Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
milisa
Indlæg: 1953
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:43
Kort karma: 418
Likede indlæg: 4809

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf milisa » 16. jan 2020, 17:09

RavenClaw skrev:


Hver dag?! Jeg betaler 40 kr. for én kogevask. Hun kan tro nej, kan hun!


:D

Karkluden skiftes stort set hver dag herhjemme, men det er dælme også det eneste.

Nu tør jeg jo næsten ikke bringe det her op, men jeg vil godt afsløre, at jeg tænker, at udover hvor mange bakterier, vi åbenbart har i vores håndklæder, så tænker jeg, at husstøvmiderne har en fest herhjemme i vores sengetøj.....................................................................................................................................................

PS. Når jeg skal pakke en tandbørste lige efter at have børstet tænder, som man jo skal, hvis man fx skal af sted fra morgenstunden, så bliver den også tørret af i håndklædet.......................................
0
Tally-ho
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11454
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 909
Likede indlæg: 18448

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf PaleSeptember » 16. jan 2020, 19:13

Havde lavet 3 hakkebøffer á 200 g til aftensmad, og så tænkte jeg, at der nok var en til rester/madpakke, men nej han åd simpelthen 400 g kød, og jeg synes, det er noget madsvineri!
5
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7786
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Hunkat » 17. jan 2020, 03:39

Kattene gav bøvl kl 4.30.

Af en eller anden grund var det åbenbart mere mit problem end hans. Gæt hvem der skal op på arbejde i morgen og hvem der har fri hele dagen...Nar.
8
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
Aragorn
Indlæg: 7273
Tilmeldt: 9. jul 2017, 20:50
Kort karma: 1552
Likede indlæg: 22961

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Aragorn » 17. jan 2020, 05:10

RavenClaw skrev:


Hver dag?! Jeg betaler 40 kr. for én kogevask. Hun kan tro nej, kan hun!


Fucking 40 kroner?!

Hvis jeg regner helt sindssygt konservativt, medtager pris for slitage på maskinen og sætter prisen på vandet samt vaskepulver og elektricitet urealistisk højt, kan jeg faktisk ikke komme op på 10 kroner for en vask uden at vide at det koster det næppe i virkeligheden.

Det kan da kun gå for langsomt at få købt og installeret en vaskemaskine.
0

Essen meine sheisse. Schmäct gut, jah?
All poopoo times are peepee times, but not all peepee times are poopoo times.
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Slettet bruger » 17. jan 2020, 05:26

PaleSeptember skrev:Havde lavet 3 hakkebøffer á 200 g til aftensmad, og så tænkte jeg, at der nok var en til rester/madpakke, men nej han åd simpelthen 400 g kød, og jeg synes, det er noget madsvineri!


Hvorfor lagde du den ikke til side? Det lyder som en ubehagelig fælde at konen bliver sur over at man spiser for meget af den mad der er sat på bordet.
22
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Slettet bruger » 17. jan 2020, 05:55

Smiling_Goat skrev:
abcd skrev:
PaleSeptember skrev:Havde lavet 3 hakkebøffer á 200 g til aftensmad, og så tænkte jeg, at der nok var en til rester/madpakke, men nej han åd simpelthen 400 g kød, og jeg synes, det er noget madsvineri!


Hvorfor lagde du den ikke til side? Det lyder som en ubehagelig fælde at konen bliver sur over at man spiser for meget af den mad der er sat på bordet.


Jeg synes det lyder mere ubehageligt formynderisk at gemme en bøf i køleskabet, fordi ens kæreste helst ikke må se den, for ellers kan han ikke regne ud at 400 g kød måske er lidt i overkanten.

Jeg er med på at kvinder er stride en gang imellem meeeen... Det virker sgu nogle gange lidt ensporet, det du siger


Hun kunne også bare sige at den ene bøf havde hun tænkt til frokost i morgen. Jeg synes ikke det er fair at sætte den foran manden, og så skal han selv regne ud hvor meget han forventes at spise eller ikke at spise.

Et humoritisk svar fra manden ville være at vente til konen sidder med en pose chips eller en plade Marabou eller whatever, pege og sige: Ej du spiser da ikke alt det der? Føj!
Senest rettet af Slettet bruger 17. jan 2020, 06:07, rettet i alt 1 gang.
8
Brugeravatar
Zonta
Indlæg: 8516
Tilmeldt: 19. mar 2016, 08:36
Kort karma: 1293
Likede indlæg: 15143

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Zonta » 17. jan 2020, 05:57

Aragorn skrev:
RavenClaw skrev:


Hver dag?! Jeg betaler 40 kr. for én kogevask. Hun kan tro nej, kan hun!


Fucking 40 kroner?!

Hvis jeg regner helt sindssygt konservativt, medtager pris for slitage på maskinen og sætter prisen på vandet samt vaskepulver og elektricitet urealistisk højt, kan jeg faktisk ikke komme op på 10 kroner for en vask uden at vide at det koster det næppe i virkeligheden.

Det kan da kun gå for langsomt at få købt og installeret en vaskemaskine.

Det er ikke alle steder det er muligt at installere en vaskemaskine (i vores gamle lejlighed skulle vi vælge mellem opvasker eller vaskemaskine) eller alle steder man må. Eller for den sags skyld at man har pengene til at lægge til en vaskemaskine plus VVS'er.

Altså vi kan godt blive enige om at prisen er virkelig absurd høj for en vask, men du ved bare ikke hvad alternativet er.
2
J, juli 2018.
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7459
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19498

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Animi » 17. jan 2020, 05:59

Jeg ville til gengæld nok synes, at min kæreste var lidt en nar, hvis han blev sur over, hvor meget/hvor lidt jeg spiste. Hvis der ikke har været nogle aftale om, at noget skulle gemmes til noget andet, så skal jeg nok selv bestemme, hvor meget jeg spiser.
33
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Fru Sunshine » 17. jan 2020, 06:09

abcd skrev:
PaleSeptember skrev:Havde lavet 3 hakkebøffer á 200 g til aftensmad, og så tænkte jeg, at der nok var en til rester/madpakke, men nej han åd simpelthen 400 g kød, og jeg synes, det er noget madsvineri!


Hvorfor lagde du den ikke til side? Det lyder som en ubehagelig fælde at konen bliver sur over at man spiser for meget af den mad der er sat på bordet.

Stop nu bare den der tåbelige rant på kvinder, og lad folk få luft i fred.

Du kan sgu ikke være det der evindelige "det er din EGEN skyld, og det var en FÆLDE" bekendt!
8
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Slettet bruger » 17. jan 2020, 06:24

Fru Sunshine skrev:
abcd skrev:
PaleSeptember skrev:Havde lavet 3 hakkebøffer á 200 g til aftensmad, og så tænkte jeg, at der nok var en til rester/madpakke, men nej han åd simpelthen 400 g kød, og jeg synes, det er noget madsvineri!


Hvorfor lagde du den ikke til side? Det lyder som en ubehagelig fælde at konen bliver sur over at man spiser for meget af den mad der er sat på bordet.

Stop nu bare den der tåbelige rant på kvinder, og lad folk få luft i fred.

Du kan sgu ikke være det der evindelige "det er din EGEN skyld, og det var en FÆLDE" bekendt!


Selvfølgelig kan jeg være det bekendt. Hvis man ikke vil have kritiseret sine handlinger, skal man lade være at reklamere med dem på internettet. Hvis formålet er ekkokammer, kan jeg anbefale en venindegruppe eller en lukket gruppe på Facebook. Jeg holder ikke kæft. Når jeg læser noget jeg synes er fjollet, kommenterer jeg på det, det bliver der kun lavet om på hvis jeg ikke gider mere, eller jeg bliver smidt ud.
10
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 12991
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21751

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Pandesteg » 17. jan 2020, 06:27

Smiling_Goat skrev:
abcd skrev:
PaleSeptember skrev:Havde lavet 3 hakkebøffer á 200 g til aftensmad, og så tænkte jeg, at der nok var en til rester/madpakke, men nej han åd simpelthen 400 g kød, og jeg synes, det er noget madsvineri!


Hvorfor lagde du den ikke til side? Det lyder som en ubehagelig fælde at konen bliver sur over at man spiser for meget af den mad der er sat på bordet.


Jeg synes det lyder mere ubehageligt formynderisk at gemme en bøf i køleskabet, fordi ens kæreste helst ikke må se den, for ellers kan han ikke regne ud at 400 g kød måske er lidt i overkanten.

Jeg er med på at kvinder er stride en gang imellem meeeen... Det virker sgu nogle gange lidt ensporet, det du siger


Jeg kan da sagtens finde på at lave dobbelt af noget mad og pakke til næste dags frokost og dermed ikke sætte det ekstra mad på bordet. Det har da intet at gøre med at være "ubehageligt formynderisk". Hvorfor skulle jeg sætte det mad på bordet, hvis det er noget jeg har lavet til et andet formål end aftensmaden? Det giver da ingen mening.
23
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
Tibbler
Indlæg: 4643
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 248
Likede indlæg: 8385

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Tibbler » 17. jan 2020, 06:27

Fru Sunshine skrev:
abcd skrev:
PaleSeptember skrev:Havde lavet 3 hakkebøffer á 200 g til aftensmad, og så tænkte jeg, at der nok var en til rester/madpakke, men nej han åd simpelthen 400 g kød, og jeg synes, det er noget madsvineri!


Hvorfor lagde du den ikke til side? Det lyder som en ubehagelig fælde at konen bliver sur over at man spiser for meget af den mad der er sat på bordet.

Stop nu bare den der tåbelige rant på kvinder, og lad folk få luft i fred.

Du kan sgu ikke være det der evindelige "det er din EGEN skyld, og det var en FÆLDE" bekendt!


Jeg er kvinde, og jeg kan altså ikke se, at det er et "rant på kvinder".

I mine øjne er det da lidt selvmodsigende, at sætte maden på bordet, og så blive irriteret over, at den bliver spist. Hvis man har handlet kød ind til at der er til rester/madpakke, så lad være med at sætte det på bordet.
24
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16008
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1396
Likede indlæg: 29804

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf TinaW » 17. jan 2020, 06:34

Smiling_Goat skrev:
abcd skrev:
PaleSeptember skrev:Havde lavet 3 hakkebøffer á 200 g til aftensmad, og så tænkte jeg, at der nok var en til rester/madpakke, men nej han åd simpelthen 400 g kød, og jeg synes, det er noget madsvineri!


Hvorfor lagde du den ikke til side? Det lyder som en ubehagelig fælde at konen bliver sur over at man spiser for meget af den mad der er sat på bordet.


Jeg synes det lyder mere ubehageligt formynderisk at gemme en bøf i køleskabet, fordi ens kæreste helst ikke må se den, for ellers kan han ikke regne ud at 400 g kød måske er lidt i overkanten.

Jeg er med på at kvinder er stride en gang imellem meeeen... Det virker sgu nogle gange lidt ensporet, det du siger


Min mand kan også sagtens spise den mængde kød. Stod det på bordet, ville han da som udgangspunkt gå ud fra, det måtte spises.
Kan ikke se, at det er madsvineri at spise 400 gram kød, hvis manden er sulten.
Hvis jeg regner med rester til frokost, stiller jeg ikke det hele på bordet.
9
IrmaPigen
Indlæg: 7782
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 971
Likede indlæg: 12427

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf IrmaPigen » 17. jan 2020, 07:21

At fortære 400 gr kød et menneske på et måltid er madsvineri IMO.
7
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 8977
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1010
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21796

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Purple Haze » 17. jan 2020, 07:24

At spise to hakkebøffer anser jeg ikke som ekstraordinært, hvis man er voksen og sulten.
13
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.

Tilbage til "Forhold og sex"