Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5115
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1220
Likede indlæg: 20846

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Zombie » 16. jul 2020, 20:56

Kakadu skrev:
DenGrimmeHelling skrev:Jeg er nu egentlig glad for, at min kæreste ikke bliver ked af det, når jeg klipper mit hår. Ville synes, det var ret nederen, at han sådan gik rundt og havde glædesaktier i min frisure.

Enig. Jeg er endda så rabiat, at mine børn selv må bestemme deres frisure.


Kropslig autonomi, selv de helt små petitesser, er også på listen her over ting, jeg ikke vil blande mig i over for mand eller kommende børn. Hvis jeg fx får en datter, der trimmer hele håret af og er skaldet, så må hun gerne det.

(Det ville også være hyklerisk andet, når jeg selv havde solide 2 år som trash punker, hvor hanekammen stod af sig selv, fordi en del af oprøret var at bade sjældent udover for at forhindre basale sygdomme i huden eller underlivet. :lol: )
0
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
catnip
Indlæg: 4630
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:47
Kort karma: 673
Likede indlæg: 21175

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf catnip » 17. jul 2020, 04:52

Kan se at jeg glemte den obligatoriske debat disclaimer om, at jeg naturligvis ikke er en nederen kone med glædesaktier (really?) i min mands fysiske fremtoning. My bad. Jeg kan forsikre alle bekymrede debatører om, at min mands frie vilje er intakt, og at jeg ikke elsker ham mindre fordi han har barberet sit hår af. Bare lige inden nogen ringer til Mændenes Værn.
47
- Nevertheless she persisted -
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7483
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1762
Likede indlæg: 24473

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Moxy-lady » 17. jul 2020, 05:21

catnip skrev:Kan se at jeg glemte den obligatoriske debat disclaimer om, at jeg naturligvis ikke er en nederen kone med glædesaktier (really?) i min mands fysiske fremtoning. My bad. Jeg kan forsikre alle bekymrede debatører om, at min mands frie vilje er intakt, og at jeg ikke elsker ham mindre fordi han har barberet sit hår af. Bare lige inden nogen ringer til Mændenes Værn.


Det er simpelthen for dumt at det er nødvendigt for dig at skrive dette. Kors i skuret, altså.
15
My world 12-10-18 :lun:
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Slettet bruger » 17. jul 2020, 05:46

Min kone har været skaldet flere gange i sine teenage-år, og håret har vist også været igennem alle regnbuens farver. Nu har hun en almindelig frisure, hvilket hun har haft i al den tid jeg har kendt hende, men når den ikke vil makke ret, truer hun jævnligt med at barbere det hele af, for det var rart at være skaldet. Jeg er splittet imellem at det tror jeg ikke lige ville klæde hende, og at det kunne sgu være meget sjovt at se hvordan verden ville reagere på sådan en ændring når man f.eks. dukker op til 70-års fødselsdag.
12
Brugeravatar
Skorstenen
Indlæg: 4891
Tilmeldt: 23. maj 2016, 15:58
Kort karma: 552
Likede indlæg: 8818

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Skorstenen » 17. jul 2020, 05:59

Moxy-lady skrev:
catnip skrev:Kan se at jeg glemte den obligatoriske debat disclaimer om, at jeg naturligvis ikke er en nederen kone med glædesaktier (really?) i min mands fysiske fremtoning. My bad. Jeg kan forsikre alle bekymrede debatører om, at min mands frie vilje er intakt, og at jeg ikke elsker ham mindre fordi han har barberet sit hår af. Bare lige inden nogen ringer til Mændenes Værn.


Det er simpelthen for dumt at det er nødvendigt for dig at skrive dette. Kors i skuret, altså.

x2
2
Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3667
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1204
Likede indlæg: 12187

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf achillaxedprune » 17. jul 2020, 06:24

Jeg har glædesaktier i min mands smukke røde hår! :dåne:
3
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7578
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1902
Likede indlæg: 24643

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf LaScrooge » 17. jul 2020, 06:32

Jeg synes min kæreste er flottest når han er glatbarberet, så det bliver han altid, hvis vi skal noget særligt, hvor han gerne vil gøre dig umage for at falde ekstra i min smag. På samme måde kan jeg finde på at iføre mig hofteholder ved særlige lejligheder, for hans skyld. Jeg synes også selv, at det ser lækkert ud, men jeg gør det ikke til hverdag.
Jeg spørger ham gerne, hvilket af mine forskellige looks han bedst kan lide; både af interesse (hans smag og præferencer skifter) og fordi jeg nogle gange gerne vil tilfredsstille ham. Og ofte, fordi jeg ikke lige selv gider tage stilling til eller kan mærke hvad jeg selv er til dén dag. Så sætter min kærestes forslag en ramme jeg kan gå ud fra.

Min kæreste må gerne synes, at noget klæder mig bedre end andet og han må gerne få mere nydelse ud af at se mig i noget, fremfor noget andet. Man kan måske sige, at vi har fælles glædesaktier i dét at gøre noget ud af sig selv og også at gøre det for hinandens skyld.
21
And we both know: I will be delicious
MOGA
Indlæg: 4052
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 525
Likede indlæg: 7381

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf MOGA » 17. jul 2020, 06:38

LaScrooge skrev:Jeg synes min kæreste er flottest når han er glatbarberet, så det bliver han altid, hvis vi skal noget særligt, hvor han gerne vil gøre dig umage for at falde ekstra i min smag. På samme måde kan jeg finde på at iføre mig hofteholder ved særlige lejligheder, for hans skyld. Jeg synes også selv, at det ser lækkert ud, men jeg gør det ikke til hverdag.
Jeg spørger ham gerne, hvilket af mine forskellige looks han bedst kan lide; både af interesse (hans smag og præferencer skifter) og fordi jeg nogle gange gerne vil tilfredsstille ham. Og ofte, fordi jeg ikke lige selv gider tage stilling til eller kan mærke hvad jeg selv er til dén dag. Så sætter min kærestes forslag en ramme jeg kan gå ud fra.

Min kæreste må gerne synes, at noget klæder mig bedre end andet og han må gerne få mere nydelse ud af at se mig i noget, fremfor noget andet. Man kan måske sige, at vi har fælles glædesaktier i dét at gøre noget ud af sig selv og også at gøre det for hinandens skyld.


Det er jo det.
Selvom man MÅ gøre hvad man vil, så er der vel i forvejen mange ting, man gør for at gøre partneren glad? Selvfølgelig skal man ikke slå knude på sig selv for at tilfredsstille et andet menneske, men jeg kan ikke se hvorfor der går skår af en, når det handler om småting?
7
Brugeravatar
catnip
Indlæg: 4630
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:47
Kort karma: 673
Likede indlæg: 21175

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf catnip » 17. jul 2020, 07:08

Apropos tråden om grimme kommentarer på nettet, har jeg fået et rødt kort om at “jeg lige skal slappe af med min passiv-aggressive offerrolle”. Fra en bruger med ingen indlæg :D
25
- Nevertheless she persisted -
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5115
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1220
Likede indlæg: 20846

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Zombie » 17. jul 2020, 07:25

catnip skrev:Kan se at jeg glemte den obligatoriske debat disclaimer om, at jeg naturligvis ikke er en nederen kone med glædesaktier (really?) i min mands fysiske fremtoning. My bad. Jeg kan forsikre alle bekymrede debatører om, at min mands frie vilje er intakt, og at jeg ikke elsker ham mindre fordi han har barberet sit hår af. Bare lige inden nogen ringer til Mændenes Værn.


Min var en reaktion på Madam Pomfrey, der skriver om sine børn og at de ikke "får lov til" at køre trimmeren.
Det kunne jeg ikke lige placere, er det bare en lidt bombastisk formulering eller..? Ja, det skal du jo ikke svare på, men bare for at præcisere.
0
aka Forbies

:gammel:
Kakadu
Indlæg: 3484
Tilmeldt: 7. jul 2019, 20:27
Kort karma: 572
Likede indlæg: 10294

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Kakadu » 17. jul 2020, 07:28

Zombie skrev:
catnip skrev:Kan se at jeg glemte den obligatoriske debat disclaimer om, at jeg naturligvis ikke er en nederen kone med glædesaktier (really?) i min mands fysiske fremtoning. My bad. Jeg kan forsikre alle bekymrede debatører om, at min mands frie vilje er intakt, og at jeg ikke elsker ham mindre fordi han har barberet sit hår af. Bare lige inden nogen ringer til Mændenes Værn.


Min var en reaktion på Madam Pomfrey, der skriver om sine børn og at de ikke "får lov til" at køre trimmeren.
Det kunne jeg ikke lige placere, er det bare en lidt bombastisk formulering eller..? Ja, det skal du jo ikke svare på, men bare for at præcisere.

Også her. Jeg forstår ikke behovet for, at ens børn skal se ud på den måde, man selv finder pænest. Det er da federe at støtte dem i at stå fast i egen identitet.
5
Hvis hesten er død, så stå af.
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12997
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55889
Kontakt:

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Ado » 17. jul 2020, 07:40

Min datter kørte en goth-periode, hvor hun rendte rundt i bybilledet med 600 gram sort eyeliner på hvert øje. Den periode blev så afløst af en pink periode, hvor håret var skrigende pink. Det var sateme hårdt for visse dele af min familie, som helst ser (og er vant til), at folk passer ned i de Silkeborgensiske kasser, som der er.
Jeg lod hende gøre hvad hun ville. For fanden, vi skal da alle bruge tid på at finde ud af hvem vi er. Jeg troede selv, at jeg var en rest fra Woodstock, da jeg var teenager. Det var skide sjovt. (Og nok også grimt, men who cares).
11
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5115
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1220
Likede indlæg: 20846

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Zombie » 17. jul 2020, 07:41

Kakadu skrev:
Zombie skrev:
catnip skrev:Kan se at jeg glemte den obligatoriske debat disclaimer om, at jeg naturligvis ikke er en nederen kone med glædesaktier (really?) i min mands fysiske fremtoning. My bad. Jeg kan forsikre alle bekymrede debatører om, at min mands frie vilje er intakt, og at jeg ikke elsker ham mindre fordi han har barberet sit hår af. Bare lige inden nogen ringer til Mændenes Værn.


Min var en reaktion på Madam Pomfrey, der skriver om sine børn og at de ikke "får lov til" at køre trimmeren.
Det kunne jeg ikke lige placere, er det bare en lidt bombastisk formulering eller..? Ja, det skal du jo ikke svare på, men bare for at præcisere.

Også her. Jeg forstår ikke behovet for, at ens børn skal se ud på den måde, man selv finder pænest. Det er da federe at støtte dem i at stå fast i egen identitet.


Enig, det sagt, så bider jeg nu mærke i, at uagtet hvad Pomfrey "giver lov til", har hendes søn alligevel brugt en trimmer. For mit vedkommende tænker jeg, at jeg måske har læst indlægget lidt for nidkært i formuleringerne, men det ved jeg jo ikke.
0
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5115
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1220
Likede indlæg: 20846

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Zombie » 17. jul 2020, 07:43

Ado skrev: Jeg troede selv, at jeg var en rest fra Woodstock, da jeg var teenager. Det var skide sjovt. (Og nok også grimt, men who cares).


Jeg var ung teenager i 90erne. :ninja:
0
aka Forbies

:gammel:
Kakadu
Indlæg: 3484
Tilmeldt: 7. jul 2019, 20:27
Kort karma: 572
Likede indlæg: 10294

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Kakadu » 17. jul 2020, 07:46

Zombie skrev:
Kakadu skrev:
Zombie skrev:
catnip skrev:Kan se at jeg glemte den obligatoriske debat disclaimer om, at jeg naturligvis ikke er en nederen kone med glædesaktier (really?) i min mands fysiske fremtoning. My bad. Jeg kan forsikre alle bekymrede debatører om, at min mands frie vilje er intakt, og at jeg ikke elsker ham mindre fordi han har barberet sit hår af. Bare lige inden nogen ringer til Mændenes Værn.


Min var en reaktion på Madam Pomfrey, der skriver om sine børn og at de ikke "får lov til" at køre trimmeren.
Det kunne jeg ikke lige placere, er det bare en lidt bombastisk formulering eller..? Ja, det skal du jo ikke svare på, men bare for at præcisere.

Også her. Jeg forstår ikke behovet for, at ens børn skal se ud på den måde, man selv finder pænest. Det er da federe at støtte dem i at stå fast i egen identitet.


Enig, det sagt, så bider jeg nu mærke i, at uagtet hvad Pomfrey "giver lov til", har hendes søn alligevel brugt en trimmer. For mit vedkommende tænker jeg, at jeg måske har læst indlægget lidt for nidkært i formuleringerne, men det ved jeg jo ikke.

Pomfrey må gøre helt som hun vil, min holdning er generel og blev blot inspireret af hendes indlæg :)
1
Hvis hesten er død, så stå af.

Tilbage til "Forhold og sex"