Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Posedamen
Indlæg: 398
Tilmeldt: 22. mar 2022, 19:24
Kort karma: 48
Likede indlæg: 979

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Posedamen » 24. apr 2024, 13:52

Han blev i øvrigt vækket med ordre om at hente børn. Så lidt har han da lavet :lol:
0
I just shit my pants, can I get in yours?
abcd
Indlæg: 6344
Tilmeldt: 3. nov 2021, 09:56
Kort karma: 292
Likede indlæg: 10361

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf abcd » 24. apr 2024, 13:56

Posedamen skrev:Som jeg også skrev, så er det ret sjældent han er en nar :D situationen i dag, er ikke sådan han er til hverdag.. der er det mere små og ubetydelige ting :deer:

Men han har ADD :D


Det lyder da nederen - især for ham selv - at han intet har lavet i snart 3 måneder. Er der en plan med det?
5
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16466
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1420
Likede indlæg: 30743

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf TinaW » 24. apr 2024, 14:30

abcd skrev:
Posedamen skrev:Som jeg også skrev, så er det ret sjældent han er en nar :D situationen i dag, er ikke sådan han er til hverdag.. der er det mere små og ubetydelige ting :deer:

Men han har ADD :D


Det lyder da nederen - især for ham selv - at han intet har lavet i snart 3 måneder. Er der en plan med det?


Jeg ved i hvert fald, at jo mindre jeg laver, jo mere lad bliver jeg.
Derfor er det bedst for mig, at komme op og i gang med dagens gøremål, straks efter morgenmaden.
Hvis vi f.eks ser formel 1 fra klokken 9, så skal jeg virkelig hive mig selv op ved hårrødderne, for at få lavet noget produktivt bagefter.
0
Rhododendron
Indlæg: 458
Tilmeldt: 29. jan 2016, 19:54
Kort karma: 50
Likede indlæg: 1125

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Rhododendron » 24. apr 2024, 14:43

Posedamen skrev:Som jeg også skrev, så er det ret sjældent han er en nar :D situationen i dag, er ikke sådan han er til hverdag.. der er det mere små og ubetydelige ting :deer:

Men han har ADD :D


Jeg har også sådan nogle dage, men jeg forsøger at lægge dem i mine børnefri weekender, så det ikke generer andre :lol:
1
Brugeravatar
Posedamen
Indlæg: 398
Tilmeldt: 22. mar 2022, 19:24
Kort karma: 48
Likede indlæg: 979

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Posedamen » 24. apr 2024, 14:53

abcd skrev:
Posedamen skrev:Som jeg også skrev, så er det ret sjældent han er en nar :D situationen i dag, er ikke sådan han er til hverdag.. der er det mere små og ubetydelige ting :deer:

Men han har ADD :D


Det lyder da nederen - især for ham selv - at han intet har lavet i snart 3 måneder. Er der en plan med det?

Ja, han har planer, men først pr 1. Juni :tie:
0
I just shit my pants, can I get in yours?
Brugeravatar
Posedamen
Indlæg: 398
Tilmeldt: 22. mar 2022, 19:24
Kort karma: 48
Likede indlæg: 979

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Posedamen » 24. apr 2024, 14:55

Rhododendron skrev:
Posedamen skrev:Som jeg også skrev, så er det ret sjældent han er en nar :D situationen i dag, er ikke sådan han er til hverdag.. der er det mere små og ubetydelige ting :deer:

Men han har ADD :D


Jeg har også sådan nogle dage, men jeg forsøger at lægge dem i mine børnefri weekender, så det ikke generer andre :lol:

Hvis det stod til mig, ville alle mine dage være fuck it dage :banan:
2
I just shit my pants, can I get in yours?
Brugeravatar
Aragorn
Indlæg: 7522
Tilmeldt: 9. jul 2017, 20:50
Kort karma: 1580
Likede indlæg: 23730

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Aragorn » 24. apr 2024, 20:50

Posedamen skrev:Det er sjældent han decideret er en nar, men lige i dag..

Jeg er hjemmefra fra 7.30-14.15, han har været på dagpenge (selvvalgt) siden 1. Februar, og han har ikke lavet dagens gode gerning siden.
Jeg hjælper gerne med oprydning og rengøring, men det bliver kun gjort, fordi jeg tager initiativet.

I morges spurgte jeg ham, om han gad gøre noget ved enten stue eller køkken, fordi det stadig ligner lort efter weekenden. Jaja, det skulle han nok.
Cut til 14.15 da jeg kom hjem.
Han havde ikke ryddet op, hverken i stue eller køkken.
Han sad og åd en pandekage, som var den sidste i stakken. Han ved hvornår jeg er hjemme, men det var ikke faldet ham ind at gemme en til mig.
Lugten i soveværelset bevidner om, at han har siddet derinde og gamet Xbox. Det er sådan en teenagelugt.
Han har spist det meste af min citronmåne. Han har ikke skåret stykker af den, men taget bidder. Resten var han så venlig at lade ligge ude, så den var knastør. Ikke at det havde gjort en forskel, for han havde åbenbart tilladt sig selv at ryge i køkkenet OG aske ned på kagen.
Han har drukket cola, men ikke stillet den i køleskabet eller skruet låget på, så jeg fik æren af lunken og flad cola.

Nu ligger han og snorker på sofaen.


Det er kraftedme sjovt!
0

Essen meine sheisse. Schmäct gut, jah?
All poopoo times are peepee times, but not all peepee times are poopoo times.
Alenetid
Indlæg: 192
Tilmeldt: 17. jul 2023, 13:53
Kort karma: 11
Likede indlæg: 341

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Alenetid » 29. apr 2024, 09:13

Posedamen skrev:Det er sjældent han decideret er en nar, men lige i dag..

Jeg er hjemmefra fra 7.30-14.15, han har været på dagpenge (selvvalgt) siden 1. Februar, og han har ikke lavet dagens gode gerning siden.
Jeg hjælper gerne med oprydning og rengøring, men det bliver kun gjort, fordi jeg tager initiativet.

I morges spurgte jeg ham, om han gad gøre noget ved enten stue eller køkken, fordi det stadig ligner lort efter weekenden. Jaja, det skulle han nok.
Cut til 14.15 da jeg kom hjem.
Han havde ikke ryddet op, hverken i stue eller køkken.
Han sad og åd en pandekage, som var den sidste i stakken. Han ved hvornår jeg er hjemme, men det var ikke faldet ham ind at gemme en til mig.
Lugten i soveværelset bevidner om, at han har siddet derinde og gamet Xbox. Det er sådan en teenagelugt.
Han har spist det meste af min citronmåne. Han har ikke skåret stykker af den, men taget bidder. Resten var han så venlig at lade ligge ude, så den var knastør. Ikke at det havde gjort en forskel, for han havde åbenbart tilladt sig selv at ryge i køkkenet OG aske ned på kagen.
Han har drukket cola, men ikke stillet den i køleskabet eller skruet låget på, så jeg fik æren af lunken og flad cola.

Nu ligger han og snorker på sofaen.


Citronmånen var simpelthen prikken over i’et :lol: :lol: :lol:
6
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12868
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 927
Likede indlæg: 12685

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Guilded_Lily » 3. maj 2024, 11:04

Han kom hjem fra kasernen kort før midnat i går.

Det første han gør her til morgen, er at starte et skænderi med sønnen, lige da vi skal ud ad døren.

Ih, hvor vi glæder os til at komme hjem...
4

Tilbage til "Forhold og sex"