Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5395
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 703
Likede indlæg: 10424

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf lillebjoern » 25. dec 2018, 10:40

vibbsen skrev:
Mi55y skrev:
vibbsen skrev:Da han fik sin julegave....

"jamen jeg forstår godt hvad den kan. Jeg kan bare ikke se hvad jeg skal bruge den til. Hvis jeg vil slukke lyset så gør jeg det på kontakten"

Jamen så var det da godt at jeg har købt for 1200 kroner Philips Hue lys til dig....Når.du.nu ikke gad finde på noget selv..

Næste år får han 5 par underbukser fra Føtex. Dem kan han forhåbentlig godt se hvad han skal bruge til....


Ha! Jeg købte også Philips Hue til kæresten - fordi han engang har snakket om, at det kunne være smart at styre lyset, når man var bortrejst. Og fordi jeg ikke har fået nogen fucking ønskeseddel!

"Hvad er det? Nej, det kan jeg ikke huske at have talt om."

Hans mor til gengæld diskede op med den ene gave efter den anden, som ramte plet. Da jeg på vejen hjem imponeret ytrede mig omkring, hvor godt hans mor kender ham, kommer det guddødemig:
"Men hun har jo også fået en ønskeseddel." :cuss:

Heldigvis ramte min anden gave plet.


Mon min mand og din kæreste er en.og samme person. For det var PRÆCIS sådan hr.vibbsen reagerede. Og nærmest de samme ord han brugte.

Jeg ramte så også plet med den anden gave.

Iøvrigt så betroede min far mig at min mor - da han i sin tid købte Hue til dem - absolut ikke kunne se hvad i alverden den slags skulle til for :-D


Ha! Dem gav min ene bror også til min anden bror, som reagerede på præcis samme måde. Min ene bror (giveren) fik dog efterhånden overbevist ham om, at det var ret smart, så tror han endte med at blive glade for dem alligevel. :D
0
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8964
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1055
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18275

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Mi55y » 25. dec 2018, 10:56

Philips Hue - julegaven ingen vidste de ønskede sig! :-D
18
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
Anne Droid
Indlæg: 2147
Tilmeldt: 28. sep 2015, 07:28
Kort karma: 125
Likede indlæg: 4981

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Anne Droid » 25. dec 2018, 11:02

Mi55y skrev:Philips Hue - julegaven ingen vidste de ønskede sig! :-D


Min kæreste er ret begejstret for Hue og har det på ønskesedlen. Men han er også vild med alt der kan styres med en app.
1
Klimatosse
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12730
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 919
Likede indlæg: 12467

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Guilded_Lily » 25. dec 2018, 12:08

Min mand ønskede sig en Huelampe sidste år og fik den - i år ønskede jeg mig Google Home med argumentationen, at den jo kunne bruges til den dims, men fik den ikke :lol: Jeg håber, den kommer på udsalg et eller andet sted :-D

Jeg fik ondt af min svoger i går. Han havde gjort sig umage med julegaverne til sin gravide kæreste, og havde været meget obs på hendes ønskeseddel. Alligevel var hun ikke tilfreds. Heller ikke med de andres gaver. Wow.
1
Brugeravatar
Seraphina
Indlæg: 223
Tilmeldt: 6. jan 2016, 19:50
Kort karma: 44
Likede indlæg: 568

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Seraphina » 26. dec 2018, 18:24

Guilded_Lily skrev:Min mand ønskede sig en Huelampe sidste år og fik den - i år ønskede jeg mig Google Home med argumentationen, at den jo kunne bruges til den dims, men fik den ikke :lol: Jeg håber, den kommer på udsalg et eller andet sted :-D

Jeg fik ondt af min svoger i går. Han havde gjort sig umage med julegaverne til sin gravide kæreste, og havde været meget obs på hendes ønskeseddel. Alligevel var hun ikke tilfreds. Heller ikke med de andres gaver. Wow.


Hvordan gav hun udtryk for det? (Hader når folk er utaknemmelige over deres gaver) :tie:
1
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12730
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 919
Likede indlæg: 12467

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Guilded_Lily » 26. dec 2018, 22:03

Seraphina skrev:
Hvordan gav hun udtryk for det? (Hader når folk er utaknemmelige over deres gaver) :tie:


Forkert farve, forkert størrelse, forkert mønster. Den slags.
0
Brugeravatar
Seraphina
Indlæg: 223
Tilmeldt: 6. jan 2016, 19:50
Kort karma: 44
Likede indlæg: 568

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Seraphina » 26. dec 2018, 22:42

Guilded_Lily skrev:
Seraphina skrev:
Hvordan gav hun udtryk for det? (Hader når folk er utaknemmelige over deres gaver) :tie:


Forkert farve, forkert størrelse, forkert mønster. Den slags.


Altså når hun fik en gave, så kommenterede hun, at det fx var den forkerte farve?
Det er godt nok uforskammet... :tie:
3
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12730
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 919
Likede indlæg: 12467

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Guilded_Lily » 26. dec 2018, 23:21

Seraphina skrev:
Guilded_Lily skrev:
Seraphina skrev:
Hvordan gav hun udtryk for det? (Hader når folk er utaknemmelige over deres gaver) :tie:


Forkert farve, forkert størrelse, forkert mønster. Den slags.


Altså når hun fik en gave, så kommenterede hun, at det fx var den forkerte farve?
Det er godt nok uforskammet... :tie:


Jep...
0
Brugeravatar
Yuna
Indlæg: 450
Tilmeldt: 13. maj 2016, 15:51
Kort karma: 39
Likede indlæg: 1527

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Yuna » 27. dec 2018, 09:11

Ok, måske ikke rigtig en nar, men... :lol:

Vi holdt ikke jul sammen men da vi skriver til hinanden senere på aftenen for at takke for gaver, får jeg at vide at han altså har endnu en gave til mig, når han kommer hjem dagen efter, men som jeg selv skal være med til at vælge...

Weeee tænker jeg! Det kan da være en ring! :love2:

Han kommer så hjem og viser mig nogle billeder på google... af noget sex-legetøj... :/ :lol: :lol:

Jeg var ret tæt på at fortælle ham at det altså ikke lige er det en kvinde forventer med sådan en formulering :lol:
25
Pille, pille ned...så har man taget nej-hatten på igen...
Brugeravatar
Precaseptica
Indlæg: 849
Tilmeldt: 27. aug 2015, 10:07
Kort karma: 211
Likede indlæg: 1884

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Precaseptica » 27. dec 2018, 09:27

Yuna skrev:Ok, måske ikke rigtig en nar, men... :lol:

Vi holdt ikke jul sammen men da vi skriver til hinanden senere på aftenen for at takke for gaver, får jeg at vide at han altså har endnu en gave til mig, når han kommer hjem dagen efter, men som jeg selv skal være med til at vælge...

Weeee tænker jeg! Det kan da være en ring! :love2:

Han kommer så hjem og viser mig nogle billeder på google... af noget sex-legetøj... :/ :lol: :lol:

Jeg var ret tæt på at fortælle ham at det altså ikke lige er det en kvinde forventer med sådan en formulering :lol:


Det er en ret typisk mandefejl, så vidt jeg ved. Jeg har selv lavet en lignende engang og det har alle mine drengevenner også. Man kan nå at blive ret så begejstret for det der sex, specielt når man er fra hinanden, og så er det jo meget naturligt, at man regner med, at ens kæreste tænker på samme måde.
2
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9080
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1018
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21923

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Purple Haze » 27. dec 2018, 13:28

Precaseptica skrev:
Yuna skrev:Ok, måske ikke rigtig en nar, men... :lol:

Vi holdt ikke jul sammen men da vi skriver til hinanden senere på aftenen for at takke for gaver, får jeg at vide at han altså har endnu en gave til mig, når han kommer hjem dagen efter, men som jeg selv skal være med til at vælge...

Weeee tænker jeg! Det kan da være en ring! :love2:

Han kommer så hjem og viser mig nogle billeder på google... af noget sex-legetøj... :/ :lol: :lol:

Jeg var ret tæt på at fortælle ham at det altså ikke lige er det en kvinde forventer med sådan en formulering :lol:


Det er en ret typisk mandefejl, så vidt jeg ved. Jeg har selv lavet en lignende engang og det har alle mine drengevenner også. Man kan nå at blive ret så begejstret for det der sex, specielt når man er fra hinanden, og så er det jo meget naturligt, at man regner med, at ens kæreste tænker på samme måde.


For mig ville det være helt omvent.
Hvis min mand sagde noget om at jeg skulle være med til at vælge endnu en gave, så ville jeg straks tænke sex-legetøj.
Og ville nok blive pænt skuffet hvis det var en ring jeg skulle hjælpe med at vælge.
3
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3667
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1204
Likede indlæg: 12187

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf achillaxedprune » 27. dec 2018, 14:33

I stedet for at ringe til en kloakservice, der kan komme og spule vores kloak (toilettet er stoppet) har min mand valgt at prøve at fixe det selv. Udover det koster 500 kr. i indkøb af dims, som jeg ikke aner hvor skal opbevares bagefter, så lugter hele huset af lort og kloak. Bvadr!

...det er da også selvfølgelig også sødt, at han prøver. Men her stinker og jeg er så træt af at have alt hans huttelihut liggende. Hvad vi ikke har af dims til huset, som han synes, der er nødvendigt. Og denne her er jo vildt klam efter at være blevet brugt, så hvor skal den lige opbevares? Så skal vi have sådan et lortespulerør liggende i skuret. Ih, ad! :badr:
1
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
Precaseptica
Indlæg: 849
Tilmeldt: 27. aug 2015, 10:07
Kort karma: 211
Likede indlæg: 1884

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Precaseptica » 27. dec 2018, 16:12

Purple Haze skrev:
Precaseptica skrev:
Yuna skrev:Ok, måske ikke rigtig en nar, men... :lol:

Vi holdt ikke jul sammen men da vi skriver til hinanden senere på aftenen for at takke for gaver, får jeg at vide at han altså har endnu en gave til mig, når han kommer hjem dagen efter, men som jeg selv skal være med til at vælge...

Weeee tænker jeg! Det kan da være en ring! :love2:

Han kommer så hjem og viser mig nogle billeder på google... af noget sex-legetøj... :/ :lol: :lol:

Jeg var ret tæt på at fortælle ham at det altså ikke lige er det en kvinde forventer med sådan en formulering :lol:


Det er en ret typisk mandefejl, så vidt jeg ved. Jeg har selv lavet en lignende engang og det har alle mine drengevenner også. Man kan nå at blive ret så begejstret for det der sex, specielt når man er fra hinanden, og så er det jo meget naturligt, at man regner med, at ens kæreste tænker på samme måde.


For mig ville det være helt omvent.
Hvis min mand sagde noget om at jeg skulle være med til at vælge endnu en gave, så ville jeg straks tænke sex-legetøj.
Og ville nok blive pænt skuffet hvis det var en ring jeg skulle hjælpe med at vælge.


Det må være drømmen at matche på det punkt. Så håber jeg ikke for dig, at han så er omvendt.
0
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9080
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1018
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21923

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Purple Haze » 27. dec 2018, 17:39

Precaseptica skrev:
Purple Haze skrev:
Precaseptica skrev:
Yuna skrev:Ok, måske ikke rigtig en nar, men... :lol:

Vi holdt ikke jul sammen men da vi skriver til hinanden senere på aftenen for at takke for gaver, får jeg at vide at han altså har endnu en gave til mig, når han kommer hjem dagen efter, men som jeg selv skal være med til at vælge...

Weeee tænker jeg! Det kan da være en ring! :love2:

Han kommer så hjem og viser mig nogle billeder på google... af noget sex-legetøj... :/ :lol: :lol:

Jeg var ret tæt på at fortælle ham at det altså ikke lige er det en kvinde forventer med sådan en formulering :lol:


Det er en ret typisk mandefejl, så vidt jeg ved. Jeg har selv lavet en lignende engang og det har alle mine drengevenner også. Man kan nå at blive ret så begejstret for det der sex, specielt når man er fra hinanden, og så er det jo meget naturligt, at man regner med, at ens kæreste tænker på samme måde.


For mig ville det være helt omvent.
Hvis min mand sagde noget om at jeg skulle være med til at vælge endnu en gave, så ville jeg straks tænke sex-legetøj.
Og ville nok blive pænt skuffet hvis det var en ring jeg skulle hjælpe med at vælge.


Det må være drømmen at matche på det punkt. Så håber jeg ikke for dig, at han så er omvendt.


Det er han heldigvis ikke.

Sidste år havde jeg købt karma sutra til ham i adventgave og han havde købt erotikkens glæder til mig :P
Så vi er ret meget på samme bølgelængde.
3
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
Santa
Indlæg: 9558
Tilmeldt: 13. aug 2015, 05:56
Kort karma: 994
Likede indlæg: 26710

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Santa » 28. dec 2018, 09:06

Lige nu!

Jeg er træt af at være den, der skal sige nej.
Nej til at hunden skal have godbidder konstant, så den bliver overvægtig, nej til at den skal løbe ind med mudderpoter, nej til at det er mig, som skal skylle dens poter hver gang, nej til at den skal lege med bold konstant, så den stresser over det, nej til at tøjdyr skal slæbes med ud på græsset og blive våde og beskidte.
Så det sagde jeg.
Og hold da kæft, hvor blev han fornærmet....han er sq SÅ latterlig når han er sådan!
Så nu sidder jeg alene ved morgenbordet (som JEG har lavet og JEG kommer til at rydde op) og spiser æg og drikker te. Fedt.
Han er fandme så skide forkælet, at han ikke kan tåle, når man påpeger at han er urimelig.
Og en undskyldning kan jeg godt glemme. Han er vist allergisk.

Narrøv!!!
13
Lad være med at læse mellem linjerne, der står stadig ikke noget. ;)

Tilbage til "Forhold og sex"