Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf LadyFox » 21. aug 2018, 20:27

Fru Sunshine skrev:
ina skrev:
Fru Sunshine skrev:Han er "kørt i butikken" for en god halv time siden. Han blev sur, fordi jeg blev ked af, at han har spist mit rugbrød, så jeg ikke har noget til madpakken resten af ugen.
Jeg synes bare, det sker for tit for tiden. Han spiste også de fleste af mine minisalamier, som også var beregnet til min madpakke.


Har I ikke fælles husholdning eller hvordan skal det forstås? Altså, køber I mad hver især til jer selv?

Jojo. Vi deles om det. Jeg havde bare regnet med at have mit rugbrød for mig selv, for det kan han normalt ikke lide.
Og så blev jeg knotten, fordi han også havde spist minisalamierne.

Men han kom hjem med to rugbrød, så jeg er god igen og det er han også.


Det irriterede også mig når min eks lavede det nummer. Vi havde også ting som jeg altid spiste - og som han i hvert fald ikke spiste. Og så ind i mellem spiste alligevel så det ikke var der når jeg så blev sulten. Det irriterede mig også helt vildt, selvom vi havde fælles madbudget. Altså, hvis han også ville have de ting kunne han da bare sige det, så kunne vi købe det i større mængder, så der var til os begge ind til næste indkøb.
Ligesom vi i køleskabet havde en masse som jeg ikke spiste, fordi det var det han foretrak.

Hvis man holder på at man ikke kan lide noget specielt mad så virker det fjollet at spise det sidste af det, især hvis man selv har masser mad man godt kan lide - som det altid var tilfældet hjemme hos os.
7
...
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5115
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1220
Likede indlæg: 20846

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Zombie » 21. aug 2018, 21:39

Fru Sunshine skrev:
ina skrev:
Fru Sunshine skrev:Han er "kørt i butikken" for en god halv time siden. Han blev sur, fordi jeg blev ked af, at han har spist mit rugbrød, så jeg ikke har noget til madpakken resten af ugen.
Jeg synes bare, det sker for tit for tiden. Han spiste også de fleste af mine minisalamier, som også var beregnet til min madpakke.


Har I ikke fælles husholdning eller hvordan skal det forstås? Altså, køber I mad hver især til jer selv?

Jojo. Vi deles om det. Jeg havde bare regnet med at have mit rugbrød for mig selv, for det kan han normalt ikke lide.
Og så blev jeg knotten, fordi han også havde spist minisalamierne.

Men han kom hjem med to rugbrød, så jeg er god igen og det er han også.


Jeg kan også forstå dig, for han må enten gemme mad så du har til madpakken eller alligevel køre ned at handle, så du får det, du skal bruge.

Man kan jo ikke i god tro spise det, ens partner får til frokost, så vedkommende ikke har noget at spise næste dag på arbejdet.
Så dejligt, han kørte efter mere brød og at det dårlige humør ikke ses i dybere.
2
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8964
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1055
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18274

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Mi55y » 22. aug 2018, 04:46

I går aftes... Han er bortrejst med sin sport, mens jeg render rundt højgravid herhjemme. Graviditeten gør mig åbenbart ekstra pylret, så jeg har haft det lidt svært med det og derfor fået ham til at love, at han ville skrive godnat hver aften. Det har han så ikke gjort i aftes, hvor de holdte åbningsfest på mesterskaberne.

Endnu mere irriterende er det næsten, at de her til formiddag skal spille deres første kamp, så jeg kan ikke rigtig påpege det, fordi jeg ikke vil ødelægge hans humør.
0
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4147
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 998
Likede indlæg: 7795

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Filipai » 28. aug 2018, 12:50

Han har igen præsteret med ikke at komme med en blomst, en middag eller nogen som helst anerkendelse ved en stor livsbegivenhed. Så det tæller nu da jeg blev færdiguddannet, da vi blev gift og nu også hvor jeg har fået mit første job. Jeg er så pissed, især fordi jeg fortalte hvor meget det betød med en lille anerkendelse da jeg blev færdig og han så ikke gjorde det, og bum, så gør han det ikke igen. Han undskyldte sig med han havde travlt, men heck, jeg klarede at sørge for gaver til ham i morgengave trods jeg afleverede speciale 4 dage forinden.

Godt han blev glade for de store flotte gaver jeg er kommet med til ham, for det bliver sgu de sidste gaver han nogensinde får hvis det forsætter på den her måde.
2
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8964
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1055
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18274

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Mi55y » 28. aug 2018, 13:01

Filipai skrev:Han har igen præsteret med ikke at komme med en blomst, en middag eller nogen som helst anerkendelse ved en stor livsbegivenhed. Så det tæller nu da jeg blev færdiguddannet, da vi blev gift og nu også hvor jeg har fået mit første job. Jeg er så pissed, især fordi jeg fortalte hvor meget det betød med en lille anerkendelse da jeg blev færdig og han så ikke gjorde det, og bum, så gør han det ikke igen. Han undskyldte sig med han havde travlt, men heck, jeg klarede at sørge for gaver til ham i morgengave trods jeg afleverede speciale 4 dage forinden.

Godt han blev glade for de store flotte gaver jeg er kommet med til ham, for det bliver sgu de sidste gaver han nogensinde får hvis det forsætter på den her måde.


Min kæreste er heller ikke for god til det. Jeg har et par gange hintet, at jeg ville sætte pris på en lille betænksom gave, når nu jeg her lige straks føder vores første barn. Men klog af skade forventer jeg ingenting. Jeg giver også altid ham en gave på vores årsdag (som i år i øvrigt ligger 3 dage efter termin), men har aldrig selv fået noget. Jeg har dog slået mig til tåls med, at jeg elsker at finde på og give gaver, og han ser det som ligegyldigt og en pestilens - og der er vi så bare forskellige, og det er OK. Og det tager altså også lidt af gavens shine, når man ved, at han kun gør det, fordi jeg forventer det - og han følger næsten altid ønskesedlen slavisk. Så jeg har egentlig lært at leve med det, og siden jeg tog den beslutning og i stedet fokuserer på hans glæde over gaver fra mig og ikke ser den manglende gave fra ham som et tegn på ligegyldighed, så generer det mig faktisk ikke mere.

Dermed ikke sagt at det ikke er helt OK, at du bliver ked af det. Hvis man har givet udtryk for, at det betyder rigtig meget for en ved en bestemt lejlighed, og hans eneste svar på dette er ikke at gøre noget som helst, så er det ikke OK.
0
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4147
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 998
Likede indlæg: 7795

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Filipai » 28. aug 2018, 13:12

Mi55y skrev:
Filipai skrev:Han har igen præsteret med ikke at komme med en blomst, en middag eller nogen som helst anerkendelse ved en stor livsbegivenhed. Så det tæller nu da jeg blev færdiguddannet, da vi blev gift og nu også hvor jeg har fået mit første job. Jeg er så pissed, især fordi jeg fortalte hvor meget det betød med en lille anerkendelse da jeg blev færdig og han så ikke gjorde det, og bum, så gør han det ikke igen. Han undskyldte sig med han havde travlt, men heck, jeg klarede at sørge for gaver til ham i morgengave trods jeg afleverede speciale 4 dage forinden.

Godt han blev glade for de store flotte gaver jeg er kommet med til ham, for det bliver sgu de sidste gaver han nogensinde får hvis det forsætter på den her måde.


Min kæreste er heller ikke for god til det. Jeg har et par gange hintet, at jeg ville sætte pris på en lille betænksom gave, når nu jeg her lige straks føder vores første barn. Men klog af skade forventer jeg ingenting. Jeg giver også altid ham en gave på vores årsdag (som i år i øvrigt ligger 3 dage efter termin), men har aldrig selv fået noget. Jeg har dog slået mig til tåls med, at jeg elsker at finde på og give gaver, og han ser det som ligegyldigt og en pestilens - og der er vi så bare forskellige, og det er OK. Og det tager altså også lidt af gavens shine, når man ved, at han kun gør det, fordi jeg forventer det - og han følger næsten altid ønskesedlen slavisk. Så jeg har egentlig lært at leve med det, og siden jeg tog den beslutning og i stedet fokuserer på hans glæde over gaver fra mig og ikke ser den manglende gave fra ham som et tegn på ligegyldighed, så generer det mig faktisk ikke mere.

Dermed ikke sagt at det ikke er helt OK, at du bliver ked af det. Hvis man har givet udtryk for, at det betyder rigtig meget for en ved en bestemt lejlighed, og hans eneste svar på dette er ikke at gøre noget som helst, så er det ikke OK.

Jeg forventer heller ikke reelle gaver, for jeg er svær at købe til og han er dårlig til at give gaver, men en skide buket, der er 4 blomsterbindere inden for 3 km, især når jeg ikke engang har hintet men direkte fortalt sidste gang at det altså ville værdsat og betyde meget for mig. Når han så kommer med blomster når jeg er blevet ked af det, så tæller de bare 0.
3
Brugeravatar
Santa
Indlæg: 9555
Tilmeldt: 13. aug 2015, 05:56
Kort karma: 994
Likede indlæg: 26707

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Santa » 28. aug 2018, 17:47

Han har været halvmuggen de sidste tre dage.
Jeg ved godt hvorfor, han har brugt alt for mange kræfter i weekenden på havearbejde i sommerhuset, og har derfor skideondt i sit skadede ben.
Men indrømme at han har ondt, eller at han er muggen - DET vil han ikke!
Jeg bad ham flere gange om at stoppe med at knokle på, men han fortsatte bare.
Og så har han været for træt til at træne på sin cykeltræner (nødvendigt for at holde smerterne nede i benet) eller fikse gearet på landevejscyklen, så han kunne træne på den.

Han er bare ikke sjov at være i nærheden af så.
0
Lad være med at læse mellem linjerne, der står stadig ikke noget. ;)
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf bluetof1 » 28. aug 2018, 17:58

Santa skrev:Han har været halvmuggen de sidste tre dage.
Jeg ved godt hvorfor, han har brugt alt for mange kræfter i weekenden på havearbejde i sommerhuset, og har derfor skideondt i sit skadede ben.
Men indrømme at han har ondt, eller at han er muggen - DET vil han ikke!
Jeg bad ham flere gange om at stoppe med at knokle på, men han fortsatte bare.
Og så har han været for træt til at træne på sin cykeltræner (nødvendigt for at holde smerterne nede i benet) eller fikse gearet på landevejscyklen, så han kunne træne på den.

Han er bare ikke sjov at være i nærheden af så.


Min kæreste har kroniske smerter i ryggen, benet og lysken. Når han har overdrevet enten fysisk eller mentalt får han rigtig ondt. Han nægter at indrømme det og han bliver meget stille og mut. Det kan være ret irriterende fordi jeg ikke kan gøre noget for ham når han ikke vil indrømme at han har det skidt og hvis jeg prøver at tage hensyn til ham uden at han selv har bedt om det, så bliver han virkelig tøsesur.
Nå, men det jeg egentlig ville sige: når jeg kan se på ham at det er ved at blive for meget, f.eks. hvis han er i haven eller sådan noget, så kommer jeg med en kold øl og siger at nu skal han komme over til mig og sætte sig for jeg holder pause. Hvis det er noget fysisk hårdt han laver, som da vi malede og satte hus i stand, sagde jeg bare at nu kunne jeg ikke mere så nu skulle vi hjem og flade ud på sofaen.
Det virker på min. Måske virker det også på din?
0
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Brugeravatar
Santa
Indlæg: 9555
Tilmeldt: 13. aug 2015, 05:56
Kort karma: 994
Likede indlæg: 26707

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Santa » 28. aug 2018, 18:04

bluetof1 skrev:
Santa skrev:Han har været halvmuggen de sidste tre dage.
Jeg ved godt hvorfor, han har brugt alt for mange kræfter i weekenden på havearbejde i sommerhuset, og har derfor skideondt i sit skadede ben.
Men indrømme at han har ondt, eller at han er muggen - DET vil han ikke!
Jeg bad ham flere gange om at stoppe med at knokle på, men han fortsatte bare.
Og så har han været for træt til at træne på sin cykeltræner (nødvendigt for at holde smerterne nede i benet) eller fikse gearet på landevejscyklen, så han kunne træne på den.

Han er bare ikke sjov at være i nærheden af så.


Min kæreste har kroniske smerter i ryggen, benet og lysken. Når han har overdrevet enten fysisk eller mentalt får han rigtig ondt. Han nægter at indrømme det og han bliver meget stille og mut. Det kan være ret irriterende fordi jeg ikke kan gøre noget for ham når han ikke vil indrømme at han har det skidt og hvis jeg prøver at tage hensyn til ham uden at han selv har bedt om det, så bliver han virkelig tøsesur.
Nå, men det jeg egentlig ville sige: når jeg kan se på ham at det er ved at blive for meget, f.eks. hvis han er i haven eller sådan noget, så kommer jeg med en kold øl og siger at nu skal han komme over til mig og sætte sig for jeg holder pause. Hvis det er noget fysisk hårdt han laver, som da vi malede og satte hus i stand, sagde jeg bare at nu kunne jeg ikke mere så nu skulle vi hjem og flade ud på sofaen.
Det virker på min. Måske virker det også på din?

Jeg har prøvet den tilgang, men kan højst få ham til at tage en hurtig kop kaffe. Han er ret stædig.
Hans skade er osse kronisk, han har bla fået amputeret nogle af musklerne i underbenet. Så han lever med smerter hele tiden, men når han mangler sin træning eller overdriver, bliver det jo værre.
Men tak.
0
Lad være med at læse mellem linjerne, der står stadig ikke noget. ;)
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Hunkat » 28. aug 2018, 18:07

Kæresten er lige ved at ryge ud sammen med katten! Katten kaster sig over kabler som et vilddyr og han bliver ved med at sige "tager du ham lige?"

Øh, nej, vi er enige om at LF-tid er højhellig! Tag ham selv.
3
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf bluetof1 » 28. aug 2018, 18:24

Santa skrev:
bluetof1 skrev:
Santa skrev:Han har været halvmuggen de sidste tre dage.
Jeg ved godt hvorfor, han har brugt alt for mange kræfter i weekenden på havearbejde i sommerhuset, og har derfor skideondt i sit skadede ben.
Men indrømme at han har ondt, eller at han er muggen - DET vil han ikke!
Jeg bad ham flere gange om at stoppe med at knokle på, men han fortsatte bare.
Og så har han været for træt til at træne på sin cykeltræner (nødvendigt for at holde smerterne nede i benet) eller fikse gearet på landevejscyklen, så han kunne træne på den.

Han er bare ikke sjov at være i nærheden af så.


Min kæreste har kroniske smerter i ryggen, benet og lysken. Når han har overdrevet enten fysisk eller mentalt får han rigtig ondt. Han nægter at indrømme det og han bliver meget stille og mut. Det kan være ret irriterende fordi jeg ikke kan gøre noget for ham når han ikke vil indrømme at han har det skidt og hvis jeg prøver at tage hensyn til ham uden at han selv har bedt om det, så bliver han virkelig tøsesur.
Nå, men det jeg egentlig ville sige: når jeg kan se på ham at det er ved at blive for meget, f.eks. hvis han er i haven eller sådan noget, så kommer jeg med en kold øl og siger at nu skal han komme over til mig og sætte sig for jeg holder pause. Hvis det er noget fysisk hårdt han laver, som da vi malede og satte hus i stand, sagde jeg bare at nu kunne jeg ikke mere så nu skulle vi hjem og flade ud på sofaen.
Det virker på min. Måske virker det også på din?

Jeg har prøvet den tilgang, men kan højst få ham til at tage en hurtig kop kaffe. Han er ret stædig.
Hans skade er osse kronisk, han har bla fået amputeret nogle af musklerne i underbenet. Så han lever med smerter hele tiden, men når han mangler sin træning eller overdriver, bliver det jo værre.
Men tak.


Min kæreste er også temmelig stædig, det er derfor han fortsætter selvom han egentlig ikke kan mere, men det virker heldigvis som regel at gøre som jeg gør.
Det må også være ret bittert at være så begrænset pga. smerter.
0
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Brugeravatar
Santa
Indlæg: 9555
Tilmeldt: 13. aug 2015, 05:56
Kort karma: 994
Likede indlæg: 26707

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Santa » 28. aug 2018, 18:30

bluetof1 skrev:
Santa skrev:
bluetof1 skrev:
Santa skrev:Han har været halvmuggen de sidste tre dage.
Jeg ved godt hvorfor, han har brugt alt for mange kræfter i weekenden på havearbejde i sommerhuset, og har derfor skideondt i sit skadede ben.
Men indrømme at han har ondt, eller at han er muggen - DET vil han ikke!
Jeg bad ham flere gange om at stoppe med at knokle på, men han fortsatte bare.
Og så har han været for træt til at træne på sin cykeltræner (nødvendigt for at holde smerterne nede i benet) eller fikse gearet på landevejscyklen, så han kunne træne på den.

Han er bare ikke sjov at være i nærheden af så.


Min kæreste har kroniske smerter i ryggen, benet og lysken. Når han har overdrevet enten fysisk eller mentalt får han rigtig ondt. Han nægter at indrømme det og han bliver meget stille og mut. Det kan være ret irriterende fordi jeg ikke kan gøre noget for ham når han ikke vil indrømme at han har det skidt og hvis jeg prøver at tage hensyn til ham uden at han selv har bedt om det, så bliver han virkelig tøsesur.
Nå, men det jeg egentlig ville sige: når jeg kan se på ham at det er ved at blive for meget, f.eks. hvis han er i haven eller sådan noget, så kommer jeg med en kold øl og siger at nu skal han komme over til mig og sætte sig for jeg holder pause. Hvis det er noget fysisk hårdt han laver, som da vi malede og satte hus i stand, sagde jeg bare at nu kunne jeg ikke mere så nu skulle vi hjem og flade ud på sofaen.
Det virker på min. Måske virker det også på din?

Jeg har prøvet den tilgang, men kan højst få ham til at tage en hurtig kop kaffe. Han er ret stædig.
Hans skade er osse kronisk, han har bla fået amputeret nogle af musklerne i underbenet. Så han lever med smerter hele tiden, men når han mangler sin træning eller overdriver, bliver det jo værre.
Men tak.


Min kæreste er også temmelig stædig, det er derfor han fortsætter selvom han egentlig ikke kan mere, men det virker heldigvis som regel at gøre som jeg gør.
Det må også være ret bittert at være så begrænset pga. smerter.

Han kan heldigvis både passe sit arbejde på fuldtid igen, og have overskud til et socialt liv ved siden af.
Men uvant havearbejde i to dage, når han samtidig ikke træner...det går ikke.
De er ikke nemme, de mænd! :kram:
1
Lad være med at læse mellem linjerne, der står stadig ikke noget. ;)
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9080
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1018
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21922

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Purple Haze » 28. aug 2018, 18:32

LadyFox skrev:
Fru Sunshine skrev:
ina skrev:
Fru Sunshine skrev:Han er "kørt i butikken" for en god halv time siden. Han blev sur, fordi jeg blev ked af, at han har spist mit rugbrød, så jeg ikke har noget til madpakken resten af ugen.
Jeg synes bare, det sker for tit for tiden. Han spiste også de fleste af mine minisalamier, som også var beregnet til min madpakke.


Har I ikke fælles husholdning eller hvordan skal det forstås? Altså, køber I mad hver især til jer selv?

Jojo. Vi deles om det. Jeg havde bare regnet med at have mit rugbrød for mig selv, for det kan han normalt ikke lide.
Og så blev jeg knotten, fordi han også havde spist minisalamierne.

Men han kom hjem med to rugbrød, så jeg er god igen og det er han også.


Det irriterede også mig når min eks lavede det nummer. Vi havde også ting som jeg altid spiste - og som han i hvert fald ikke spiste. Og så ind i mellem spiste alligevel så det ikke var der når jeg så blev sulten. Det irriterede mig også helt vildt, selvom vi havde fælles madbudget. Altså, hvis han også ville have de ting kunne han da bare sige det, så kunne vi købe det i større mængder, så der var til os begge ind til næste indkøb.
Ligesom vi i køleskabet havde en masse som jeg ikke spiste, fordi det var det han foretrak.

Hvis man holder på at man ikke kan lide noget specielt mad så virker det fjollet at spise det sidste af det, især hvis man selv har masser mad man godt kan lide - som det altid var tilfældet hjemme hos os.



Man skal bare heller ikke spise min mad!
Det er ikke OK :cuss:
1
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7093
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1431
Likede indlæg: 13316

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Rapfisk » 28. aug 2018, 20:29

Han har klaget over ondt i øjnene hele aftenen (og har lignet én, der havde ondt). Nu spiller han computer.
2
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Bøtte » 29. aug 2018, 19:28

Jeg har fået klippet 25 cm af mit hår og er gået fra langt hår til page. Hans eneste kommentar var ‘Det ser vildt ud. Lidt ligesom morgenhår’.
8

Tilbage til "Forhold og sex"