne vi ikke stoppe den der shaming af kønsdele generelt.

Ingen af os er vel, i udgangspunktet, herre over, hvordan vores kønsdele ser ud.
Derudover er det enormt dobbeltmoralsk at shame små penisser som forsvar af at slappe kusser ikke findes. Stop det nu.

Det kunne også tænkes, at svarene ikke skal tages bogstaveligt.


Dette er et online debatforum. Det jeg har at gå ud fra, er det der står skrevet.
Men selv som et forsøg på at joke, ser jeg intet sjovt i det. Det er stadig shaming.

Okay. Det kan jeg jo ikke sige til dig er forkert - at du ikke må tænke sådan. At det så handler om en Jubii-reference kunne du så ikke vide.
1
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19589
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2437
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46021

Re: Slap vs. stram. Shaming?

Indlægaf LadyFox » 25. okt 2019, 16:36

Jeg aner ikke engang om jeg er stram eller slap :lol: Det interesserer mig heller ikke.
Det er heller ikke fordi jeg render rundt og er stolt af mit underliv, det er ikke rigtig noget jeg ser som en personlig bedrift.
5
...
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20379
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 763
Likede indlæg: 43770

Re: Slap vs. stram. Shaming?

Indlægaf paint » 25. okt 2019, 16:44

Her er lidt fakta :P

"Som at kaste en pølse ind i Aalborghallen! Sådan hørte jeg engang en veludrustet mandlig ven joke om at stikke sin penis ind i en stor skede. Jeg grinede, for udtrykket forekom mig ret malende. Men også skrækindjagende. For hvem har i den forbindelse lyst til at være Aalborghallen!?

Hvorfor er vi bange for at være for store?

– De fleste kvinder tænker, at der skal mest mulig friktion til for at glæde ham, og frygter at være for stor eller slap. Og hvor enhver kan se med det blotte øje, om en penis er stor, mellem eller lille, har en kvinde ingen chance for reelt at vurdere, hvor omfangsrig hun er mellem benene, for ”hullet” er jo usynligt. Desuden har de fleste af os ikke noget sammenligningsgrundlag, da de færreste ved, hvordan andres føles indeni.

Hvor stram skal den være?

– Skeden er et 7-11 cm langt muskuløst rør med en diameter på 2-3 cm. Når der ikke er noget oppe, vel at mærke. En vagina er altså som et elastisk bånd – et langt elastikbåndsrør. Efter at man har hevet meget i et elastikbånd, så er det en overgang udvidet og søger derefter tilbage til sin oprindelige form. Det samme med vagina. Det er ikke meningen, en vagina skal holde penis så stramt, som for eksempel en hånd kan."
https://www.femina.dk/dit-liv/sex-og-er ... e-jo-bedre
2
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Kakadu
Indlæg: 3478
Tilmeldt: 7. jul 2019, 20:27
Kort karma: 572
Likede indlæg: 10256

Re: Slap vs. stram. Shaming?

Indlægaf Kakadu » 25. okt 2019, 16:47

Fyrst Eberhard skrev:En massør, der er nysgerrig efter fremmede kvinders beretninger om deres kønsorgan.

Hvordan man som kvinde ikke bliver suget til tasterne, er lidt af en gåde.

Jeg har længe siddet og prøvet at formulere et svar. Det er bare så overvældende. Jeg er så rørt over interessen :whine:
2
Hvis hesten er død, så stå af.
Massør
Indlæg: 5
Tilmeldt: 25. okt 2019, 12:05
Kort karma: 0
Likede indlæg: 1

Re: Slap vs. stram. Shaming?

Indlægaf Massør » 25. okt 2019, 19:04

Tak,
Jeg blev egentligt meget klogere. Jeg fik ikke svar på mit spørgsmål, men blev en hel del klogere på, hvorfor man ikke må stikke af for normerne. Det er ikke så tit jeg blander mig i debatter, da jeg syntes trådene bliver perfide og ofte ikke holder sig til emnet. Jeg skrev mit indlæg her, fordi jeg gerne ville blive klogere på emnet og fordi det trods alt, er lettere at skrive end at spørge direkte.
0
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16840
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20890

Re: Slap vs. stram. Shaming?

Indlægaf Misantropen » 26. okt 2019, 00:38

Massør skrev:Tak,
Jeg blev egentligt meget klogere. Jeg fik ikke svar på mit spørgsmål, men blev en hel del klogere på, hvorfor man ikke må stikke af for normerne. Det er ikke så tit jeg blander mig i debatter, da jeg syntes trådene bliver perfide og ofte ikke holder sig til emnet. Jeg skrev mit indlæg her, fordi jeg gerne ville blive klogere på emnet og fordi det trods alt, er lettere at skrive end at spørge direkte.

Det er dejligt for dig du har mødt kvinder med kusser der faldt i din smag. Det er ikke alle forundt :D Jeg er ikke kusse-interesset, heller ikke i "stram kus".

Kan du ikke fortælle hvad du betegner som en stor kusse? Du lyder som en connaisseur.
0
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 8977
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1010
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21796

Re: Slap vs. stram. Shaming?

Indlægaf Purple Haze » 26. okt 2019, 07:53

Massør skrev:Findes der “store” piger/kvinder, der er stolte af deres slaphed? Der elsker deres kusse som den ergo ikke lader sig shame af den offentlige mening?


Sikkert.
Men som andre skriver, hvordan forventer du at folk skal kunne vide hvad størrelse de har?

Og ved ikke om slaphed er noget at bære stolt af? Det kan trods alt udgøre en ret alvorlig sundhedsrisiko.
Lidt på samme måde som at være fed. Det er ikke noget der skal shames, det er dejligt hvis fede folk har det godt med sig selv, der er selvfølgelig nogen der tænder på det og har det som sexuelt præference, men derfor udgør det alligevel en sundhedsrisiko - og man skal passe på med det.
1
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov
Indlæg: 4057
Tilmeldt: 3. sep 2015, 09:49
Kort karma: 105
Likede indlæg: 3667

Re: Slap vs. stram. Shaming?

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 26. okt 2019, 11:25

abcd skrev:Det er let at måle mandens kønsorgan, der er to mål som f.eks. angives i centimeter: Længde og omkreds. Hvordan måler man stramhed/slaphed og i hvilken enhed?
Den binære enhed. Metoden der anvendes er bedst kendt under To-Finger Metoden. Den er supertroværdig og præcis. De bruger den f.eks. i Indonesien når de ansætter politikvinder. Fordi en stram kusse er af højeste vigtighed når man skal udfører sit politierhverv. For at måle Slap Kusse Itensiteten kan du evt. anvende Knyttet Hånd Metoden.

Billede
0
Grab them by the pussy

Tilbage til "Forhold og sex"