Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7454
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1758
Likede indlæg: 24344

Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Moxy-lady » 15. aug 2015, 17:29

Jaja, det lyder pænere med "hvornår har din kæreste sidst sagt noget dumt" - men vi ved jo alle godt at vi tænker "nar!" når de er dumme :fløjt: Eller, det gør jeg.

Og ja, han har lige været en kæmpeidiot.

Jeg har hold i nakken - eller næsten. Jeg kan godt bevæge hovedet, men ikke særlig meget.
Han spørger om vi skal til at gå i gang med at lave noget mad. Jeg siger at jo, det kan vi godt. Efter 5 minutter rejser jeg mig, går over til ham (han sidder ved computeren) og spørger om vi skal gå i gang. "Ja" siger han. Og bliver siddende. Jeg går så i gang med maden. Da jeg skal have åbnet ovnen piver jeg lidt, for det gør sgu skide ondt. Han siger et eller andet, og bliver siddende.
Her er jeg så ved at være godt og grundigt arrig. Jeg vil ikke sige noget til ham, men har allerede gang i en god skideballe oppe i hovedet til når jeg - selvopofrende - har lavet hans ædelse. Jeg har planlagt den store guilt-trip tur og satser på i hvert fald og få en gang massage som undskyldning.

Herefter rejser han sig og kommer og spørger om han skal hjælpe med noget, hvortil jeg selvfølgelig, som den martyr jeg er, siger "nej, det er lige meget!" Så kommer han og (forsøger at) kysse mig på halsen - det er lidt svært at komme til fordi mit hoved jo ikke kan rykke sig :p og går i gang med opvasken. Herefter opfanger han den mildest talt fjendtlige aura der pulserer fra mig og spørger om der er noget i vejen. Sammenbidt får jeg sagt "Ja, jeg er sgu egentlig ret irriteret over at du spørger om vi skal lave mad, og herefter bliver siddende på din flade."

"Det kan jeg egentlig godt forstå"



Pfffffffffffftttttt - dette er lyden af luft der går af en ballon. Jeg var ellers SÅ klar.
Så nu er vi gode venner igen. Men jeg er egentlig lidt frustreret over jeg blev nægtet min minutiøst udtænkte hævn. Well.... Jeg får om ikke andet massage :p
14
My world 12-10-18 :lun:
Akehurst2
Indlæg: 14124
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1259
Likede indlæg: 40529

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Akehurst2 » 18. aug 2015, 07:35

Da jeg sagde, at vi jo trængte til at få skiftet sengetøj, hvilket han var helt enig i. Han så valgte mens jeg var ude at pille det beskidte af og så mene, at så havde han gjort halvdelen - AKA, så skulle jeg lægge det nye på.

Jeg hader at skifte sengetøj, og det gør han sjovt nok også. Det er mig, der gør det 19 ud af 20 gange og når han så endelig bare gider tage det gamle af, så synes han virkelig, han har bidraget :rulle:
2
Akehurst2
Indlæg: 14124
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1259
Likede indlæg: 40529

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Akehurst2 » 18. aug 2015, 08:14

Angelina skrev:Da jeg renoverede min gang - der var han en nar i 3 uger i træk ...


Han er alligevel konsekvent :gruble:

Min kunne i øvrigt godt tage at lægge sit rene tøj på plads. Det bliver båret ned og vasket og hængt op og båret op til ham - er det så for meget forlangt, at den blå IKEA-pose ikke skal fungere som ekstraskab (og jeg skal skvatte over den hele tiden)?
0
Brugeravatar
RødeMor
Indlæg: 25
Tilmeldt: 16. aug 2015, 18:45
Kort karma: 9
Likede indlæg: 60

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf RødeMor » 30. aug 2015, 20:59

All day, every day. Det er skønt. Om en måned er det heldigvis slut, og hold kæft hvor jeg glæder mig.
0
Brugeravatar
SonataA
Indlæg: 514
Tilmeldt: 1. sep 2015, 05:20
Kort karma: 52
Likede indlæg: 819

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf SonataA » 1. sep 2015, 19:50

I går, han ville massere mind fødder, og jeg havde feber og var piv. Mine fødder var ømme (og rene!!) så han kunne godt have hjulpet lidt.
0
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Fru Sunshine » 1. sep 2015, 19:55

Han snakkede HØJT i telefon, da jeg skulle se Luksusfælden.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8874
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1514
Likede indlæg: 25434

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Madam Pomfrey » 1. sep 2015, 20:01

I dag...
jeg har kogt syltetøj, saftevand og æblegrød... totalt hausfrau i dag.
Han elsker æblekage, og gik derfor tidlig aftentur med hunden, til Fakta efter makroner og fløde.
Og imens jeg putter store børn, er han gået op til små børn for lige at putte den mindste der ikke ville ligge alene.
Og 21.30 proklamerer han at han går i seng...

jamen så meget for lidt "dig og mig og vi to" hygge, vi har nærmest ikke set hinanden siden torsdag, men leget "når min mor kommer hjem, så er min far lige gået"
1
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
RødeMor
Indlæg: 25
Tilmeldt: 16. aug 2015, 18:45
Kort karma: 9
Likede indlæg: 60

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf RødeMor » 1. sep 2015, 20:34

Skumfidusen skrev:
RødeMor skrev:All day, every day. Det er skønt. Om en måned er det heldigvis slut, og hold kæft hvor jeg glæder mig.


Holder han op med at være en nar om en måned eller op med at være din kæreste?



Åh, vi er ikke længere kærester - han flytter ud om en måned.
Hvis han også holder op med at være en nar fra den dato, vil jeg føle mig godt og grundigt snydt.
7
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Fru Sunshine » 7. sep 2015, 08:36

Han kørte uden at sige farvel til mig.

At han så bare lige ville hente nogle småting i Rema og syntes, jeg skulle have lov at sove, er slet ingen undskyldning...... Eller....Jo.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Akehurst2
Indlæg: 14124
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1259
Likede indlæg: 40529

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Akehurst2 » 7. sep 2015, 08:50

Han har for vane at lade alle sine slips hænge over en stol inde på kontoret, hvis de så slæber hen af gulvet og er i vejen for rengøringen. Jeg tænkte så, at jeg lige kunne hænge dem pænt på plads og at det ville han da blive glad for.

Men nej, skidesur mand, der "jo ikke kunne finde noget OVERHOVEDET", selvom slipsene nu hang pænt og ordentligt på deres bøjle :rulle:

Nå, men så selv tak.
0
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8874
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1514
Likede indlæg: 25434

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Madam Pomfrey » 7. sep 2015, 20:10

I dag....

Sidste år fik han sådan en "gud, jeg er sidst i 30'erne" erkendelse/krise...
Og pludselig stod den på massiv løbetræning, han skulle løbe halv- og helmarathon dette kalenderår, og han skal nå at lave en ironman inden han bliver 40, - jamen rart at vi lige kunne tale om, om det overhoved er en mulighed at tage tid til al den træning i en travl hverdag med børn og fuldtidsjobs osv.
Men han træner, og han har gennemført sine mål for i år, og det er da gået nogenlunde. Jeg har ihvertfald ikke låst ham inde, eller slået ham ihjel.

Men jeg er TRÆT af at det altid er mig der skal "bestemme" om han må noget, eller altså en del planlægger han selv, og sætter i kalender, og en stor del af hans løbetræning ligger kl. bæ om morgnen, hvor vi andre sover, så fred være med det.
Men han kommer og spørger "må jeg tilmelde mig halvmarathon d. xx i xxxx" "må jeg svømmetræne om søndagen" - og jeg prøver altid at skyde den tilbage, - synes du selv der er plads og tid til det?
HADER at jeg bliver sådan en slags mor der skal bestemme om han "må" noget, eller om det passer dårligt ind. Jeg gider altså ikke være hende den skrappe kone der siger nej, men gad bare godt at han selv overvejede det, sådan for alvor.
Men det er i mange henseender mig der skal beslutte om han må eller ej, eller ihvertfald fortælle ham at det er en dårlig ide, og så kan han gå og være småfornæret over det! tak...

I dag kommer han så, guddødemig, - MIDT i læsning af Harry Potter for den 9 årige, og spørger om han må være svømmetræner 2 x ugentligt i den der triathlon klub han har meldt sig ind i... gad fanme ikke engang spørge ham om han kunne overveje det selv.
NEJ for fucks sake, for helvede altså! ....
Vi har begge fuldtidsjob, vi pendler og har hver 45-60 minutters kørsel til og fra job, vi har hus, have, hund, og væsentligts af alt, 4 drenge vi altså skal være nærværende forældre for. Og de der børn har fritidsaktiviteter, 2 x ugentligt skal de følges afsted, og yderligt 2 x ugentligt skal vi evt afsted og hente den ældste fra fodboldtræning. Selvfølgelig hverken kan eller skal han være svømmetræner oveni alt dette!

Da jeg siger nej er svaret, "tænkte det nok - men ville bare lige høre" - så er det meningen jeg skal klappe ham på hovedet for at være så dygtig at han faktisk nok selv var kommet til konklusionen?? argh men altså! - men det var bare fordi den der klub manglede trænere og de syntes han var den helt rigtige - jamen flot, din skovl, så gå lige ud og find dine børn en ny far ikke? "jamen jeg siger bare det ikke passer" - det skulle du for helvede bare ha sagt i første omgang!

Det hjalp så ikke på det at han i dag var hjemme fra job, med et ærende på vejen, kl. 17.35 for derefter at skride ovenpå for at se landskamp... HEJ FARMAND!


Jeg har i forvejen, for at vi kan eksistere i det her, for at børnene skal se og mærke de har en far i hverdagen, stillet ham det ulitmatum ifht. hans træning, at han skærer markant ned for sport på tv. Slap han afsted med det så ville han da gerne se en 3-4-5 super liga kampe ugentligt, se formel1, tennis, håndbold osv. - han har FÅET LOV TIL, at se landskampe og se hans hold i superligaen, og det er det!
8
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7454
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1758
Likede indlæg: 24344

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Moxy-lady » 13. sep 2015, 11:43

Jeg er simpelthen så frustreret lige nu.

Jeg har enormt svært ved at håndtere vrede, og kan ikke rigtig finde ud af at komme af med det på en rigtig måde. Jeg har en tilbøjelighed til at blive indebrændt og perfid og når jeg så har sagt noget grimt får jeg rigtig dårlig samvittighed. Dette skyldes sandsynligvis min fars autoritære opdragelse, da det aldrig var okay at være vred på ham, selv når han var et kæmoe kvaj.

Nå. I går arrangerede min veninde en hygge komsammen, som vi har holdt nogle år i træk. Vi skulle spille/ lege lidt forskelligt udenfor, grille og hygge med hinanden og drikke lidt øl. Der har ikke været den store planlægning i det i år, men bare været sådan en "come as you please, have fun, enjoy yourself" agtigt stemning omkring det. Min kæreste er ikke den mest sociale kartoffel i hele verden, men han kender og kommer godt ud af det med de fleste af dem som var der. Jeg sørgede for mad til grill og drikkevarer til os begge. Han skulle bare møde op og hygge sig.
Efter vi har grillet i går aftes går vi op til min veninde, hygger og spiller guitarhero. Min kæreste følger med, men på et tidspunkt bliver han træt og tager hjem. Efter noget tid får jeg en sms om at han nok ikke kommer med næste år, fordi han ikke syntes at det har været godt arrangeret og at han ikke har syntes at det var særlig sjovt.

Og så er det at jeg står heeeeelt af og bliver megarasende.

Jeg synes at han e snotforkælet, og en kæmpenar. Han skulle for fucks sake bare møde op. Han kunne selv vælge at være primus motor på noget han syntes var sjovt, eller sige at "nej, han gad egentlig ikke at lave x, kan vi ikke lave y i stedet?". Men nej, han sætter sig bare metaforisk på sidelinjen og mugger over at det andre har arrangeret for at han skal hygge sig ikke lever op til hans forventninger.
Jeg er så fucker-træt af at han altid skal hives ud af døren til alle arrangementer, og samtidig har jeg det også sådan at jeg jo ved hvordan han er. Men jeg synes bare at det er latterligt at han, pga sygemelding fra studiet er ude med andre mennesker i gennemsnit en gang om måneden, to, hvis jeg er primus motor på det. Resten af tiden sidder han derhjemme foran computeren og snakker computerspil med nogle gaming venner. Der gror snart mos på ham!
Rigtig langt hen af vejen accepterer jeg hans særheder. Han skal ikke med til alle arrangementer hverken blandt familie eller venner, og han har kun ganske få "musts" i løbet af et år. Resten af tiden må han stort set gøre som det passer ham. Jeg begrænser ikke hans computer-hobby eller brokker mig over den. Jeg er faktisk ret large. Men lige nu har jeg bare lyst til at sige til ham at han skal lade være med at tage med til noget som helst, for jeg gider ikke sidde og spekulere på om han føler sig tilpas underholdt.

Han sov ikke da jeg kom hjem i nat, men jeg blev enig med mig selv om at jeg ville have rigtig godt af at sove på min vrede, så jeg sagde ikke noget. Nu sidder jeg her, og er stadig vred og frustreret og kan ikke rigtig komme af med det. Jeg føler ikke at jeg kan komme ud med det uden at jeg siger noget grimt eller bliver sarkastisk og perfid, og samtidig kan jeg slet ikke slippe min vrede og være konstruktiv omkring det. Jeg er så frustreret og er virkelig, virkelig gal, og det er som om den der vrede bare vokser og vokser fordi jeg på en eller anden måde dyrker det. selvom jeg prøver at lade være.
0
My world 12-10-18 :lun:
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5378
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 698
Likede indlæg: 10391

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf lillebjoern » 13. sep 2015, 12:43

Jeg tog hele opvasken i går aftes, og der var pænt meget... så fordi han er så sød at sætte greb i vores skabe, så ligger der nu savsmuldsrester over hele det rene opvask. Og jeg kan ikke engang tillade mig at blive sur, for han har jo sat greb i, som han skulle :sur:
2
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5378
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 698
Likede indlæg: 10391

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf lillebjoern » 14. sep 2015, 07:20

ShuruQ skrev:
lillebjoern skrev:Jeg tog hele opvasken i går aftes, og der var pænt meget... så fordi han er så sød at sætte greb i vores skabe, så ligger der nu savsmuldsrester over hele det rene opvask. Og jeg kan ikke engang tillade mig at blive sur, for han har jo sat greb i, som han skulle :sur:


Det er ikke kritik, men hvis du vidste han skulle sætte greb op havde det også været smart at sætte opvasken på plads. Jeg synes lidt i begge har skyld i det :).


Han skulle i flere uger have sat greb op. Så nej, jeg var ikke klar over at han ville gøre lige den dag.
1
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Aima » 14. sep 2015, 09:51

lillebjoern skrev:Jeg tog hele opvasken i går aftes, og der var pænt meget... så fordi han er så sød at sætte greb i vores skabe, så ligger der nu savsmuldsrester over hele det rene opvask. Og jeg kan ikke engang tillade mig at blive sur, for han har jo sat greb i, som han skulle :sur:


Jo, du kan da tillade dig at blive sur. Jeg ved så ikke om det nytter noget, men medmindre manden er blind, er det da totalt idiotisk at begynde at bore greb op over en ren opvask, det ville tage tre minutter at fjerne den, inden han gik i gang.
Jeg synes ikke, du på nogen måde har skyld i det der, og jeg synes, du skal bede ham om at gøre rent efter sig selv. Blot fordi folk gør én en tjeneste, er man altså ikke tvunget til blot at lade stå til og acceptere det, hvis de på samme tid spolerer et eller andet.
6
I'll stick with hell no's and headphones...

Tilbage til "Forhold og sex"